Jeetje tweede al (andere groep inmiddels ook iemand bevallen) Heel veel sterkte en succes en hoop dat je kindje nog even binnenblijft!
oh jeetje wishful, krijg er kippenvel van. sterkte meid, ik duim dat je kleine meisje nog zo lang mogelijk veilig bij je blijft zitten! we denken aan je
Pff heel veel succes!!! Blijven zitten kan toch niet langer dan 24 uur na vruchtwater verlies? Mooi kamertje zag ik!! Super zoet :d
zolang er geen infectie is kan het hopelijk nog ff goed gaan! meisje woog nu 2 kilo en er is op dit moment nog voldoende vrucht water (vult zich vanzelf weer aan) tot zondag middag aan de weeen remmers en morgen nog een spuit long rijping! als ik maandag 32 wkn ben en nog niet bevallen dan mag ik weer terug naar eigen ziekenhuis in woonplaats.. meiden bedankt voor jullie reacties..doet me goed! vind het fijn dat jullie zo mee leven! liefs
Jeeh dat zal schrikken zijn geweest! Hopelijk blijft ze mooi nog ff zitten. En zo niet, ze kunnen tegenwoordig zoveel, komt goed! Spannend hoor!! Sterkte xx
Oh nee Wishfull! hou haar nog maar even binnen! En mocht ze toch komen, ik was maar 1960gr en 41cm en heb een half uurtje in de couveuse gelegen. Baby's zijn sterker in de 7de maand dan in de 8ste maand! Komt goed meid! Leuk kamertje zag ik voorbij komen!
Wishfull veel sterkte! Hoop dat je haar nog even binnen mag houden! Zal voor je duimen! Hoelang kunnen ze het voor je rekken? Neem aan dat ze dr niet laten zitten tot 40 weken toch? Doe rustig aan en blijf hoopvol! Zoals je nickname al aangeeft Ik ga zo naar de stad, op de lapjesmarkt hopelijk leuke stof voor gordijntjes en een hemeltje scoren... Iedereen een zonnig en relaxt weekend gewenst
Oh gelukkig maar!! Dan hoop ik idd ook dat ze nog even mag blijven zitten.. Maar idd wat de andere meiden ook zeggen, ze kunnen tegenwoordig zoveel goeds !! En helemaal in Groningen.. Was je al je vruchtwater verloren of maar een beetje? En hoe wist je dat het vruchtwater was? Lekker uitrusten!! Vertrouwen hebben dat het goed komt.. en de ' natuur' nu even haar werk laten doen
Oh jeetje wat schrikken Wishfull, maar fijn dat het tot nu toe redelijk goed gaat. Hopelijk blijft ze nog eventjes zitten om aan te sterken. Alle daagjes zijn mooi meegenomen natuurlijk. Heel veel sterkte!
@wishful: hoe is het nu ondertussen? Rustig hier, iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik heb gister de geboortebedankjes besteld (dit keer niet zelf maken...) En vanmorgen hebben we de geboortekaartjes besteld. Donderdag of vrijdag de proefdruk ophalen!
Denk aan je wishfull!! Heel veel succes en sterkte. Ben je wel geschrokken denk ik. Verwacht je dan nog niet he. Laat goed voor je zorgen. Xx
Guus met je mooie buik gaat indd snel, en voorbij de 30 klinkt het ook opeens veel verder Sam, leuk! Heb je een foto van jullie kaartje en het bedankje? Ben nieuwsgierig !! Wish hoe gaat het meid? Hier lekker in de tuin bezig geweest, wat een prachtige dag! Onze tuin was/is een soort chaos van modder en lelijk gras/onkruid. Omdat we na de bouwvak de bijkeuken gaan verbouwen kunnen we de tuin nu nog niet mooi maken hoe we het willen. Dus nu maken we de tuin eerst even egaal en zaaien we wat gras. Op die manier kunnen we straks met mooi weer wel normaal buiten zitten. Na de verbouwing gaan we alles mooi betegelen enzo.
Nou hier een dubbel gevoel. Maanden terug al verteld over de ruzie met een 'beste' vriendin destijds over wel of niet vaccineren dat ik helemaal de grond in geboord ben en erg gekwetst ben. Toch weer bijgelegd helaas daarna nooit meer zoals eerst geweest. Sinds zij bevallen is (5 januari) alleen nog maar met vragen komen, niet vragen hoe het met me gaat enzovoort. Na een week op kraamvisite mogen komen , had een duur kraampakket gekocht echt me best op gedaan, feb was ze jarig wij konden niet ivm koortslip dus is ze 3 weken terug even geweest (ja je leest het goed dus de tweede keer zien na de bevalling!) en haar nog een verjaardagscadeautje gegeven. Net kwam ze weer blij doen via de whatsapp en heb toen even gezegd dat ik het jammer vindt dat onze vriendschap eigenlijk niet meer zoveel voorstelt en dat ik het gewoon erg jammer vind. Toen stuurde ze dat zij dit ook zo voelde en dat ze na die ruzie anders tegen me aan is gaan kijken. Dus ik zei waarom zeg je dat dan niet eerder ipv steeds blije berichtjes te sturen dus er letterlijk omheen draaien is toch prettiger voor ons maar was ook beter voor mijn portemonnee geweest en had me een boel aandacht gescheeld. En dat je nu weer zo'n opmerking geeft zegt me al weer genoeg en dit is precies waar iedereen me al voor gewaarschuwd had blabla. Erg kwetsend dus opnieuw, heb maar besloten er niet op te reageren. Als er iemand is die geinvesteerd heeft in onze vriendschap ben ik het en ik krijg stank voor dank Maar ben blij dat het hoge woord van mijn kant uit eruit is gekomen want ik kon er echt niet meer tegen alleen als kletspaal gebruikt te worden ipv te vragen hoe het gaat enzovoort.
Fleur, ik moest even kijken wie je was... Je hebt je naam verandert! Haha Maar wat rot meid, ik snap best dat je je rot voelt maar als ik je verhaal zo lees is die "vriendin" jou energie niet waard meid. Liever een paar goede vrienden dan heel veel waarvan de helft er niks van meent. Jij hebt je best in ieder geval gedaan. Het is niet makkelijk zulke dingen... Maar je leert er wel weer van meid. Dikke knuffel voor jou!