Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koali gefeliciteerd!! Wat super leuk, en wat ook snel gegaan.. en hoe heet ze??

Ik ga vandaag een taart maken! Geen idee hoe zon 1 maar k heb echt zin in bakken! Whaha
    Lekkere witte chocoladetaart met aardbeien ofzo.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Koali nogmaals gefeliciteerd ! :D

Hier nog steeds baby binnen, ben er nu wel klaar mee met alles uitproberen om t op te wekken en het werkt niet dus schijnbaar nu al eigenwijs. Wel een vreselijke nacht nummer 3 gehad van de heup pijn, ik mag slaapmedicatie maar wil dit liever niet natuurlijk. Nog even uitzingen tot de controle maandag en dan toch even een hartig woordje praten met de verloskundige..

3. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het slapen is bij mij nu ook drama hoor.. Ook zo'n pijn in mn heupen. Kan echt maar een poosje op een kant liggen en dan moet ik weer draaien. En dan krijg ik weer harde buiken. pff..
    Zit nu op +14 kg.
    mmm.. dat klinkt heerlijk bloemetje, een witte chocoladetaart met aardbeieen!!! :)

Moet zo naar de verloskundige, eerst naar de fysio. Bleh, geen zin in. Heb de diabetesverpleegkundige toch ook maar gemaild over m'n suikers.. hopelijk kunnen we het nog even aankijken!

Veel plezier met shoppen met je ma, Maria! Gezellig!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Slapen is hier ook een verschrikking.
    En als de kleine er straks is worden de nachten niet veel beter haha ;)

Vanmiddag weer naar de VK.

En vandaag precies 37 weken :)

Verder weinig nieuws hier. Fijne dag meiden!

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Even ego. Versie is mislukt. Koppie wou niet voorbij mijn ribben.
    Nu wachten op de datum voor de verschrikkelijke keizersnede, bah!
    Ik voel me goed waardeloos! Kans van draaien is 1%.

6. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah bale Hbb. Jammer dat t mislukt is. Probeer je er maar bij neer te leggen. Maar is wel even zuur zeg.

Ja dat geloof ik fleur. Laat t maar rusten.. is misschien het beste. ;)

Net bij de verloskundige geweest. Kleine is idd gedeeltelijk ingedaald. Hoef niet meer te gaan liggen als de vliezen breken.
    Ze kijken t gelukkig nog even aan met de suikers. Nog geen insuline. Vrijdag de waardes doorbellen. Volgende week toch terug naar de gynaecoloog. Dan aan de hand van de grootte van de kleine en de hoogte van de suikers beslissen wel/niet inleiden. Spannend!!

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @hbb: wat balen zeg! Kan er niet meer van maken! Valt vies tegen!

Ik heb vannacht wel goed geslapen, merk dat als ik overdag meer doe, en dus kapot ben, ik ook beter slaap.
    Maar heup en bekkenpijn blijft. Dus vaak wakker helaas.
    Maar mag laatste nachten niet echt klagen.

Net gezellig een vriendin op de thee gehad. Zoontje nu op bed en ik ook zo een dutje doen. Tis maar vies weer! Daar ook regen?

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @fleur: ach kindje komt toch echt pas als kindje en jouw lichaam en klaar voor zijn!

9. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Aahhww balen hbb!! Kan me voorstellen dat je er heel erg van baalt! Maar het is dan helaas niet anders :( stuitbevalling is helemaal geen optie voor je? Zou er zelf niet aan moeten denken hoor :)
    Heb je een infuus gehad? Hoe is dat gegaan?

Jeanine, indd spannend zeg!! Afwachten maar!!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw Koali, gefeliciteerd meis!! En de allerlaatste loodjes hoef he lekker niet meer, heerlijk!! Ben ook benieuwd naar de naam!

Hbb: he shit.. Ik snap dat je ervan baalt zeg.. Is inderdaad wel een hele kleine kans dat beeb nog draait vanzelf. Hopelijk kun je het een plekje geven en accepteren dat t een keizersnede gaat worden.. Knuff voor jou!

Hier zometeen naar de gyn, ben benieuwd of uk is ingedaald. Verder erg moe maar ven ik eigenlijk 24/7, dus ik slaap nog wel goed. Maar moeheid is natuurlijk erg dubbel bij mij, vanwege de MS. Maar goed, slapen is wel fijn dus dat is in ieder geval mooi meegenomen!!

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ah Hbb, knuffel voor jou meid! Ik snap heel goed dat je baalt. Wanneer krijg je de datum voor de kz te horen?
    En hoe ging het met het infuus? Hoop dat dat dan in ieder geval mee viel meis.

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bedankt dames! Nu het inderdaad een plekje proberen te geven.
    Gyn. raadde me af om stuitbevalling te doen aangezien daar weer meer risico's aan zitten dan aan een keizersnede.

Het infuus viel reuze mee, totdat ik bloed over mijn hand voelde lopen. Ging toen bijna knock-out :)
    Datum van keizersnede hoor ik vandaag of morgen.

13. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Spannend Hbb..... niet leuk en dat moet je idd echt plaatsen.
    Gaan ze bij jou ook plannen in week 39?

