Hey meiden, goed weekend gehad? Woensdag komt dichtbij nu. Eindelijk de echo en hopelijk wat meer duidelijkheid. Ik blijf onzeker omdat ik geen kwaaltjes heb. Misschien dat ik dat los kan laten als er een kloppend hartje is. Hoe is het met jullie?
Goedemorgen Meiden, Ik lees wel actief mee maar ben elke keer veelste moe om overal op te reageren! Ben echt extreem moe ik zou wel de hele dag door kunnen slapen. Vandaag helaas weer beginnen met werken na vakantie. Ben benieuwd hoe het gaat! Fijne dag iedereen!
Spidy spannend. Ik duim! Hier ook lekker wat kwaaltjes. Moe, misselijk.. En afspraak bij de vk gemaakt, combiafspraak dus das wel fijn. Eerst de intake en dan de termijnecho.
Spannend he Spidy! Moet ook woensdag om 18u. Hoe laat jij? Ben erg benieuwd of ze dan ook een echo al maken, hebben het niet telefonisch gezegd dus ff afwachten maar Enfermera: hoelang moet je nog wachten voor je echo dan nu? Termijnecho is toch meestal wat later? WLE veel sterkte vandaag op het werk! De eerste werkdag is vaak sowieso al rampzalig, dus nu zal het wel helemaal zwaar zijn! Gefeliciteerd Angelique! Ik heb de 'pregnancy' app, engelstalig, maar wel heel leuk! Elke dag ook weer een nieuw berichtje (je kan wel van alle weken al vooruit lezen )
Angelique, gefeliciteerd en welkom! Wle, balen dat je zo moe bent. Ik herken dat wel van de 1e keer. Nu wel moe maar nog niet zo extreem Spidy, nog een paar dagen volhouden! All; ik ben net voor de echo geweest. Gelukkig was er een vruchtje te zien met een prachtige hartslag... Ben zo opgelucht! Nou hopen dat de rest voorspoedig gaat en dat ik volgende week dinsdag weer naar dat kloppende hartje mag kijken...
Catootje: super fijn!!! Is er een reden dat jij een vroege echo kreeg? Sorry als het antwoord al ergens stond. Kimberly: ik om half elf!! Bij de gyn. Over 2.5 wk bij de vk. Spannend voor jou ook! Hebben jullie meer last van kwaaltjes als je werkt of is het in het weekend net zo? Het enige kwaaltje wat ik kan bedenken wat ik zou kunnen hebben is honger!!!! Ontzettend. M'n maag vraagt gewoon om eten maar hoeveel ik ook eet het helpt niet.
Catootje wat goed! Gefeliciteerd Volgende week weer een echo? Wat snel maar wel erg leuk! Spidy, spannend hoor! Laat je weten hoe het is gegaan? Leuk hoor, zag in rijtje dat er wel een aantal van ons een echo of iig een afspraak hebben deze week!
wat een goed nieuws dat je een kloppend hartje hebt gezien, wat zal dat een geruststelling zijn, toch maar mooi dat je gebeld hebt. Hebben ze bij jou een inwendige echo gedaan of gewoon een normale? Ben zo bang dat ze donderdag nog niets zien bij mij. Ik ben echt vreselijk moe en misselijk, helemaal niets aan eten smaakt me meer, hoop dat dit snel over gaat.
Catootje: wat fijn!!! Ik hoop dit keer ook op een kloppend hartje, want vorige keer was er alleen een leeg vruchtzakje met 7 weken en met 8 weken gecuretteerd. Ik ben zo bang dat dit weer gebeurd.. En ben verschrikkelijk moe, echt niet vooruit te branden en mijn boobs doen pijn en zijn flink aan t groeien!
