Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hihi moest ook ff kijken.. Dacht weer een inbreker :p
    Maar joh meid, beter kwijt dan rijk! Lekker op je eigen gezin richten en aandacht geven aan vrienden die er wel wederzijds moeite voor doen!
    Tis haar verlies hoor :)

Wishful, hoe gaat het?!

Vandaag even naar de markt geweest en een boormachine gekocht bij karwei.. Nu voel ik me erg volwassen hihi

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha ja ook dat is een noodzaak vanwege haar.
    ja het vervelende gevoel gaat vast vanzelf weg.

haha stoer hoor je eigen boormachine :p

Wishful hoe is t ?

3. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    - Leuk dat je er uit bent qua kaartjes en bedankjes, wij doen geen bedankjes.. maar ben idd wel benieuwd naar een fotootje!
    - haha heel stoer, een eigen boormachine! Pas er maar mee op! Hihi
    - ik heb precies zo'n 'vriendin' fleur... sinds ik me er van af heb gezet voel ik me een stuk beter.. als ze eens appt reageer ik wel gewoon hoor, maar dat gaat vaak niet verder dan: hoe is het? Goed.. met jou? Ja ook!
    Ik vertel der verdrr niets over hoe ik me voel of wat dan ook. Zou makkelijk zijn, om met 1 appje in de maand direct weer op de hoogte te zijn, dus dat vertik ik..
    - Wishfull hoe is het met je??
    - straks easybase halen via marktplaats, ben benieuwd of het er nog een beetje fatsoenlijk uit ziet, you never know met marktplaats haha

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dank je wel citroen! Ben er ook best blij mee ;) haha

Fleur: jouw verhaal komt precies zo over als die van mij! Ook geen vrienden meer nu en het is goed zo. Heb genoeg vriendinnen waar het niet zo moeizaam verloopt en zo hoort t ook bij een vriendschap!

Vandaag is oma jarig (mijn schoonmoeder) en we gaan haar verrassen op de camping, ze zijn daar een weekendje en ze weet niet dat we haar vandaag gaan bezoeken, tis heerlijk weer dus zin in. Ook lekker grote speeltuin dus de Kids kunnen lekker losgaan ;)

Wish: hoe gaat t meis?

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi allemaal,

ik ben gister niet zo slim bezig geweest, genoot van het mooie weer en dacht laat ik me voorstraat eens even gaan schrobben, lig nu nog steeds op bed, kan er niet meer uit, me rug doet vreselijk pijn en ik heb steeds gigantische steken op me schaambeen bij elke beweging die ik maak. Hoop toch wel dat ik direct op knap het is zo lekker weer buiten, ben echt weer even aan het balen van mezelf.

6. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    In 1 week gegroeid....

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    meiden om 13:15 word ik van de weeën remmers gehaald..
    Dan zijn de longrijpers ingewerkt;)
    vanaf dan is het afwachten..
    tot nu toe nog steeds alles rustig hoor!
    geen weeën en ontsluiting! nog wel vruchtwater verlies!
    morgen hopelijk terug naar eigen ziekenhuis eigen woonplaats!

ik weet niet meer wie het vroeg.. maar hoe ik vernam dat het vruchtwater was?
    tja ik moest lachen en toen verloor ik wat..
    ik dacht urine;) baby drukt al weken op de blaas.. dus geplast.. en ik was net klaar trok broek omhoog en hele broek nat;)
    toen ging er een belletje rinkelen..

mooie buik guus.. geniet er nog maar ff van!

Fleur nieuwe naam zie ik.. qua die ene vriendschap.. probeer er boven te staan.. het moet van beide kanten komen het investeren..als dat niet gebeurt kun je het beter zo laten! scheelt heel veel frustraties..

wendy uitkijken hoor.. doe voorzichtig.. je hebt blijkbaar ff iets teveel gedaan!

8. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    @Fleur, altijd vervelend dat soort situaties met vriendinnen.
    Maar gelukkig is er nu wel duidelijkheid en hoef je niet meer op je tenen te lopen. Al is het natuurlijk wel jammer dat het zo moet.....

@Kim, lekker aan de klus dus.... veel plezier met de boor :D

@Wendy, ja, dan denk je dat je nog heel wat kan en dan ineens s het teveel. Heel veel sterkte!

@Wish,ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat met jullie?

@Guusje, lekker naar buiten, gezellig. Veel plezier!

@Bloemetje, zo een easybase heb ik te leen gekregen van vrienden... lijkt me echt ideaal. Hopelijk is hij mooi genoeg. (al zie je hem toch niet als de maxicosi erop staat :p

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Wish, tegelijk..... Ik duim heel hard voor jullie dat ze nog even blijft zitten!!!
    Zou fijn zijn als je naar je eigen ziekenhuis mag... ik weet niet hoever het WKZ voor jullie is?

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Wish, gelukkig nog geen weeën en geen ontsluiting. Wat zal jij geschrokken zijn zeg op het toilet! Stomme vraag misschien hoor, maar jou meisje wordt nu zoiezo veel te vroeg geboren? Of kunnen ze haar nog heel lang bij jou houden?

Kim, haha stoere Chick, succes met je boor ;)

Wendy, oef, herkenbaar hoor maar erg vervelend. Op het moment Zelf denk je dat het wel kan... Maar na de tijd wordt snel duidelijk dat het teveel was... Rustig aan!

Elise, mooi gegroeid hoor!

Guus, gefeliciteerd met je schoonmoeder, fijne dag vandaag!

