Moeder van Rick. Wat vervelend die suikers. Bij mij gaat t nu goed met dieet. Dus geen insuline. Wel bale idd. Kan die laatste weken niks snoepen. Want dan wordt u er ook echt te hoog. Maar beetje aan t verdiepen in koolhydraten. Gelukkig mag je gewoon lekker kaas.. Bale dat t bij jouw zo schommelt. Wordt je ook gek van! Succes hoor met alles! Gisteren ook mijn beval plan besproken. Ze nam echt de tijd. Had toch nog wel wat vragen dus was wel fijn! Komt nu ineens toch wel wat dichterbij als je er zo over praat. Vind t wel spannend hoor allemaal..
Wat wordt er lekker gekletst zeg! Hier gebeurt weinig. Heb toch maar toegegeven aan het wassen, dus er hangen wat kleertjes aan de lijn. Wat een mooi gezicht! Wat strijken jullie allemaal? Lakentjes, hydrofiele luiers? Maar ook de kleertjes? Rompers enzo? Ik ben echt anti-strijk, haha!
Tot nu toe alleen de lakentjes Hydrofielluiers niet strijken, dan absorberen ze niet meer goed! Staat wel mooier in de kast maar kun je beter niet doen! Scheelt weer!
Vandaag weer 33 weken Nog 2 dagen werken en dan verlof... wat een heerlijk idee. Hahaha hier ook echt anti-strijk... dus alleen de lakentjes. Ik neem graag de tip van Guusje over , dus ga de hydrofiel luiers niet strijken, was ik wel van plan voor de eerste keer. Zondag wordt de woonkamer omgegooid en de box neergezet, wordt ik heel blij van.... Oh ja en als ik haal tot aan mijn geplande keizersnede, nog minder dan 7 weken....
Hier de was inmiddels klaar heb alles gestreken behalve de hydrofiele luiers. Zwitsal builtjes erin heerlijk Hier net toch een ander geboortekaartje gekozen gottegot zo blijf je aan de gang haha. Verder streek ik trouwens nooit alleen de 1e keer
Ik ben ook heel erg anti-strijk, maar heb toch alles gestreken.. Was ook in dubio over de hydrofielen en daardoor op internet gekeken, maar op heel veel plekken zeggen ze wel strijken, dus maar gewoon gedaan Alles is gestreken en gedaan.. Bedje netjes opgemaakt, van de week denk ik toch maar het wiegje naar boven halen, staat beneden in de kelder, omdat ik er in onze slaapkamer eigenlijk nog niet echt de ruimte voor heb, maar vind het toch wel een prettig idee als het gewoon klaar staat, voor het geval dat De box moeten we ook nog opzetten, maar daar wacht ik denk ik nog wel ff mee.. We hebben ook een wasrek in de woonkamer staan (verder geen plek om was te laten drogen) dus als het nou weer snel lekker weer wordt, kan dat lekker altijd buiten staan (behalve op regenachtige dagen).. Elise, wat een lekker vooruitzicht! Nog twee dagen!! Whoehoee! Fleur, wat hebbie nou gekozen dan? Hahaha jij bent ook zo veranderlijk als het weer geloof ik he
Hier ook geen fan van strijken hoor haha... Doe het ook echt nooit moet ik eerlijk zeggen Vriend lief strijkt zijn eigen overhemden als dit nodig is, en de blousjes van mijn zoontje strijk ik ook alleen maar als het nodig is.. Vaak is goed uitschudden en nat uithangen ook wel genoeg hihi. Maar dus wel alle rompers en kleertjes en lakentjes gestreken... Gewoon zo van dan hangt het nu xtra netjes in de kast. Maar ook 1 malig hoor haha! Als het niet nodig is liever niet
Hahaha zeg dat wel deze heb ik nu als proefkaartje besteld krijg m morgen https://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes/geboortekaartje-willemijn-pooz Het scheelt ook nog 45 euro met de andere kaarten !
Fleur, nou ben ik wel benieuwd naar jullie nieuwe kaartje Hydrofielen strijk ik niet, verder wel alles. Maar dat is denk ik ook alleen nu, verder ben ik niet zo'n fan van strijken haha. Hier is het saai, geen nieuws ofzo. Ben alleen erg duizelig vanmorgen, vervelend! Herkent iemand dit?
