fleur, bij poobies op de site kan ik over de druk kosten vinden dat enkelzijdig druk 57 euro kost en dubbel zijdig 78. voor drukken in kleur rekenen ze niks extra. is dit echt heel duur? bij de drukkerij waar wij geweest zijn was het volgens mij nog duurder namelijk en rekenen ze ook nog extra voor kleur. wat vind jij dan ''normale'' druk kosten? @geboorte post, vond ik helemaal niks niet echt mijn smaak zeg maar. @HBB, prenatal is altijd leuk! wat voor schapenrompertjes? foto? @guus, ik vind het Jesse kaartje ook de leukste! waar gaan jullie hem bestellen? @wishful, mooi wiegje hoor! @koali, ik vind die van merel het mooist, erg schattig met die voetjes. toch nog maar een keer mijn vraag over de geboorte kaartjes, kun je ook het lettertype van de naam op de voorkant van het kaartje aanpassen ?
Gewoon wit rompertje met allemaal schaapjes erop. Vind het zo lief! Kan zo geen foto toevoegen. Oh en via kaartje2go kondem we wel alle lettertypes veranderen. Dat staat gewoon in het bewerkingsprogramma/site waarmee je het kaartje maakt.
Koali: ik vind de bovenste de mooiste! Citroen: bij poobies! Al besteld ook.. Hier nog steeds flinke steken in buik, ook bij plassen, morgen toch maar even plasje weg brengen.. Lijkt wel combinatie van blaasontsteking en bandenpijn.. Ofzoiets.. Maar doet flink pijn in ieder geval..zucht
koali mooie kaartjes hoor! ik vind ze allebei erg leuk.. moeilijk een keuze maken zo Aan mijn mening heb je dus niets sorry Citroen kun je niet ff een mail sturen naar dat bedrijf? dat je dat kaartje erg leuk vind maar dat je benieuwd bent of je het lettertype van de naam ook kunt veranderen? normaal gesproken kun je zoiets toch altijd naar je eigen smaak maken! Meiden bedankt voor het complimentje wat de wieg betreft heeft mijn mannetje toch maar mooi ff opgeknapt (zo trots op hem) de bekleding ben ik nog mee bezig als ie helemaal klaar is zal ik wel ff nieuwe foto plaatsen! Deze komt bij ons op de slaapkamer te staan en voor de woonkamer heb ik een Mozes wieg!
Dit is het gedichtje wat bij ons links op het kaartje komt, met een fotootje erboven: Nog voor je werd geboren wist Hij van jouw bestaan. Ook dat je bij ons zou horen Hij bracht ons leven saam. Zijn sterke hand vol liefde is wat ons samenbindt. Hij is je Vader, wij je ouders en jij ons lieve kind! Wel beetje erg balen, uren bezig geweest op kaartje2go, kaartje helemaal perfect. Hebben ze een of andere update gedaan van de site vandaag, bijna alles weg. Kan ik weer zowat overnieuw beginnen.. :x Koali; vind de bovenste ook het mooiste!! Wij hebben een grote familie, geven een baby borrel. Doen dit in één weekend, wel verdeeld. Zaterdag van 10-12 en 15-17 uur voor mijn kant van de familie, zondag ook die twee momenten maar dan de familie van mijn man. Anders zitten we op 100 man in één keer, dat gaat hem niet worden in ons huisje. En dan vindt ik het ook wel erg veel worden, beetje onpersoonlijk. Dus nu is het dan verdeeld. Vrienden komen gewoon op kraamvisite, en mensen dichtbij komen natuurlijk toch wel eerder langs. Maar dan hebben we alle ooms & tantes lekker in één weekend, anders zitten we echt wéken met kraambezoek.. leuk dat wiegje!! mijn moeder is nu bezig met die van ons.. benieuwd!! Ja alles komt wel beetje in de verdrukking he, met name mijn maag..
