Moeder van Rick, wat spannend allemaal zeg! En hoe is het met jou zelf? Daar moet je ook aan denken hè meid! Hbb, Yes! Wat een fijn nieuws, heerlijk dat je die zorgen kunt los laten nu, dan kan je toch ook veel meer genieten.
Spannend zeg moeder van rick... Hou de kleine nog ff binnen hoor!! Wat fijn hbb!! Ik had vandaag een hele slechte dag! Zat er ff helemaal doorheen. Moest opeens zo veel doen dacht ik... Dat ik er helemaal van in de stres raakte. Het ging hier echt om de was en strijkwerk en stofzuigen enzo... Heb helemaal overstuur mijn moeder gebeld! mijn vriend was niet bereikbaar. wil zo graag dat allen tip top is voor de kleine komt, en dan die hormonen en vermoeidheid... Ppffff!! Kwam uit mijn werk stond mijn lieve moeder wasjes te draaien en te stofzuigen! De schat!!! Normaal heb ik altijd alles onder controle maar nu loop ik soms echt mezelf in de weg. Ook kan ik heel moeilijk loslaten op het moment en wil ik overal boven op zitten... Echt helemaal niets voor mij! Ik herken mezelf ook helemaal niet zo. Hebben jullie ook dat de hormonen je soms te baas zijn? Maak me wel zorgen hoor... Straks kan ik het allemaal niet aan als de kleine er is.
Mvr, heel veel succes. hbb woooehhoeeeeeee weg stress.. Bleef gewoon even steken en haalt de slag dubbel en dwars in fijn voor je dat beebje goed groeit! Pfff wat kletsen jullie veel zeg, moeilijk om bij te houden... Ik had gisteren zo'n nare dag.. Omdat ik met nierstenen/ stuwing lang in het zk heb gelegen ben ik mijn conditie kwijt en dat bouw je ook niet zo maar weer even op met 33 weken zwangerschap. Daardoor kan ik niet zoveel als dat ik zou willen. Teveel word afgestraft met gerommel.. Ben zo klaar met deze zw en zo toe aan de bevalling dat het lijkt alsof ik elke dag aan het wachten ben.. Word er gewoond epri af en toe van bleeehhh herkent iemand dit?
Had vandaag mijn dag niet. Het valt me toch wel zwaar deze zwangerschap. Ben blij als de kleine et straks is.
Nienke zou het komen omdat het al de zoveelste zw is? Ik had dit niet met de eerste 2 zwangerschappen.
Nou meisjes, veel slechte dagen vandaag Kom op! De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar probeer er nog ff van te genieten!!! Wij kunnen dat met zn allen!! Denk aant kleintje wat nog lekker warm in je groeit en het niet fijn vindt als mama verdrietig of gestresst is! Nog ff genieten van de bewegingen en schoppen die je krijgt.. Dit zijn de enige verantwoorde schoppen die je kind je mag geven
Shampoo: denk het wel, had er bij de andere zw ook geen last van. Kimberly: probeer ook echt te genieten. Zeker omdat ik in mijn achterhoofd heb dat dit de allerlaatste keer is.
Thnx voor de oppeper!! Je heb ook gelijk hoor! Ik geniet ook echt wel van de kleine in me buik! Het zwanger zijn zelf is niet het gene dat me zwaar valt hoor. Het is gewoon ff alles bij elkaar. Gelukkig heb ik weer eens een nacht goed geslapen. Vanmiddag naar de VK om de bevalling te bespreken... Vandaag ook precies 33 weken! Nog 7 weken tot de uitgerekende datum. Wat gaat het opeens snel zeg.
Nu mag ik Rick ook niet meer zien in het ziekenhuis.... Hij heeft krentebaard en is niet welkom hier.... Kut situatie!! Gelukkig vannacht goed geslapen maar harde buiken blijven komen en gaan. Straks weer even ctg en maar weer afwachten wat de arts zeggen gaat. Stil blijven liggen is het enige wat ik op het moment aan kan..
