FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 19 mrt Controle Gyn - Wishfulthinking 19 mrt controle gyn - Elise75 20 mrt controle VK - Koali 20 mrt controle VK + LK- Fleursylvano 1 april Controle VK + Groeiecho - Wendy424 2 april Controle VK - Kimberly1989 2 april Controle gyn. - Kimberly1989 2 april Controle gyn. - HuiBooBee 10 april VSO - HuiBooBee 15 april controle VK - Wendy424 Ligt het aan mij, of praat de helft van het lijstje niet meer mee in de club?
Even ego, ik kon morgen weer verder meekletsen. Ik was erg druk v geweest de laatste dagen en dat resulteerde in Vanavond 3,5 uur in het ziekenhuis zitten. Met pijnlijke harde buiken en ik voelde me niet lekker. Aan de ctg gelegen en in het begin veel harde buiken. Ze hebben me toen langer gehouden om te kijken of het afnam. Ook hebben ze een inwendige echo gemaakt om te kijken of de baarmoedermond nog goed was en niet verkort. Dat was goed. Gelukkig namen de harde buiken af. Een flinke waarschuwing dat ik het rustiger aan moet doen. Gelukkig net weer thuis, lekker slapen, morgen weer op controle en rust!!!! Dat is flink schrikken kan ik vertellen.
oei elise dat was ff een flinke waarschuwing! het is nog te vroeg hoor om te bevallen nu maar lekker rustig aan doen.. beter voor moeders en voor beebs gisteren de groei echo gehad.. Nienke zei ik nog tegen jou 1500 gram is best wel zwaar toch? die van ons loopt 5 dgn voor en weegt volgens metingen 1716 gram ze schat 7/7,5 pond bij geboorte!
@Bloemetje: mooie foto!! @Elise: dat is wel schrikken zeg. Gelukkig was alles in het ziekenhuis verder goed! Rustig aan doen hoor!
Elise, indd beetje rustiger aan doen hoor!! Wishful, 7 pond zou een topgewicht zijn toch! Jammer dat ze er nog wel eens naast kunnen zitten he hihi Sam, wat een verschil! Maar wel een supermooie buik! Bloemetje, ook mooi buikkie hoor!! Heerlijk he, 30 weken Slapen, ik slaap als een roos! Word wel vroeger.wakker dan normaal, maar hoef niet (vaak) te plassen en val snel in slaap (als vriend niet snurkt hahaha) Bevalling, mijn moeder wil er volgens mij graag bij zijn, maar ik weet niet of mn vriend dat ook wil.. Denk niet dat ie er problemen mee zou hebben en dan kan mn mdr foto's maken Borstvoedingsavond, die heb ik vanavond.. Denk er ook wel veel van op te steken! Mn moeder is helemaal trots dat ik het ga doen/proberen.. Mn ene zus is door stress overgestapt op fv, kleine huilde veel waardoor productie afnam, en andere zus begon al meteen met fv.. Wij zijn alledrie groot gebracht met bv, dus vind het ook wel mooi om te doen Verder weet ik niet meer wat er allemaal besproken is hahahaha
Poeh elise: even wat gas terug inderdaad! En dat moet ik tegen mezelf ook zeggen want hier ook veel harde buiken.. Soms zo erg dat ik moet stoppen met lopen als ik op straat loop.. gisteren heeft Joa voor t eerst een wendagje gehad op haar nieuwe schooltje, ze vond t maar eng. En maandag voor t eerst beginnen. Ik heb vannacht echt amper geslapen, tussen haar schooltje en ons huis zit een behoorlijke afstand en ik heb geen rijbewijs. Ze wordt altijd opgehaald met een busje. Maar het gevoel dat die afstand er is, wetende dat als er is met haar gebeurd ik niet zomaar even naar haar toe kan.. Heb zoveel gehuild vannacht.. Het zit me gewoon niet lekker.. Ze is pas 3 en heb t gevoel dat ik haar nu al soort van los moet laten...
Sam: dat is best een verschil zeg!! Ik ga ook eens kijken, of er verschil in zit tussen dochter en nu!
@metingen en schattingen: bij mijn zoontje hebben ze ook gemeten, klein frummeltje zeiden ze.. Nee die wordt niet groot geboren! Wat denk je? Bijna 8 pond hoor! Dus ik hou me niet zo vast aan die metingen en schattingen als je het niet erg vindt... hahaaaa Tja dat slapen, en die nachtmerries! Vreselijk is dat he?
