Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb van indalen bij de 1e geen laat gehad ofzo.
    Was blij dat mn maag toen weer wat ruimte kreeg.

Heb niet terug gelezen (22-3)

Vanmiddag op controle bij vk

Me gisteren ziek moeten melden na 3 dagen werken. Kon niet meer lopen van de pijn. Nu volledig ziektewet. Maar ga wat uurtjes in de week therapeutisch werken. Moet ook wel. Heb nog schoolopdrachten etc. Wel eindelijk kunnen regelen dak eind april alles inlever om te controleren! Dan heb ik nergens meer omkijken naar!
    Heerlijk gevoel maar ook nog ff stressen..
    En dat niet meer werken, acceptatie moet nog komen.. Pff

2. Kim01

Kim01 Actief lid

7 aug 2011
    408
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag dames,

Het is veel te veel om allemaal terug te lezen, dus dan doe ik het even zo:
    Hoe is het met jullie hier?
    Hoe verloopt de zwangerschap?

Heb al een poos een account hier op de site, in het begin wel actief maar het heeft een tijdje stil gelegen.
    Heb sinds 8 maanden een nieuwe vriend en ben vandaag 29 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje..

Groetjes Kim

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw Kimberley! Groeispurt gehad zeg! Veel last van gehad?

Hier vliegen de kilo's er ook aan..., in 3 weken tijd 4 kilo aangekomen..bleeeehh... Hopelijk nu ff klaar hoor!

Gisteren weer bij de gyn geweest, frummel ligt heel laag wat ik al dacht, wat veel last van mijn blaas.. Verder het hoofdje vast gepakt! Dat was zo bijzonder!! Ik niet wachten tot het zo ver is!!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    sam, rot dat je nu volledig in de ziekte wet zit maar wel beter! ik zit nu wel bijna 2 maanden ofzo in de ziektewet, en dan alsnog vind ik de zwangerschap zwaar met de bekkeninstabiliteit enzo. dus werken zou echt nooit een keer lukken.
    dat accepteren vind/vond ik ook moeilijk, vooral ook omdat er op het werk veel geroddelt werd.
    maar uiteindelijk zijn jijzelf en je kindje het belangrijkst meid.

kim01, hoi! eerlijk gezegd kan ik me je niet zo goed herinneren ;) maar we hebben hier al veel meiden voorbij zien komen e ook weer zien gaan zeg maar, haha.
    maar goed, we zijn hier allemaal zo'n beetje begonnen met aftellen... met de 1 gaat het beter dan met de ander, en ondertussen kletsen we hier en steunen we elkaar bij alle onzekerheden, moeilijkheden en vragen :)

ik mag morgen weer naar de VK, eens kijken hoe het er voor staat :)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Balen volledige ziektewet sam maar wel het beste !

Kim ik heb geen idee wie je bent eigenlijk, maar als je terug leest kan je lezen hoe het met ons gaat ;)

@ Guusje dat is hard gegaan ! hier zit ik inmiddels op +15 kg :(
    Bijzonder zeg dat je zijn hoofdje vast hebt gehad zo vreemd dat je dat over 10 weken in je armen hebt !

@ Citroen Leuk weer naar de verloskundige altijd iets om naar uit te kijken :)

Hier sinds vandaag de welbekende menstruatiepijn op de achtergrond, dus hopelijk eindelijk weer wat groei :D
    Even een tip van mij, de Babydump is alsnog goedkoper als de Mama mazzeldagen, mail ze en ze doen je een beter aanbod :)
    Hier inmiddels de Easybase besteld voor 105 euro :D
    Dat was het laatste dingetje van de lijst, net alle kleding en beddengoed gesorteerd op kleur pff wat een bergen maar goed dat is gelukkig eenmalig ook de kleding tot maat 86 was ik gelijk mee. Ik ga trouwens met 35 weken pas wassen maar vond dit wel even leuk om snel te doen :)

Vandaag komen de laatste proefkaartjes binnen vd geboortekaartjes, ja ik weet het we komen er gewoon niet uit haha. De tekst hebben we gelukkig al wel klaar.. *zucht*

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik dacht ik ga ook eens even 2 foto's naast elkaar zetten om te vergelijken.
    en toch nog best wel een verschil ik 2 weken tijd :)

Bekijk bijlage 385340

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nou zeg dat wel !

8. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Zo, das indd ook een verschil hoor!

Guusje, nee geen last van gehad! Ik zit nu wel op +18 kg al :$
    Nog 500 gr per week en dan zou ik uitkomen op +22, terwijl het in het begin allemaal zo langzaam ging.. Ach, gaat er vanzelf weer af (zeggen ze, ik moet het nog maar eens gaan zien) hahaha

Fleur, heerlijk he, die stapeltjes allemaal beetpakken en zien wat je allemaal hebt :D
    Drm kon ik niet meer wachten met wassen hahaha

Mijn schoonvader woont in Amerika en heeft heeeel veel kleertjes en spulletjes gekocht en heeft zaterdag het eerste pakket op de post gedaan!
    Dus hopelijk komt dat eind deze week, begin volgende week binnen.. Zal een foto sturen van de doos en evt met inhoud.. Ben zo benieuwd ;)
    En dan nog wetende dat er nog zo'n zelfde doos staat te wachten om verstuurd te worden :D

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hah! *doet dansje*
    Ik dacht dat ik de enige was met +18kg. Niet dus, woohoo.

