Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wil iemand op het lijstje erbij zetten
    14 april controle vk en 19 april groeiecho

2. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Heb ze erbij gezet :)

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nou inderdaad haha

Ik wou eerst geen wiegje, tot ik die bekkenpijn kreeg! Zag me al snachts heen en weer strompelen voor de voedingen..
    Gauw wiegje aangeschaft haha

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wij gaan de wagenbak gebruiken voor de eerste paar weken. Er is geen plaats voor een wiegje bij ons op de slaapkamer.

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    HBB, jeetje wat schrikken meid, ik hoop dat de volgende onderzoeken veel positievere uitslagen geven

fleur, ook een kleintje dus, ik snap dat je je zorgen maakt... toch gewoon vragen voor een echo hoor.

wish, wat fijn, een beetje positief nieuws! maar wel rustig aan doen he meis!?

ik heb morgen avond mijn eerste cursus avond van de zwangerschapscursus. ben benieuwd!
    zijn jullie al begonnen?

6. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow jeanine dat is wel een hele hoge waarde.

Bij mij is er ook zwangerschapssuiker gecontateerd, waarschijnlijk bij jouw ook.
    Ik moet elke dag 4x mijn waardes controleren en vanaf vrijdag ook insuline gaan spuiten, het schijnt allemaal mee te vallen kwa medische handelingen.
    Je agenda is wat dat betreft wel ineens helemaal vol geplant met afspraken bij vk, dietist, diabetes verpleegkundige en internist waar je langs moet een paar keer.

Heel veel succes en sterkte

7. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik heb gister een groei echo gehad en de baby was nu 1911 gram, best veel volgens mij als ik zie wat jullie baby's nu wegen?

De echoscopiste gaf aan dat hoofdje en buikje iets groter waren als dat het zou moeten zijn en de bovenbeentjes weer iets kleiner, ze zei dat ik me absoluut geen zorgen moet maken omdat het allemaal nog onder het gemiddelde valt, toch maak ik me wel erg druk hierom.

Ging niet met een fijn gevoel weg.

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Bleeeeh nacht 46379 dat ik niet kan slapen. Ik word er gek van... Ben echt zo moe maar ik kan gewoon niet in slaap vallen

Hoe doen jullie dat, slapen?

9. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Jij ook al.. Pffff mn vent ligt echt knap irritant te ademen, maar ook weer rot om hem wakker te maken,maar dat wordt weer flink irriteren :(

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Nou ik slaap nog steeds niet... Maar als die van mij irritant ademt of snurkt dan krijgt ie af en toe wel een duw ;)

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeanine: dat is wel wat aan de hoge kant ja. Je wordt vandaag gebeld? Spannend..

Citroen: hier beginnen ook de moeilijke nachten.. Kan mijn draai niet meer vinden, maagzuur, buik trekt, en last van bekken. Maar ja, toen ik zwanger was van mijn dochtertje sliep ik met 20 weken al amper dus valt nu mee moet ik maar denken ;)

Buik is trouwens in 3 weken 3 cm gegroeid! Had gister omtrek gemeten, ben ook wel al aardig wat groter als dit termijn met mijn dochtertje!

12. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik val hier wel heel goed in slaap, maar ben dan vervolgens om 4 uur 's morgens klaarwakker. Als de wekker dan om 6 uur weer gaat ben ik net weer een beetje in slaap gevallen :S

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vervelend die vervelende nachten, ik slaap sinds een week wel weer redelijk buiten de 3 x plassen en dan de vreselijke pijn in mijn bekken omdat ik in en uit bed moet..
    Vriend is verkouden dus snurkt al 2 nachten grrrr

Hier zo verloskundige ben benieuwd..

14. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nou, na mn bericht vannacht toch in slaap gevallen.. Met Beyoncé in mn oren..
    Als vriend niet snurkt of irritant ademt, slaap ik echt nog steeds als een roosje eigenlijk.. Hoef er niet uit om te plassen, slaap gwn door de bewegingen van kleintje heen.. Enige is dat ik nu eigenlijk voldoende uitgerust ben en dus eigenlijk altijd rond 8u wakker.. Wat duren de dagen dan lang zeg hahaha..

Fleur, heel veel succes zo bij de vk..

Guusje, mijn buik is in een week weer 3 cm gegroeid :O
    Had me toevallig opgemeten.. Hoop dat het nu toch wel ff stopt.. Maar zag wel dat je echt een mooi buikkie hebt!

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vriend heeft sinds deze 2 nachten ook zo'n belletje in zijn ademhaling weet je wat ik bedoel? Grrrrrr zo irritant !

16. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Jaaaaa!!!! Heeeeeel irritant!! En daar kunnen ze dan ook niks aan doen, maar zo vervelend!! Ik lig me dan altijd helemaal op te fokken en hij slaapt binnen 1 min :(

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48

1900gr is mooi hoor! De metingen mogen 2 weken verschillen, je zit volgens mij precies goed in de curve.
    Je hoeft je echt niet druk te maken. Baby groeit goed!

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Als ik niet slaap, slaapt man ook niet. Die kerel kan snurken!! Ik druk zijn neus dan dicht :).

"Whaaaaat dooooeeee jeeee nouuwww?!?!?!" "Je snurkt, hou je kop, ik mag dat :x!"
    Klaar :D

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hahaha meiden! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich stoort aan irritant geadem en gesnurk. Hier afgelopen nacht ook weer feest... Heb hem zo hard geduwd dat hij bijna uit bed rolde... Word die gewoon boos op mij, "je maakt me wakker" mooi als jij dan nu wakker bent kan ik eindelijk gaan slapen gggrrrr.

Ook slaap op vaak met oordopjes in hoor, anders word ik echt wakker van elk geluidje. Ben nou eenmaal een hele lichte slaper.

Heb ook bewust gekozen om geen rooming in te doen met de kleine, dan kom ik echt niet aan slapen toe maar zit ik bij elk zuchtje en kreuntje rechtop. Babyfoon op mijn nachtkastje en de slaapkamer deuren open is goed genoeg voor mij.

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kimberley, wauw, dat is wel heel veel zeg!! Flinke spurt gehad dus!!

Hier moest ik net naar de huisarts, had een groeiende moedervlek, gelukkig kan het geen kwaad. Maar ik was daar 2 weken geleden nog voor mijn dochtertje en ze zei net: jeetje, je bent flink gegroeid de afgelopen weekjes he, mijn hemel! Haha, eeeeh ja klopt dokter... :)

Deel Deze Pagina