Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Aaah de kleine meid zit nu echt tegen m'n blaas te klieren. Het voelt bijna eng alsof ze probeert uit te breken :p

En ik heb af en toe een hele felle steek van onder.
    Auw!
    Hebben jullie dit ook?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja heel raar gevoel haha.
    En die steken hebben te maken met indalen en doet inderdaad gemeen zeer :(

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    nou indd fleur, dat voelt echt niet fijn! ben wel blij dat ze goed ligt en aan het indalen is... maar die pijn mag wegblijven ;)

4. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    hbb en sunset, dat was even spannend zeg, ik las net even terug, je schrikt je rot, voor hetzelfde geld is er toch wat.

ik ben afgelopen maandag naar de klinisch vk geweest en die vertelde dat ik zwangerschapssuiker heb......(kutsituatie)
    ik werd meteen door gestuurd naar een dietiste en een diabetes verpleegkundige en internist, allemaal binnen 1 week..pffff
    de dietist had weinig op en aanmerkingen over mijn eetgedrag, ik mag juist iets meer eten (ik wordt een ware koekiemonster)
    wel moet ik een heel eetschema bij gaan houden.
    van de diabetesverpleegkundige moet ik 7x per dag bloed prikken in mijn vingers om de bloedwaarde te controleren (erg fijn :( )
    maandag moet ik naar de internist.....
    en omdat ik sinds een aantal dagen last heb van mijn bekken ben ik vanmorgen bij een bekkenfysiotherapeut geweest waar ik ook een heel schema moet bij gaan houden en oefeningen moet gaan doen....

ik heb het maar druk...
    a.s. woensdag moet ik ook weer naar de gyn. en donderdag weer naar de fysio....ppfffff

o ja....ik ben nog maar 6 kilo aangekomen........:D

deze week is ook erg emotioneel...rick mijn zoontje is met 31 weken en 2 dagen geboren dus elke keer als ik weer met iemand praat (wie dan ook) wordt ik meteen weer emotioneel omdat ik nu weer in die week zit wanneer hij geboren was.... verrekte irritant maar ik kan beter maar mijn emoties uiten en niets opkroppen.

zo dit was weer een update van mij

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    moeder van rick: Kan me voorstellen dat je emotioneel wordt, die hormonen doen toch ook wel wat met je. Vervelend zeg van diabetes, hopelijk kan je het een beetje onder controle houden.

afscheiding: Hier ook wel eens veel afscheiding, heb ook last van candida en ben er na de geboorte van mijn dochter nooit meer van af gekomen. Komt elke keer weer terug.

Eten: Let ook niet echt meer op mijn gewicht. Heb de laatste tijd ook in ene van die vreetbuien.

Verder vandaag op controle geweest bij de vk. IJzer was goed, bloeddruk was goed. De kleine uk lag al met het hoofdje naar beneden en alles was goed.

6. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff. Heb een voedingsbeha van de hema. Vind dr niet veel aan hoor.
    Draag normaal voorgevormde beha's. Maar heb me laten vertellen dat je een mooie voedingsbeha het beste na de bevalling kan kopen ivm je cupmaat..

Het leek me handig om met de bevalling een lange top/nachthemd aan te doen die je helemaal open kunt knopen. Dan lig je tot aan de persweeën niet zo bloot en kan daarna zo de baby op je borst.
    Misschien kan het me straks niets schelen maar ik ben graag goed voorbereid. Kan alleen niet echt wat vinden. Of het is best duur. Vind ik ook weer zonde.. iemand tips?

