Meiden, hebben jullie toevallig ook drang om je hele huis onder handen te nemen? Heb vandaag echt sinds weken weer ineens een bui dat ik van alles tegelijk wil doen Wassen gedraaid, kasten uitgezocht etc etc. Nesteldrang op zn vroegst ofzo hahahah
was het maar zo, ik heb echt helemaal nergens zin in alles in teveel, zou het liefst alleen maar slapen.
Guusje: ja is zo. Maar ze zeggen altijd zo min mogelijk, daarom zeg ik het meer Kyrian; ah oke. Ja, logisch! Succes bij de internist. En sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest.. maar was zo ongelofelijk misselijk! Bah! Af en toe kotsen ook, verschrikkelijk. Ben gewoon de hele dag misselijk, dat heb ik helemaal niet gehad bij mn dochter. Gelukkig Emesafene voorgeschreven gekregen van de huisarts en dat helpt een beetje. Plus wat afleiding ook, ben nu aan het werk hihi. Maar jeetje wat een narigheid is dat!! Verder ben ik idd ook wel aan het opruimen als mn lijf dat toelaat, kan het gelukkig ook heel makkelijk loslaten en de boel de boel laten. Met een dreumes rondkruipen heb je ook niet zoveel tijd.
Hey dames. Wij zijn hier ook wel aan het opruimen. En heb soms ook de drang maar kan nog makkelijk stoppen. Mijn kerel is daarin tegen een beetje doorgeslagen. Kwam er gister ook achter dat ik morgen naar de internist moet. Verkeerd op de brief gekeken. Staat toch echt di op ipv maandag. Beginnen deze kwaaltjes nu al. Moeheid blijft bij mij behoorlijk hangen. Was vanochtend nadat ik uit bed kwam al bijna op de bank in slaap gevallen.
Dames, heb even beetje proberen bij te lezen! Iedereen die de echo al heeft gehad en een mooi knipperend hartje mocht zien gefeliciteerd! Ik kijk hier ook de tijd voorbij tot 29 oktober alleen duurt het nog zo lang! Op het moment lukt het me niet om mee te schrijven. Onze kat is buiten mishandeld waarschijnlijk met iets voor zijn hoofd geslagen. Dus ik speel de hele dag zijn persoonlijke zuster met alle liefde natuurlijk maar er is niet echt tijd om nog even lekker te computeren. En manlief is op oefening voor zijn werk (millitair) dus sta er alleen voor!
Shampoo, gefeliciteerd met je mooie echo! Guusje, gelukkig gaat het nu weer beter maar jeetje joh, wat een stress voor jullie! Arme meid. Fleursilvano, leuk zo'n schirtje, die had ik nog niet eerder gezien! Er was ook nog iemand die vroeg of rugpijn ook een kwaal is. Ik heb dat met mijn eerste gehad en nu weer, enorme last van mijn onderrug. Later begon bij mij pijn in mijn bil (ischias) dat begint nu bij mij ook alweer... Helaas hoort het er bij, kon toen niet voor of achteruit, nu is het gelukkig iets minder erg. Leuk hè het vertellen... Zo kan ik niet wachten het aan onze zoon te vertellen. Hij zegt heel vaak dat hij zo graag een broertje of zusje wil dus ben zo benieuwd naar zijn reactie... Morgen naar het ziekenhuis voor de 2e echo, ben zo zenuwachtig!!! Brrr...
Wle, dat meen je niet!!! Wat belachelijk zeg. Arm beestje... Wij hebben ook 2 poezen en ben in dit geval gewoon plaatsvervangend boos... Beterschap voor je kattevriend...
Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest... Gelukkig hebben we weer een mooie echo gezien met een klein vruchtje met kloppend hartje. De grootte van het vruchtje komt overeen met de zwangerschapsduur dus dat is ook een goed teken... Ben weer gerustgesteld!
Wat fijn Catootje!! Ik kan ook niet wachten tot de echo... nog 2 weken, 29 oktober! Verder nog steeds nauwelijks klachten alleen heb ik zoooveel of liever gezegd vaak honger!! Nog absoluut gaan opruimdrang haha helaas! We zijn het gisteren onze ouders gaan vertellen, zij zijn helemaal blij met het goede nieuws!
Wat leuk Catootje! Mandy, wees maar blij dat je nog niet zo'n opruimwoede hebt gehad VOlgens mij heb ik gister wat teveel gedaan, want had een klein beetje bloedverlies.. Vandaag gelukkig niet en was het eenmalig.. Kan ook niet wachten op de echo, volg maandag..
Kyrian: hihi wat fijn een man met nesteldrang! Die van mij begint ook al over opruimen hoor, heerlijk is dat En ja, ik ben hier ook al vergeetachtig.. moet me echt heel goed concentreren op mn werk, verschrikkelijk!! Alles opschrijven! Lekker hoor, dat je nu nog dutjes kan doen. Geniet ervan, bij zo'n eerste zwangerschap! WLE wat naar van je kat.. bah! En wat heftig van je man. Hoe lang is hij weg? En is hij wel thuis voor de bevalling straks? Catootje mooi dat je een goeie knipper hebt gezien! Fijn!! Mandy wat leuk dat je ouders zo reageerden Kimberly ohjee, rustig aan hoor! Oeh nog eventjes tot de echo voor jou.. Hier gaat het redelijk. Ik heb het enigzins geaccepteerd dat ik zo misselijk ben, zo lijkt het. Zetpillen lijken ook wel iets te helpen. Heb het ook op mn werk verteld, leidinggevende was begrijpend en heel aardig. Wel fijn idd dat ik het nu al vertelde want ze zei als je achteraf pas bij het UWV aangeeft dat een werknemer ziek is ivm zwangerschap, dat de instelling dan 3500 boete kan krijgen... Dus das ook mooi. Verder moet ik nog even mijn nachten wegruilen maar dat moet ook wel lukken denk ik.
