Urine/vocht verlies heb ik geen last van gelukkig! Nee niks gehoord van wish full. Spannend! Geen pijn tussen je schouder bladen citroen? Omdat je zo kortademig bent? Alles komt ook in de verdrukking hè.. Pff. Net enorme huilbui gehad op t werk. Veel pijn in bekken en tuurlijk die suiker er nog bij. Liep al beetje op mn tenen. Zegt mn Teamleidster; je moet normaal lopen, je loopt echt verkeerd.. dat zegt ze steeds.. Ze bedoelt t heus wel goed maar was dr effe zo klaar mee.. Bale is dat dan hè. Had liever thuis effe een deuntje gedaan. Ze sprak wel dr waardering uit dat ik zo lang nog therapeutisch werk. Dat is dan ook wel weer leuk om te horen. Ze hebben echt niet Door Hoe zwaar t voor mij is.
Meiden ff snel.. hier alles oké hoor! Ik ben weer thuis. . Moet 2 x per dag temperaturen en om de dag ctg laten maken .. (Zondag morgen / dinsdag morgen) en dan hebben we woensdag weer een echo om te kijken hoeveel ze gegroeid is en hoeveel vruchtwater er nog is!
Wat fijn Wishful!! Hopelijk blijft de kleine prinses nog even zitten en kan ze nog flink doorgroeien! Moet je nu bedrust houden? Jeanine, wat rot dat je zo'n huilbui hebt gehad! Voel je je nu wel wat beter? Ook met de gedachte dat ze het zo knap van je vinden?
Wish, fijn dat je lekker thuis mag zijn.... geniet er van. Mooi dat ze jullie wel goed in de gaten houden!! Take care. Jeanine, zo een huilbui wil je liever thuis dan op je werk. Maar wel goed dat het er even uitkomt. Ik vind dat je als zwangere vaak hoort, je bent toch niet ziek..... pfffff sterkte en je doet het super hoor!!!
Wat fijn dat je weer thuis bent wishful! Nee cursus haptonomie klinkt heel zweverig maar is er vooral op gericht je partner mee te laten te doen tijdens bevallen zodat hij jou kan ondersteunen mocht je het even niet meer weten enzovoort. Hier op slagharen alles is vreselijk ver lopen dus ben nu al dood op... hier al urineverlies na de eerste overgehouden nu maar af en toe last van gelukkig. ik heb een hypnobirthing geboorteplan hier staan wat bijzondere dingen in zoals navelstreng uit laten kloppen, de placenta de tijd geven eruit te komen ipv getrek eventueel tepel/clitoris stimulatie om de weeën op te wekken ipv direct naar weeenopwekkers te grijpe . Dat vriend bij me in bad komt baby eerst minimaal een uur op de borst dan pas wegen e.d. ook mijn wensen voor evt pinnstilling dat is bij mij enkel ruggenprik omdat ik niet tegen morfinesoorten kan zoals remifentanil en pethidine. Ook staat er in wie er na de bevalling langs mag komen en wat mijn wensen zijn kwa begeleiding vd verloskundige. Mocht iemand interesse hebben het plan in te lezen pb dan even dan mail ik m naar je.. Fijn weeken !
Nou, daar moet je de komende week nog meer even aan blijven denken, t is allemaal voor een goed doel! Gelukkig laatste loodjes op je werk, dan dan hopelijk goed rusten!
Super fijn dat je thuis bent wish full.. Hopelijk blijft alles goed gaan! ! bale fleur dat t niet zo gaat je weekend weg. Had t zelf ook niet zien zitten geloof ik hoor in een wigwam.. Doe je rustig aan! ! Ja het heeft wel opgelucht die huilbui. Had t liever thuis gehad idd. Snap ook wel dat mensen t niet begrijpen.. maar ja.. Iemand vroeg aan dr of ze zelf vroeger ook BI had gehad. Toen zei ze; nee natuurlijk niet! Alsof je zelf de keuze hebt. Ze denkt gewoon dat ik me aanstel. Maar goed. Nog een weekje ben dan verlof. Bedankt voor jullie lieve reacties.. zo lopen we allemaal wel ergens tegen onbegrip aan..
