Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Haha tja mannen! Blijven toch vreemde wezens.
    Herken het wel en weet ook dat ik het beter kan negeren...

Dames miss gek, maar krijg het niet gefilmd etc.
    Onze kleine uk is soms zó druk in mijn buik. Dan schud letterlijk mijn buik heen en weer. Soort trillend gevoel dan en kan soms echt wel ff duren. Herken ik totaal niet van mijn 1e zwangerschap. Voelt ook echt gek. Alsof er iets trillends in mijn buik zit.
    Verder gewoon actief kind en daardoor sons pijnlijke ribben. Maar zo gek, iemand die dit herkent?

Als ik google kom ik op epilepsie :s dus ben maar niet verder gaan googlen.. Brr

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @wishfull: fijn zeg weer dichtbij huis!
    Hoe lang kan je dame blijven zitten? Weet totaal niet of ze weken kan blijven zitten als er geen infectie is oid? Geen ervaring mee of verstand van.

3. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sam: hier ook af en toe een trillend gevoel. Weet ook niet wat het is.

4. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen weer.
    fijn wish dat je weer in de buurt bent. We duimen voor jullie!!
    moet zeggen dat ik het nog aardig trek allemaal.
    ondanks de bekken instabiliteit. Zag vandaag wel iemand die met verlof ging en hup die vloog zo op uit dr stoel en alles ging zo soepel. Toen dacht ik wel; Ow ja zo kan t ook..

Dat trillen heb ik weleens maar dan echt maar paar seconden. Volgens mij gewoon kleine, snelle bewegingen achter elkaar..

Vandaag groei echo gehad en de buikomvang zit flink boven t gemiddelde. Woensdag zo'n test of ik diabetes heb.
    Hij wordt bij de geboorte geschat op 8/9 pond. Pff.. weet eigenlijk niet hoeveel die nu weegt.
    maar t kan ook een groei spurt geweest zijn, over vier weken weer een groei echo. Wie weet is t dan weer wat beter op de curve.
    Maar kan mn pakjes maatje 50 wel weg geven denk.. ;)

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mijn buik golft niet meer, ook zijn de bewegingen niet meer veel of duidelijk te zien van buiten.
    Maar dat trillen, of juist van die schokjes herken ik wel van binnen. Alsof de baby tegen een adertje o.i.d. ligt.

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sam, hier ook hoor! En vannacht continu wakker geschopt, hij schopt echt hard! Dat herken ik totaal niet van de zwangerschap van dochtertje!

7. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat fijn wishfull dat je in je eigen woonplaats bent! Al uitslag van de bloedtest?

Ik vind het zwanger zijn ook niet altijd ff leuk hoor! Mijn ambities liggen ook ergens anders haha... Ik heb zo'n behoefte om te gaan settelen, maar mijn hele huis ligt overhoop omdat vl nog ff wat klusjes wil afmaken voor dat de baby komt... Echt overal ligt gereedschap en bouw materiaal... En ik hen juist zo'n behoefte aan rust en helemaal niets om me heen. Maar goed ik moet mijn ogen maar ff dicht knijpen denk ik, het is wel weer heel fijn dat hij die klusjes nog ff op pakt.

Zijn jullie ook zo de dagen aan het aftellen tot je verlof? Ik nog 9 dagen werken en dan heb ik verlof. Jeej! Het werken valt me erg zwaar nu! Ik heb niet de pech zoals veel van jullie met bekken klachten en pijn in mijn lijf... Maar wel geestelijk erg zwaar werk, en ben dr voor nu ook wel gewoon een beetje klaar mee... Hihi als ik dat mag zeggen.

Morgen ga ik lekker beginnen aan kleertjes wassen kunnen ze lekker buiten drogen vind ik altijd zo fijn.

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hier ook aan het aftellen, nog 12 dagen werken. :D

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik zit natuurlijk al in de ziekte wet, maar ik snap dat jullie aftellen meiden ;)

mijn buik gaat soms ook als een gek op en neer, volgens mij heeft ze dan disco daarbinnen ofzo, haha.
    het gekke is dat ik het niet echt op film krijg... in real life zie je het wel duidelijk, maar als ik het dan terug zie op de film zie je het amper. wel jammer

10. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Goed nieuws Wishful! Hopelijk kun je gauw naar huis en heeft de kleine meid nog een paar weekjes in je buik :)

Hier gaat meneertje ook goed tekeer hoor, de golven zijn goed te zien.. ook steeds meer naar boven nu.. Ben benieuwd of ie nou nog hetzelfde ligt..

