Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guusje,
    Ik zie ineens dat jou dochter en mijn zoon op precies dezelfde dag geboren zijn! 14-12-2010 grappig!

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zo heb in ene zo veel pijn in mijn onderbuik, mijn liezen en mijn rug. Hoop dat het morgen wat beter gaat, moet ook naar de vk. Zal het gelijk aangeven.

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi ladies,

Toen ik vanmorgen moest plassen kreeg ik giga steken vanaf mijn navel tot vanonder.. En echt pittig, kon niet eens rechtop staan.. Maar even zo urine laten checken maar denk niet dat het dit is.. Hebben jullie een idee?

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

Oh echt! Haha, dat is toevallig! Dus ook lekker met dat dikke pak sneeuw bevallen ;) was leuk oor de kraamvisite he.. Haha
    Hebben we dit x geen last van gelukkig!

5. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt Guusje, ik lag toen al 1 week in het ziekenhuis op grote hoogte, was wel een mooi gezicht al die sneeuw.
    We hebben toen weinig kraamvisite gehad vanwege dat Rick zo vroeg was geboren maar tegen de tijd dat hij thuis was was de sneeuw al weken weg gelukkig, maar het heen en weer rijden naar het ziekenhuis dat was geen pretje met al die sneeuw.

Ik ben ook zo blij dat we dan geen grote laag sneeuw hoeven te verwachten tegen de tijd dat onze kleintjes geboren gaan worden.

Groetjes

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Geen idee wat het zou kunnen zijn! Maar indd ff langs de ha dan :)

7. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hey Guusje! Heb ook geen idee? Maar ff extra laten checken kan nooit kwaat! Helemaal niet in dit stradia van de zwangerschap.

8. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn dat echt je banden.. Maar dat weet ik niet zeker.
    Indd even melden, kan nooit kwaad als je het meld!

En dat plassen is ook een beetje vreemd, misschien drukt je baby er tegen aan en voelt he vervelend als e blaas "geleegd" wordt
    Ook maar even melden! Haha

Hier steeds meer zin in mijn verlof! Het lijkt net of ik al die 6 weken al vol heb geplant met alles wat ik nog wil doen voor de baby er is hahah
    En dat terwijl je in je verlof moet RUSTEN
    Nouja we kijken wel even hoe het loopt..
    Wil alleen nog graag de muren opnieuw sauzen.
    Dus als ik dat nou op 1 zet en de rest maar even kijken of het lukt, is er alweer veel minder druk hahah

En dan nog even wachten op die nesteldrang.
    Een kennis van ons is gek op schoonmaken en "werkt" ook bij mijn moeder om schoon te maken..
    Nu heeft mijn moeder geregeld dat ze een dag komt om "alles" van top tot teen schoon te maken ..
    Hmmmm kijk ik nu al na uit!! Heerlijk

9. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Gisteren controle gehad bij de gyn..
    bloeddruk weer prima..
    in 3 weken tijd maar 800 gram aangekomen:)
    (Dit is incl kleding en schoenen op de weegschaal)
    Ik zit nu op 9,5 kilo totaal!
    Wezen prikken op suiker en ijzer..(vandaag de uitslag)
    Rhesus factor hoefde niet omdat ik in week 12 er ook al op geprikt was en het RH positief was;)
    Over 2 weken weer terug komen en dan ook de groei echo!!:D

Guus die steek kan dat niet komen ivm verdrukking blaas op dat de baby er op trapt/met hoofd tegen aan ligt??
    Ik zou idd voor de zekerheid je urine wel ff laten checken..

Bloemetje das lekker een kennis die ff een dag komt soppen:)
    stuur der ook maar deze kant op:p

Qua kraamvisite/het uiteindelijke geboortekaartje en teksten op geboortekaartjes ....uhm nog niet echt mee bezig geweest ;)

Eerst maar eens de verbouwing en verhuizing achter de rug hebben..

10. Marijke89

Marijke89 Lid

16 mrt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan de Geboortekaartjes weer bij Geboortepost.nl doen. Die zijn (nog) goedkoper dan Poubies, en onwijs mooie kaartjes. Ik zou daar sowieso ook even een proefdruk bestellen :)D is toch gratis!).

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Net de vk even gebeld, zij denkt inderdaad dat het een verdrukking van de blaas is geweest, aangezien de pijn nu bijna weg is en geen pijn meer heb met passen.. Moet t wel even in de gaten houden.. Als t weer terug komt plasje na laten kijken..