catootje: fijn dat de echo weer goed was, wat een geruststelling he..! Hier as donderdagmiddag de 1e echo, hopelijk zit er nu wel wat in t vruchtzakje, ben doodnerveus. Vannacht werd ik om 02.00 wakker,moest plassen en kon daarna niet meer slapen...:x nog2 nachtjes en dan is het zover...pffff
@Catootje: Fijn dat de echo goed is. @WLE: Ik kan die mensen wel wat aandoen. Afblijven van de beesten. Ga dan naar het baasje toe. @Enfermera: Gelukkig dat het werk het zo goed oppakt. @kimberley: Niet al te gek gaan doen he. Vandaag bij de internist geweest. Niks doen. Waardes zijn heel mooi. Wel over 6 weken weer even bloedprikken en kijken of de verhoging goed is die ik al 2 weken heb. En dan weer verder beoordelen. Wel blij dat hij zo reageerde. Hoef me daar geen zorgen over te maken. Binnenkort ook ff prikken of ik geen antistoffen aanmaak. Als dat zo is moet ik zowiezo in het ziekenhuis bevallen. Maar mijn voorkeur gaar daar zeker naar uit. Voel me daar wel prettiger bij. Dat dus nog even afwachten. En nu wachten op maandag. Eerste afspraak bij de gyn. Spannend en wat gaat de tijd langzaam.
Ja hoor hij is op en af 2 a 3 weken weg en dan een paar weken thuis en dan weer even weg. Hij is in 2009 4,5 maand na afghanistan geweest en dat zit voorlopig gelukkig niet in de planning! Dit zijn gewoon oefeningen in bijvoorbeeld duitsland, oosterijk enz. Ben er aan gewend maar leuk is anders! Iedereen bedankt voor de beterschaps wensen voor onze sem (kat)! Hij knapt gelukkig weer een beetje op! hier komt vandaag moeders voor moeders! Doen er nog meer van jullie mee?
Gelukkig gaat het beter met Sem! Ik heb me afgelopen vrijdag aangemeld voor MvM maar nog niets gehoord, duurde dat bij jullie lang voor ze belden?
Nee meteen de volgende dag belde ze me. De test knalde gelukkig was toch even fijn om weer te zien! Vanaf vandaag doe ik dus mee! Misschien kan je zelf even bellen na moeders voor moeders ofzo!
Hoi allemaal, Graag kom ik met jullie meekletsen. Zal eerst eens waar over mezelf vertellen. Ben nienke, 31 jaar en al moeder van een dochter van bijna 4 en een zoontjevan bijna 2. Tussen hun heb ik een miskraam gehad bij 17 weken. Ben nu inmiddels alweer 8 weken zwanger en toch blijft het allemaal spannend. Volgende week dinsdag heb ik de echo.
Guusje, veel succes en sterkte met de zenuwen vanmiddag! Dat snachts wakker worden en dan niet meer kunnen slapen herken ik wel, heb ik ook, zo irritant! MvM, ik heb me gisterochtend aangemeld en gistermiddag kreeg ik al een telefoontje, ze komt vrijdagmiddag langs. ik heb bewust gewacht tot na de officiele echo, ik vond het de vorige keer erg vervelend alles weer af te moeten blazen. Xe waren erg begripvol en ik kreeg zelfs een bloemenbon(netje) maar toch wilde ik dat liever niet weer... Maar goed, vanaf vrijdag ga ik de potten weer volpiesen Kimberly, oeh, dat is wel even schrikken, lekker rustig aan doen hoor! WLE, fijn dat Sem weer wat opknapt! Nienke, welkom en gefefeliciteerd! Blijft nog even spannend he! All, ik heb de hele dag door zo'n enorme dorst! Ik heb dan ook het meeste trek in water, dat drink ik dan ook de hele dag door... Herkent iemand dit?
Ik doe inmiddels al twee weken mee met MvM. Word er nu al gek van en moet meedoen tot 5 dec hahaha Soms vergeet ik het op te vangen en een andere keer stinkt het weer zo erg bahbah. WLE lijkt me lastig om toch zo vaak lange tijd zonder je vriend/man te zijn! Fijn dat het al beter gaat met je kat! Rotmensen die zulke dingen doen,moeten ook een keer de verkeerde tegen komen :x Kyrian, wat fijn dat je waardes goed zijn! hopelijk de volgende keer ook! En de tijd gaat inderdaad langzaam hopelijk zien we maandag een klein mensje dat het helemaal goed doet Guusje, succes vandaag! Hopelijk zie jij ook wat moois vandaag Enfermera, wat goed dat je leidinggevende zo reageerde! Fijn zeg! En gelukkig die boete ontweken Nienke gefeliciteerd en welkom! Leuk hoor al twee kindjes en de derde op komst! Catootje, het dorst hebben herken ik wel, maar ik heb vooral veel trek in melk Daar moeten we natuurlijk ook wel een beetje mee oppassen hahah anders drink ik zo 2l melk op een dag hahaha