Laure,22 mei, 1e kindje, 8 nov. 2e echo Koali, 24 mei, 1e kindje, 14 okt. 1e echo Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, 9 okt. 1e echo Shampoo, 26 mei, 3e kindje, 9 okt. 1e echo Spidy, 27 mei, 1e kindje, 9 okt 1e echo gyn. 25 okt echo VK Catootje, 29 mei, 2e kindje, 7 okt. 1e echo HuiBooBee, 30 mei, 1e kindje, 22 okt. 1e echo Wendy424, 31 mei, 1e kindje, 10 okt, 1e echo Enfermera, 3 juni, 2e kindje, ...... Lydian, 4 juni, 2e kindje, 21 okt 1e echo Pocahontas, 9 juni, 1e kindje, 31 okt. 1e echo Kyrian, 9 juni, 1e kindje, 21 okt. 1e echo Guusje27, 10 juni, 2e kindje, 17 okt. 1e echo WLE, 12 juni, 1e kindje, 29 okt. 1e echo Mooi die kleurtjes! Heb mezelf er ook even bij gezet En ik moet nog steeds de VK bellen hahaha XD Vergeet het elke keer/geen tijd. Ik denk volgende week maar want vandaag heb ik het ook druk!
Hormonen die spreken: ik hou niet van oranje! Niet op mij letten, ik ben 1 stuk chagerijn En dat lijstje met bevaldata eerst vind ik ook overzichtelijker. Hebben jullie plannen voor deze regenachtige weekeinde?
@catootje Thnx.. Helaas mn tante die is overleden. De tijd staat bij mij wel om 7.43.. Gek hahaha Lijstje is leuk geworden zo!! Had niet verder gekeken dan mn neus lang is hahaha Dit weekend moet werken, in ieder geval vandaag en zondag.. Morgen Denk ik niet zoveel..
HuiBooBee: whihi... Bevaldata eerst vind ik ook prima hoor. Maakt mij niet uit. We gaan morgen naar vrienden en verder een beetje de standaard dingen van een weekend.. schoonmaken en klusjes enzo hihi. Jij? Kimberly1989: Werkze dit weekend!
Vandaag mijn schoonmoeder het nieuws vertelt. Ze was wel op de hoogte van onze poging. Ze is morgen jarig en viert dan de verjaardag en omdat we niet iedereen al op de hoogte willen brengen hebben we het dus vandaag gedaan. We hebben een knuffeltje gekocht en hier een tekst bij gezet die ik hier op het forum heb gevonden. Ze had al een vermoeden maar wist ook dat we met ander nieuws kunnen komen (mijn contract moet naar vast omgezet worden en weet nog niet of dat wel of niet gebeurt, dus een spannende periode) Toen ze het cadeautje uitpakte kwamen de tranen in haar ogen. Geweldig zo'n moment. Het is ook wel een behoorlijk dubbel moment omdat er deze week ook bij een broer van haar A.L.S. is geconstateerd. Leven en dood liggen dan ineens heel dicht bij elkaar.
Kyrian: wat een verschrikkelijk nieuws van de ALS.. Dat is slopend...misschien wel fijn om ook wat goed nieuws daarbij te ontvangen.. Ik ben trouwens snachts verschrikkelijk aan t zweten, wat vaak wakker en dan plak ik helemaal aan t dekbed vast, echt niet leuk! Dus maar om de dag t bed verschonen..! En Sochtends als ik opsta heel veel honger en dorst, wil ook eigenlijk meteen eten, haha. Normaal nooit zo last van. Herkennen jullie dit?
guusje: ja dat herken ik wel, ik slaap ook ontzettend slecht op het moment heel veel wakker en idd ook zweten Ik heb zo onwijs veel zin in patat. Vorige week 4 keer gegeten, maar dat was me toch iets teveel van het goede dus nu weer gezond aan het eten. Maar ik krijg het er met moeite in. Herken ik echt niet van mijn vorige zwangerschap toen kon juist nog geen patat zien. Verder niet echt veel kwaaltjes meer, jullie wel?
