Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Vreselijk he citroen? Hihi

Maaruh: nog ff dames! Hahahahaa

Ja dat vocht vasthouden is wel zo fijn... Opgeblazen kop, sokken staan uren later nog in je voet en sieraden zitten zowat klem...

2. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja dat moest ik nog vertellen! ! Op de baby shower moest iedereen een jongens en meisjes naam op een kaart schrijven. Om ons te helpen met de naam. Haha. Erg leuk om te lezen. Nu hebben alleen twee vriendinnen gewoon de naam geraden! Hoe is het mogelijk! Aan de ene kant vind ik het niet zo leuk. Dan denk ik zijn we zo voorspelbaar. Aan de andere kant denk ik dat deze naam dan wel heel goed bij ons past!!
    We zullen het nog lang aan moeten horen denk ik. Ze kennen ons beter dan ik dacht! !!

3. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Morning dames .. Nog geen baby's :)!?

Elise@ wat vervelend van die bloedingen zeg . Bekende van mij heeft dit ook en word nu uit voorzorg eerder ingeleid , placenta ligt echt voor de uitgang . Succes maar weer!

Jeanine @ wat leuk een baby shower. En wat grappig dat mensen de naam hebben geraden haha . Als je een beetje "hippe" deze tijdse naam hebt raden ze het misschien al sneller ?! Wel appart dan ;) dat ga je op zeker horen als de kleine geboren is hihi

Oh wat ben ik beroerd geweest vannacht, en nog steeds niet kwijt. Het begon met misselijkheid maar al snel ook m'n darmen van slag . Veel krampen maar een ritme. Paar x de toilet gezien maar er kwam uit beide kanten niks uit.
    Nu nog steeds niet fit .. Ben benieuwd of het een griepje is of eerste tekenen van bevallen .

4. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Hier helaas gisterenavond een grotere bloeding gehad.... Was echt even schrikken. Dus vandaag weer naar huis zit er helaas niet in....
    het is gelukkig ook weer rustig nu. Maar het vertrouwen is wel een beetje weg. Want ik had bedrust en kreeg een flinke bloeding. Straks maar eens bespreken...
    maar wel vandaag de 36 weken gehaald, Yeah!!!

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Oh wat vervelend elise .. Ja dat is toch iedere keer weer schrikken. Echt naar hoor!!! Maar gelukkig inderdaad 36weken gehaald , dat is echt fijn.

6. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje elise... zelfs met bedrust, en nu?? Nog steeds geen schade tot jezelf of kindje?

Eetje, Voel je je al wat beter?

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje elise het blijft schrikken ! Ja 36 weken weer een mijlpaal !

Eetje wat vervelend ik hoop voor jou dat het de eerste tekenen van de bevalling zijn :D

Haha ik hou ook heel veel vocht vast en heb inderdaad een pafferig gezicht , ach ja ooit komt het weer goed.
    En dat Succes wensen komt me ook de strot uit, waarom niet veel plezier? Geniet ervan? Het is toch een heel bijzonder iets je kindje te krijgen :)

Jeanine dat is wel heel toevallig ! Ja misschien niet zo leuk maar heb je een populaire naam gekozen? Maar goed schijnbaar past die naam erg goed bij jullie !

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Voel me nog steeds niet beter .. Maar gelukkig kan ik wel wat lozen 😁 op de toilet .
    Geen krampen meer alleen erg veel ronmelende darmen / maag ?!
    Ik wcht het maar af . Voel me in iedegeval weer een kilo lichter haha , compenseert weer met dat vocht vasthouden 😜

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Sieraden "zowat" klem? Ik draag al een week of 3 mijn trouwring niet meer omdat 'ie niet meer oast. Ik voel me naakt.

Dat succes wensen nu vind ik niet zo erg. Toen ik de buurvrouw vertelde dat ik zwanger wenste ze me: "nou succes dan maar". Ik was 14 weken toen :)

@Elise: zelfs met bedrust :(. Het zit je niet mee.

@jeanine: grappig dat ze het geraden hebben. Kennelijk past de naam goed bij jullie!

@eetje: ooooh! Ik hoop dat het de eerste tekenen zijn! Spannend.

