Goedemorgen. De week is weer begonnen. Tellen jullie ook elke week? Ik ben zo ongeduldig! Nog plannen of VK/ziekenhuisbezoeken gepland deze week?
En of ik de weken tel! Beter gezegd, de dagen! Nog 27 dagen tot de uitgerekende datum Gister 36 weken en vandaag weer controle bij de vk.. Eerste keer dat vl niet mee kan, heeft rijles.. Ach, zal toch niks boeiends besproken worden denk ik
Hier vanochtend naar de huisarts geweest voor uitstrijkje voor schimmelinfectie down under. Maar die vond ze niet eens nodig aangezien ze de brokkelige afscheiding achterin al zag zitten met de eendenbek brrr *kots*. Dus nu 3 dagen eitjes inbrengen voor het slapen gaan. Maar goed dat ik geweest ben heeft de beeb ook geen spruw dankzij mij bij de geboorte Hier morgen naar de verloskundige Ik tel inderdaad ook de dagen hihi nog 21 ! En weer een mijlpaal bereikt vandaag 37 weken mijn badbevalling kan dus doorgaan jippie haha !
Hier ook aan het aftellen. Morgen alweer 35 weken..... nog36 dagen.... en dan iets minus ivm de keizersnede. Ik heb zo een ticker op mijn telefoon Ik mag woensdag naar het ziekenhuis voor groei echo, afspraak anesthesist en de gyn. Hier gaat het verder goed, zelfs geen oud bloed meer. Dus laat mij maar lekker thuis blijven voorlopig. hihihi @Fleur, wat fijn dat de badbevalling door kan gaan. Dat is alweer een mooie mijlpaal. @Kimberley, succes bij de verloskundige!! Moet je nu elke week?
Oh ja, kan echt bijna niet meer wachten maar moet nog wel de laatste dingetjes regelen, zoals klossen enzo. Dus in ieder geval even wachten tot de 37 weken grens! Ik heb morgen een groeiecho voor de kleine. Kijken of ze echt boven gemiddeld groeit.. ben benieuwd!
Hier ook aan het aftellen! Maar moet wel zeggen dat de tijd mij iets te snel gaat hoor haha... Ik wil nog zo veel doen! En voor me gevoel moet ik ook nog zo veel doen haha... Gister heeft mijn moeder de gordijnen en het hemeltje opgehangen in de baby kamer... Die is nu dus helemaal klaar. Ik moet mijn vlucht tas nog inpakken en de bekleding van de wandelwagen en de maxicosi nog wassen... Ik wil deze week het bed omhoog hebben en de box naar beneden in de woonkamer... Ik heb een nieuwe kast gekocht die wil ik eigenlijk nog schilderen. De laatse verzorgingsspulletjes voor de baby uitzet moeten ook nog gekocht worden.... Vrijdag vertrekken we naar de ardennen voor het weekend. Heb mezelf beloofd datik daana ga zitten en ga nestelen hihi... Ben benieuwd of ik dat red
Jullie zijn allemaal iets verder dan ik! Ik moet nog 37 dagen, zie ik op mijn app Succes bij VK kimberly. Geen liggingsecho? Fijn Fleur dat de badbevalling vanaf nu gewoon kan gaan gebeuren. Wordt spruw daar door veroorzaakt? Fijn Elise dat het nu goed gaat! Ben benieuwd Koali. Wat is."gemiddeld" voor dit termijn? Stiekem moet ik ook nog teveel doen . Veel plezier in de Ardennen alvast. Chillen en bijtanken!
Hbb, nee geen liggingsecho.. Kleine ligt al twee weken ingedaald met koppie beneden.. Bijna alle laatste controles al met hoofdje naar beneden Elise, ik weet niet.. Miss nog een x twee weken.. Denk ik.. Of anderhalf ofzo Fijn dat het goed met je gaat!! Super! Sunset, dat is indd nog een lijst! Hahahaha succes Fleur, wat een vies verhaal!! Hahahaha maar goed dat je geweest bent!! Goed op tijd!!
Goed... Hele dag al benauwd en druk op de borst. Net in de supermarkt bijna flauwgevallen. En net thuis weer ook bijna. Ik moet zo naar t ziekenhuis, ik hou jullie op de hoogte
Jeetje, kijk je uit meid! Je hebt nog ff te gaan, maar hopelijk wel in goede gezondheid! Veel succes zo in het ziekenhuis!
Ja als de moeder tijdens de bevalling schimmel heeft krijgt de baby dat ook . Maar spruw kan ook gewoon na zoveel maanden nog komen dat heeft dan niks met de schimmel van de moeder te maken. Spannend Guusje doe rustig aan !
Spannend Guusje. Probeer kalm te blijven. @ kimberley. We lopen echt precies gelijk op. Was gisteren ook 36 weken. Goed dat je naar de huisarts geweest bent fleur. Je wilt geen spruw idd! !
Herkenbaar hoor fleur .. Had vorige week precies hetzelfde! T is even vervelend maar het werkt gelukkig wel . En optijd erbij geen spruw boor de baby. Succes Guusje , meid wat vervelend! Houd je taai
Maar kunnen ze dan nog wel goed meten, als de baby toch goed ingedaald is? Kunnen ze er dan wel goed genoeg bij? Spruw is dus gewoon een schimmeltje? Rustig aan Guusje!
Hier ook nog genoeg te doen. Ondanks dat toch ook wel aan het aftellen! Gisteren wiegbeddengoed gewassen. Vanmiddag of vanavond bekleding van mc en kinderwagen. Gisteren ff online geshopt en volgende week ophalen bij de hema Zoontje net op bed dus ik ga ook powernapje doen. @guusje: succes in zkh Verder heb ik t gelezen, over schimmel spruw etc maar ben namen kwijt (o o lang leve dementie haha) op pc maak ik normaal ff bestandje in kladblok.. Sorry dames!
Nou, ik lig nu aan de ctg, bloeddruk was wel goed, zometeen komt de arts dus nog even daar op wachten
En, wat zie je op de ctg? Ziet dat er goed uit? HBB, ze voelen bij mij telkens gewoon met de handen.. Heb al vanaf de 20 weken geen echo meer gehad.. Ze zeggen dat kleine gemiddeld groeit.. Geloof er maar in
Baby is goed gekeurd gelukkig, ze gaan zo mijn zuurstofgehalte meten en longen luisteren om longembolie uit te sluiten..
Mijn fout! Ik heb je met iemand verward die wel een echo had Sorry. Lijkt me trouwens wel bijzonder, het "gewoon kunnen voelen". Fijn dat het met de kleine goed gaat Guusje. Heb je de rest van de uitslagen al?