pfoeh mvr, wat een vervelende situatie zeg! dat kon je er net even niet bij hebben. knap van je dat je je er zo door heen slaat meid, nog even en je hebt je wondertje in je armen en dan is alles zoals het moet zijn. digitale knuffel voor jou hier gister avond weer een cursus avondje gehad, wederom erg gezellig... ook gingen we ontspanningsoefeningen doen. nou dat is dus niet echt mijn ding. lig je daar met zn allen op matjes met je ogen dicht, en de cursusleidster had ondertussen een heel verhaal over het bewust worden van je ademhaling en je lichaam ofzo. ik had iedere keer de neiging om in de lach te schieten
Haha ik heb een ontspannings cd van de hypnobirthing die lig ik dan ook op de bank te luisteren moet ook echt moeite doen maar uiteindelijk is het wel nuttig want ik wordt er echt slaperig van ! Maar kan me voorstellen dat in een hele groep zoiets doen niet echt zinvol is
Ook hier weinig conditie meer na 7 dgn ziekenhuis. . Dus dat klinkt me wel bekend in de oren. . Hier vandaag ook weer ctg gehad en bloed geprikt en beide waren goed. . Op naar zondag HBB wat ontzettend fijn zeg dat de kleine zo gegroeid is. . Nu geen zorgen meer maken en lekker genieten 3300 gram naar schatting bij geboorte prima gewicht Meiden die een slechte dag hadden ik hoop dat het vandaag wat beter gaat Sunset fijn dat mams je ff kwam ondersteunen.. Neemt even alle druk van de ketel hahaha S6 bij de Vk. . En voordat je het weet zijn de laatste 7 wkn zo voorbij MVR is het verder nu weer rustig? De 2 prikken longrijping gehad en weer van het infuus met weeën remmers af? Wat raar dat je niet uit bed mag.. Ik mocht wel lopen (geen marathon maar kleine stukjes en wc/douche bezoek) ondanks gebroken vliezen en gerommel harde buiken.. sterkte!
Hoi meiden, Het heeft ff geduurd om alles bij te lezen, maar het is gelukt. Op moment heb ik heel veel harde buiken, en soms voelt het zelfs als beginnende weeën. Ik maak me veel te druk en ik kan het maar niet uitzetten zegmaar. Volgende week nog drie dagen werken. Voor het weekend heb ik alles afgezegd, eerst even tot rust komen. Bij mij doet aan de schop-kant mijn rib zo veel pijn. ik kan niet eens rechtop zitten! heeft een van jullie hier ook last van? Oew en die nesteldrang is ook extreem, alleen ik wil alles en dat kan niet. Dus heb nu maar een planning gemaakt, kan ik elke dag iets doen zonder extreem oververmoeid te worden. Voor de meiden onder controle in het ziekenhuis heel veel sterkte X
Kom ik bij de verloskundige staat mijn afspraak helemaal niet in het systeem... Zou vandaan het beval plan bespreken, maar helaas moest ik het doen met 5 min tussendoor.... Toch wel jammer had wel Gerekend op wat meer tijd, had best wel veel vragen. 23 april ga ik weer... Hopelijk kan ik dan al mijn vragen stellen. Wel denken ze dat de kleine meid nogsteeds stuit ligt dus is mijn liggings echo een week vervroegd naar 25 april... Dan kunnen ze nog proberen haar te draaien... Vind het toch wel spannen opeens hoor, maar moet nog een beetje geduld hebben.
Abygail, stapje terug meid, rustig aan en anders die laatste werkdagen mooi ziek melden hoor. Sunset, Ah dat is balen! Nu de volgende keer dus de bevalling bespreken...
@MVR, wat balen dat je nu ook je zoontje niet kan zien.... maakt het nog zwaarder. Veel sterkte en succes! Hopelijk blijft de kleine nog even binnen. @HBB, wat een goed nieuws!! Lekker genieten nu verder hè.... @Sunset, wat lief van je moeder! Hopelijk heeft het je gerust gesteld en kan je nu weer genieten. Wat balen bij de verloskundige.... nu nog 2 weken wachten. En als het nog in stuit ligt, niet fijn. Hopelijk snel duidelijkheid. @Abygail, denk je wel aan jezelf! Klinkt niet heel goed.... werk is maar werk en jij moet heel goed voor jullie samen zorgen.
MvR: jee meis, t zit je niet mee he.. Kan me voorstellen dat je t even helemaal gehad hebt! Nog even en de kleine is er, nog even volhouden!! Meiden met een rotdag, sterkte en hopelijk morgen weer een superdag! Citroen: haha, zooooo herkenbaar!! Ik moest ook vaak lachten tijdens de yoga, mede daarom dit x besloten om geen yoga meer te doen deze zwangerschap. Heb er ook tijdens bevalling niet zo veel aan gehad.
Veel aankomen hoeft inderdaad niet te betekenen dat de baby ook groot zal zijn! Maar wat een verschrikkelijk gevoel heh, zelf zoveel aankomen. Andere dames, bedankt voor het meeleven MvR: wat ongelooflijk balen zeg! Kom je de dagen een beetje door? Wishfull: gaat het nog steeds goed met de kleine? Sorry als ik iemand of een onderwerp vergeet! Gebeurt momenteel een beetje té veel in mijn omgeving.. Jullie al plannen voor het weekend?