Easybase 105 euro?! Daar kan toch de MC cabriofix op?
    Dat is dan wel lekker.

wooow @citroen!
    Grappig dat je het "live" niet ziet, maar op foto's heel duidelijk is dat de buik zo goed groeit!

@kimberley: oooh spannend zo'n verrassingspakket :D. Ben benieuwd na de foto's!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Jaaaa daarom heb ik hem gauw besteld :D

11. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Bij mij ging t int begin juist hard met de kilo's, maar sta nu al 3 weken stil. Bij elkaar nu 16 kilo. Maar we moeten nog 11 weken ong.
    Gisteravond voor t eerst naar de zwangerschapsyoga geweest. Wat ademshalingstechnieken toegepast en oefeningen voor de rug en bekken. En t was best gezellig!
    Vandaag naar de fysio geweest, en weer een stevige rugmassage gehad.
    Ook nog een gesprekje met de arboarts gehad en ga nu de uurtjes die ik op AT basis werk meer verdelen in de week. Op zich prima!
    Al met al vliegen de dagen voorbij.
    Ik heb trouwens vandaag mn pakketje van kruidvat opgehaald. Volgens mij heb ik nu veel te veel luiers in maat 1. Maar goed, weggeven kan altijd nog.

12. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

**** breekt in******

Leuk te lezen over meimamas2014 hier een meimama 2013 dus weet exact hoe jullie nu voelen etc... Echt leuk

Ik heb een jongetje gekregen en heb veel kleertjes die ik wil verkopen.
    Heb je interesse stuur me ff een pb. Heb een heel pakket tot 68 en denk wel meer dan 150 stuk die voor 200 euro weg mogen. Een heel groot pakket waar je dus minimaal 8 maanden mee vooruit kunt

13. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahahaa ben blij dat je zo blij bent hahahaha :p
    Komt goed met de foto's ;)

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    zo'n easy base is echt ideaal!
    wij hebben er 1 van marktplaats, 2e hands maar werkt echt perfect.
    50 euro, ben er erg blij mee. ik ken mezelf en als ik dan weg zou gaan met de kleine zit ik eerst een uur te klungelen met die gordels enzo.
    nu is het klikt en go :)

de kleine meid is me behoorlijk aan het irriteren, iedere keer rechts boven in mn buik schoppen, niet pijnlijk maar wel het gevoel dat ze in de weg zit zeg maar ;)
    kleine eigenwijs

15. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook een easybase van marktplaats. En vandaag maxi cosi gekocht bij de prenatal.
    Er moet nog een plank boven de commode en dan is het kamertje af.
    Dan zal ik fotootje plaatsen. Moet eerst af zijn. Haha
    morgen naar de bedrijfsarts. Moet na deze week nog twee weken werken. Wel therapeutisch hoor. Maar toch lekker om straks helemaal met verlof te zijn.
    Zit nu op plus elf kilo. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komt.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja dat geklooi met maxicosi is echt niks gek werd ik er de vorige keer van ! Helaas omdat wij zo op de veiligheid gericht zijn kopen we dat soort dingen niet tweedehands geldt namelijk hetzelfde als voor tweedehands autostoeltjes.. Maar het scheelt een boel !
    Inmiddels een Kid-Sit besteld, die heb ik gevraagd voor de verjaardag van zoontje (29 mei) Maar we vieren het 4 mei en speelgoed heeft die zat dus vond dit wel een goed cadeau :)

@ Jeanine lekker zo'n uitzicht op je verlof !

Hier per 8 april verlof, al veranderd dat natuurlijk niets aan de situatie omdat ik in de ziektewet zit maar het klinkt wel lekker haha.

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: zo duidelijk verschil hoor.

Fleur: klinkt toch wel lekker dat je verlof bijna ingaat.

De kleine uk is al de hekje avond druk in de weer. Drukt en duwt erg tegen mijn ribben aan.

18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    wow citroen wat een verschil!.. (mooie rode pantoffels trouwens:D)

goeie deal Fleur met de easybase;) dat scheelt aardig in de prijs

kimberly ik ben ook wel veel benieuwd naar wat er in de doos zit :p wel ff showen hoor;)

jeanine veel s6 morgen bij de arbo!

qua aankomen.. hier 4 kilo eraf:$ zit nu nog op +6 kilo..
    (zal wel door de drukte van het "verhuizen" ( inpakken /schoonmaken enz) komen;)

vanaf zaterdag ben ik er weer wat meer hoor meiden.. nu erg drukjes:)

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Easybase is toch zonder de isofix? De stangetjes in de stoelen die aan het chassis zit?
    Familyfix is die van isofix die ook achterwaarts kan, toch?

We hebben net de Prénatal geplunderd :). We zijn gewoon helemaal klaar met het kamertje.
    Van kruiken tot ledikantbekleding! Morgen alles een mooi plekje geven :D

Hier is baby ook flink aan het bewegen. Liet net mijn telefoon al "vallen" omdat ik zo'n harde trap kreeg! (Handen leunen op mijn buik)

20. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ik heb het nooit vervelend gevonden om de gordel om de maxi cosi te doen. Ik heb ook geen echte maxi cosi maar 1tje van mutsy weer helemaal in de zelfde stijl als de wandelwagen.

Zijn jullie ook al zo aan het aftellen tot je verlof? Ik wel hoor ;) moet nog 12 dagen werken (4 weken) en dan is het al zo ver. :D begin mei gaan we een weekendje naar de ardennen met familie.. Ik hoop dat ik dan nog fit genoeg ben.

Deel Deze Pagina