Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee, ik heb geen verlof. Ik werk niet.
    Maar ben wel al aan het aftellen tot de bevalling :). Heb op mijn telefoon zelfs een aftel-app en ik markeer de kalender. Misschien een beetje té obsessief :p

Begin mei? Lekker joh! Wij vertrekken morgenvroeg naar de Ardennen :)!
    Oh en al zal je niet super actief zijn, er even op uit is ook lekker

2. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ohw heerlijk! Ik zal ook morgen al wel naar de ardennen willen! Op een 1 of andere mannier rust ik altijd zo goed uit daar :) normaal gaan we altijd een weekje, maar dit keer toch maar een weekend ben dan 36 weken zwanger dus vind het ook wel weer spannend om weg te gaan. Mijn zoon kwam met 36 weken nogal onverwachts. Maar de verloskundige zegt dat ik lekker moet gaan en mijn zwangerschapskaart mee moet nemen.

Waar in de ardennen zitten jullie HBB?

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh, dat is dan wel spannend inderdaad! Voor de zekerheid maar een babykoffertje mee?

Geen idee! In een Landalpark. Village l'Eau d'Heure ofzo :p
    Is voor het eerst.

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen!
    Hier is ook al 17 kilo eraan en dat bij 30 weken.....
    Ik heb besloten me er niet druk om te maken en ik ben heerlijk aan het genieten (ondanks de lichamelijke ongemakken)

HBB, veel plezier in de ardennen, lekker genieten! Hoe is het nu met je?

Aftellen doe ik ook, hihihi..... ik heb ook een appje op mijn telefoon, nog 69 dagen (en dan weet ik dat ik eerder ga bevallen ivm de geplande keizersnede)
    En nog 14 dagen werken, met vandaag mee en dan lekker verlof. Donderdag 17 april.... zo leuk!!!

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja die easybase is zonder isofix. Eigenlijk wilde we de Easyfix maar die verkopen ze beide niet en anders 139 euro dat vind ik echt te gek. En de familyfix al helemaal aangezien we geen voorwaartse stoel gaan gebruiken.
    maar het is opzich niet veiliger enkel makkelijker te installeren. De stoel vd oudste staat wel met isofix vast..

wat lekker naar de Ardennen! Wij gaan volgend weekend naar Slagharen cadeau van mijn vader in een WigWam slapen ja hoe bedenkt die het haha.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooh ik vond die WigWam vroeger als kind al helemaal te gek :p
    Dat zijn ook van die dingetjes die ik wil doen als onze kinderen oud genoeg zijn.
    Waarschijnlijk zullen ze het verschrikkelijk vinden, maar heh! Ik niet :p.

Achterwaarts vervoeren wordt toch verplicht vanaf 2016?

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Vanaf 2018 tot 15 maanden geloof ik. In het achterwaarts topic kunnen ze het je precies vertellen :)
    En de achterwaartse stoelen lijken heel duur maar in verhouding niet aangezien het de groep 1 stoel + groep 2 stoel is in vele gevallen = tot 25 kg. En soms zelf de groep 0 stoel dus dan is maxicosi overbodig. Alhoewel ik het gemak van een maxicosi niet wil missen :p

Denk dat zoontje het ook helemaal te gek vindt, alleen mijn bekken niet niet denk ik, maar ach als hij maar plezier heeft en het weer een beetje mee zit :)

8. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    leuk hoor meiden, nog lekker wat uitstapjes maken!
    Groot gelijk! :)

Wij gaan niet meer weg voor de kleine er is.. Vriend zit met tentamens, moet gaan afrijden een keer, ik natuurlijk werkloos.. Beter gwn thuis blijven, ook prima voor een jaartje :p

Heb van mn vriend een Mamalicious Bikerjack gekregen, omdat ik mn andere leren jas niet meer dicht krijg :)
    Zo lief!
    MIL L/S PU BIKER JACKET - mama.licious

Weer veel te duur, maja tegen een cadeautje kan je geen nee zeggen toch ;)

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    klinkt heerlijk die ardennen! lekker genieten meiden.