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 19 mrt Controle Gyn - Wishfulthinking 19 mrt controle gyn - Elise75 20 mrt controle VK - Koali 20 mrt controle VK + LK- Fleursylvano 1 april Controle VK + Groeiecho - Wendy424 2 april Controle VK - Kimberly1989 2 april Controle gyn. - HuiBooBee 10 april VSO - HuiBooBee 15 april controle VK - Wendy424 Zag dat ik een foutje had gemaakt in het lijstje Er stond bij mij controle vk en gyn, maar loop helemaal niet bij de gyn hahaha
Vanmorgen weer op controle geweest. Mijn buik blijft pijnlijk maar de harde buiken zijn in rust weg.... als ik loop komen ze wel terug. Dus deze week me ziek gemeld op het werk en maar even goed rust nemen.... Vanaf volgende week 4 uur per dag werken, heb ik net geregeld, dus helemaal goed. De controle verder was ook goed, bevalplan mee gekregen, dus daar maar eens naar kijken. Gisteren op de inwendige echo was duidelijk de placenta nog helemaal over de baarmoedermond, maar voor de zekerheid er over 2 weken nog een keer naar kijken en dan wordt het officiele besluit genomen. Ik krijg dan ook meteen de groei echo. Slapen gaat hier op zich beter wat nachtmerries betreft, maar ik ben wel vaak om 6 uur al wakker en dan gaat de maalmachine aan..... ik kan moeilijk dingen loslaten nu in de zwangerschap.... hormonen:x Leuk al die buikfoto's ook! Ik was gisteren precies 29 weken.... ik vind het echt zo leuk en snel gaan..... Wat een metingen en gewichten... op mijn 26 weken groei echo was ze 996 gram. Dus ik ben benieuwd wat er staat over 2 weken. Maar die gewichten bij jullie zijn aardig.... had ik niet verwacht al zoveel. Bij mijn bevalling zijn mijn moeder en beste vriendin. (natuurlijk geen partner) Lijkt me wat zwaar om alleen te doen, ook als in het een ks.
even goed rust nemen indd meis, lekker aan jezelf denken! en ik hoop voor je dat de placenta straks niet voor de uitgang ligt... maar als dat wel zo is komt het natuurlijk ook goed ons kleintje van met 27 weken 1100 gram, geen idee wat ze nu is... ben wel benieuwd maar ik denk dat ik geen echo ofzo meer krijg dus dat wordt afwachten
Elise dat is schrikken, duidelijk een waarschuwing dus ! Leuke buikfoto's zie ik voorbij komen ! Mijn beeb is dus duidelijk aan de kleine kant, ach ze zitten er vaak naast Hier zo bekkenfysio bah.. Kimberly ben benieuwd hoe je bv avond was !
Hier was de kleine meid met 27 weken 1150 gram. Vanavond weer een pretecho (omdat ze bij de vorige verkeerd lag), dus dan hopelijk weer nieuwe info.
Wat een mooie buiken! Vandaag de 30weken (termijnecho) gehad. Deze was weer erg goed, de kleine meid lag nog steeds met het hoofd naar beneden. Ze werd geschat op 1670 gram, best goed voor deze termijn! Ik vind het nu allemaal wel spannend worden, ik ben morgen 30 weken zwanger en met de vorige zwangerschap kwam ik met 29 weken in het ziekenhuis, best een emotionele tijd voor mij dus. Maar tot nu toe gaat alles goed gelukkig! Volgende week woensdag weer naar de vk en de week erna weer naar de gyn, ben benieuwd! Ik lees elke keer wel mee maar reageer niet altijd. Groetjes
FleurSylvano, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Koali, 26 mei, 1e kindje, Meisje Wishfulthinking, 26 mei, 1e kindje, Meisje Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Babii, 10 juni, 2e kindje, Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 19 mrt Controle Gyn - Wishfulthinking 20 mrt controle VK - Koali 20 mrt controle VK + LK- Fleursylvano 21 mrt controle VK - Sunsetmiffy 1 april Controle VK + Groeiecho - Wendy424 2 april Controle VK - Kimberly1989 2 april Controle gyn. - HuiBooBee 2 april groei echo en controle gyn - Elise75 10 april VSO - HuiBooBee 15 april controle VK - Wendy424