Hier een zware emo dag. Je hoeft maar boe te zeggen en ik huil alweer. Steeds een drupje helder bloed meer niet. Maar Mennnnm wat maakt dat mij bang en onzeker, bah.
    Ik herken mezelf niet meer, ik die altijd alles kan relativeren lukt me nu echt niet.....

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat balen HBB :( Misschien kan je een gentle sectio overwegen?
    Stuitbevalling wordt inderdaad vaak afgeraden..

Elise snap dat dit je onzeker maakt tijdens een zwangerschap hoor je gewoon niet te bloeden.. Ik heb eigenlijk geen advies voor je behalve misschien wat afleiding proberen te zoeken?

Sam hier ook rot weer bah !

Jeanine je bent maar druk met al die afspraken haha, fijn dat baby is ingedaald scheelt toch weer wat zorgen !

Guusje jij succes bij de gyn hoop dat hij is ingedaald !

Hier vanavond voor t eerst zwangerschapszwemmen (en voor t laatst hoop ik :p ) Even lekker relaxen.. En hopelijk ben ik dan zo moe dat ik niet wakker wordt van de pijn s'nachts..

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hbb, balen zeg dat de versie niet is gelukt. Kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Elise: vervelend zeg dat je bloedverlies houdt. Dat je eet even doorheen zit, is helemaal niet gek.

Gisterenavond de hele avond last van kramp gehad om de zoveel minuten. Maar heeft helaas niet doorgezet. Hoop zo dat de bevalling een keer uit zichzelf begint zonder inleiding.

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hbb, dat was bij mij ook zo met het infuus inbrengen, werd erg bloederig... Het spoot namelijk uit mijn hand zo omhoog en alles zat eronder haha. Maar ik dacht gister dat kan ik je nu maar beter niet vertellen ;)
    Bij Een geplande keizersnee is tegenwoordig veel mogelijk gelukkig meid! Je hebt nu gelukkig wel de tijd om te bedenken hoe je alles wilt en er naartoe te leven.

Fleur. Veel plezier met zwemmen vanavond!

Elise, heel herkenbaar dat je onzeker wordt van het bloedverlies. Ik voel me ook iedere keer rot, ookal weet ik dat de kleine het goed doet. Bloed tijdens je zwangerschap geeft gewoon stress.

Ik heb net even boodschapjes gedaan met vriendlief en nu lig ik dus weer met pijn op bed, ik hoop echt zo dat die bekken pijn ba de bevalling over is. Als ik nu stil lig is er niks aan de hand, maar ik hoef mijn benen maar even te bewegen en ik ga door de grond, au!
    5 uur naar de VK en daarna de hele dag niks meer ;)

17. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    @kimberley1989

Ik woon niet in de buurt van spijk hoor. Kwoon in sommelsdijk..
    Maar vind t nie erg om een stukkie te rijden, en ff de mac meegepakt natuurlijk. Die heb je hier niet in een straal van 50 km

18. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wauw!! Weer een baby!! Super gefeliciteerd Koali!! Geniet van je wonder!

HBB... Snap heel goed dat je ongelovelijk baalt zeg! Een keizersnee is toch niet het eerste waar je voor kiest! Geef het een plekje.. Heb belangrijkste is dat de kleine gezond ter wereld komt!

Hier ongelovelijk moe vandaag! Veel gerommel en een soort menstruatie achtige krampen in mijn liezen en benen! Ook doet mijn stuitje heel veel pijn! Heb nog niet het gevoel dat het voor weeen zijn hoor... Meer dat het te maken heeft met het indalen!

Kan ook niet wachten tot de kleine geboren word, ben zo nieuwschierig naar hoe ze er uit ziet :D

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Geen gentle sectio. Onder geen beding. Het liefst onder algehele narcose, maar helaas.
    Nja, het wordt wel een gentle sectio maar mét scherm. Ik wil het niet zien.

@Elise: ja in week 39. Alhoewel, net niet ;). Ik mocht een datum kiezen en die valt nog net in week 38 :p

Sorry dat ik niet op de rest reageer. Ik kruip nu heel egoïstisch en zielig in bed!

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    HBB, kruip maar lekker onder de wol en verwen jezelf even! niks egoïstisch aan, je hoeft niet altijd sterk te zijn ;)

hier vanmiddag bij de VK geweest.
    alles was top, en ben in 2 weken tijd maar 300 gram aangekomen! jeeej haha :p zit nu met 37 weken op + 15,2 kg.
    geboorteplan besproken, was ook helemaal goed.
    De kleine meid is volledig ingedaald...
    de gemene steken die ik af en toe voel is dat ons meisje dan met haar hoofdje over mijn bekkenbodem beweegt.
    de harde buiken passen goed bij het termijn...

Wel moet ik deze week of begin volgende week nog even naar de gyneacoloog ivm het bloedverlies.
    ze wil even een extra check, puur om er zeker van te zijn dat er niks mis is. die afspraak krijg ik morgen te horen.

ben weer met een goed gevoel naar huis gegaan dus :)

Deel Deze Pagina