Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja naar de bekkenfysio en je rust nemen ;)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hier de eerste baby was er in zitten, was de wasverzachter vergeten domdomdom..
    Nog 4 wassen hierna te gaan haha tijd zat !

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Wishfull, hoe gaat het vandaag? :)

Mdr v Rick, fijn! Wat een mijlpaal! Hopelijk blijft dit kleintje gewoon nog heel wat langer zitten :)

Wendy, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt! Geen flauw idee wat je zou kunnen doen :( Succes ermee! Hoop dat het met rust wat minder wordt!

Sunset, wat hebbie voor auto gewonnen dan? Kan je vannacht in je droom er ook een naar mij sturen? :p

Vocht; geen last van! Wel last van pijnlijke voeten, maar heb gewoon veel te veel gelopen :(
    Ook geen urineverlies hier trouwens.. Gelukkig (nog) niet!

Gister heb ik mijn babyshower gehad! Mijn vriend heeft me uit huis gelokt om naar de Ikea te gaan, ondertussen is iedereen mijn huis in geslopen en hebben ze me verrast bij het terugkomen.. Heel leuk!
    Mijn zus heeft mijn buik gegipst.. Leuk geworden.. Heel grappig :)
    Verder ontzettend verwend! Heerlijke dag gehad :D
    Daarna had ik alleen nog een verjaardag van mijn vriend zijn opa.. Waren pas rond 23u thuis, dus echt een veel te lange dag gehad.. Slecht geslapen door vriend die weer lag te snurken, maar er vroeg uit moest dus vond het zielig om hem wakker te maken :);)
    Vandaag maar een lekker rustig dagje :D

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wish, hoe is het? mag je weer naar het andere ziekenhuis? ik hoop dat het allemaal goed gaat meid!

moedervanrick, wat fijn, echt een mijlpaal... ik snap best dat zoiets veel met je doet.

fleur, heerlijk die baby wasjes. ik heb ook alles al uitgewassen ondertussen en lekker met een zwitsal geurbuiltje in de kast.
    ik word er helemaal blij van :)

wendy, ik denk dat rust echt heel belangrijk is en tegelijker tijd wel proberen te bewegen anders wordt je snel stijf en gaat je conditie snel achteruit.
    maar ik weet uit ervaring dat het lastig is een goede balans te vinden ;)

hier alles rustig, woensdag alweer 32 weken, ik ben echt aan het aftellen.
    gister even een mindere dag. het slapen wil niet meer, last van mijn bekken, misselijk... eigenlijk alles werkt tegen en gister zat ik er echt even doorheen.
    de hele dag huilen, en ik was gewoon boos dat ik me de hele zwangerschap eigenlijk al niet top voel.
    in mijn emotionele huilbui zelfs tegen vriendlief gezegt dat ik zwanger zijn stom vind, en ik het eigenlijk de schuld van de baby is en dat ik er klaar mee ben en mezelf weer terug wil.. de baby moest er maar uit.

achteraf voelde ik me natuurlijk weer schuldig tegenover de baby, want ik meen het natuurlijk niet maar in mijn emo bui floepte het er zo uit.

hebben jullie ook wel van die dagen dat je er even doorheen zit?

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ach meissie! Soms kan je dat hebben hoor, die rothormonen ook!
    Als je de hele zs al klachten hebt en dingen niet gaan zoals je zou willen, lijkt het me ook allemaal een stuk zwaarder dan dat je er zo doorheen fietst!
    Heb zelf nooit van die dagen, omdat ik nergens last van heb, maar kan me voorstellen dat als je weinig slaapt, misselijk bent en je bekken zeer doen, dat je dan niet vrolijk bent en het er eigenlijk al op zou willen hebben zitten..
    Nog ff meis! Nog ff doorbijten! En je baby gaat dalijk gewoon heel veel van jou houden en jij en je vriend nog veel meer van de baby! Komt helemaal goed!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja hier ook weleens van die mindere dagen , maar over het algemeen voel ik me prima...
    Wel steeds meer last van bekken met slapen maar goed mag ook wel met 33 weken.
    Ja die zwitsalbuiltjes heb ik ook gekocht ! Sowieso ruikt de hele kamer nog nieuw dus zet ze overal neer haha.

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    ik weet precies hoe je je voelt, ik zei vanochtend precies hetzelfde tegen mijn vriend, wist even niet meer hoe ik de dag verder door komen moest. Ben er wat dat betreft ook helemaal klaar mee, vind zwanger zijn echt niet leuk, maar het is gelukkig voor een goed doel.

Ben net bij de fysio geweest, deze gaf aan dat ik waarschijnlijk zoveel pijn heb door het indalen van de baby, ze hoopte voor me dat dat het was want dan moet het binnen een paar dagen over zijn. Ze heeft ook me bovenbenen weer gemasseerd deze spieren zaten weer helemaal muurvast dus hoop dat dat ook iets geeft.

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    De pijn op schaambot kan idd komen door indalen, maar ook bekkenklachten. Warme kruik hebt in beide gevallen wel even. En je rust houden!

Heb ook beroerd geslapen vannacht. Ga zo een middagdutje doen. Zoon slaapt ook al ffies, dus nu kan het!

