Ik ook VGZ zal volgende week wel de kraamdoos zien verschijnen dan.. Ook nog geen contact gehad met de kraamverzorging... Dit verwacht ik eigenlijk ook volgende week, anders ga ik hun wel ff bellen. Waarom ben je zo verdrietig over die boete Fleur?? Wat voorn boete is het? Tis idd niet zo netjes van hem. Balen Nienke dat je het zo in je rug geschoten is... Komt altijd lekker op het juiste moment zo iets. Super cute dat duimpje omhoog op die echo <3
Je zal één dezer dagen inderdaad wel het pakket ontvangen Sunset. Heb ook nog geen bericht gehad van de kraamzorg.
Heb het pakket gisteren ontvangen. Zit bij CZ. vandaag de velg tegen de stoep geparkeerd. Flinke krassen. Dus manlief is even niet zo blij met mij. Hij is zo zuinig op de auto. Bale als zoiets gebeurt! ! Heb het ook, de ene keer trots op mn buik. De andere keer bowl ik met zo'n dikke prop. Haha. Zullen de hormonen wel zijn. Zit nu op plus negen kilo! ! Best veel. Maar ja..
Balen van die boete fleur ik snap dat je daar rot over voelt. Zou ik ook doen. Tis indd zo zonde van het geld! Ik ben bij delta lloyd verzekerd En 14 maart heb ik de intake van de kraam zorg
Das idd heel erg zonde van het geld zeg!! Zou idd ook erg boos en verdrietig zijn! Helemaal na al die waarschuwingen.
gisteren ook het kraam pakket van pno gekregen.. heb er niet in gekeken.. laat de doos mooi dicht tot na de verhuizing 10 maart intake gesprek kraamzorg(in een leeg huis op 2 banken en bed na... de rest is namelijk al verkocht via marktplaats wat balen van die boete Fleur zonde van het geld!
Ja, as dinsdag al, gelukkig wel snel! Gelukkig word ik (nog) niet wakker van de baby snachts, maar ben ook verschrikkelijk moe.. Hij ligt vaak flink te trappen als ik wil slapen en dan val ik ook in slaap, haha.. Wishfulthinking: wauw! Mooie echo hoor, superschattig!!
Jezus, boete van 230,- dan zou ik ook ff flink janken! Helemaal nu er een kindje op komst is.. Kun je het veel beter gebruiken natuurlijk! Bah! Ik zie nu pas trouwens dat ik nog 100 dagen moet tot uitgerekende datum! Grappig... vanaf morgen nog maar 2tal cijfers
Nee, geen nieuwe baan.. Contract werd niet verlengd, moesten eigenlijk een vast contract geven maar door alle bezuinigingen die gaan komen in de jeugdzorg, geven ze die niet meer.. Dus heb vanaf nu 'Verlof' hahaha Officieel natuurlijk ww, dus moet nog ' heel actief' op zoek naar een baan Het afscheid was niet druk bezocht (jeugdzorgkindjes met hechtingsstoornissen kunnen dat niet echt aan ) en een aantal collega's die niet konden komen, dus alleen de mensen aanwezig waar ik echt wat mee had.. Super lief en fijn.. En die kinderen die er wel waren Zo ontzettend aandoenlijk hoe veel ze om je geven, als 'hulpverlenertje'.. Jongens van 16, 17, 17,5 die me echt beetgrepen en me niet meer los wilden laten.. Meisje van bijna 18 die zat te huilen.. Zo ontzettend zielig Maar goed, het is voor mij het eind van een hoofdstuk en het is goed zo.. Snap trouwens heel goed dat je baalt van die boete hoor! en de hormonen maken het allemaal natuurlijk nog net ff wat erger! Maja, hij heeft het helaas toch zelf voor elkaar en je kan het niet terugdraaien, dus maar snel vergeten Ben ook verzekerd bij Delta Lloyd, dus zal dan ook wel een badthermometertje krijgen Hoef ik die niet te kopen hahaha Ze zeiden van mn zorgverzekering dat de kraamzorg meestal pas tussen de 7 en 8 maanden komt, dus gaan jullie echt nog wel bellen hoor!
Hallo!! Ik ben verzekerd bij cz, maar nog niks ontvangen. Zal vanzelf wel komen. De box zet ik in elkaar bij week 32/34 of zoiets. Kunnen idd de kat en hond eraan wennen. Gister voor t laatst in de avond gewerkt. Werd een beetje te zwaar. Kan nu niet zo best lopen en weinig geslapen vanacht. Afgelopen woensdag controle verloskundige geweest. Alles prima. Ook voor t eerst gemeten vanaf schaambeen tot bovenkant baarmoeder was 22 cm. Best klein buikje hoor ik overal. Ach, hoef ik ook niet zo te slepen Ik voel Koen ( zo gaat ie niet heten, maar zo word hij genoemd door vrienden) wel elke dag. En als dat niet zo is ga ik plat op mn rug liggen en smeer ik mn buik een beetje ruw in met olie, en dat word hij wakker hoor.. Nog ff een tip voor t maagzuur. Ik doe elke avond een klein schaaltje vanillevla voordat ik ga slapen en dat werkt voor mij prima. En overdag weleens een rennie.. Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen! Ik ben bij IZZ, nog niks gehoord wat betreft kraampakket. Maar handig zo een thermometer voor het badwater hoor!! Gisteren met mijn moeder samen grote inkopen gedaan bij de babydump. Zoals, waskussen en hoezen onderlakentjes, hydrofiel luiers enz. Maar nu mijn vraag... ik heb nu waskussenhoezen die ik eigenlijk wat krap vind. Ik heb een normaal waskussen, maar zijn die hoezen altijd wat strak? Ik vind het zo krap staan ook?? Wie heeft er advies?
De waskussen hoezen van de hema zijn ruimer en zitten mooier om het kussen heen! Die andere zijn idd krap maar lubberen uit tijdens gebruik
Oke, dank jullie wel.... Ik twijfel idd om ze terug te brengen. Ga ik eerst even 1 van de hema kopen om te kijken hoe die zit.....
Wat een mooie echo foto!! Leuk is dat he.. Lekker genoten zeker?? Ik had een aankleedhoes bande prenatal, die stond ook heel strak, heb nu 1 van de babydump die er perfect omheen zit. Ik ben verzekerd bij anderzorg, krijg dus vrijwel niets vergoed maar daar betaal ik dan ook 100,- per maand voor dus dat was te verwachten.. Dus ook geen leuk presentje in mijn kraampakket.. Binnenkort al het witgoed even uitwassen en netjes in de kast ruimen. Kan eerst gewoon allemaal op 60 graden toch denk ik?
Ik ben verzekerd bij delta lloyd en betaal 106 euro voor een aanvullende verzekering, krijg cursussen, eigen bijdrage van kraamzorg & poliklinische bevalling vergoed.. Dus denk dat je je beter had kunnen verdiepen in de verzekeringen
super genoten idd..zo mooi om te zien opa en oma hebben het er ook nog steeds over dat ze het zo bijzonder vonden (want in hun tijd hadden ze dat niet)
40'c is ook warm zat hoor! Blijven de vezels ook wat mooier. Ik was eigenlijk nooit op 60 graden alleen als iets echt heel erg vies is. Maar zelfs dan word het op 40 ook gewoon goed schoon.