Kimberly, lief van je vriend! leuke jas hoor.

ik zit natuurlijk al volledig in de ziektewet, maar toch leef ik toe naar de datum dat mijn verlof officieel ingaat.
    toch weer een soort mijlpaal....

straks naar de VK, ik zal jullie laten weten hoe het was en hoeveel ik weer ben aangekomen ;) toch altijd weer een ''minder-leuk-moment''. ;)

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hoi meiden,
    vanmiddag weer een bezoekje gehad bij de VK.
    mijn ijzer is ook weer geprikt, was goed.
    bloeddruk ook goed.
    helaas wel weer aangekomen.

ik zit op met 31 weken op +13 kg...

pff ik hoop dat ik nu wel even stil blijf staan hoor.

met de kleine meid alles goed voor zover ze kon voelen en horen. Ze ligt mooi met der hoofdje naar beneden, bipsje naar boven.

Ze is zelfs al een beetje ingedaald! :)

11. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net heerlijk een witte magnum gegeten in bad. Dus de kilootjes zijn ook wel een beetje mijn eigen schuld. Maar vind t lastig hoor om nu niet te snoepen.. zijn jullie zo gedisciplineerd?
    mijn hb was net op t randje. Ruim twee punten gedaald. Ze gaan t ws met 35 weken nog eens prikken..

Bij de arbo was t prima. Hij vond t volgens mij al heel wat dat ik nog therapeutisch werk. Moet zeggen dat ik er wel naar uit kijk om daar nu ook klaar mee te zijn. Idd toch weer een mijlpaal.

Klinkt heerlijk al die uitjes. Veel plezier! ! We willen Nog keer weekendje met de caravan als t mooi weer is.. maar dit weekend alweer andere verplichtingen dus ja. In de tuin is t ook heerlijk hoor..

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nee ik ben absoluut niet gedisciplineerd ik eet alles wat los en vast zit :p

Fijn dat de arbo het iniedergeval met je eens is, je hoort ook weleens anders !

13. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ik ben ook helemaal niet gedisciplineerd... Echt een ongelofelijke snoepkont en lekkerbek ben ik "oeps" wel vind ik een stuk fruit net zo lekker als een stuk chocolade als ik maar wat te knagen heb.

Het verbaast mij wel dat ik tot nu toe "pas" 8 kilo ben aangekomen.

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Na, sinds ik de kilo's geaccepteerd heb houd ik me ook niet meer in.
    En gek genoeg blijf ik nu gelukkig stilstaan.

Zo, nu de laatste dingetjes inpakken. En op pad!

Laat hier geen gekke enge dingen gebeuren! Fijn weekend alvast!

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Vervelend is dat he, Citroen? Ik probeer me er ook niet zo druk over te maken, maar ik zit al over de 14 kg heen. En dan moeten we nog even....

16. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Allemaal

heb even jullie raad nodig. Ik heb nogal een onrustige nacht gehad qua slapen (heb ik helemaal nog niet gehad), zat om 5 uur beneden met gigantische honger dus ben maar wat gaan eten.

Nu ging ik net naar de wc en had ik bij het afvegen heel veel wittig slijm (sorry voor de details). Dit heb ik helemaal nog nooit gehad, zou dit de slijmprop kunnen zijn of is dit normaal?

Heb nu de hele tijd het gevoel dat ik moet poepen maar dat kan ik niet.

Is dit normaal? maak me nu een beetje druk namelijk.

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Vervelend zo'n slechte nacht , hier hetzelfde :(

Google eens op slijmprop dan zie je afbeeldingen, hoop op een sterke maag want het is een vies gevalletje :p

Wit slijm is gewoon afscheiding, ik heb het ook echt extreem en voel het soms zelfs gewoon lopen brrr..

Misschien heb je wat last van obstipatie? Neem eens een douche misschien verlicht het wat..

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Fleur

bedankt voor je reactie, die slijmprop is het inderdaad niet. Ben nu weer gerustgesteld bedankt.

19. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik had ook echt heel veel last van wit slijm/afscheiding, maar op een gegeven moment vond ik het echt te veel worden. Tijd voor tripje naar de huisarts en daar bleek dat ik een Candida infectie had, nu is het gelukkig al heeeeel veel minder. Maar het schijnt wel heel normaal te zijn in de zwangerschap dat afscheiding toeneemt.

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Maar ook al was het de slijmprop dan zegt het niets deze groeit op deze termijn gewoon weer aan dus no worry :)

Deel Deze Pagina