Hai dames, Was ik weer even.. Met dat clubje vergeet ik het hier.. Zwangerschaps kwaaltjes ... Echo was helemaaaaal goed.. Mooi knipperlichtje ik ben mooi opgelucht zeg. Maar alle nieuwe meiden heel erg welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd. En onzekerheid poeh is zo verschrikkelijk maar doorzetten en probeer te genieten. Ik ben nog steeds kots misselijk doodziek en energieloos maar we doen het voor een goed doel.. We gaan gewoon kotsend door...
Gefeliciteerd met de mooie echo!! Zijn er al mensen die het de ouders hebben verteld of hoe lang wachten jullie? Wij hadden samen besloten het na de echo te vertellen (29-10), maar ik denk dat we niet zo lang kunnen wachten. Ik ben er elke vrije tijd mee bezig haha. Gisteren trouwens aangemeld voor MvM, en voor ik daarmee start wil ik het sowieso eerst aan onze ouders vertellen. Wat zijn jullie ervaringen? Fijn weekend allemaal! groetjes Mandy
Gefeliciteerd Shampoo! Fijn dat je nu wat zekerheid hebt dat het goed zit! Mandy, morgen gaan mijn vriend en ik het aan mijn familie vertellen. Mijn moeder is jarig en dan is iedereen bij elkaar. Dan zijn we precies 8 weken.. We wilden eerst ook wachten met vertellen tot de eerst echo geweest was, maar mn ouders hebben al een vermoeden vanwege de vele puistjes.. Dus we moeten nu eigenlijk wel hahaha Heb je al nagedacht over een manier hoe je het wil vertellen?
Hier hebben we het onze ouders gelijk al verteld na de test. Zo fijn om er toch met hun over te kunnen praten. Lijkt me heel moeilijk om stil te houden. Ook vind ik het een fijn idee dat onze ouders ons op kunnen vangen mocht er iets niet goed gaan. De broers en zussen gaan wij het wel pas vertellen na een goede echo. MvM ben ik ook al twee weken mee begonnen. Heb het boven in de badkamer staan, zodat het voor niemand in zicht is. Het is soms wel even wennen dat je niet 'gewoon' naar de wc kunt. Alleen mijn plasje 's nachts vang ik niet op. Ik ben dan nog zo slaperig en wil het liefst gelijk weer het bed in. Als ik moet opvangen, overgieten, omspoelen, etc. Dan wordt ik veel te wakker en kan ik weer niet meer zo snel slapen
Nee nog niet echt een idee hoe we het gaan vertellen. We zien wel dat er leuke cadeautjes te krijgen zijn. Ik heb ook ergens gelezen om op de koffie te gaan met een rol beschuit en zeggen we weten nog niet welke kleur er op moet ofzo. Hoe gaan jullie het doen, gewoon op de verjaardag? En zijn er dan ook al anderen bij, of alleen het gezin?
Dat is wel echt een heel grappig idee! Denk dat ik het in de verjaardagskaart van mijn moeder zal schrijven, dan kan zij het verder hardop zeggen Maar nu jij het zegt van die rol beschuit, kan ik er miss wel eentje kopen en die inpakken en dan daarna de kaart geven Ons gezin is er inderdaad en waarschijnlijk vrienden van mijn ouders, maar vind ik niet erg als ze het weten
Hier eigenlijk een week na de positieve test verteld als we een mk krijgen zouden we het alsnog moeten vertellen dus vind zo snel mogelijk zelf heel fijn. Wij hebben het verteld dmv sylvano shirt aan te doen met pssstt ik heb een geheimpje op de voorkant en op de achterkant: Nee niet op mijn rug maar in mama's buik ze vonden het helemaal geweldig!MVM doe ik morgen 3 weken aan mee vind het deze x meer ruiken als anders maar het is wel te doen. Wel krijg ik nooit 8 flessen vol helaas...