Ben echt met veel dingen tegenovergesteld merk ik alweer Slaap als een engeltje (eigenlijk altijd wel) en heb juist veel minder trek in lekker eten, en niet door misselijkheid want daar heb ik (nog) geen last van Heb trouwens als ergste kwaal, nog erger dan het telkens moe zijn, ontzettend veel puistjes gekregen :x Ziet er niet uit! Wordt volgens mij nu wel iets minder, maar oh jee wat een rampenkop zeg Maja het is voor een goed doel
Oh Guusje het is echt verschrikkelijk!! vooral omdat ik normaal wel eens een puistje heb maar niet zoals dit Iedereen ook die er wel iets over vraagt of zegt.. Maja blijven reinigen en hopen dat het snel weggaat!
Oh he Kyrian, wat naar! Hier hetzelfde verhaal, op de dag dat we heb mijn schoonmoeder verteld hebben dat ze oma wordt, kwam ze ons het nieuws vertellen dan mijn man zijn oma nog 6 tot 12 maanden te leven heeft! Puisten: yup hier schieten ze ook als paddestoelen uit mijn hoofd.. Ook zo rood! Maar 1 witte stip Vanochtend is MvM geweest, en dikke knalstreep ookal was mijn urine zo licht van kleur! A.s. woensdag mag ik beginnen! En nu verder met Jurassic Parc 2. Heerlijk, een filmmarathon!
Ik durf nog niet MvM te bellen, vorige keer was ik begonnen en daarna miskraam gekregen, vond het verschrikkelijk om ze te bellen dat het stopgezet moest worden.. Dus als ik straks een goede echo heb gehad dan ga ik denk ik weer mee doen
Kimberly: ehm.. Ik heb een dochtertje van ruim 2 1/2, dat is ook een sport! En ik heb geen auto dus ik doe alles lopend of met de fiets. En als ik me weer iets beter voel dan ga ok weer fitnessen. Maar nu ff niet hoor... Moet er niet aan denken..haha Ik ben telkens zo vroeg wakker!! Superirritant zeg!! Vandaag 05.15 Zo niet leuk...
Hoi dames, Ook ik mag eindelijk mee schrijven in dit topic! Begin juni uitgerekend! Wat ik me afvroeg is of jullie misschien een leuke app weten waarop je per week kunt bijhouden hoe het met je kindje gaat, hoe hij groeit, wat er ontwikkeld wordt etc. Ik kan niet echt iets leuks vinden in de appstore. Liefs, Angelique
ik heb de app van zwanger.nl, daar zetten ze elke dag een leuke wetenswaardigheid en elke week een verhaaltje met wat er gebeurt die week.
Gefeliciteerd en welkom! Sporten? Nee, daar ben ik momemteel allergisch voor. Ook hier vroeg wakker! Vaak om de 3 uur! Al gaat dat nu steeds beter. Vannacht maar 1 keer hoeven plassen en maar 2 keer wakker geweest. Ik gebruik de app I'm expecting. Wel een engelse app.
Kyrian jeetje wat een heftig nieuws zo. Dubbel is dat he. Kimberley oohh wat stom van de puistjes! Ik merk hier ook wel dat mn huid vetter is dan normaal, ook mn haar. Niet leuk. Ook wat meer puistjes idd. Terwijl ik bij mn dochter juist een vlekkeloze huid had, echt totaal geen puistjes ofzo. Ik sport nog 1x in de week, zolang dat gaat blijf ik het doen.. en evt aangepast, gewoon wat langzamer en lichter Hier ook wel wat kwaaltjes, lekker misselijk vandaag, totaal geen trek in dingen, moe, zware buik/buikpijn (maar dat laatste heb ik al langer). Zijn mn darmen volgens mij. Ach ja... Lekker niksen vandaag maar op mn vrije zondag! Guusje oh wat irritant zeg! Angelique: ik heb hier I'm expecting erop staan, Pregnancy (lite) en Pregnancy companion. Die laatste vind ik eigenlijk nog het leukst, met de leukste informatie. Wel in het Engels allemaal..