Ow ik zie het kaartje fleur, erg leuk! Wel lief, maar iets stoerder dan de vorige Ik zal eens even kijken of ik hier een plaatje van ons kaartje kan krijgen
Ja inderdaad wat stoerder, en een stuk groter dus meer ruimte voor de elle lange tekst over het kraamfeest. Misschien is je bloeddruk te laag of je ijzer?
Bekijk bijlage 388849 Dit is ons kaartje. Maar wel met een ander lettertype, dit lettertype vonden we wat te klassiek, past niet echt bij ons...
Leuk ! Lijkt een beetje op ons oude kaartje, het blijft zo lastig ! Welk gedichtje vinden jullie mooier: Twee harten, één liefde Uit liefde, één hart Een droom, een diep verlangen. Deze droom werd met jou geboorte, door werkelijkheid vervangen.
Strijken? Doe ik eigenlijk nooit! Behalve overhemden van mijn man of blouse soms. Als je het goed uithangt is het niet nodig. Hier gaat trouwens ook niks van kinder of babykleding in de droger. Eigen spullen alleen handdoeken ondergoed etc. Zal zo nog eens buikfoto plaatsen van vandaag. Voel me enorm haha kon vanmorgen niet tussen kassa en wagentje door, oeps o ja vergeten! Hahaha Verder rustig aan, morgen gaat mijn zoontje dagje naar de gastouder, zodat het beetje erin blijft dat ritme. En ik? Misschien naar de kapper ofzo. Savonds gezellig met wat vriendinnen uit eten! Heb er zin in!
Leuke kaartjes! De mijne zet ik hier niet ivm evt. meelezers...dus ik zal hem posten als ze is geboren. Ik ook bij kaartje2go idd..... is echt niet duur. en handig dat je ze kan nabestellen en ze versturen de kaartjes, scheelt zeker omdat ik natuurlijk een paar dagen in het ziekenhuis blijf. En dan bestel ik er nog 10 los, voor de buurtjes en je weet maar nooit.
Mooi buik Sam!!! Ik heb een vrij klein buikje van de week zei iemand zelfs "ronde de 5 maanden zeker" ..... beetje jammer bij 7 maanden
Whahahahah Fleur!! Die heb ik ook gekozen, maar dan de jongensversie!! Wat cool!! Uhmm de proefversie donderdag aangevraagd, maar niet binnen gehad de volgende dag, dus denk vandaag.. Vet grappig dat we gwn dezelfde hebben hahahaha Heb je 10x10 gekozen of 14x14.. Jij had ook eerst bij geboortekaartjes.nl toch? Vond die drukkosten echt achterlijk hoog! Daarom verder gaan kijken hahahaha
De hydrofielen dus niet strijken. Opzich ook wel weer logisch! Wij hebben nog niet eens een box . Man zijn plan is om de baby eerst in de wagenbak te hebben en als vakantiegeld binnen is een box te halen.. Ik kan er zo zo zo zooo boos om worden, maar ben nou niet echt in staat om tegen te stribbelen. We hebben ook nog geen kaartjes. Man vindt niets leuk! Ja zijn eigen ideeën maar hij doet er niets mee. Heeft 1 ding uitgeprint: kijk zo wordt het maar dan met naam er in, ik moet nog wel nieuwe inktpatronen en tja, waarom een gedichtje? Gewoon naam, gewicht. Ik heb gewoon geen energie meer om er tegen in te gaan. @Tweekids: ik vind het tweede gedichtje leuker! De eerste heb ik best vaak gelezen al. Mooie buik Sam! Je bent niet de enige hoor Elise. Hier ook bescheiden buikje.
Whahahaha wat toevallig ! Wij hebben de 14x14 cm toch iets meer kaart. Er staat dat die vandaag verstuurd word dus zal die er morgen zijn aldus hun. Ik zou er even achteraan mailen, je krijgt snel antwoord! Ik heb ze overal al gehad haha. Denk dat we bij kaartje2go rond de 70 kwijt zijn voor 30 kaarten, en bij poobies waren we 105 kwijt geweest, wel jammer dat de enveloppen niet vooraf verstuurd kunnen worden dus ik ga opzoek naar adresstickers toch wat makkelijker..