Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik vindt de hik echt heel vervelend gelukkig heeft ze het echt maar heel af en toe maar dan wel een uur ofzo haha.

Jullie plannen voor morgen? Hier even langs de kleedjes dan middagdutje en dan weer even langs de kleedjes en verder lekker rustig aan ben zo moe pff

2. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij gaan naar de ikea :D haha. En misschien als ik daarna nog puf heb even de stad door, maar dat is even afwachten.

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik vind het ook een vervelend gevoel! Vooral daar beneden! Hahahaha

Morgen ga ik met mn moeder op de rommelmarkt staan..vind ik altijd leuk.. Heb een tuinstoel mee, dus meer zitten en mn moeder werkt maar hahahah

Veel plezier allemaal morgen!

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier plannen veranderd.
    Ga niet meer naar vrijmarkt in de stad met vriendin.
    Eens googlen of hier in het dorp vrijmarkt is ofzo. Zal wel.
    Dan daar ff heen met zoontje en man als die mee wil.
    Zijn de supermarkten morgen open? Man had bedacht morgen boodschappen te doen, niet gedacht aan koningsdag haha
    En nadat zoontje (en ik ws) een middagdutje hebben gedaan, even langs mijn vader zn werk (brandweer op vliegbasis) om ff brandweerautos te kijken etc. Zoontje heeft het daar zo vaak over dat we nu onze kans maar grijpen!

Heb hele avond al pijnscheuten in heup en bekken. Lopen gaat heeeel moeizaam! Benieuwd wat de nacht brengt pff
    Ik dacht daarstraks dat vliezen gebroken waren ofzo. Wou gaan douchen en druppels op mn voeten :s
    Maar nu al ff niks dus denk toch waterige afscheiding ofzo..?

Uk mag nog wel ff blijven zitten.

Had gehoopt vandaag klaar te zijn met school en portfolio in te leveren. Bleek bij nakijken 1 handtekening te missen op een examenblad! Crap! Dus maandag ff naar het werk, laten tekenen. Als ik me goed voel dan 9mei toch nog dagje school. En anders portfolio bij klasgenootje brengen, dat die hem voor me inleverd.

O en nieuwe kamer voor mn zoontje komt 5mei! Heerlijk!
    Nu aan het proberen de 1 pers kamer die er staat (van man van vroeger, dus oud!!) te verkopen :)

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Klaarwakker :)
    Mijn strijkwoede is begonnen dus daar stort ik me maar op!

We hebben gisteren van 13:30 tot 17:50 in het ziekenhuis gezeten.
    13:45 groeiecho, baby weegt nu 2392gr (570gr aangekomen in 2 weken). Prachtkind < 3
    Maar zit nog altijd rechtop, met af en toe kopstoten tegen mijn ribben, ouch. Heel hoog dus, alle ruimte om nog te draaien.
    Daarna bloedprikken, urine laten checken en aan de Dynamap. Dat zou 1! uurtje duren..
    Uiteindelijk 3 uur moeten wachten op een gesprekje van nog niet 1 minuut!
    "Alles is goed mevrouw, niets gevonden in het bloed, eieitten zijn minimaal en je bloeddruk is ook okay, tot volgende week!"
    Bij thuiskomst ben ik gelijk in slaap gevallen, was echt kapot. Met als gevolg dat ik nu dus klaarwakker ben!

@Sam: hoe ben je de nacht doorgekomen met de pijnen?
    Was het gewoon vochtige afscheiding?

6. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Goedemorgen meiden!

Sam, waren het je vliezen of toch gewoon afscheiding? Ik heb ook regelmatig over productie aan afscheiding, dan voel ik het zo in een straaltje lopen "bleh" de verloskundige zegt dat dit heel normaal is voor de laatste weken.

HBB, jeetje was balen dat je de nacht wakker was! Wel je tijd nuttig besteed hihi... Fijn dat alles goed is met de kleine en met jou, wel balen dat de kleine nog steeds recht op zit hoor... Hoop dat het eigenwijsje vanzelf nog draait!! Krijg je anders een versie? Of wil je dat niet?

Ik heb voor het eerst sinds Februari weer echt heerlijk geslapen! En gewoon zonder pijntjes wakker geworden! Het zonnetje schijnt en daar word ik helemaal vrolijk haha!

Ik wil iedereen een hele mooie en stralende dag toe wensen!!

7. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Ik ook heerlijk geslapen vanacht, al heb ik daar niet zoveel moeite mee...
    Wel wat last van mn darmen de laatste tijd.

Vandaag lekr naar braderie en rommelmarkt en vanmiddag nog paar uurtjes naar een popfestival.
    En vanavond komen wat vrienden (lees 16 volwassenen met 9 kinderen) bbq-en.
    Ik heb gister alle boodschappen gedaan. Ga nu ff de sate aan stokjes rijgen en de gamba's. Wat stoelen klaarzetten en afsoppen. En dan ben ik echt klaar voor koningsdag. Denk dat ik morgen helemaal kapot ben.Maar we kunnen goed uitrusten, want ik heb verlof!!!

Iedereen leuke dag gewenst vandaag!!

8. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was al om half vijf wakker en ben om half zeven maar in bad gegaan. Haha
    Vanmiddag maar ergens een terrasje pakken en verder niet zoveel ben ik bang..
    gezellige dag allemaal!!

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik weet niet of ze gaan proberen te draaien. Heb me er zelf ook nog niet in verdiept.
    Iemand hier ervaringen mee?
    Dus ik hoop ook ontzettend dat de baby nog gaat draaien!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Denk toch afscheiding :)
    Rustige nacht opzich. Veel wakker maar opzich gecompenseerd met wat langer slapen dan normaal.. Zoontje lag laat op bed ivm verjaardag dus sliep wat langer!