Spidy, ik had sowieso al een echo in het zh gepland staan voor volgende week maar toen ik afgelopen week de vk belde om aan te geven dat ik me waarschijnlijk weer aan kon melden (beetje vroeg maar ze hebben me de vorige keer heel goed geholpen met de mk) herkende ze me meteen. Ze vroeg hoe het met de zenuwen ging en toen ik aangaf dat ik daar wel zwaar last van had mocht ik vandaag al langs komen om te kijken of ze al iets konden zien. Nou dat was gelukkig wel het geval. En nu heb ik volgende week dinsdag nog een echo, en dan weer een rond 11 weken en rond 13 weken dus voorlopig kan ik mooi op de hoogte blijven daar binnen 😊 Wendy, ze hebben een normale echo gedaan bij mij. Bij een inwendige zie je alles veel duidelijker maar dat deed ze niet zo vaak en ze kon mijn baarmoeder niet vinden... Ze gaf wel aan dat ze niet zeker wist of ze wat kon zien, vanaf 7 weken moet het wel te zien zijn... Blijft spannend hoor! Guusje, dat was bij mij ook zo, bij 7 weken een lege vruchtzak en met bijna 13 weken de miskraam... Gelukkig tot nu toe alles ok, ik hoop het voor jou ook. Ik hoop het voor iedereen hier natuurlijk!!! Op naar de goede echo's!!! 😉 Qua kwalen; Ik ben inderdaad meer misselijk bij inspanning... En de boobs zijn ook al een cupmaat gegroeid inmiddels, auwie! Ook flink moe bij vlagen... Af en toe nog wat buikpijn maar dat was het wel ongeveer...
@catootje had je toen bij het lege vruchtzakje ook symptomen? Ik ben daar zo bang voor.. Dames, hebben jullie gevoelige borsten? Zo ja, iedere dag of ook weleens een dag niet?
Ja wel wat maar aanmerkelijk minder dan nu, ik heb nu zelfs meer kwalen dan mijn 1e zwangerschap... De boobs doen de ene dag veel meer pijn dan de andere... Dat geld ook voor de andere kwalen, de ene dag zijn ze wat erger dan de andere dag...
Pff...vandaag toch ff de schrik gehad. Deed mijn sokken aan en terwijl ik voorover buk krijg ik ineens een giga pijnlijke steek in mijn onderbuik. De hele dag meer last van mijn buik dan anders. Toch maar ff zh gebeld en die hebben me redelijk kunnen gerust stellen dat het niets kan zijn. Waarschijnlijk een spiertje opgerekt of zo. Gelukkig ook nog geen bloedinkje gezien. Laatste dagen ook veel last van opgeblazen gevoel gehad. Ook niet erg prettig.
Catootje: ach, jij ook al, wat een stress dan nu he, althans, dat heb ik. Ik heb nu ook wel meer symptomen, toen was ik niet echt moe.. Nu giga moe.. Ik hoop zo dat t goed zit! Volgende week donderdag de echo.. Nog even geduld dus!!
Kimberly; ja heb 4 nov de intake en echo ze was zo lief om het te combineren, wel zo handig voor ons.. Ik ben hier ook echt knettermisselijk nu. Begint meestal al 's ochtends maar is anders dan bij mn dochter, toen moest ik echt wat eten in mn bed al. Maar nu gewoon misselijk vanaf mn ontbijt en dat suddert dan zo de hele dag een beetje door.. pff...
Kyrian, poeh, dat kan ik me voorstellen zeg! Spiertje klinkt logisch maar daar denk je op dat moment niet aan... Ik hoop dat de buikpijn gauw weer wegtrekt. Guusje, ja wat kan je daar een stress van hebben hè! Gelukkig schatte de VK dat goed in, ben aardig gerustgesteld na de echo van gisteren. We blijven nuchter tot de 12/13 weken maar er zit in elk geval een baby in met een kloppend hartje, dat is al meer dan ik in de afgelopen 5 jaar heb gehad! . Je bent dan met de echo 6 weken en een paar dagen toch? Dan moet je al wel wat kunnen zien... Ik zal voor je duimen! Enferma, die misselijkheid heb ik ook, de hele dag door. Heb dus geen eetlust maar wel af en toe buikpijn van de honger, dan moet ik dus wel wat eten Lydian, is op zich een goed teken maar niet heel fijn he. Ik hoop dat je nog heel even zo beroerd blijft en dan heel gauw weer opknapt over een paar weken... Bij mij trok het na 14 weken weer helemaal weg en heb ik verder een zwangerschap zonder kwalen gehad...Ik hoop dt dat bij jou ook zo is. Sterkte...
Catootje vervelend he.. Haha ja precies. Op dat moment eet ik ook maar wat, als de honger het wint van de misselijkheid. Vaak gaat dat wel goed. Ach ja.
Hoi allemaal, Is er nog plaats voor nog een zwangere hier Heb hetzelfde 'probleem' als anderen hier.. De andere topics daar is iedereen al zo bekend met elkaar, en is het best druk.. Hier leek het me wel gezellig Ik ben vandaag 7 weken zwanger van de eerste, en heb over 2 weken echo & intake, can't wait!