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Inderdaad voedings bh kan je beter mee wachten :)
    Hier van die A bra's gekocht bij de Action zonder beugel voor de nacht erg prettig maar ook voor de stuwing straks.
    Ja ik beval in bad dus ben sowieso naakt haha. Bij Sylvano ook naakt bevallen had het veel te warm pfff. Misschien zit je wel op de baarkruk onder de douche? Je weet het niet. Je kan je japon ook heel snel omhoog trekken hoor zodat de baby op de blote borst komt en dan kan je m alsnog heel snel uittrekken :)
    Hier vandaag een nachtjapon gekocht voor 2,99 bij de Action :)

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja ik zit ook te zoeken naar iets voor de bevalling en dacht ook aan iets met knoopjes ofzo, maar waar ga ik dat in hemelsnaam vinden haha

En ik zat ook te denken
    Ga ik met de bevalling een bh dragen of niet?
    Aan de ene kant liever wel want anders "bungelen" ze er zo bij, dat voelt niet prettig en ook niet zo mooi op de foto's enzo

Aan de andere kant niet, want misschien zit het wel helemaal niet lekker... En als ze net is geboren wil ik haar graag op m'n buik, zit die bh dan in de weg?

Pfff keuzes keuzes ;)

9. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik weet t ook nog niet zo. Haha.
    Schijnt goed te zijn toch fleur op een baarkruk bevallen als je bekkeninstabiliteit hebt?
    Een beha ga ik niet dragen denk ik. Lijkt me niks.

10. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Uit ervaring weet ik dat het je op het moment niks uithaalt. Ik doe lekker zo'n bigshirt aan zonder bh.

11. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Balen van die suiker zeg moeder van rick! Hoop ook dat ze het het goed onder controle kunnen houden. Snap ook best dat je emotioneel bent nu... Tis toch niet nix zo prematuur geboorte en juist nu je weer in de zelfde periode zit komen die gevoelens toch boven. Laat de tranen maar lekker stromen hoor!

Ik heb voedings bh's van Anita.. Waren wel erg duur maar zitten wel heel erg comfortabel. Voor de nacht heb ik van die comfort bh's van de action. Zijn gewoon van die sport achtige topjes... Zitten erg lekker en kosten echt 3x nix ook :D

Voor het bevallen doe ik gewoon een hemdje aan ofzo, hangt van het weer af ook, bij mijn zoontje had ik het super koud tijdens de bevalling. En nacht japon kan je toch ook gewoon omhoog trekken hoor.

12. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou ben eruit hoor!

Ga tóch borstvoeding weer proberen. Maar ik zorg dat ik alles qua flesvoeding in huis heb! Mocht het me toch teveel stress geven oid dan stap ik gelijk over! Geeft me toch wel goed gevoel.

Ondertussen 2 ochtendjes 'gewerkt'. Ging lekker zo zonder druk. En vandaag helaas lange dag school!!! Zwaar vermoeiend.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha toch wel :p
    Koop/huur/leen het boek van Stefan Kleintjes borstvoeding, na mijn horrorervaring met bv geven bij Sylvano zie ik het nu van een hele andere kant allemaal dankzij dat boek !

O bah school hihi succes..

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    he bah, ik heb echt een rot nacht gehad. amper geslapen.
    opeens verschrikkelijk veel last van maagzuur. doet gewoon pijn.
    dus zo maar even naar de drogist om er wat voor te halen ;)

ik voel me soms wel een beetje een zeur, maar hoe verder in de zwangerschap, hoe meer van die kleine vervelend kwaaltjes erbij komen, herkennen jullie dit?

15. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Zeer herkenbaar citroen.... ik krijg ook steeds meer kwaaltjes en voel me een zeur....

De babykamer is helemaal klaar, en I love Jim <3
    dus bij deze maar delen hier.....

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ziet er super leuk uit elise! Mooi behang ook met die lieve bloemetjes

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wat een super schattig kamertje.

Morgen jarig, gaan we naar de efteling met de kinderen. Hoop dat ik het een beetje trek. Wordt denk ik bankje tot bankje lopen.

18. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    meiden,

ik lig in het umcg Groningen .. daar ben ik vanmiddag met de ambu naar toe gebracht ivm gebroken vliezen!
    heb overigens geen weeën!

lfs

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wishful: heel veel sterkte en hoop dat alles goed komt.

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Heel veel sterkte Wish.... hopelijk blijft de kleine nog even bij je.

Deel Deze Pagina