Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Lieve HBB geeft toch niet?
    Trek je maar ff lekker terug. .
    Denk aan jezelf meid;)
    Dikke knuffel!!!

Guusje word nog ff afwachten dus qua placenta?
    Sterkte met je enkel. . Auch

Sam Veel plezier vandaag!

Fleur ik kan me je frustratie goed voorstellen. .
    Hopelijk snel duidelijkheid van het uwv ( het duurt daar altijd zo laaaaaaaaaaaaaaaang):x

Citroën wat zei je man? :p had hij een goed excuus?:D

Elise hopelijk heeft de kapsalon gesmaakt?
    Weet je dat shoarma en donor kebab het enige was wat ik lustte in begin zwangerschap? ;)
    Daar hoefde ik iig niet van over mijn nek!:D

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Auw Guusje doe maar voorzichtig !

Sterkte HBB denk aan jou en je spruit !

Sam veel plezier misschien kan je in een rolstoel? Of heb je een bekkenband?

Citroen wat vervelend hoelaat was die uiteindelijk thuis? Ik zou ook een beetje kriegel er van worden want stel je voor dat er wat is.. En ja die hormonen maken alles nog 10x zo erg hihi

@ Wishful wauw alweer bijna 35 weken wat een mijlpaal, vind het heel bijzonder !

Elise was het lekker? haha Hier vanavond voor de laatste x pizza van de pizzeria :D

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hbb, take care girl! Doe wat je moet doen om het vol te houden!!

Fleur, lekkerrrrr!! Geniet ervan!! En indd leuk om op te zetten hoor!!

Sam, veel plezier in blijdorp! Waar woon je?

Citroen, leeft je hubbie nog? :p

Hier de shoot gehad.. Ben benieuwd naar het resultaat.. Als ik een foto heb, kom ik natuurlijk showen hihi

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aaaahhhh Pizza, hmmm... Heerlijk! Ik ga mezelf vanavond trakteren op sushi, manlief os aan t werk dus moet alleen eten, dochtertje os niet lekker en wilt niet eten dus dan verwen ik mezelf maar! En ik heb met mijn stomme hoofd een appeltaart gebakken, en hij smaakt zoooo goed, haha, daar komen de calorieën weer :$

Hbb: sterkte meid, lekker rustig aan doen en belangrijkste ben jij en je baby op t moment.

Citroen: manlief al gelokaliseerd? :)

Hier: lekkere dikke enkel, en blauw, maar kan er gelukkig wel weer op staan, flink verzwikt dus denk ik

5. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    De kapsalon was zalig!! Echt van genoten.....

Citroen, niet fijn als je hem niet te pakken krijgt. Wel weer boven water ondertussen?

Guusje, balen van je enkel.... maar toch prettig dat je er wel iets mee kan, anders ben je meteen zo afhankelijk....

Hbb, denk aan jezelf en de baby, dat is nu het allerbelangrijkste. Maar niet fijn dat je je zo voelt.... hopelijk komen de zonnestraaltjes je snel weer tegemoet zodat je nog kan genieten. Dikke knuffel!!!

Sam, hopelijk toch een heerlijk dagje gehad in blijdorp. Het Was in ieder geval zalig weer!!

Ik was even bij mijn moed er, heeft ze gewoon dit vestje voor de kleine gebreid. Had ze al zeker 25 jaar niet meer gedaan.
    Ik vind hem echt heel schattig

6. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Superschattig! Echt heel leuk!

Kom op he meiden de laatste loodjes!!! X

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Wat een leuk vestje zeg! Lieve mama, mijn mama is ook steeds bezig dingen te breien, haken of naaien voor de kleine. Ze heeft ook zelf het hemeltje gemaakt. Maakt het toch wel een stuk specialer dan.