Elise: hier ook een voorliggende placenta, ik heb met 33 weken een echo, om te kijken of hij omhoog is gegroeid. Bij mijn 1e zwangerschap had ik dit ook en toen was hij mee omhoog gegroeid, zodat ik normaal mocht bevallen, ik hoop zo dat dit nu ook is!! Komt zo wel dichtbij he, nu je weet wanneer je gaat bevallen! Huiboobee: hier ook last van vocht/urine verlies, niet schrikbarend veel hoor, maar is wel vervelend af en toe. Citroen: die kortademigheid komt omdat je longen verdrukt worden door je baarmoeder, als straks de uk helemaal in t bekken vast ligt krijg je meestal weer wat meer lucht.. Irritant he, hier ook hoor
@jeanine: mensen snappen bi vaak idd niet. Op mijn werk (zorg) ook niet en dat valt zo tegen. Houden ze me bijv in de gaten via fb. Krijg ik: o ze kan wel de badkamer poetsen maar niet meer normaal werken.. Excuse me? Ben zo kwaad geweest maar heb t van me af gezet. Ik weet beter! Nog paar dagen! @wishful: fijn thuis! Duim dat t goed blijft gaan en ze nog ff blijft zitten @geboorteplan: ah ja die moest ik nog maken. Maar bij de 1e stelde het weinig voor en nu weer niet veel. Ben iemand die het graag gewoon over zich heen laat komen. Geen pijnstillers en borstvoeding is het belangrijkste.
geboorte plan heb ik nog niet gemaakt, moet ik me nog maar even in verdiepen maar daar begint de VK vast ook wel over binnenkort vocht/urine verlies, ik heb wel veel meer last van afscheiding sinds de zwangerschap, en soms als ik nies en ook al naar wc moet komen er wat druppeltjes... lang leve de inlegkruisjes Jeanine, vervelend meid zo'n huilbui, maar ook wel goed dat ze je een keer niet vrolijk zien... misschien schut het ze wat wakker. Van collega's moet je je niks aantrekken, hoe moeilijk het ook is. Ik zit ook in de ziektewet, maar op een goede dag wil ik ook wel eens even een kopje thee drinken in de stad met bv. mijn moeder of een vriendin. als je dan 1 keer een collega tegen komt is gelijk iedereen in rep en roer op het werk. je krijgt dan van die uitspraken als: ''nou goed geregeld, in de ziektewet en dan ondertussen alleen maar leuke dingen doen!.'' pff hou toch op denk ik dan. wat je ook doet, er zijn altijd wel mensen die gaan roddelen en zeuren. wish, jeeeej fijn dat je weer thuis bent Ik heb vanavond een hele leuke witte schommelstoel gescoord voor op de baby kamer zo leuk! lijkt me heerlijk om daar met de kleine op de arm in de zitten tijdens het voeden of haar in slaap wiegen als ze niet kan slapen. en staat ook super schattig in die lege hoek van het kamertje
Citroen, beter geen inlegkruisjes gebruiken, dit veroorzaakt sneller schimmels... Je kunt beter wat vaker je slipje verschonen!
guus, ik weet het maar gelukkig geen last van schimmelinfecties enzo, en als ik die dingen niet gebruik kan ik wel 4 keer per dag verschonen ik voel me anders zo vies... even een nieuw inleggertje erin en ik voel me weer frisser
ow trouwens ik heb een onderwerp geopend bij geboortegedichten (Heeeeelemaal onderin bij alle categorieën van het forum) word waarschijnlijk het gedichtje van ons geboortekaartje, als jullie een beetje goed zijn met spelling enzo mogen jullie ook wel even kijken
Wishful, wat fijn dat je weer thuis bent. Toch altijd prettiger in je eigen omgeving. Hopelijk blijft ze nog mooii even doorgroeien in je buik. Fleur, vervelend dat t allemaal zwaarder blijkt dan gehoopt in slagharen. Tussendoor maar goed je rust pakken en ook nog een beetje genieten. Jeanine, wat naar dat ze zich niet goed kunnen inleven. Toch is het soms niet verkeerd om dan ook je kwetsbare kant even te laten zien, hoe klote het op dat moment ook voelt. Er zijn nu belangrijkere zaken dan werk. Hier zweer ik ook bij de inlegkruisjes. Heb veel meer afscheiding en anders moet uk echt m'n slipje 6x per dag verschonen. Urineverlies gelukkig nog geen last van.
Hier ook veel schimmels dus geen inlegkruisjes voor mij. na de bevalling ga ik kijken naar een mooncup en katoenen maandverband misschien ook wat voor jou guusje? Even terug gelezen balen jeanine maar je kan er niks aan doen het is ook gewoon zwaar. hier een vreselijk nacht achter de rug vriend en ik op een twijfelaar, thuis een 180x200 bed dus erg krapjes ook erg gehorig en wakker geworden vd bekkenpijn o wat vreselijk stond op t punt alles maar in te pakken en naar huis te gaan. Maar dan zie ik weer hoe lekker zoontje slaapt en plezier heeft gehad. Nog 1 nachtje denk ik dan pffd fijne dag!