Pag 204 voor het laatste gelezen.. Beetje afwezig geweest. Moeite met bijhouden (nu al) door drukte... Ondertussen gisteren een bloedsuiker dagcurve moeten prikken. Heb schijnbaar veel vruchtwater, en wilde suiker uitsluiten. Waardes waren goed, dus ff afwachten wat ze er nog over gaan zeggen. Kleine ligt al met hoofdje beneden, en lekker die billen die in de weg zitten voor mij haha
Koali: Al is het niet helemaal mijn smaak. Ik vind het eerste kaartje het leukste van de twee. Vanmiddag bij de vk geweest. Alles goed, moet alleen voor mijn rug naar de fysio, waarschijnlijk toch bekkenklachten. Hoop dat het allemaal niet verergerd.
@ Citroen ik zoek meestal zonder drukkosten hihi, dus bijvoorbeeld kaartje kost 1,49 inclusief alles behalve postzegels en enveloppen (0,28), bij Hallmark is het zelfs met enveloppen maar niet echt mijn smaak. Gelukkig hebben wij maar 30 kaartjes dus zitten rond de 70 euro inclusief postzegels En heb ook nog veel kortingscodes gescoord op de 9 maanden beurs ! Mooi wiegje zie ik voorbij komen ! @ Koali ook de eerste het leukst Hier wilden we eerst ook een foto maar zien daar van af omdat we dan de foto's van de newborn shoot voorop wilde , die is alleen pas op dag 5 en dat wordt allemaal te krap ivm kraamfeest. @ Guusje vervelend gewoon even plas wegbrengen kan nooit kwaad !
fleur, aaah op die manier. mag ik dan zo brutaal zijn om te vragen waar je jou kaartjes gaat bestellen?
Goedemorgen meiden, Gaan er ook meiden naar de mama fair in Breda 2e paasdag? Kaartjes kosten maar 3,50 en je krijgt een goodiebag. een kennis gaat daar bellypaints verzorgen en is ook nog op zoek naar modellen met een mooie dikke baby buik van tussen de 32 en 38 weken en heel toevallig hebben hebben alle meiden dat hier Wie vind dit leuk?
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 12 mrt Controle VK - Kimberly1989 12 mrt Controle Gyn. - HuiBooBee 18 mrt Groeiecho - Nienke18 18 mrt Controle VK - Wendy424 18 mrt Groeiecho - Wishfulthinking 19 mrt Controle Gyn - Wishfulthinking 19 mrt controle gyn - Elise75
Voor mij ook een beetje ver, denk dat het een verkapte 9mndbeurs is? Op de site niet veel info.. Maar nee, gaan we dus niet doen Jij wel? Dan willen we natuurlijk wel de foto's zien
Hoi meiden, Heb net alles weer bijgelezen. @Guusje wat fijn dat het goed is gegaan met je dochtertje! Let wel een beetje op jezelf he? bij twijfel altijd even naar de dokter gaan. @Fleur ik lach me de krampen om jouw opmerkingen ( soms lijkt het alsof je spiegel voorhoudt haha) ik herken de stress en de onzekerheid. elke keer weer twijfelen!Kaartje, tekst etc.... Wij moesten naar de verloskundige afgelopen woensdag en toen zagen we een naam die we ook wel mooi vinden. Twijfel twijfel twijfel... nu bedacht dat een kindje ook best drie namen mag hebben dus dit ga ik even voorleggen aan vriendlief. @Allemaal: ik ben helemaal onwennig&gestrest wat betreft het bezoek in de kraamtijd. Bij mijn dochter kwam ik uit het ziekenhuis en zat doodleuk heel mn huis vol met mijn werkeloze (ex)schoonfamilie! Geloof me, je bent moe, niet op je best en bovendien had ik zon pijn in mn doos! ik wilde lekker met mn meisje naar bed toe en lekker knuffelen en kroelen. Zit daar een hele familie me aan te gapen en met het verzoek dat ze eigenlijk ook wel koffie lusten! ( ze zeiden nog net niet hehe dat duurde lang!) Gelukkig had ik een kraamverzorgster die hier cordaad mee omging en mijn (ex)schoonzus complimenteerde met dit ongelooflijke idiote idee en zo mn hele schoonfamilie het huis uit bonjourde. 