Vriendlief is weer boven water, maar was enorm laat. Rond 1 uur kwam ie pas thuis. Vlak na mijn berichtje hier kreeg ik nog een Appje dat ie nog even in de kantine zat maar dat ie ieder moment naar huis ging. Maar het duurde maar en duurde maar... Dik uur later nog biet thuis dus ik ongerust :p
    Bleek dat ie nog even met een maat naar de snack bar was gegaan en z'n telefoon was ondertussen leeg.
    Dus tegen de tijd dat ie thuis was had ik het wel even met hem gehad. Hormonen op hol dus boos en verdrietig haha. Hij voelde zich ook wel schuldig maar had er niet echt bij stil gestaan. Typisch mannen dus. We hebben wel goed besproken dat ie vanaf nu toch echt bereikbaar moet zijn en dat ie laat weten als ie ergens langer blijft ;)

Kim, ben benieuwd naar de foto's! Leuk!

Guusje, gelukkig gaat het beter met je enkel maar even goed rustig aan!

Sam, was het leuk in Blijdorp? Hield je het wat vol?

Pizza, kapsalon, sushi... Hmmmm lekkere dingen komen hier voorbij meiden!!

8. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hey Meiden!

Even via deze weg, fijne paasdagen allemaal!!

Hebben jullie een leuk weekend voor de boeg? straks met mijn zoontje eitjes schilderen en dan naar mijn schoon ouders op de camping.. Schoonvader is jarig vandaag. En morgen krijg ik een bellypaint op de mamafair in Breda :D

Hier ook samen met mijn zoontje appeltaart staan bakken gister! Alleen die geur al!! Hhmmmmmm nog niets van geproeft, we nemen h mee naar de camping vanmiddag!

Ik vind dat we best van al dat lekkere eten mogen genieten hoor! We moeten al zo veel laten staan!!

Fijne paasdagen allemaal!!

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hoi! Meld me ook weer even!

Dagje Blijdorp was zeer geslaagd! Echt mazzel met het weer gehad! Zoontje hield het langer vol dan gepland en park was groter dan in mijn herinnering. Dus hadden die dag wel nodig ipv een ochtend. En ondanks mijn rustpauzes, toch behoorlijk last. De terugweg naar de uitgang ging dan ook in 1 streep, niet stoppen want dan kon ik niet meer. Ontzettend pijn!
    Rolstoel? Nee, daar voel ik me te goed voor. En bekkenband is afgeraden door mijn therapeute. Ivm. verzwakken van spieren, wat je eigenlijk echt niet kan gebruiken als je al bekkenklachten hebt. Kans op langere 'revalidatie' na zwangerschap.

Ondertussen dag verder en nog moe :) Maar was het waard!
    Zijn in de namiddag even op de kermis geweest, touwtje trekken, eendjes vissen, je kent het wel :) En door naar de Mac, omdat we beide geen zin hadden om te koken hihi

Net nog eea gedaan voor mijn presentatie as. woensdag (brrr)
    Morgen nog even beslissen welke filmpjes ik ga gebruiken en dan ben ik er klaar voor. (slik...toch?)

Heb ook goed nieuws, als het goed is gaat mijn zusje vanaf woensdag verhuizen naar haar schoonouders. Dan kunnen we EINDELIJK! de babykamer gaan behangen en inrichten. Babydump al gebeld dat ze vanaf die maandag erop kunnen leveren. Dan even kamer switchen (want bestelde kamer is voor zoontje) En dan eindelijk wat rust in huis.
    Van de week box en wieg naar beneden halen, kinderwagen ff uitwassen en dan eindelijk wat kleertjes wassen en shoppen :)

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O ja de mamaFair..

Dáár wou ik heen! Had er toen tijd terug over gelezen en dacht nog: dat moet ik onthouden..!
    Uhu... niet gedaan dus.

Jammer, ben ook bang dat ik dat niet trek morgen. En mijn man zal er niet om staan te springen, zeker niet op 2e paasdag. Ben bang dat het ontzettend druk zal zijn!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Fijn dat het toch wel goed is gegaan !
    Bekkenband wordt inderdaad afgeraden, tenzij je m nihiel gebruikt. Ik gebruik m bijvoorbeeld 1 x in de 2 weken voor de boodschappen..

