ben ook benieuwd naar de wieg! al dames het kamertje af? bij ons is ie af ... maar er staat nog veel was en zooi in momenteel deel naar boven en een deel wassen als het klaar is zal ik een foto posten was 3 zit erin heb bijna geen ruimte meer om het op te hangen maar oooow wat staat her schattig die inimini kleertjes op ons wasrek ♡♡♡
ik krijg trouwens 50 procent korting op het pakje van next direct. wel netjes vind ik. hopelijk krijgen we het vlekje eruit
Netjes Sanne, hopelijk wil het eruit! Zal een foto posten van de wieg als ik de bekleding erop heb zitten Raar idee he Sanne.. Ik was anders nu 36 weken zwanger geweest. Hopelijk over ongeveer 9 weken een gezond kindje in m'n armen.
Kan me voorstellen dat, dat raar moet zijn voor jullie ja. Bij ons is het kamertje ook af, nu alleen een puinhoop, haha. Heb alle hydrofielen enz wat ik nog uit moet wassen op t bedje liggen, als t opgeruimd is aak ik foto's! T wiegje heb ik opgedekt, een kennis van ons heeft het geboorte kaartje o het dekentje geborduurd, ziet er super leuk uit! Ook een paar ff lakentjes laten borduren, ook met zn naam dus die kan ik nog niet showen.. Wel heel leuk geworden!
Zo weer naar zkh voor controle, hopelijk is bloeddruk goed en kan ik gewoon bij vk blijven.. Die mensen ken je onder tussen, vind ik toch wel fijner. Ben benieuwd wat ze zeggen..
Succes Tibo! Ik moet zo rijlessen voor het eerst in 3 weken weer en ik heb geen zin want ik ben nog steeds chagrijnig dat ik gezakt ben. Vrijdag weer een poging en als ik dan nog niet slaag hou ik er ook maar mee op en dan zien we in mei ofzo wel weer. Volgens mij rijd ik ook trager nu ik wat verder in de zwangerschap ben. Vorige keer ben ik gezakt omdat ik niet wou inhalen in een bocht en toen vond die vent me te voorzichtig. eigenlijk word ik nog woest als ik eraan denk...
Dat zeggen ze wel he, dat je reactie vermogen minder s nu je zwanger bent! Hopelijk vrijdag meer geluk! Succes alvast! Controle was goed, maar omdat mn bloeddruk schommelt en over t algemeen hoger steeds een beetje hoger s willen ze me n het zkh blijven zien, dus hun nemen de controles over. Nu volgende week donderdag weer een groeiecho + controle.
Mooi dat alles goed was en fijn dat ze het extra in de gaten houden toch? Nog geen pakje van Next...mehh Volgens mij heeft mijn konijn mijn hormonen overgenomen. Ze is schijnzwanger(normaal alleen in het voorjaar) en ze maakt de hele tijd een nest. Ik vind het een beetje zielig voor haar haha. Gisteren viel ze mijn man ook al aan toen hij probeerde ons mannetje te pakken om medicijnen te geven. Arme schat wil ook konijnenkindertjes
hier zit nu het behang op de muren van de babykamer en zaterdag komen de meubels en ja dan kan ik ook los ons zoontje ligt nu op zolder vind het helemaal top wat heb ik nu een grote kamer verder rustig aan doen
Hmm de chauffeur zou al sinds maandag onderweg zijn met m'n pakje en ik heb nog steeds niks. Zo ver is friesland nou ook weer niet
Wat vervelend dat t zo lang duurt annelie, hopelijk heeft hij t niet stiekem voor zichzelf gepikt. Anders moet je misschien even bellen morgen
Vervelend Annelie! Hier had ik vannacht ineens een natte plek in mn pyjama shirt zitten.. Denk dat de melkproductie op gang komt.. Haha. Waar kun je iets halen oor in je bh? Heb liever niet dat dit overdag ook gebeurd.. Verder slaap ik echt erg slecht.. Ben helemaal gaar overdag, maar wil overdag eik niet gaan liggen, bang dat ik snachts nog minder slaap.. Moet er maar aan wennen denk ik..
tibo je kunt daar zoogcompressen voor kopen. je hebt wegwerp bij de apotheek en kruidvat etc maar ook stoffen die je kunt wassen bij de Prenatal wat gek annelie. heb je al ern mail gehad met een link erin? dan kun je het pakketjes volgen. hier dus ook vrijdag besteld en maandag binnen. ik krijg de helft van het pakje vergoed trouwens met dat vlekje. nu hopen dat hij eruit gaat!
Ja hij zou hier ook maandag komen! Maarr inmiddels heb ik ze eindelijk welke pakjes had jij Sanne? Misschien hebben we w dezelfde haha