Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Wat een lachebek guusje:)
    Daar word je wel vrolijk van!

Mooie bolle buik sunset zo zie je maar weer wat voor verschil er qua buiken is:p

Maria s6 bij de arbo

Dus je meisje is al volledig ingedaald fleur?
    Is dit normaal bij 34 wkn?
    (Heb namelijk geen idee)

Sorry meiden dat ik de laatste week zo weinig gereageerd heb. .
    Ik was eigenlijk wel een beetje uit het veld geslagen van alles wat er gebeurd is:)
    Daarbij kwam de verhuizing ook nog es. .
    Gelukkig doet ons prulleke het nog goed in mama's buik;)
    Net voor ctg geweest en bloed laten prikken en alles was weer in orde:D
    Morgen echo om te kijken hoeveel vruchtwater er nog is en hoeveel ze gegroeid is en weer ctg!

Ik heb wel steeds mee gelezen hoor dus ben volledig op de hoogte:p

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik ben blij dat alles nog steeds in orde is Wishful!!

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Wat een knap dochtertje Guusje! Echt een lekker Bekkie!

maria, succes bij de arbo :)

bloemetje, succes met de laatste dagen!

Fleur, heeft die Wigwam toch wat goeds gedaan ;) hahahah

Wishful, logisch toch dat je ervan ondersteboven bent! Je bent nog.ontzettend sterk geweest volgens mij! Ook nu weer vol optimisme! Hoe gaat het in je nieuwe huisje? Fijn dat het goed gaat met je kleine meisje!!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dank jullie wel! Het is ook echt een moppie :p

Fijn Fleur, wordt in ieder geval geen stuitbevalling, fijn!

Wish: begrijpelijk toch dat je nu even wat minder online was, als je mar niet weg blijft! :)

Sunset: mooi Buikie hoor! En inderdaad ik heb nu ook echt een puntbuik, bij mijn dochtertje was ik veel ronder, toch grappig he!

Hier verder alles nog wel goed naast de verschrikkelijke maagzuur. Soms snacht bijna overgeven zo erg is t.. En niks helpt.. Ik had t bij mijn dochtertje ook zo erg, enorm vervelend! Ene nacht slaap ik super, andere nacht nauwelijks. Kan erger dus ;)

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    logisch wish, het is ook niet niks allemaal

hier morgen weer naar de VK, vanmiddag al even stiekem op de weegschaal gestaan zodat ik morgen niet zo schrik, en daar aan af te lezen ben ik weer 1,7 kg aangekomen. in 2 weken... pff wanneer houdt het op :p
    maar goed ik eet niet super slecht, drink veel water en ga mezelf ook niet uithongeren ofzo. dus dan is het niet anders...
    33 weken, 14,7 kg erbij...

vandaag de leesproef van het geboortekaartje gekregen. wil nog wel wat dingen aanpassen maar vond het al heel leuk om te zien. het wordt steeds echter! :)

6. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag mensen,

Ik lig in het ziekenhuis.....
    Vannacht zoveel harde buiken dat ik het ziekenhuis gebeld heb en meteen mocht komen.
    Ik bleek weeen te hebben,meteen aan de weeenremmers gelegd en longrijpingsprikken gekregen.
    Ik moet nu plat blijven liggen en mag alleen naar de wc en douchen.
    Voorlopig in het ziekenhuis blijven.....
    Gelukkig werken de weeenremmers goed!

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte!

7. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Och jeetje! Heel veel sterkte ! Gelukkig is kleintje al langer blijven zitten dan zn broer, maar hopelijk kan ie big een paar weekjes meepakken!

8. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Heel veel sterkte moeder van Rick!!

9. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jeetje, sterkte!! Rustig aan, niks doen en je kleintje zo lang mogelijk bij je houden. Succes!

10. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Ohw jee!! Hou de kleine nog maar ff binnen hoor!! Veel sterkte!!

11. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow nee hè. Sterkte hoor! Hopelijk blijft t nog poosje zitten idd! ! Spannend!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend MvR!! Heel veel succes en je bent in goede handen he, alles komt goed! Sterkte! X

13. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeej!!! Succes moeder van Rick.. dat jullie het nog maar even vol mogen houden

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Och spannend mamavanrick!

Fijn dat alles goed gaat wish! Maar verlies je nu steeds vruchtwater?

Ja was prima zei ze met 34 weken sylvano was ook vroeg.

haha die wigwam heeft t gedaan denk ik !

Even een vraag vinden jullie het raar als dit kindje wel een tweede naam krijgt en sylvano heeft die niet. Mijn oma is namelijk vlak voodat we wisten zwanger te zijn overleden en de band was best goed dus willen haar naam Frida als tweede naam doen kan dat?

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ojee, sterkte daar moeder van rick. Ik duim dat je kleintje nog veilig een paar weekjes blijft zitten!

16. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    @moeder van rick
    ojee das schrikken zeg. Fijn dat de weeenremmers aanslaan en goed rusten he! Sterkte!

@tweekids
    Ik denk eigenlijk niet dat t raar is hoor. Als jij dat echt wilt moet je dat doen. Mss dat je er spijt v krijgt als je het niet doet.

Hier vandaag naar arbo geweest. Dil een uur heen, is de straat helemaal afgesloten waar ik moest zijn. Dus moest ik nog een kilometer lopen. Kom ik daar zegt ie arts: oh je bent zwanger, dan had dit ook telefonisch gekunt. De man zelf was ook boos. En had medelijden met me..
    Hoe lang ben je zwanger? 7 maanden. Waar heb je last van? Bekken en rug.
    Nou 'meissie' die 2 laatste weken werk jij niet meer dan 12 uur! En t spijt me dat je die wereldreis moest maken.
    Kwas 10 min binnen in totaal, met toiletbezoekje erbij..
    Toen weer terug naar de auto lopen en een uur rijden naar huis.

Wat een gedoe.. maar ja, hebben we dat ook weer gehad..

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Fleur: mijn dochtertje heeft ook de 2e naam van mijn moeder, en nu onze zoon krijgt geen tweede naam, ook omdat mijn vader zijn 2e naam Maria is en van Mijn man zijn naam Ronald is.. En dat vinden we allebei niet leuk!

En mooie ronde buik heb je, zag hem net bij de buikentopic voorbij komen!

18. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd vroeg met 34 weken ingedaald fleur! Ach het kan maar goed liggen.. geen extra last van je bekken daardoor? En ik vind t mooi hoor een tweede naam. Ik heb zelf ook twee namen en mn broertje niet. Maakt niets uit hoor..

Idd gedoe Maria. Nu ben je er wel van af..

Vandaag bij de diabetes verpleegkundige geweest. Gestart met prikken. Al twee keer een te hoge waarde vandaag. Vrijdag hoor ik of ik moet gaan spuiten. Kan alleen pas over twee weken bij de diëtist terecht. Beetje stom. Dus nu hard aan het googelen naar tips om die suiker zo laag mogelijk te houden. Morgen naar de gynaecoloog. Ben benieuwd..

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nee eigenlijk niet echt van het weekend echt een vreselijke druk gehad en naar gevoel maar verder valt het tot nu toe mee, verloskundige zei wel dieper kan maar hoeft niet dus misschien krijg ik de ellende nog haha.
    Tweede naam wordt trouwens Frederika vinden we mooier dan dat lompe Frida haha..

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja zou ik ook doen, klinkt wel mooier!!
    Hier ook flink wat steken gehad afgelopen weekend daaronder. Ik moet volgende week vrijdag weer voor echo/controle, ben benieuwd.

Deel Deze Pagina