Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ga ik dat doen! En het komt ook uit verpakkingen dus zo vies is hey ook niet he..
    En als ik de kleertjes ga wassen, zonder wasverzachter toch??

2. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Nee geen wasverzachter idd... En het liefst ook met iets van neutral of andere parfum vrij wasmiddel. Baby huidjes zijn zo gevoelig aan het begin.. Als ze wat ouder zijn kan je gewoon wassen zoals je eigen kleding.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik was inderdaad de kleertjes de eerste keer zonder wasverzachter, op 30 graden.
    Daarna probeer ik een keer een was met wasverzachter te doen kijken hoe beeb reageert, het ruikt gewoon zo lekker hihi

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja hier ook al neutral in huis gehaald! Neutralwasverzachter mag trouwens wel, wel zacht, geen geur ;) en ik leg dan altijd van die zwitsalzakjes in de kast, die geven de zwitsalgeur af en ruikt t toch nog lekker!

Wanneer beginnen jullie met wassen?

5. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Witgoed zoals washandjes en hydrofiele luiers en navelbandjes enZo begin ik gewoon al mee, en ik de k dat ik in mijn verlof begin met kleertjes wassen en strijken. Verlof is v.a 14 april

6. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik ben dit weekend alles aan het wassen, vanwege de bekkeninstabiliteit, ik weet niet hoe dat verder gaat en dan is alles alvast maar klaar. Maar wat is het leuk zo'n hele waslijn met allemaal van die schattige kleine kleertjes. Ook dacht ik dat ik niet zoveel kleertjes had, ben me eigen rot geschrokken. Ik denk dat ik me kleine man drie keer op een dag moet verkleden wil hij alles dragen :p. Ik heb alles met normaal wasmiddel en wasverzachter gewassen, anders moet ik direct na de geboorte ook alles apart blijven wassen en als het nu niet goed gaat kan ik daarna altijd nog overstappen op neutral.

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    met 34/35 weken was ik van plan alles te gaan wassen op fijn was/snel was 30 of 40 grd het is immers niet vies..
    (anders hangt/ligt het weer zo lang in de kast vind ik:))
    ik ga ook gewoon met de wasmiddel en wasverzachter wassen wat ik nu ook gebruik..
    net zoals Wendy zegt je kan altijd nog overstappen!

Hebben er meerdere dames last van kramp in de kuit??
    Hier nu al 2 nachten op een rij dat ik ineens wakker schiet en ontzettende kramp heb:x
    Die van vrijdag nacht in mijn linker kuit deed zo zeer ik kan nu nog niet fatsoenlijk lopen:$

8. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL

Oeh, kramp!! Af en toe wel ja.. Maar niet zo heftig als hoe jij het beschrijft.
    Ik heb vaak als k mijn kuit een aanraak, bv als ik mijn benen intrek en ze komen tegen de stoelpoot aan ofzo.. Dan schiet bij mij de kramp er in..
    Verder ga ik ook eerst gewone wasmiddel gebruiken, en idd maar even zien hoe hij er op gaat reageren.
    Die zwitsal buideltjes gebruik ik ook altijd, heerlijk he!!!

9. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    niet echt last van kramp maar als ik me uitrek moet ik wel opletten dat ik niet te ver ga want ik voel we steeds dat ik op het randje zit van kramp krijgen.

Maar zoals je in mijn thicker kan lezen schijnt het erbij te horen in het derde trimester.

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier nog geen kramp gelukkig ! Ze zeggen dat je zeep onder je matras moet leggen? Baadt t niet schaad t niet :)

Hier ga ik met 35 weken wassen anders ruikt het zo weer muf :(

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net pretecho gehad, ben zo verliefd!!!

12. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    die lippen (mooi getuit) net mary van der ven:D:D hahaha
    prachtig om te zien

13. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Mooie foto's, je kan al mooi het gezichtje zien.

Hier ga ik over een week of twee/drie beginnen met alles wassen. Kan het nu ook niet kwijt.
    Vandaag heeft mijn man de muren van Thije zo'n nieuwe kamer voor de tweede keer geverfd. Volgend weekend Het kozijn en de deuren en dan kan hij de week erop verhuizen.
    Daarna is de babykamer aan de beurt.

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb niet alles terug gelezen, wordt ook zoveel gekletst :D

Ik ga denk ik rond 34/35 weken alles wassen! Nu vind ik het nog te vroeg.
    Al hangt nu alles wel in de kast :D , wat een mooi gezicht is!

Ik zag iets over de kraampakketten? Iemand die van Ohra al binnen?

@Guusje: wat duidelijk al. Mooi koppie!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks! Totally in love!!!

16. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Wat een schatje! Zo mooi om te zien!
    Wij mogen de twaalfde weer ff loeren, ben zo benieuwd!

Druk weekend gehad, huis opgeknapt van mijn vriend voor de verkoop. Wel veel hulp gehad, echt superlief! Maar eerlijk is eerlijk ik ben echt helemaal gesloopt!

Nu hopen op een snelle koper.

Fleur heb je de boete van het CJIB al binnen? Gelijk bezwaar maken hoor hoe dan ook, wie weet win je er nog iets mee.

Nu lekker aan de stamppot, honger als een paard!

17. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    yeah de laatste loodjes zijn vandaag ingegaan..
    het laatste trimester:$

abygail hopelijk word de woning snel verkocht!;)

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    wihful: Lekker hoor, hier morgen het laatste trimester in. Maar ben stiekem al aan het aftellen.

Vandaag lekker aan het werk en vanavond komt de kapster. Mijn vader komt woensdag of donderdag thuis. Hij mag alleen zes weken niet op zijn been lopen.

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hoi meiden!

Zojuist een groei echo gehad... Alles in orde met onze mini! :D Het is nogsteeds een meisje pfieuw haha... Droom namelijk nog steeds over Jongetjes :$ ze is aan de bescheide kant zei de verloskundige, precies tussen de onderste en middelste groeilijn niets om ons zorgen over te maken. Ook begonnen aan het laatste trimester joepie!!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sunset, fijn dat alles goed was!! Mijn dochtertje was ook heel licht, uiteindelijk bij de geboorte maar 2680gr. Maar wel 2x apgarscore van 10 dus ze deed t prima!!

Deze smurf weegt nu al bijna een kilo, dus dat gaat best hard, haha

Deel Deze Pagina