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @elise: o nee, weer! Hopelijk heb je gauw wat meer duidelijkheid

@hbb: kan alleen sochtends mijn trouwring aan.. Daarna moet hij echt af anders krijg ik hem niet meer af! Dus t zowat is eraf hahaa

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Haha! Dat is inderdaad zowat.
    Raar om iemand het woordje "zowat" te zien gebruiken, ik dacht dat dat een gronings woord was :p

12. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt super spannend hoor Elise!! Sterkte hoor!!
    Hoe gaat het nu Eetje?? Zou wel leuk zijn he, als de volgende zich aandiende.. haha..

Het is wel een naam uit de top tien ja. Ach, dacht eerst zullen we nog naar een andere naam gaan zoeken, maar we laten het gewoon zo hoor. We kennen verder niemand met deze naam. Dus hier komt ie niet zo heel veel voor.. En we vinden m zelf mooi!! Dus idd past hij gewoon goed bij ons. Dan is het maar niet heel verrassend misschien..

Vocht heb ik echt nog geen last van!! Hoogstens ' s avonds een randje van m'n sokken in m'n voeten. Wel zitten m'n zwangerschapsspijkerbroeken echt niet lekker meer joh!!!! Zo strak van onderen. haha.. ga geloof ik maar in m'n joggingsbroek lopen hoor die laatste weken..

13. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nienke, succes vandaag met je echo! Groeiecho?

Fleur, wat fijn dat alles goed was bij de vk.. Jammer dat ze niet even wilde voelen, maar is ook gwn nog te vroeg he.. 38 weken! Nog ffies meid, komt goed! Iedereen denkt dat jij de eerste bent ;) Dus als jij dalijk bevallen bent, gaat iedereen bevallen hahaha

Sam, hoe is de kamer van je zoontje? Staat het al in elkaar? Succes bij de vk vanmiddag! Mijn zus heeft 3 kids maar is met alledrie flink overtijd gegaan.. Weet niet of er een verband is...

HBB, Wat vervelend die aanvallen zeg! Wel fijn dat je gister met extra energie uit bed bent gekomen gister :D Vervelend als je je zo rot voelt :(

Elise, wat rot dat je toch weer opgenomen bent! Je zou bijna zeggen dat ze die datum van de ks wel mogen vervroegen naar 37 weken.. Is toch geen doen zo, telkens zhuis in en uit :( Veel succes en sterkte!

Jeanine, is toch misschien ook wel leuk dat ze de naam geraden hebben.. Betekent dat ze je goed kennen en dat ze het waarschijnlijk ook een leuke naam vinden (en het bij je past). Zou het ook gewoon zo houden hoor :)
    Bij mijn babyshower hadden ze ook namen opgeschreven, maar niemand had het geraden.. Mijn vriend houdt van Nike Jordans schoenen, dus de naam Jordan kwam meerdere keren naar voren, maar zo gek ben ik natuurlijk niet he hahaha

Eetje, wat vervelend dat je met zo'n rotgevoel wakker werd maar wat is de 'verlossing' dan extra lekker he! hahaha hopelijk nog veel bezoekjes aan de wc vandaag ;)

Hier heb ik gister mn moeder de hele dag op bezoek gehad. Was hier al effe voor 10u en heb haar rond 20u naar huis gebracht. Heeft me geholpen om nieuwe insectenhorren voor de ramen te maken, we hebben de ramen gezeemd, het balkon en de galerij schoongemaakt (spinnenwebben enzo ook maar gelijk weggehaald, bahbah), lekker soepje gemaakt.. Lekker drukke dag dus en vandaag wakker geworden met flinke spierpijn in mijn benen hahaha
    Vannacht met omdraaien in bed hoorde ik mn heupen telkens kraken, dus denk iets teveel van het goede geweest :p

Wel een drukke week deze week, vandaag ook weer bezoek van een oud collega met newborn baby (twee maandjes oud nu), vanavond naar het zhuis om vast even te kijken naar waar we moeten zijn etc, open dag.. Morgen vriend weer herkansing voor theorie, donderdag naar mn opa en naar vl zijn opa en oma, vrijdag controle vk, zaterdag op kraambezoek bij een vriend van vl en zondag moederdag..
    Zo was de week nog helemaal leeg en dan heb je ineens elke dag wel wat te doen.. Ach, afleiding he.. Gaan de weken lekker snel :)

Fijne dag allemaal vandaag!

