Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha abygail !
    Ach 3 namen moet best kunnen !

Ik kwam op het geweldige idee een baby meeting te houden als we straks allemaal bevallen zijn :D

Verder is Breda wel erg uit de richting helaas !

Zometeen wordt mijn draagdoek bezorgd kan niet wachten :D

Salami mag toch gewoon?

@ Citroen haha dat is niet brutaal hoor, ik zal je vertellen:

Ik heb werkelijk geen idee, er liggen 10 proefdrukken in de kast, vriend vind die dan weer niks dan die weer wordt er gek van. Nu is er nog 1 proefkaartje onderweg en dan van het weekend maar eens een knoop doorhakken.
    En als het nog allemaal niks is dan maar naar een drukker en van die boeken doorlezen.
    Van Tadaaz heb ik een 25% kortingsbon dus zou fijn zijn die te kunnen gebruiken :)

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Salami zou niet mogen omdat het een gedroogd product is.
    Maar tegenwoordig maakt dat bijna niets meer uit i.v.m. de conserveringsmiddelen.

Ooh en hier ook 3 namen hoor! 2 omdat we ze zo mooi vinden en de derde is een vernoeming.

Babymeeting klinkt zo slecht nog niet :)

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @ sunset, klinkt erg leuk! maar helaas voor ons veel te ver weg. anders had ik het wel gedaan :) ik wil wel graag een foto van jou belly paint zien na de tijd!

@abygail, jou verhaal over de kraamvisite, dat is dus mijn grootste nachtmerrie :p dat wil ik echt absoluut niet. bij de intake van de kraamzorg geef ik dan ook aan dat ik wel een kraamverzorgster wil die dan een beetje kan helpen en ook mensen weg durft te sturen, want zelf ben ik daar dus juist niet goed in.
    jou tijden spreken me ook wel aan. 11-12 en 16-17. mooi zat. ik denk dat je de rest van de dag genoeg hebt aan je gezinnetje!
    op de dag van de geboorte mogen van mij de ouders en schoonouders langs komen (tenzij het laat op de avond/nachts is dan komen ze de volgende dag). de broers en zussen kunnen best de volgende dag komen. eerst zelf even bijkomen en wennen aan alles!

ooooooh broodje filet american, en een redbull! arme wij dat we dat niet mogen... dat staat als eerste op het boodschappen briefje na de bevalling!
    thank god dat we wel chocola mogen anders was het onmenselijk geweest!
    salami wist ik niet dat het niet mag, dan zou droge worst ook niet mogen dus?

#poobies. ik heb ze gemaild en je kan inderdaad gewoon het lettertype aanpassen, ook op de voorkant. dat scheelt een hele hoop. nu nog het kaartje kiezen haha :p

ik heb op marktplaats adapters gescoord om mijn maxi cosi op de kinderwagen te kunnen zetten. scheelt me klauwen vol geld.
    en verder nog een easy base voor in de auto.
    dan denk ik dat ik echt alles wel heb wat ik nodig heb voor de kleine :)
    alleen nog een voedingsbh! :p

binnenkort begin ik maar eens met het uitwassen van hydofiel luiers, lakentjes, kleertjes enzo.
    leg ze toch in de kast met zwitsal geur zakjes dus die geur trekt wel lekker in de kleertjes.
    ik hoop stiekem dat ze wat eerder komt, rond de 38 weken ofzo. dan hoef ik er nog maar 10 :) begint wel te kriebelen bij mij ondertussen haha.

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Klopt, omdat het gedroogd is en die vind ik juist jammie jammie. Dus dan maar helemaal niet.

Met de januari 2010 moeders hebben we ook als zwangere nog een meeting gehad. Helemaal leuk, een stuk of 15 hoogzwangere vrouwen in Utrecht. We werden wel een beetje gek aangekeken.

Gisteren ook eindelijk de uitnodiging voor de blije doos ontvangen. Ga hem volgende week denk ophalen.

Verder een afspraak gemaakt bij de fysio, voor mijn rug/bekken.

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oepsie, droge worst heb ik gewoon gegeten, heel af en toe hoor...

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik eet ook regelmatig salami hoor! Vreemd.. Nog nooit gehoord.. Nou ja, t zal allemaal wel meevallen.

Vanmorgen werd ik wakker en: pijn nergens meer te bekennen, ik denk toch dat de beeb ergens opgelegen of geduwd heeft..
    Vandaag weer bij de vk geweest, alles groeide goed en hartje klopt mooi sterk. Altijd weer fijn om te horen ;)

Sunsetmiffy: heel herkenbaar! De dag na de bevallen, ik had 1 uur geslapen ongeveer.. Zag ik ook al in een huis vol mensen. Hele week zo druk geweest.. Dit x doe ik t zeker anders. Alleen oma's en opa's mogen EVEN langskomen, en week erna mag wat andere visite komen, maar niet te veel tegelijk. We lopen niet weg! ;)

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    hier ook af en toe wel salami gehad:)
    en ook droge worst:p ach het zal allemaal wel mee vallen;)

fijn dat je de tekst kan aanpassen Citroen!!
    nu idd nog een kaartje uitzoeken hahaha
    ik vraag me nu dan wel af hoe de voorkant er dan uit komt te zien??
    moet je dan op de gok een lettertype uitkiezen??
    zoals ik van jou begrijp kun je dat nu niet bewerken toch????

