@elise: blijft spannend bij jou. Vruchtwaterpunctie, Lijkt me ook niet fijn... Maar denk idd dat longen met 37 weken wel goed moet zitten. Succes! @wish: ow wat fijn! Heerlijk genieten samen thuis! Verder ben ik t alweer kwijt, erg zeg pff
Jeetje Elise! Ik duim voor het beste voor je! HBB, idd gewoon aangeven dat je het heel spannend vind en er erg tegen op zit! Misschien kunnen ze je al op voorhand gerust stellen. Ik slaap ook slecht, op mijn zij begint mijn buik heel erg te trekken en als ik op mijn rug lig krijg in het benauwd. Ben dinsdag even lans de zorgwinkel gereden en de klossen in geladen.. Dit weekend gaat vl ze er onder zetten. Heb zo'n waterdichte molton van mijn zoontje op mijn matras, en alles staat en is klaar! Nesteldrag heb ik ook niet echt... Wil graaf nog de zolder opgeruimd hebben en mijn kast geschilderd... Dit gaat allemaal dit weekend gebeuren! Dat vind ik het eigenlijk wel goed en mag de kleine van mij komen hoor Omdat mijn zoontje zo vroeg en onverwachts kwam zit ik nu al echt te wachten tot het begint haha... We zijn ook gewoon een beetje zenuwachtig met zijn alle!
Heb ook voedingdkussen bij mij in bed liggen. Op mijn rug liggen gaat ook niet meer, af en toe heel eventjes.
De longrijping was nog niet goed. Krijg nu 2 dagen injecties om dit proces te versnellen.... ik blijf hier dus sowieso tot zaterdagmiddag. Dan kijken ze weer verder naar het bloedverlies en wat ze gaan doen. Het is dus echt per dag bekijken.....
Voedingskussen heb ik ook in bed liggen maar als ik daar mee ga slapen krijg ik het weer super warm, en breekt het zweet me aan alle kanten uit.. Of ik krijg last van me nek! Slapen gaat gewoon in etappes hier elke keer een uurtje en dan weer een uurtje wakker... Het zijn de laatste loodjes he!
Sterkte Elise, hopelijk duurt t niet lang meer zo want dit is niet fijn! Pfff, voel me echt verschrikkelijk vandaag.. Moe, pijn in rug, benen en voeten, kan amper lopen.. Hopelijk morgen een betere dag
Dat heb ik dus ook Sunset snik heet man zo´n kussen tussen de benen pfff Jeetje Elise balen, maar denk dat het niet lang meer duurt komt goed ! Vervelend Guusje, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen Hier om 22:00 uur die pil nemen met paracetamol douchen, even tv kijken en hopen op een goede nacht anders ren ik vannacht nog naar de huisartsenpost haha
Wat balen Elise! Voedingskussen in bed is heerlijk, maar ik heb een wat goedkopere. Dus een wat dunnere, kan mijn benen er net niet lekker omheen vouwen
Elise wat jammer, je had onbewust natuurlijk stiekem een ander antwoord verwacht .. Fleur, ik hoop dat je een betere nacht krijgt! Waarop positieve laatste weekjes volgen .. Hier ook voedingskussen, gebruik hem af en toe maar merk sowieso dat ik sinds het stoppen met werken nagenoeg geen last meer heb, tenzij ik veel ga doen natuurlijk.. Kortom, hier dus eigenlijk ook goeie nachten, met weinig pijn. Af en toe uit bed om te plassen maar ik plof mn bed weer in en ben weer vertrokken. Hier hoeven we ook geen klossen.. hebben een boxspring die boven de 80cm hoog is dus was niet nodig, maar voor degene die wel klossen krijgen.. het is heerlijk in en uit stappen!! Waren er hier nou ook nog meiden die thuis gaan bevallen?