Ben echt wel aan het aftellen hoor meiden, nog 54 dagen tot UD :p
    Is toch niks meer :D
    Verveel me kapot, ook geen werk meer nu 5 weken.. Weet niet meer wat ik moet doen, maar goed.. Genieten nog maar even van de rust he ;)

Gaan we maar weer heel huisvrouwelijk de afwas doen, was ophangen, boodschapjes halen en koken .. Stofzuigen en stoffen al gedaan..
    Niks voor mij dit hahahaha

11. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hier ook aan het aftellen hoor.... ik heb morgen vrij ivm groei-echo en controle verloskundige. (en mijn moeder gaat gezellig mee,dus maar lekker een dagje vrij eraan gekoppeld)
    Dus donderdag nog werken en dan nog 2 werkweken van 3 dagen.... dus bij elkaar nog maar 7 dagen :D

Het zat zijn herken ik ook wel....Gelukkig wisselen de leuke momenten nog genoeg af anders werd het nog wel een hele lange zit denk ik....

12. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Mn zus had zondag mn buik gegipst.. Hij is zo goed gelukt :D echt leuk!
    Wilde hem even met jullie delen hihi

Bekijk bijlage 386610

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Woow mooi ! Wij wilden het volgende week doen omdat ik mijn buik nog niet zo groot vindt, maar zie dat zo'n buikgips echt mega lijkt haha. Misschien toch al vast doen vanavond ofzo was het moeilijk? En had je blote boobs?

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik werk nog paar uurtjes therapeutisch ondanks volledige ziektewet en moet zeggen dak nog wel even blij ben met de afleiding.
    Thuis druk genoeg als die kleine draak wakker is, gelukkig doet hij nog een middagdutje en pak ik soms ff een uurtje mee.

Ow wordt jaloers als ik vanalles lees over kleertjes wassen etc. Kan nog niks doen :(
    Hoop deze week duidelijk te krijgen wanneer mijn zusje verhuisd...

Ben ineens zo beroerd. Net zoontje op bed gelegd.
    Misselijk, niet normaal en in mijn buik lijkt het wel oorlog!
    Hoop maar dat het zo weer over is...

15. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Lijkt al snel groter ja!
    Maar het ging goed hoor! Met zo'n pakketje van xenos gedaan.. Ik had een bikinitopje aan, aangezien kamer vol zat :p en tip: goed insmeren met vaseline! Anders trek je haartjes los (heb geen pijn gehad en je hebt mn foto gezien he (weerwolf buikje hahahah)

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Pakket vd Xenos??
    Hier 1 van de Prenatal staan was in de aanbieding..

17. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Ik werk ook therapeutisch. Zo'n 15 uurtjes in de week. Nu nog 4 weken werken.
    Maar ik heb geen kindje rondlopen, dus kan lekr rustig aan doen. Moet zeggen dat ik me dan prettig voel.
    Hoop dat je misselijkheid weer gezakt is..

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oke ik snap er even helemaal niks meer van met het hele bedje opmaken gebeuren, overal lees ik weer wat anders.

de eerste weken zal ons meisje in een wiegje bij ons op de kamer liggen, later in haar ledikantje...
    voor het ledikantje gebruiken we een aerosleep, voor het wiegje niet.

wie kan mij vertellen hoe ik het ledikantje en wiegje nou moet opmaken?

zo heb ik het nu:

wiegje:
    - matrasje
    - een soort onderlegger met PU tussenlaag (mag dit nou wel of niet?)
    - jersey hoeslakentje
    - baby
    - lakentje
    - dekentje 100% katoen

bij het wiegje snap ik dus niet zo goed wat er nou tussen het matrasje en het hoeslakentje moet/mag...

ledikant:
    - Matras
    - aerosleep
    - aerosleep hoeslaken
    - baby
    - lakentje
    - dekentje 100% katoen

volgens mij is het ledikantje zo wel goed toch? of mis ik nog iets.

bij allebei doe ik denk ik nog wel een hydrofiel voor onder het hoofdje tegen spugen enzo...

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    want op de ene site lees ik dat je een bedzeiltje moet gebruiken, op de andere site staat juist dat dit niet mag.
    en ik lees ook vanalles over moltonhoeslakens...
    en dan heb ik weer iets met een PU laag ertussen ofzo, is dat dan goed of fout?

pfff hellup :p

20. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Bij mijn zoontje mocht in die bedzeiltjes niet gebruiken ivm wiegendood ofzo. De kraam hulp heeft toen het bedje o

Deel Deze Pagina