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Fijn Guusje hopelijk een beetje gerustgesteld !

Net ook even een proefkaartje besteld bij geboortepost vond er maar 1 leuk dus dat is makkelijk haha. En nu is het klaar met al die proefdrukken want het maakt het alleen nog maar moeilijker !

Citroen echt fantastische kaartjes maar ik vind de drukkosten echt belachelijk hoog!

Inmiddels geld overgemaakt voor een draagdoek die komt morgen binnen :)
    Ook geld overgemaakt voor regenboog ontspanning cd, de hypnobirthing boeken zijn in bestelling bij de bieb scheelde weer wat geld.
    Vriendlief heeft gisteren het onderstel van de wieg gespoten met Action spuitbus, geloof het of niet het zit perfect! Nu de mand nog maar de spuitbus is op hihi.

Morgenavond kijken bij een bevallingsbad heel toevallig hier om de hoek ook nog redelijk betaalbaar dus ik zie het helemaal zitten :)
    En inmiddels alweer bijna 30 weken !!
    Vanmiddag even naar het bos met zoontje en mijn moeder erg veel zin ondanks mijn bekken. Zou zowat vastroesten op de bank als ik niet blijf bewegen..

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik wil de eerste week alleen onze ouders op bezoek hebben.
    Mijn ouders gaan in een hotelletje bij ons in de buurt.
    Wat de andere ouders doen weet ik zo niet, ze zijn zo afstandelijk. Dus we zien wel.

@Fleur: fijn dat het spuiten van de wieg zo goed gelukt is!

Wij zijn gisteravond plotseling bij de Prénatal beland, we hebben nu het wiegtextiel compleet :D
    En natuurlijk een paar schapenrompertjes, haha. Die gaan zo lekker de kast in met een Zwitsalgeurbuiltje.

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja wel wat gerustgesteld maar dat trekkerige gevoel blijft helaas.. Maar even blijven aankijken.

Tussen deze kaartjes hebben we de keuze gemaakt, en we kiezen de bovenste! :)

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wel andere naam hoor ;)

16. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Leuk kaartje guusje

Hier lekker op de bank liggen. Sara vandaag thuis gehouden van de basisschool, ze was zo moe en omdat ze nog 4 is, mag het nog.
    Dus liggen ze lekker allebei op bed, even bijkomen.
    Vanmiddag controle bij de vk.

17. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Ik herken het Guus dat trekkerige;) (het zeurt een beetje beneden)

Ik had gistermorgen ook alweer een plasje weg gebracht:)
    Geen blaasontsteking!!

Hier komt het omdat ze met het hoofd tegen de blaas aanligt zagen we gisteren middag op de echo bij de gyn.
    Alleen de baarmoederwand zit er maar tussen;)

Vond er bij geboortepost geen 1 leuk..totaal mijn smaak niet:)

Fleur fijn dat het onderstel gelukt is;)
    Ik dacht dat je de mand niet ging doen??
    Toch maar wel?? hahahaha
    Lijkt wel leuker he?? En alles is weer lekker fris;)

Hier is inmiddels de wieg ook geschuurd en gespoten!!
    Heb foto bijgevoegd!!

18. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aaahh help! :)
    Net proefdrukken binnen gekregen. Eentje heb ik gelijk al afgeschreven, die werd me te roze :) ik hou wel van wat neutralere kaartjes. Deze twee heb ik nu nog liggen. Welke vinden jullie het leukste?

Bekijk bijlage 381935
    Bekijk bijlage 381936

19. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Guusje, fijn dat er toch niets aan de hand was. Zal wel even schrikken zijn geweest. En leuk kaartje hebben jullie uitgezocht, erg lief!

Wishfullthinking, wat een ontzettend mooi onderstel voor het wiegje. Echt een hele romantische sfeer straalt het uit!

Fleur, fijn dat het spuiten zo goed gelukt is. Ideaal lijkt me ook! Ben benieuwd of het bevallingsbad in de smaak valt! :)

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    @Koali: de tweede!
    Ik hou van kaartjes met een foto! Maar de eerste vind ik ook erg lief, met die voetjes!
    Lastig, overigens wel helemaal mijn smaak, haha!

Deel Deze Pagina