1-0! Nu doen we het anders, we zijn een samengesteld gezin geworden en dus wil ik graag ( als ik een beetje opgekalevatert ben) dat de kinderen samen als eerste komen. Natuurlijk moeten zij gebracht worden, maar met onze ouders hebben we al besproken dat de kinderen als eerste komen, hoe dan ook. Ik kan ze natuurlijk niet eeuwig weghouden bij de baby, dus onze ouders mogen dan daarna ook even een kijkje komen nemen. (Letterlijk, dus geen urenlange conversaties, gewoon beschuitje en weer gaan.) Op het moment dat we naar huis gaan willen we geen bezoek. Eerst even wennen aan elkaar en lekker uitrusten. Wel doen we gelijk de kaartjes op de bus. Pas 1 of 2 dagen na thuiskomst is familie welkom op kraambezoek (lees broers & zussen). Mijn vriend neemt twee weken vrij, dus ons idee hierin is van 11.00-12.00 kraambezoek en van 16.00-17.00 kraambezoek. PS het is echt zo, wegsturen van vrienden/familie is vervelend, maar dit kun je echt het beste wel aan je kraamverzorgster overlaten! uiteindelijk heeft iedereen echt wel begrip en je hebt zelf geen schuldgevoel. Ik ga ook weer ff stoeien met kaartjes en teksten.....Doeggg!
Het is alles behalve een verkapte negenmaandenbeurs hoor! Het is een fair dus kraampjes met leuke en bijzondere dingetjes. Geen massa producten en over de koppen lopen en struikelen over trolly's. Prenatal enzo zal je daar ook niet vinden. Op de site staat iid nog niet veel info, op fb en twitter zijn ze activer.. Tis ook pas het 2e jaar dat ze dit doen. De fair staat voor jonge hippe moeders. Ja ik ben uitgenodicht voor een bellypaint weet dat ze nog meer meiden zoekt die het leuk en vooral gezellig vinden om hun mooie buik te laten versieren! Dus ik dacht gooi hier ff een balletje op jammer dat het voor jullie zo'n end uit de richting is... Had toch een leuke invulling van 2e paasdag geweest Wishfull bedankt voor het omhoog halen van het lijstje heeft wel weer een update nodig zo te zien aan de verloskundige controle's en echo's... Hihi
Jeetje ik schrik van dit verhaal! Lijkt me idd erg heftig! Wat fijn dat je zo'n duidelijke kraamhulp had!! Idd 1-0 voor jullie! Ik ben helemaal niet bekent met dit soort dingen... Bij mijn zoontje belde iedereen gewoon heel netjes voor een afspraak.. Alleen mijn ouders en mijn schoon ouders kwamen de zelfde dag nog kijken! Maar toen lag ik allang fris gewassen en bijgekomen in mijn bedje! Mijn vriend heeft ook bewust verder bezoek een beetje afgehouden en verspreid over de weken daarna. Maak me bij deze zwangerschap dus ook niet zo druk over bezoek ik wil ook eerst dat ons zoontje kennis maakt met de kleine en opa en oma natuurlijk ook.. De rest zal wel goedkomen. Bij mijn schoonzusje stond ik er ook wel een uur na de bevalling, niet voor haar en de baby maar om er voor te zorgen dat de kindjes uit school kwamen en het huis een beetje gezellig was en de puntjes op de i. En om wen broodje filet te brengen hihi!! Daar snak ik trouwens ook naar! Filet biefstuk carpaccio en een wijntje!! Of een lekker koud witbiertje ofzo hhhmmmm