Ons bed staat al heel lang op klossen, ivm de bekkeninstabiliteit. Nou ja, bierkratjes, haha. Fleur, ik hoop dat je pil werkt! Ik heb nu een dikke week een hoog laag bed in de woonkamer... Ook ivm de bekkeninstabiliteit. Ik slaap s nachts namelijk ook niet en dan is het overdag wel heel fijn om even te kunnen liggen hoor. Je hoeft dan niet eens te slapen maar als je overdag kunt liggen komt je lichaam al een stuk meer tot rust... Lijkt mij voor jou ook niet verkeerd?... Morgen middag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Omdat ik steeds toch wat bloed verlies heb willen ze voor alle zekerheid even checken. Nooit verkeerd natuurlijk. Ik word hier ondertussen gek van mijn rustloze benen, grrrr zo irritant! Vanavond weer een cursus avondje gehad, Dit keer mooie bevallingsfilmpjes gekeken en ook iets over dubstan baby taal ofzo, wel interessant. Hebben jullie hier al eens van gehoord?
@Elise: ow wat balen zeg, je zou denken met 37 weken dat dat wel goed zit. Balen zeg, maar hopelijk helpt het snel en heb je gauw duidelijkheid. Lijkt me erg vervelend zo de laatste loodjes. Sterkte! Ben net half uurtje thuis van lekker uit eten. Gelukkig rustige baby zodat ik aardig wat kon eten. Vaak drukke baby en krijg dan niks weg door die voeten in mijn maag! Morgen laatste dagje school (eindelijk!!) Dan echt rust en niks geen verplichtingen meer!
Ik hoop dat t werkt Fleur! Misschien wat warme melk met honing? Kan ook helpen! En een klein hapje eten ook soms.
Ach Elise, wat ontzettend rot zeg! Heel erg veel sterkte de aankomende tijd.. Wat een achtbaan (van emoties ook) zeg!! Denk aan je hoor! Fleur, succes vannacht! Hopelijk slaap je lekker! Citroen, kun je een foto maken van hoe je bed erop staat? Vind het stiekem een beetje eng op bierkratten hahaha Heb je vloerbedekking of laminaat? Wij laatste, dus ook bang voor schuiven hahaha Heb nog nooit gehoord over dat waar je het over hebt Sam, fijn dat je lekker hebt kunnen eten! Gister ben ik ook wezen wokken met mn vriend.. Hmmmm zo lekker! Hier slaap ik ook met een voedingskussen.. Beter te doen dan zonder, op mn zij dan.. Lig dan wel ook vaak zonder deken hahaha warm!! Vandaag nieuwe kleren opgehaald die ik op internet had besteld, kan ze alleen niet passen hahahaha En opaatje geholpen.. Heb hem hip gemaakt.. Hij wordt 88, heeft al een Iphone en sinds vandaag WhatsApp whoehoee hahaha Morgen weer controle, ff vragen wat hun beleid is qua strippen, overtijd lopen (vooral wat de max is) en wat we moeten doen als de bevalling begint terwijl we ergens anders zijn dan thuis Moest eigenlijk om 1415u, maar kreeg net een SMS of ik 1315 kon, want die 4 voor mij, waren dus al bevallen.. Ik wil ook!!! Slaap lekker meiden!
Kimberly, ik maak morgen even foto's voor je Wij hebben tapijt. Maar het staat heel stevig, valt mij echt reuze mee!
Nu nog een dagje school overleven.. Ben doodop... Maar hopelijk weinig serieus les en vanmiddag gezamelijk lunchen.. Hoop het tot dan te trekken, denk dat ik daarna naar huis ga.. Ben op!
Aaahhh balen Sam!! Ik daar in tegen een goede nacht gehad... Maar werd wel ongelovelijk brak wakker, alsof ik gisteravond 2 flessen wijn achterover heb gegoten... Echt zo'n katerig gevoel! Nou ik drink geen druppel.. Dus waar dit gevoel dan weer vandaan komt?? Vandaag maar ff een rustig dagje inlassen! Moet nog wel ff stofzuigen maar dat is alles. Vandaag ook precies 37 weken trouwen jeej! Wat een mijlpaal... Vanaf nu mag ik zonder medische indicatie bevallen en mag de kleine meid komen al sta ik pal achter de gedachte dat ze komt wanneer zij er klaar voor is... Hoop ik ooo vuurig dat dat niet meer te lang duurt! Ben namelijk zooo nieuwschierig!!hahaha