spannnend elise, ik hoop dat je lichaam het zelf goed oppakt! het bloeden is weer gestopt, dezelde avond nog gelukkig. maar het is wel iedere keer even schrikken zeg. ik doe lekker rustig aan, waarschijnlijk is de omgeving bij mij ''daar beneden'' erg kwetsbaar en snel beschadigd. VK heeft me ook aangeraden niet meer dingen te gaan tillen enzo en rustig aan te doen. een vriendin van mij die ook zwanger is wordt volgende week ingeleid, ze is dan 37 weken. dit ivm zwangerschapsdiabetes en hoge bloeddruk. klinkt misschien raar maar ik had gister echt even zoiets van: Ik wil mijn kindje ook!! ik snap natuurlijk dat ze nog moet blijven zitten en groeien enzo, maar doordat zwanger zijn mij best wel zwaar valt zie ik er zo naar uit om te bevallen en te kunnen genieten!
Fleur: Fijn dat je je bad hebt! Spannend he! Nog 2 maanden.. de tijd gaat zo snellll!!! Zit zelf ook een beetje te twijfelen nog hoor, wel of geen bad.. Zou ook niet het uitdrijven in het water willen doen denk ik.. Dus misschien kan ik de weeen dan wel gewoon onder de douche opvangen ofzo.. Weet het nog niet Citroen: Wat schrikken weer! Indd beetje rustig aan doen en hopelijk was dit de laatste keer! Snap je gevoel wel hoor, dat je ook lekker je kindje wilt, maar beter nog ff wachten Elise: Wat spannend dat je nu zonder medicijnen verder moet.. Hopelijk blijft het zo goed gaan! Hier heb ik nu mn eerste werkloze week achter de rug en het is voorbij gevlogen hahah elke dag wel iets gedaan, dus nu nog 11 weken te gaan.. Vandaag precies 29 weken.. Het wordt nu echt aftellen meiden!
Citroen, dat is zeker weer ff schrikken! Hopelijk de laatste x inderdaad! Kimberley, ja gaat snel he, hier vliegen ook de weken om, volgende week alweer laatste trimester in.. Toen ik zwager was van mijn dochtertje had ik t gevoel al 3 haar zwanger te zijn! Ik sliep vanaf 20 weken niet tot nauwelijks.. Was op een gegeven moment echt gesloopt dus de dagen kropen voorbij..!
Hopen dat het goed blijft gaan Elise ! Dat is schrikken citroen doe maar rustig aan ! Vrijen kan ook snel adertjes beschadigen dus even niets erin hihi Kimberly ik vind vooral de voordelen voor de baby erg belangrijk, sylvano was een huilbaby en door kleine aanpassingen na de geboorte en dus de overgang uit baarmoeder is 38 graden water ipv 20 graden koude lucht schijnt al veel goed te doen, ook het uit laten kloppen van de navelstreng voor het doorknippen enzovoort. Ja alleen voor de weeen opvangen kan het ook goed zijn , ik vind het warme water altijd al heel ontspannend dus kan me voorstellen voor weeen ook... Hou er rekening mee dat de badverhuur heel snel gaat. Dus misschien is er als je te laat beslist geen bad meer vrij en dat zou sonde zijn ! Ja Guusje misschien toch eens vragen , nee heb je ja kan je krijgen MORGEN 30 WEKEN WOEHOE !!!!! Gisteravond een avondje in bad tv gekeken, en even houdingen geoefend in bad , ook nog kort naar de ontspannings cd geluisterd met vriendlief maar schoot steeds in de lach dus dat moet maar een keer opnieuw haha.
Zoo, ik kom ook weer aanwaaien na een periode van drukte! Pfff, zelf ziek, dreumes ziek, papa ziek, ik ben er klaar mee! Ik heb niet alles teruggelezen, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Even in het kort @Citroen: jeetje wat schrikken! Hopelijk is het nu klaar! @FleurSylvano: lijkt me superfijn om in een bad te bevallen, maar hier doen ze het ook niet, dus jammerrrr. Maar anderzijds ook niet erg, want een lief vriendinnetje doet de bevalling En contrast met de 30 weken! @Bloemetje: heel leuk! @Guusje: hier precies hetzelfde, bij mijn zoontje het gevoel dat het een olifantendracht was, en nu denk ik 'wat gaat het sneeeeeeel!'. @Kimberly: die 11 weken weet je wel te vullen he! Ik kan niet wachten tot verlof! Zou iemand mij op de lijst willen zetten trouwens? Ik ben de een na laatste in het rijtje: 12 juni. Thanks! Fijne en zonnige dag meiden!
Hallo allemaal.. Ik ben ook aant aftellen naar mn verlof hoor. Wil eigenlijk nog 9 weken werken. Nog 2 weken mn eigen uren werken (35). Dan 5 weken lang 25 uren werken. Snoep wat verlofuren op. Wel lekr! En dan gaat 1 mei mn nieuwe contract in van 20 uur. Ik hoop dat ik t volhou. Heb liever 12 weken na de geboorte.. en plak daar nog 3 weken vakantie achteraan.. heerlijk!! Morgen naar de fysio voor mn onderrug, of bekken. Kweet t eigenlijk niet. Daar zal ik morgen achterkomen..
Welke wagen heb je Fleur? Fotootje! Bloemetje; mooie kamer muur! En schattig wiegje ook! Die van ons staat nog boven op zolder, denk dat we die rond 32 weken gaan neerzetten, hij komt bij ons op de slaapkamer, kan ik er alvast aan wennen..hihi Heeft iedereen t kraampakket al binnen gekregen? Zo ja met hoeveel weken?
Ja heb het kraampakket nu 3 weken Kom er net achter dat er geen adapters bij zitten voor de maxicosi grrr rot babydump, ik moest perse de maxicosi cabriofix nemen want die paste op de kinderwagen zitten er geen adapters bij ! Deze zijn ook bijna nergens te verkrijgen morgen maar bellen ! ook kreeg ik de verkeerde luiertas , van de week krijg ik de goede. Ik was zo te spreken over babydump maar het begint nu toch wel te kriebelen grrr. Maak morgen een foto Hebben de x adventure x line pink
Hahaha het is vervelend als het misgaat he, maar de service is altijd wel goed, dus niet druk maken! Ze fixen het wel
OW wat vervelend inderdaad.. Maar komt inderdaad wel goed want de service is altijd wel goed daar! Wat dacht je, lekker roze nu? Haha, groot gelijk hoor!! Hier ook weer wat rots: mijn oogleden zijn ontstoken.. ik ben de laatste tijd al zo verschrikkelijk moe, en nu doe ogen er ook nog bij.. Pff, heel irritant!
Leuke wagen Fleur! Ik wil ook een kleurtje! @kraampakket. Nope, nog steeds niet. Zit bij Ohra. Beterschap, niet lekker van die brandende ogen.
Jammer idd dat het niet helemaal goed is gegaan, maar die adaptar moesten wij ook appart aanschaffen hoor, dus denk niet dat het er standaard bij zit, tenzij zd dat hebben gezegt natuurlijk. Wel super handig!! Heb al van alles geprobeerd, ideaal! Maxicosi er op, bak er op, maxicosi met adapter er af of zonder.. t ken allemaal