Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje tweede al (andere groep inmiddels ook iemand bevallen)
    Heel veel sterkte en succes en hoop dat je kindje nog even binnenblijft!

2. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou sterkte idd wish. Wat super spannend..Hopelijk komt alles goed. xxx

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Aahh nee toch Wishful!! Heel veel sterkte en hopelijk blijft de kleine meid nog lang zitten!!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje meis, sterkte! Hopelijk blijft de kleine nog ff binnen!!

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oh jeetje wishful, krijg er kippenvel van.

sterkte meid, ik duim dat je kleine meisje nog zo lang mogelijk veilig bij je blijft zitten!

we denken aan je

6. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff heel veel succes!!!
    Blijven zitten kan toch niet langer dan 24 uur na vruchtwater verlies?

Mooi kamertje zag ik!! Super zoet :d

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    zolang er geen infectie is kan het hopelijk nog ff goed gaan!
    meisje woog nu 2 kilo en er is op dit moment nog voldoende vrucht water
    (vult zich vanzelf weer aan)
    tot zondag middag aan de weeen remmers en morgen nog een spuit long rijping!
    als ik maandag 32 wkn ben en nog niet bevallen dan mag ik weer terug naar eigen ziekenhuis in woonplaats..

meiden bedankt voor jullie reacties..doet me goed!
    vind het fijn dat jullie zo mee leven!

liefs

8. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Heel veel sterkte, hoop dat je kindje voorlopig nog even lekker blijft zitten.

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jeeh dat zal schrikken zijn geweest!
    Hopelijk blijft ze mooi nog ff zitten.
    En zo niet, ze kunnen tegenwoordig zoveel, komt goed!

Spannend hoor!!

Sterkte xx

10. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Sterkte wish! Hopelijk blijft alles goed gaan tot maandag. Ik ga voor je duimen.

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh nee Wishfull! hou haar nog maar even binnen!
    En mocht ze toch komen, ik was maar 1960gr en 41cm en heb een half uurtje in de couveuse gelegen. Baby's zijn sterker in de 7de maand dan in de 8ste maand!
    Komt goed meid!

Leuk kamertje zag ik voorbij komen!

12. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wishfull veel sterkte! Hoop dat je haar nog even binnen mag houden! Zal voor je duimen! Hoelang kunnen ze het voor je rekken? Neem aan dat ze dr niet laten zitten tot 40 weken toch? Doe rustig aan en blijf hoopvol! Zoals je nickname al aangeeft ;)

Ik ga zo naar de stad, op de lapjesmarkt hopelijk leuke stof voor gordijntjes en een hemeltje scoren... Iedereen een zonnig en relaxt weekend gewenst :D

13. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig maar!! Dan hoop ik idd ook dat ze nog even mag blijven zitten..
    Maar idd wat de andere meiden ook zeggen, ze kunnen tegenwoordig zoveel goeds !!
    En helemaal in Groningen..
    Was je al je vruchtwater verloren of maar een beetje? En hoe wist je dat het vruchtwater was?

Lekker uitrusten!! Vertrouwen hebben dat het goed komt.. en de ' natuur' nu even haar werk laten doen

14. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jeetje wat schrikken Wishfull, maar fijn dat het tot nu toe redelijk goed gaat. Hopelijk blijft ze nog eventjes zitten om aan te sterken. Alle daagjes zijn mooi meegenomen natuurlijk. Heel veel sterkte!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Morgen alweer 30 weken, tijd vliegt voorbij!

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @wishful: hoe is het nu ondertussen?

Rustig hier, iedereen aan het genieten van het mooie weer?

Ik heb gister de geboortebedankjes besteld (dit keer niet zelf maken...)
    En vanmorgen hebben we de geboortekaartjes besteld. Donderdag of vrijdag de proefdruk ophalen!

17. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Denk aan je wishfull!!
    Heel veel succes en sterkte. Ben je wel geschrokken denk ik. Verwacht je dan nog niet he. Laat goed voor je zorgen.
    Xx

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Guus met je mooie buik :) gaat indd snel, en voorbij de 30 klinkt het ook opeens veel verder

Sam, leuk! Heb je een foto van jullie kaartje en het bedankje? Ben nieuwsgierig !!

Wish hoe gaat het meid?

Hier lekker in de tuin bezig geweest, wat een prachtige dag! Onze tuin was/is een soort chaos van modder en lelijk gras/onkruid. Omdat we na de bouwvak de bijkeuken gaan verbouwen kunnen we de tuin nu nog niet mooi maken hoe we het willen. Dus nu maken we de tuin eerst even egaal en zaaien we wat gras. Op die manier kunnen we straks met mooi weer wel normaal buiten zitten. Na de verbouwing gaan we alles mooi betegelen enzo.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou hier een dubbel gevoel.
    Maanden terug al verteld over de ruzie met een 'beste' vriendin destijds over wel of niet vaccineren dat ik helemaal de grond in geboord ben en erg gekwetst ben. Toch weer bijgelegd helaas daarna nooit meer zoals eerst geweest. Sinds zij bevallen is (5 januari) alleen nog maar met vragen komen, niet vragen hoe het met me gaat enzovoort. Na een week op kraamvisite mogen komen , had een duur kraampakket gekocht echt me best op gedaan, feb was ze jarig wij konden niet ivm koortslip dus is ze 3 weken terug even geweest (ja je leest het goed dus de tweede keer zien na de bevalling!) en haar nog een verjaardagscadeautje gegeven. Net kwam ze weer blij doen via de whatsapp en heb toen even gezegd dat ik het jammer vindt dat onze vriendschap eigenlijk niet meer zoveel voorstelt en dat ik het gewoon erg jammer vind. Toen stuurde ze dat zij dit ook zo voelde en dat ze na die ruzie anders tegen me aan is gaan kijken. Dus ik zei waarom zeg je dat dan niet eerder ipv steeds blije berichtjes te sturen dus er letterlijk omheen draaien is toch prettiger voor ons maar was ook beter voor mijn portemonnee geweest en had me een boel aandacht gescheeld. En dat je nu weer zo'n opmerking geeft zegt me al weer genoeg en dit is precies waar iedereen me al voor gewaarschuwd had blabla. Erg kwetsend dus opnieuw, heb maar besloten er niet op te reageren. Als er iemand is die geinvesteerd heeft in onze vriendschap ben ik het en ik krijg stank voor dank :( Maar ben blij dat het hoge woord van mijn kant uit eruit is gekomen want ik kon er echt niet meer tegen alleen als kletspaal gebruikt te worden ipv te vragen hoe het gaat enzovoort.

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Fleur, ik moest even kijken wie je was... Je hebt je naam verandert! Haha

Maar wat rot meid, ik snap best dat je je rot voelt maar als ik je verhaal zo lees is die "vriendin" jou energie niet waard meid. Liever een paar goede vrienden dan heel veel waarvan de helft er niks van meent.
    Jij hebt je best in ieder geval gedaan.
    Het is niet makkelijk zulke dingen... Maar je leert er wel weer van meid.

Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina