Fleur ik ben benieuwd naar je wagen! Foto? Guusje, erg vervelend die ogen. Helaas heb ik sinds het begin van m'n Zwangerschap al last van m'n ogen. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, dus was al bij de oogarts geweest en had er ook medicatie voor gekregen. Druppels en oogzalf. Dag hielp wel goed maar toen we er achter kwamen dat ik zwanger was moest ik daar mee stoppen. Sindsdien kan ik dus geen make up meer gebruiken want dan wordt ik de volgende dag wakker met hele dikke ogen. Ben dan net zo'n zwarte vis met van die uitpuilende ogen haha. Na de bevalling mag ik de medicatie weer gebruiken en kan ik weer make up dragen
@guusje en cirtoen Joh, dat is vervelend. Kwist niet dat dat ook een zwangerschapskwaaltje was eigenlijk.. Ik weet dat ik van de zwangerschap moet genieten en doe dat ook wel. Maar dat ik nu al met 27 weken 15 kilo zwaarder ben zit me toch best dwars. En kom nou ongeveer 700 gram per week aan. Gaat echt heel hard. En eet toch echt gewoon...
Hij heeft inderdaad niets over adapters gezegd dus hij zal het wel gezegd hebben als ik ze apart moest aanschaffen dat is niet gebeurd. En het erge is nog ze zijn amper te verkrijgen ! Wat vervelend ontstoken ogen
@Maria ik ken je gevoel ik ben in de eerste 20 weken 17 kilo aangekomen. Daarna stil blijven staan in gewicht, vooral vervelend als mensen naar je toe komen en elke keer zeggen nou je bent nu zeker bijna op het einde of zitten er geen twee? Ik heb mijn kraampakket afgelopen zaterdag binnengekregen, ik ben verzekerd bij Avero Achmea. Als cadeautje kreeg ik een slabbetje, viel een beetje tegen vergeleken met wat anderen allemaal als cadeautje krijgen in hun kraampakket.
Lijkt me inderdaad vervelend, maar toch genieten hoor!! Als je normaal eet is er toch niets aan de hand.. en de laatste weken gaan straks idd hard in de kilos maar dat is puur het kindje he, dus dat ben je al kwijt als de baby rr uit is.. zeker 3 tot 4 kilo! Ik zat ook heel erg te stressen om mijn gewicht, maar ben daar toch echt vanaf gestapt.. ik ben nu bijna 30 week en 12 kilo aangekomen. Het is gewoon per persoon verschillend.. trek het je niet aan en geniet van je zwangerschap! Je ziet er altijd mooier uit als dat je zelf vind, dat weet ik zeker @fleur zijn die adapters niet gewoon daar te koop dan?? Als hij niet heeft gezegt dat je ze appatt moet aanschaffen zou k het idd even melden, voor t zelfde geld zat er een standaart setje adapters bij die maxicosi die je hebt gekocht, dan heb je er gewoon recht op! Staat op internet ook vaak wel bij acties, wat je ergens extra bij krijgt
Goedemorgen, @Fleur, wat balen van de adapters, hopelijk is er een goede verklaring voor Maar het is altijd jammer dat je dan weer ergens achteraan moet. Ik ben wel benieuwd naar de wagen, fotootje? @Maria, hier precies hetzelfde, nu 28 weken en 16 kilo er al aan.... aan de ene kant baal ik hier onwijs van, maar ik heb het maar naast me neergelegd. Ik doe er toch niks aan.... Mijn kraampakket kreeg ik afgelopen donderdag. Van de IZZ. Er zat extra een dun speelkleed bij in. Die ga ik maar bij mijn moeder neerleggen
Hier ook maria. 28 weken en nu 17.3kg aangekomen. Net zo zwaar als voor mijn afvalrace en kan echt wel janken. Nog 12 weken te gaan. Ik schat 1kg per week erbij Hoort erbij! [Frustratiemodus] Ik word heulemaal chagerijnig van de bekleding van de wieg! Ik zou haast een nieuw wiegje met kant en klare bekleding kopen :x [Frustratiemodus uit]
Hier is die dan Hier nu 13 kg erbij, helaas wel over de 100 maar goed straks als een idioot gaan wandelen met de kids .. Nou ben vanochtend terug gebeld en hij had geinformeerd bij de fabrikant en die hadden nog 1 setje ! Dus die heeft Babydump besteld en worden zsm mijn kant op verstuurd heel goed opgelost dus ! Verder ook net gebeld door de vk of ik een extra echo wilde aanstaande donderdag omdat er een vk is die moet oefenen voor haar echo opleiding , daar zeggen we geen nee tegen haha
Hij is leuk zeg! Echt een geweldige meidenwagen En fijn dat het geregeld is met je adapters! En dan ook nog, waarom heb jij altijd geluk met dat soort dingen :x hahaha heb je je kindje nou nog niet genoeg gezien
Haha heb inderdaad echt al belachelijk veel echo's gehad Zal ze nog even voor je opnoemen : 7 weken 5 dagen 11 weken 12 weken nekplooi meting 12+2 oefenen van gyn 16 weken geslachtsbepaling 20 weken echo 20 weken echo herhaling 26+6 3d echo 28+6 3d echo herhaling 28 weken 9 maanden beurs Aanstaande donderdag 36 weken groei echo Hele plakboek zit ook al bijna vol haha.