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wish: hoop dat alles nog lang rustig blijft een dat je lekker naar je eigen ziekenhuis mag.

Fleur:heb ook zo'n vriendschap gehad. Het contact is helemaal verbroken en dat brengt wel rust mee.

Gisteren naar de efteling geweest. Poeh wat was het druk. Het valt me mee hoeveel laat ik er van heb gehad. Heel veel gezeten en op aanraden van de fysio een band om mijn heupen gedaan. Vandaag lekker niks f doen.

12. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo wish, moeilijke tijd voor je!
    Uit ervaring weet ik dat er heel wat mensen zijn die weken met gebroken vliezen in het ziekenhuis hebben gelegen, het zegt niets over wanneer je bevalt, het kan vandaag maar ook over een week of 6 zijn.
    Sterkte in ieder geval met in het ziekenhuis bivakeren!
    Ik zal aan je denken!

Wwiieehooeeee
    Ik ben inmiddels 1 dag langer zwanger dan ik ooit ben geweest!
    Dit gaan we nog een aantal weken volhouden zeg ik.
    Het prikken voor de zwangerschapssuiker valt alles mee trouwens.
    En met wat meer verdeeld op de dag eten gaat ook aardig.
    Gisteren thuis gebleven van mijn werk, ik had last van harde buiken en mijn rug + bekken deden zo'n pijn. Nu gaat het weer een stuk beter.
    Als ik maar rustig aan doe.
    Morgen naar de internist/endocrinoloog voor de zwangerschapssuiker, we zullen zien!
    En donderdag naar de gynaecoloog, lekker weer naar ons kleine meisje kijken!

Liefs

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    So far so good Wishfull!

Mijlpaaltje moeder van Rick!
    Hopen dat deze baby nog een paar weekjes blijft zitten.

Zijn er meer dames hier die behoorlijk wat vocht vasthouden?
    Hoe komen jullie er van af?

14. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Suc6 wishfull!! Je klinkt er zelf rustig onder! Fijn dat je dat kan zijn! Lekker op je af laten komen en met de dag bekijken hoe het gaat. Hoop dat de kleine dame het nog wel ff lekker vind in jou buik.

Lekker gevoel moet dat zijn moeder van rick.

Wij hebben vanochtend de laatste dingen bij de prenatal gekocht. Toch wel lekker die mama mazzel dagen hoor! Wij zijn nu echt helemaal klaar, en hebben alles in huis! Best een lekker gevoel :D

Verder ook de dag doorgebracht op de camping, heerlijk weertje voor en alle speel ruimte voor de kleine man! Heerlijk gewoon!!

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @vocht vasthouden: doe je niks aan helaas. Ik begin er ook al last van te krijgen. Soms ff goed je benen hoger leggen. Maar heb ervaren bij de 1e dat niks hielp..

Over kaartje en bedankje laten zien.. Uuhh dat wordt m niet. Heb mensen die posts kunnen lezen en in vriendenkring. Dus moet wel beetje verrassing blijven.
    Kan wel zeggen hoe t eruit ziet, bedankje is flesje gevuld met mana en lintjes en kaartje.
    Geboorte kaartje van Belarto, met giraf (als je zoekt kom je bergen tegen hahaa)

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @wishful: wat jij beschreef over vruchtwater verliezen...
    Ik heb dat best vaak, maar is 2e zwangerschap, dus spieren slappen.
    Als ik hoest nies of hard lach.. Maar dat is echt urine.
    Voor degene die gelijk stressen, dacht even laten weten!
    Ook idd soms na het plassen, opstaan en dan toch nog verliezen

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wish: in ieder geval fijn dat de longrijping nu goed is, hopelijk blijft de kleine nog even binnen, en het zou fijn zijn als je naar je eigen ziekenhuis mag! Wanneer krijg je dat te horen? Of is t gewoon nog even afwachten?

Mama van Rick: mijlpaal! Snap ik! Heel fijn meis, en hopelijk gewoon de volle 40! ;)

Kim: stoer hoor!! Ik zou de boel afbreken denk ik, haha

Elise: wauw! Flink verschil hoor, mooi! Veel last van gehad?

Wendy: dat is inderdaad een teken om even een stap terug te doen.. Wordt echt zwaarder nu he, ik ben ook een druk persoon, wil altijd t liefst 3 dingen tegelijk doen;) en dat wordt nu wel lastig, ik merk t vooral aan de hoeveelheid harde buiken, dan moet ik echt even rustig aan doen..

Sam: ja klopt, heb er nu ook last van, bij mijn 1e zwangerschap niet! Het schijnt dat als je dit hebt de bevalling meestal makkelijker gaat.. Waarom weet ik ff niet meer maar had t ergens gelezen, haha

Hier heerlijk dagje gehad! Schoonmama was erg verrast! Lekker pannenkoeken gegeten op de Veluwe, kindjes lekker gespeeld en wij lekker in de zon gezeten, was super!

18. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hey meiden, heb vannacht weer geen minuut geslapen van de pijn. Heeft er iemand tips wat ik tegen die vreselijke steken kan doen op me schaambot?

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Aaahhh vervelend wendy!! Bel anders ff de HA of de verlos misschien hebben hun tips?

Ik heb na 2 weken weer eens goed geslapen.... En een auto gewonnen :D (in me dromen :p) hihihi

20. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik moet morgen naar de vk, wilde dat even afwachten maar hoopte dat iemand hier een tip had zodat ik vandaag wat beter door kan komen.

Deel Deze Pagina