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Halleluja Kimberly waar haal je de energie vandaan haha.
    Maar zo gaat de tijd wel snel !

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat Fleur zegt!
    Waar, hoe, enne wat slik je?

16. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahahaha de energie die ik gister had is vandaag helemaal weg hoor!
    Maar was het laatste wat ik écht nog wilde doen, dus nu kan ik gwn lekker alles op gemakkie bijhouden :)

17. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hoi meiden ben weer op nederlandse bodem na een heerlijk weekend!
    Wel blij dat ik weer thuis ben hoor!

Vandaag controle gehad bij de verlos... Alles in orde zit nu op 12 kilo dr bij... "Vind ik netjes" en de kleine meid is al een beetje ingedaald dus de kans dat ze weer terug stuit gaat liggen is heel klein :D ook een mijlpaal berijkt voor mijn gevoel... Ben vandaag 36,4 weken zwanger en mijn zoontje is met 36,3 geboren... Blij dag ze nog op dr plekje zit! Wel spannend wat zit stiekem toch een beetje te wachten op de dag dat ze zich aan kondigt! Net ff langs de zorgwinkel geweest voor klossen en een rugsteun, dus het bed kan ook de lucht in haha...

Wat een spannende berichten lees ik allemaal zeg!

Suc6 Elise! Hoop dat het bloeden snel stopt, en de kleine nog ff bij je mag blijven zitten...

Spannend ook etje, misschien toch het begin? hou ons op de hoogte!

Jeanine Grappig van die namen haha! Hij past dan vast gewoon heel goed bij jullie... Lekker aan vast houden! Als jullie hem mooi vinden dan krijg je spijt als je gaat wisselen!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Woow Kimberly, wat de rest zegt, hoe doe je dit nog allemaal!! Haha. Denk je wel een beetje om jezelf meis?

Elise, het zit je maar niet mee hè! Kop op meis nog heel even volhouden en dan heb je deze stress niet meer en kan je genieten!

Sunset, welkom terug!
    Fijn dat alles goed was bij de VK!

Ik mag morgen weer naar de VK, iedere week nu.
    Ik blijf het moeilijk vinden dat ik steeds zwaarder wordt, schaam me er een beetje voor ookal weet ik dat het bij zwanger zijn hoort. De vorige keer stond de teller op +14,9. Ik ben bang dat ik morgen wel op +17 zit.

Ik lig nu even lekker op m'n bed in de woonkamer... Heb net de hond uitgelaten en ben er gewoon kapot van.
    Hebben jullie ook een hond? Onze hond is de laatste paar weken heel anders... S nachts in de bijkeuken gaat ze dingen slopen, dat deed ze normaal nooit.
    En met wandelen luistert ze heel slecht naar mij.
    Erg vermoeiend, het is net alsof ze door heeft dat de baby bijna komt en dat ze zenuwachtig is ofzo.
    Hebben jullie hier ervaring mee?

19. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Nou idd echt een verlossing die toilet gang hAha.. Dat je daar zo naar kan verlangen zeg 😜 haha

Heb wel krampen maar niet regelmatig .. Als
    Zo m'n kleine dame is opgehaald ga ik even douchen , wie weet worden de krampen sterker.
    Hou jullie op de hoogte .. Het ronmelt wel in ieder geval

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Welkom terug Sunset. Beetje bij kunnen tanken?

Ik durf ook niet meer op de weegschaal. Week geleden stond de teller op +25kg.

Ik heb de hele dag rare onderbuikpijnen. Van die menstruatiekramp! Best wel aanwezig.
    Ook had ik het idee gisteravond een soort van oefenweeën ofzo te hebben? Buik spande aan en tegelijkertijd kreeg ik rugpijn. Heel zwakjes, hield even aan en liet weer los. Ongeveer 3x achter elkaar aan.

Deel Deze Pagina