Heb ook mindere dagen, doodmoe zijn en nog een dreumes hebben rondlopen gaat niet altijd samen. Daarbij nog een puber in huis.. Oef!
    Maar nog even dames! Dan zijn we er vanaf!

Zwanger zijn.. Tja ik vind t op deze manier ook niet zo leuk. (Lees: veel pijn) maar idd voor een goed doel.. Haha

9. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    yeah ik ben weer terug in eigen woonplaats..:D
    er is bloed afgenomen daaraan kunnen ze zien of er ook infectie gevaar is !
    beeb bewoog afgelopen 2 dgn heel weinig door de longrijping maar vandaag is ze weer het dametje hoor!
    morgen word ik besproken in het team;)

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je weer dicht bij huis bent. En ook fijn dat alles goed lijkt te gaan met de kleine dame. Hou haar maar zo lang mogelijk bij je :) Veel succes en sterkte de komende tijd en hou ons maar mooi op de hoogte :)

Hoe voel je je zelf nu verder dan?

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Wat fijn dat je weer in de buurt bent spannend allemaal hoor !
    Hoe ben je er zelf onder? En is er enige oorzaak bekend?

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Goed te horen wish!
    Nu duimen we verder voor nog meer positieve berichten :)

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh yes! Heb het hele weekend aan je gedacht Wishfull!
    Ik hoop op nog meer goed nieuws!

14. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wish:fijn dat je weer in de buurt bent. Hoe gaat het nu verder?

Citroen: je bent niet de enige die mindere dagen heeft. Hier ook last van.

Pijn: heb de laatste dagen ook steeds veel pijn. Lijkt er op dat de beeb steeds lager komt te liggen. Alles is ook ontzettend gevoelig.

Verder een pesthumeur, aangezien manlief doodleuk vandaag aangeeft dat hij als ik 39 weken ben in het weekend extra nachtdiensten werkt en zegt dat hij dat al veel eerder heeft gezegd. Wat zeker niet zo is. Normaal geen probleem, maar in de nacht kan hij niet zomaar weg, overdag wel. En aangezien hij een uur rijden hier vandaan zit, ben ik er herriemaker niet blij mee. En dan nu doodleuk vragen waarom ik niet vrolijk ben.

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jemig nienke, ik snap dat je daar niet blij mee bent hoor!
    kan hij het niet met zn baas overleggen?
    of wil hij het zelf wel gewoon?

mannen denken soms echt niet logisch na.

zo kregen wij een uitnodiging voor een feest 2 dagen na de uitgerekende datum.
    dus ik zeg tegen vriendlief: nou daar kunnen we dus hoogstwaarschijnlijk niet heen.
    zegt ie doodleuk: nou als ze komt op de uitgerekende datum dan zijn we dan al weer 2 dagen verder... dus dan moeten we maar even zien hoe je je voelt.

dat soort reacties kan ik dus momenteel niet zo goed hebben, was dus ook niet echt blij toen ik hem dat hoorde zeggen en heb hem gelijk maar even duidelijk gemaakt dat een vrouw 2 dagen na een bevalling niet gaat lopen feesten. plus het feit dat je 2 dagen na de geboorte je kind niet bij een oppas laat!

zijn reactie: owja, nu je het zo zegt....

pfff. mannen. volgens mij komen ze echt van een andere planeet! ;)

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    O wat een reactie pfff ik was woest geworden hoe bedenken ze het he !
    Ookal was het feest 2 weken na de bevalling dat is wel het laatste waar je behoefte aan hebt als kraamvrouw maar ook als man, die nachten zijn slopend..

17. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Af en toe snap ik niet waar ze het vandaan halen. Hij wil zelf heel erg graag werken. Was nu zo boos dat ik heb gezegd dat aks hij gaat werken er kan blijven ook. Af en toe grrrrrrrr.

18. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, dames... denk aan de hormonen :D Ik begrijp jullie helemaal hoor, maar ik denk dat de hormonen ook wel een grote rol spelen in de heftigheid van de reactie.

Hier heeft vl begin juni ook iets staan in het weekend de hele dag, niet dichtbij. Voor nu blijft dat gewoon op de planning staan en tegen die tijd zien we wel hoe het gaat. Kan me er nu nog niet te druk om maken, want nog geen idee hoe het zal gaan.

Dat van de nachtdienst kan ik me wel voorstellen dat het erg vervelend is, aangezien hij dan niet zomaar weg kan. Dat vind ik wel weer een ander verhaal. Begrijpt ie je nu wel dan? Of laat hij het gewoon zo staan?

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wish: fijn meis!! Hopelijk snel uitslag en daarna hopelijk lekker naar huis!

Hier ook af en toe flinke steken bij schaambot. Had ik bij mijn dochtertje ook vanaf de 30 weken. En slapen gaat ook minder.. Maar ja, hoort erbij he.. Ook weer flinke trekkerige buik, volgens mij komt er weer een spurtje aan.

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Koali: hij begrijpt het gelukkig nu wel. Hij gaat kijken wat hij kan regelen.
    Moet ook toegeven dat ik het allemaal heel spannend vind. Maar ben ook tegen die tijd niet graag alleen, het is al de derde en er is een kans dat het snel gaat. Ook moet ik er dan voor zorgen dat de kinderen onderdak hebben.

Deel Deze Pagina