Haha heb voor een aantal wel moeten betalen he dus niet altijd geluk, en meid jij hebt ook bijna weer een echo
Ja tuurlijk dat is ook zo, maar je hebt toen toch ook aan het begin toch ook een echo gehad op die school? Maar ik heb geen echo meer hoor, of ze moeten het nodig vinden qua groei enzo
O ja ook nog met 15 weken ! O echt belachelijk dit haha. O wat vreemd dacht laatst ergens te lezen dat nu standaard in het verzekeringspakket een groei/liggingsecho zit bij 36 weken, misschien toch eens informeren?
Heb laatst mn polis helemaal doorgelezen, maar staat er niet bij hoor En op de website van de vk staat dat het indd vergoed wordt, als zij het nodig vinden dat hij gemaakt wordt.. Maar dus niet standaard, helaas.. Zal het morgen anders nog wel even vragen bij mn controle..
O wat balen ! Anders gewoon aangeven dat het jou een geruster gevoel geeft , wat het denk ik ook wel doet? 20 weken echo als laatste in die weken kan veel gebeuren..
Nja ik ben gwn erg benieuwd hoe hij ligt en hoe groot ie nu is (ongeveer).. Maak me niet veel zorgen, want hij beweegt echt als een gek en nog geen gekke dingen gehad, maar gwn meer nieuwsgierigheid naar alles
Zo ben ik ook weer even, Afgelopen week allemaal ziek geweest inclusief ikzelf. Dus even geen puf gehad om te schrijven. Ook ontzettend veel last van mijn rug, gelukkig vrijdag naar de fysio. Citroen: Dat is elke keer schrikken dat bleodverlies. Fleur: Lijkt me er g mooi zo'n bad. Ik moet helaas naar het ziekenhuis en daar hebben ze geen bad. Verder alles alweer vergeten. Sorry..... Morgen lekker thuis "werken". Kijk wel hoe ver ik kom. De kids zijn ook thuis en moet eerst om 7 uur in het zwembad staan. Verder is de kamer van Thije bijna helemaal klaar. Bed staat erin, stickers besteld. Dus van het weekend gaat hij over. Van de week nog even de kleertjes overhevelen en dan kan de babykamer ook in orde gemaakt worden.
Citroen: jij ook last van dus? Wist ook niet dat dit een zwangerschapskwaal was, maar het is inderdaad heel erg vervelend! Ook zit ik helemaal onder t eczeem, heb er normaal gesproken wel een beetje last van maar ik zit sinds een paar maanden helemaal onder. Ook heel erg onder mijn borsten, ik kan al 2 weken geen bh meer aan! Maar ja, en er al een paar x voor bij de huisarts geweest maar ze kunnen helaas niks doen.. Zit echt van top tot teen.. Jeukt als een gek.
Guus helpt koelen niet? bv met menthol poeder? wellicht helpt dat de jeuk verminderen? leuke wagen Fleur