Nou dat werd tijd zij eindelijk de keet uit !

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Heb jullie advies nodig we zouden een kraamfeest doen omdat sommige familieleden nogal plakkers zijn , en het leek me ook wel lekker 6 weken na de bevalling pas visite en dan in 1 middag ervan af zijn. Maar nu twijfel ik weer omdat het ook wat minder persoonlijk is... Wat nu.. Of nemen de hormonen een loopje met me en moet ik het gewoon bij een kraamfeest houden? :p

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Dat is heel persoonlijk.

Ik heb naaste familie 1e dagen/week laten komen. Maar ervoor gezorgd dat kraamhulp ervan wist dat ze konden blijven plakken. Al was dat niet nodig. Na max. 30/50minuten ging ze dan stofzuigen oid. Zodat we elkaar niet meer konden verstaan. Of ze zei dat ik nu toch echt wel moest gaan rusten etc. Gaf mij veel rust en kon er erg om lachen.

Collega's, vrienden etc. heb ik later laten komen, toen ik me weer fit voelde. En mensen die je erg mag etc mogen best langer blijven plakken. Ik voelde me toen zo geïsoleerd. Was toen ook al sneller thuis. Miste echt de sociale contacten met iedereen.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha dat is wel slim !
    Ik ben er al over uit doen gewoon het kraamfeest ! :)

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Meestal kan je je beter bij je standpunt houden inderdaad hihi

16. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag van fysio nu de laatste weken idd een bekken band gebruiken omdat ik anders echt nog heel weinig kan. Maar met mate.
    ik heb hele grote familie en daarom geven we baby borrels. In een weekend. Op zaterdag mijn familie van tien tot twaalf en drie tot vijf. En op de zondag familie van mijn man. Wel even heel druk maar dan zitten we niet weken in de visite. En doordat t opgedeeld is kan t gewoon bij ons thuis en zijn t wat kleinere groepjes. Toch persoonlijker. Vrienden doen we wel gewoon kraamvisite. Ben dr wel blij mee zo. Wel vier verschillende kaartjes gemaakt. Maar dat gaat super handig bij kaartje2go.

We hebben vakantie vrienden te logeren gehad met hun zoontje. Heerlijk kunnen bbq en. Was echt gezellig. Vandaag wel helemaal gesloopt dis lekker rustig aan. Morgen nog naar de schoon familie..

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hebben jullie eigenlijk een babyshower gehad?
    Ik denk niet dat hij hier nog komt.. Toch wel jammer hoor, toen ik zwanger was van mijn 1e was er veel interesse in, kreeg kaartjes babyshower en tussentijdse cadeautjes, nu helemaal niets... En deze zwangerschap is echt niet minder speciaal ofzo! Helemaal omdat we 2 jaar gewacht hebben op deze zwangerschap!!

18. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ja Guusje, hier wel een shower gehad..
    Jammer dat het nu bij je tweede voor anderen al snel 'normaal' is he :(
    Maar wie weet komt er nog wat?

19. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Hier geen babyshower gehad, maar dat komt omdat ik t heb aangegeven dat niet te willen. Vind t een beetje flauwekul en wil mn vriendinnen niet op kosten jagen.
    En hier word t ook kraamfeest. Aangezien ik ongeveer 70 kaartjes verstuur..
    Dan hebben we alles maar in 1x gehad. Tuurlijk komt de naaste familie en goede vrienden eerder om een hoekje kijken en dat vind ik prima. Die zijn van harte welkom..

Kwens iedereen een fijne 2e paasdag.
    Oja, en nog maar 3 daagjes werken!!!!!!!!! Hihi

20. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is idd jammer guusje!
    ik heb zaterdag een babyshower gehad.
    totale verrassing! ging met een vriendin de stad in, wat er uiteindelijk bij hoorde.. en toen we thuis kwamen zat het hele huis vol met meiden en cadeautjes en blauwe slingers en taart en hapjes en noem maar op! dat was geweldig..
    misschien komt het nog bij jou.. het kan nog! haha

Deel Deze Pagina