Nou, toch naar t ziekenhuis geweest, was erger dan we dachten.. Ze had e ht moeite met ademen en hartslag was erg hoog. Ze heeft een soort van prednison gekregen en zelfs dat werkte nog niet optimaal.. Toen nog beneveld met een medicijn en ze twijfelde of ze haar moesten houden om t in de gaten te houden, gelukkig knapte ze op een gegeven moment iets op. Nu weer thuis. En we zijn gesloopt. Nog extra prednison meegekregen als t erger wordt. En we moeten haar snachts in de gaten houden.
@guusje sterkte ermee. Vandaag eens een dag waarbij ik eigenlijk niet veel klachten heb. Ook wel eens lekker. Moeheid is ook een stuk minder. Heb ook eindelijk eens een nacht lekker doorgeslapen. En mijn verkoudheid is ook bijna weg. Nog een weekje wachten en dan naar de gyn. Spannend
Thanks meiden, Gelukkig, vandaag gaat t een stuk beter met haar. De koorts is weg. Ze heeft nog wel een heel naar hoesje en ze is erg hees en schoor. Maar er zit vooruitgang in dus ben eigenlijk nu wel weer een beetje opgelucht. Was gisteren best eng namelijk en alleen maar in spanning gezeten. Vandaag nog lekker rustig aan doen. Hier ook aan t aftellen voor de echo, as donderdag! Ben zo bang dat er weer een leeg vruchtzakje is...
Jeej! Wat gaat het topic snel! @Guusje; Oh fijn dat het iets beter gaat! Nu maar hopen dat ze snel weer de oude is! @Vertellen: we hebben onze ouders gelijk gebeld. Ik vroeg aan mijn moeder of ze eind mei/begin juni vrij wil houden i.v.m. ons huis versieren, beschuit met muisjes te maken en geboortebord te plaatsen. Janken wat ze deed! Geweldig! @Symptomen: er is 1 nieuwe bij! Aderen die mijn borsten en tepels ontsieren, en een cupmaat omhoog moeten gaan. Die aders gaan toch wel weer weg?
Hoi meiden, Ik kan niet anders zeggen dat de misselijkheid hier flink heeft toegeslagen! Ik ben hondsberoerd en durf soms niet eens overeind te komen omdat ik dan weer moet overgeven. Ik hou op dit moment echt niks meer binnen. Ook heb ik echt hele gevoelige borsten, ff doorbijten! Dacht nog dat ik er symptoomloos vanaf zou komen dit keer haha. Succes allemaal en hopen dat trimester 1 er snel op zit
Wat vervelend zeg!! Als die misselijkheid blijft aanhouden toch maar een recept regelen voor primperan of emersefene? Anders val je ook nog af en kan je niet meer functioneren.... Hier nog steeds nauwelijks klachten, af en toe heel ff wat misselijk, als ik dan wat eet is het ook weer goed. En soms gevoelige borsten. Verder totaal geen klachten. Vandaag lekker gewerkt en nu de hele avond bankhangen!! En we hebben besloten om het morgen aan onze ouders te vertellen, dus spannend hoe ze reageren. Wordt voor beide het eerste kleinkind! Fijne zondag!' Groetjes Mandy
Hier ook nog steeds 0.0 klachten. Blijft eng. Maar ja, niet functioneren ben ik ook niet jaloers op. Ik vergeet gewoon continu dat ik zwanger ben.
Huiboobee: die borsten blijf je voorlopig nog houden hoor, wordt alleen nog maar erger en straks zie je ze ook op je buik! Na de zwangerschap nog stuwing, dan is t helemaal feest en daarna trekt t weer weg Ik heb er nu ook al last van. Nog 4 nachtjes slapen en dan de echo, spannend!!!
We hebben het vertelt aan mijn ouders, mn opa en mn zus en haar man. Ze vinden het ontzettend leuk! Opa kreeg er traantjes van in zijn ogen en ook mijn moeder hield het niet droog hahaha Heel leuk en fijn dat ze het weten!
Leuk!! Wij gaan het toch echt pas vertellen na de echo.. Die is volgende week dinsdag! En ik heb, behalve enorm zere borsten en moeheid, ook nog weinig symptomen.. Vind het zelf ook wel beetje eng.. wel/geen goed teken enzo.. Pff.. zou zo blij zijn als we een hartje kunnen zien..