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wishful,

bij poobies is het dus zo dat je een kaartje uitzoekt die je leuk vind, en dan kun je daarna het lettertype wijzigen en tekst toevoegen enzo. daar krijg je dan weer een digitale leesproef van. dit kun je heel vaak doen tot het naar je zin is.

wij vinden namelijk ook een kaartje erg leuk, maar het lettertype is totaal niet onze stijl en past niet bij ons.
    maar nu weet ik dus dat ik dat lettertype zelf nog kan aanpassen. en op de computer krijg je te zien hoe het wordt voordat je he definitief bestelt

9. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    salami mag zoiezo wel als het verwarmd is, bijv. op pizza of op een broodje in de oven. Ik heb het wel gewoon gegeten in ieder geval hoor.. :(

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @Abygail: mijn kraamverzorgster ging stofzuigen als visite te lang bleef zitten, vond het heerlijk zo! Hahaa
    En familie mocht hier pas de dag na bevalling komen, ik was helemaal op en had er echt geen trek in.

@Sunsetmiffy: niet van gehoord, Breda, is hier niet ver weg.. hmmz eens over denken

@eten: geen last van.. maar ben sowieso geen fan van rauw vlees (behalve leverpastei.., dat mis ik wel)

@babynaam: zijn we gelukkig al aan uit, duidelijk zelfde smaak, ideaal!
    @kaartje: van de week ff langs de drukker voor de boeken

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hier net het beval bad gekocht ! Heb er ook in gezeten en heel raar idee dat ik daar over 2 maanden ons kindje in ga krijgen hihi.
    Daarna wil ik m gaan verhuren voor een leuke prijs dus als iemand nog weet die wat zoekt :)

Baby naam zijn wij ook allang uit gelukkig !

12. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Helaas drie namen is geen optie.... Jammer!
    Ik moet misschien ook een beetje inbinden af en toe haha.

Nu ff lekker dagje rust, zondag weer aan de bak.

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw fleur, lijkt mij ook erg bijzonder om in zo'n bad te bevallen! Alleen ben ik medisch dus helaas.. Denk niet dat ze die in de bevallingskamer gaan plaatsten ;)

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Sommige ziekenhuizen doen het wel :) Wellicht in jou ziekenhuis toevallig ook? Ctg aansluiting en eventueel infuus is geen probleem !

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    In mijn ziekenhuis helaas geen bevalbad. Het had me zo mooi geleken!

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hee meiden.

Hier gister avond een schrik, alweer bloed verlies. Verloskundige kwam meteen langs om alles te controleren enzo. Met de baby alles goed gelukkig en ze heeft ook inwendig onderzoek gedaan om te kijken of de baarmoeder nog goed gesloten was enzo. Alles was gelukkig goed eb waarschijnlijk was de bloeding door een bloedvatje of blaasontsteking. Moet wel rustig aan doen maar verder geen gekke dingen gelukkig.

Al de tweede keer dat dit gebeurd, ik hoop dat het nu niet meer gebeurd.

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh jee. Dat is weer schrikken!
    Ik hoop dat het bloeden je nu toch bespaard blijft!

18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    jee citroen kan me voorstellen dat je geschrokken bent..
    is het bloed verlies nu gestopt?
    fijn dat de bm nog gesloten is!
    doe maar rustig aan;)

19. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow nou inderdaad!! Dat is echt schrikken..
    Gelukkig werd er direct naar gekeken! En dan zal het idd een adertje zijn geweest of iets dergekijks.
    Dit had je ook al een keer eerder gehad toch?
    Maar lekker rustig aan doen! En idd... is het bloedverlies nu gestopt?

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen!
    Ben ik weer.... ik heb afgelopen donderdag mijn laatste infuus met medicijnen gekregen voor mijn Crohn. Nu moet mijn lijf het de komende weken zelf gaan doen. Gelukkig alle vertrouwen in want het gaat heel goed sinds ik zwanger ben!

CItroen, dat is schrikken, ligt jouw placenta niet ook heel laag,die kan ook die bloedingen veroorzaken.

Fleur, je bevalbad binnen..... ik moet er zelf eerlijk gezegd niet aan denken. En ik ben gek op badderen, serieus maar echt bevallen in bad.... dan zit je ook in je bloed enzo, dat idee staat me tegen.

Ik eet hier ook cervelaatworst, gewoon 1 boterham per dag af en toe, kan echt geen kwaad. Net als 1 boterham leverworst/leverpastei ook geen kwaad kan.

Mijn kaartje bij kaartje 2 go. Wat ik daar makkelijk vind, is dat ik mijn adressenbestand kan invoeren en zij versturen het kaartje. Aangezien ik bijna zeker een keizersnede ga krijgen heb ik die rompslomp zelf niet :D

Deel Deze Pagina