Nu rustig dagje. Vanmiddag ff naar de brandweer naar opa haha

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    HBB balen meid ! Hier geen ervaring wel kan ik je mijn keuze vertellen en die zou zijn niet draaien. Waarom? Omdat het slagingspercentage laag is, en omdat het pijnlijk is, en omdat er een risico aan zit. Ook ben ik van mening dat een kindje niet voor niets zo gaat liggen.
    Ook zou ik niet gaan voor een stuitbevalling , maar direct voor een natuurlijke keizersnede, op google kom je al snel de risico's tegen van een stuitbevalling, voor mama maar ook voor kind. Ook zijn die bevallingen zo laagdrempelig dat je snel een keizersnede krijgt maar dat is dan een spoedkeizersnede dus niet meer kindje op je borst enzovoort als een natuurlijke keizersnede.
    Misschien kan je nog bepaalde accupunctuur proberen? Baadt t niet schaad t niet :p

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Google durf ik niet :). Ik ben echt zo'n angsthaas!
    Ik wil al bijna op mijn handen gaan staan, kijken of de baby door de zwaartekracht meedraait ofzo :p
    Het liefst wil ik geen keizersnede! Maar een stuitbevalling lijkt me ook niet fijn!
    Lastig! Ik heb nog 2 weken!

Waar ik met draaien vooral bang voor ben is dat ze de baby zo draaien dat de navelstreng om het nekje komt te zitten!
    Ik geloof niet in accupunctuur m.b.t. het draaien van een kindje. Plus ik ben heel bang voor naalden/prikkers etc.
    Ik begin gewoon met op de kop te staan :p

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha google kan ook nuttig zijn, er staan bijvoorbeeld een aantal onderzoeken mbt stuitbevallingen toch wel fijn je goed van te voren in te lezen tot je besluit..
    En ondertussen lekker op de kop blijven :p

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hihi helpt het op je kop staan al? :p

15. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik ben weer lekker thuis. verlies nog iets oud bloed maar dat kan geen kwaad.
    Ik moet rustig aan doen en vooral veel rust nemen. niet meer tillen, sporten of rare dingen doen.
    Ik heb geen garantie dat het niet weer gebeurt omdat de placenta voor de uitgang ligt. Het kan vanavond weer gebeuren maar het kan ook wegblijven tot de bevalling.
    Ik maak er Het beste van en blijf genieten van de kleine dame in mijn buik. In de hoop dat ze daar nog een paar weekjes mag groeien.

Hopelijk hebben jullie een gezellige koningsdag gehad!!!

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Fijn dat je weer thuis bent ! O ja je krijgt ook een keizersnede toch?
    Hopen dat het wegblijft !

Hier ook weer thuis ik ben doodmoe, ook erge hooikoorts aanvallen denk al wel 50 x geniest vandaag zoooo vermoeiend. Lekker optijd naar bed bah..

Vandaag begonnen met framboosblad capsules hopelijk werkt het :)

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hier een rustige koningsdag.

vanmiddag zijn we even naar het tuincentrum geweest voor leuke bloembakken en plantjes.

vanavond even samen ge'bbqt.

geen zin meer in drukte opzoeken in de stad ofzo...
    voel me wel een beetje een oude oma maar ik heb er gewoon geen kracht meer voor ;)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Vriendin van mij had ook een draaipoging gedaan, het was niet prettig maar is wel gelukt. Uiteindelijk wel blij mee geweest want ze kon nu dus vaginaal bevallen. Wat raden ze aan? Vk of gyn? Lastige keuze hoor!!

Hier plat op de bank.. Met Joa naar de kermis geweest en lopen struinen.. Ben gesloopt!

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat heerlijk dat je weer thuis bent Elise!

HBB, mijn schoonzus is stuit bevallen van haar 2e kind... En zij is er erg over te spreken, het doet volgens haar niet meer pijn dan een gewone bevalling. Wel hangt het heel erg af van de houdig van bet kindje hoor!!

Over draaien hoor in hele gemengde verhalen... De ene was er heel eeg over te spreken en de ander op voorhand al op tegen! Ook hier hangt de slaging af van de grote en dehouding van het kindje en hoeveel vruchtwater je heb.

De moeder van een vriendinnetje geeft voet reflex massage en heeft al bij meerdere vrouwen positief resultaat behaald dat het kindje hier door is gedraaid! En idd baad het niet schaad het niet... Bovendien is een stevige voet massage ook nog een heel erg lekker voor ons :D onze voetjes krijgen immers genoeg over belasting door al die extra kilo's

Bij mij is de kleine ook vanzelf gedraait vorige week dus wie weet gaat jou eigenwijsje ook nog last minute goed liggen :D

Hier een leuke dag achter de rug! Over de vrijmarkt geweest lekker bij de kroeg geweest... Veel oude vrienden en bekende gezien! En nu gesloopt op bed en VL in de kroeg achter gelaten! Laat hem nog maar ff genieten hij hobbelt al genoeg achter me aan ;)

Morgen gaan we naar de dierentuin dus das weer een hele dag lopen voor me... Blijf wel in beweging zo haha

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Poeh sunsetmiffy, pittig weekendje hoor! Trek je dat nog wel? Ik heb vandaag echt te veel gedaan merk ik.. Ben duizelig en continu harde buiken en steken in bekken.. Morgen maar ff rustdagen in plannen!

Deel Deze Pagina