Balen Sam, dat je zo rot hebt geslapen! hoop dat je de dag een beetje door komt!! Fijn hè Sunset! Ach, het is nog echt max.5 weken.. Laten we dat maar in ons hoofd houden
Pfff dat slapen valt echt niet meer mee! Nog even doorbijten Volgende week begint school weer, dan komt er weer een beetje ritme in hier hopelijk helpt dat. Bij mij neemt de drukte in m'n buik wel af op moment, af en toe voel ik het bijna een dag niet. Misschien is dit een voorbode? Gisteren op kraamvisite geweest bij een collega, echt een droppie en bijna onvoorstelbaar dat wij straks ook weer zo'n hummeltje hebben. Ps. ik baal wel echt van het weer, om zoo depressief van te worden!
Sam: balen dat je zo slecht geslapen hebt. Ben ook zo nieuwsgierig naar de kleine en ook ontzettend zenuwachtig. Wat zouden jullie doen. Manlief heeft een aafscheidsfeest van een collega als ik 39,5 week ben. Het is alleen ruim 1,5 uur rijden. Ben dan echt bang dat hij niet op tijd is. Aangezien het de derde is ben ik bang dat het heel snel gaat.
He meiden , Hier ook nog steeds geen beeb. Afgelopen woensdag controle gehad in ZH. Kleine ligt gelukkig met het hoofdje in m'n bekken . Bij inwendige controle is m'n baarmoedermond helemaal verweekt en 2 cm ontsluiting . Yeahhhh , blij mee hihi. Nu hopen dat ze zich zelf aankondigt. Volgende week weer controle en dan word er ook een datum geprikt voor inleiden . Eind is in zicht! Elise wat naar zeg. Had ook wel verwacht dat de longetjes nu rijp zouden zijn. Zou ook zeggen als alles Goed is straks dat ze het maar moeten halen .deze onzekerheid is ook niks . Succes nog even ! Lees veel meiden met bekken problemen .. Vervelend hoor! T is niet niks .. Heb er ook veel last van gehad maar nu met therapie gaat het best aardig !
Gisteravond ook wezen eten. Echt geprobeerd op te letten. Suiker was natuurlijk veel te hoog. Heb zaterdag weer een etentje. Opa wordt 90. Dus dan kan ik echt bijna niets eten. Maar ja. Daardoor is insuline nog weer even uitgesteld. Maandag weer bellen. En dinsdag naar de gynaecoloog. Spannend. Lastig he dat slapen. Ik slaap vaak eind van de nacht nog poosje als man weg is. Haha. Dan pik ik zn kussen er ook nog bij. Idd nog even volhouden. het einde komt nu toch echt in zicht! Nienke. Ik zou denk ik liever hebben dat hij thuis bleef dan dan
Eetje, dat klinkt goed! Dat zijn nog maar 8 cm's te gaan Nienke, zou het dan indd ook wel beetje spannend vinden hoor! 1,5 uur is echt best ver! Je zou zeggen, in 1,5 uur wordt er ws geen kind geboren, maar zal je maar net zien Jeanine, echt rot dat suiker joh! Lijkt me zo ontzettend vervelend dat je niet gewoon lekker kan eten wat je wil Hier slaap ik ook de uurtjes nadat vriend uit bed is, wat beter dan de rest vd nacht hahaha Abygail, zou toch ff naar vk bellen hoor.. Een dag (bijna) niets voelen is volgens mij toch niet goed? Weet toevallig dat ze het rustig heeft vandaag ff voor de zekerheid kijken of alles goed is?
Eetje: spannend hoor. De eerste 2 cm heb je in ieder geval gehad Jeanine: balen van de suiker. Komt het wel weer goed na de zwangerschap? Gelukkig denken jullie er hetzelfde over. Vond mezelf alweer zo'n zeur.
Nienke, ik zal het van het moment af laten hangen! Het hoeft natuurlijk niet geboren te worden met 39,5. Denk dat als het de 3e is het echt wel optijd begint te rommelen en als jij die ochtend het gevoel heb dat het rommelt dan is het idd niet prettig als je man 1,5 uur uit de weg is... Gewoon nix toezeggen en van het moment af laten hangen dus.. Daar zal ik voor kiezen. Of moet hij van te voren aan geven dat hij er wel of niet is? Dan zal ik het ook niet prettig vinden als die gaat.
Balen sam van je slechte nacht niet leuk ! Wauw Kimberly mijn schoonmoeder heeft nog niet eens whatsapp haha Abygail ja het weer is wel echt vreselijk had graag hoogzwanger in het zonnetje gezeten Hier ook wel eens wat rustiger maar wel altijd beweging anders echt bellen ! Nienke, hoe gingen je vorige bevallingen? Is hij elke seconde te bereiken? Ik weet niet of ik het prettig zou vinden maar mijn bevalling duurde 26 uur dus ga nu van de helft uit dus tijd zat... Eetje jeej nog maar 8 haha, waarom inleiden? Jeanine lijkt me zo rot he suiker Gelukkig is het na de zwangerschap verdwenen !! Hier een nacht goed geslapen weliswaar zonder die slaap pil durfde ik niet zo goed te nemen hihi. Nu om 21:00 uur paracetamol en om 3 uur vannacht en werd om 11 uur wakker gemaakt door vriend, niet aan 1 stuk geslapen maar goed wel genoeg We kunnen er weer tegen aan! Fijne dag !
Sunset: hij moet nu aangeven of hij wel of niet komt. Zit ook diner bij. Daarom heb ik ook gezegd liever niet Fleur: de bevalling van Sara duurde 5 uur en Thije een stuk langer. Wel ben ik bij allebei ingeleid en liep ik overtijd.
De suiker is straks gelukkig over idd.. ja wel effe balen. Maar ja. afwachten maar weer. Fijn dat je goed geslapen hebt hoor Fleur! Kun je wel gebruiken denk ik! Idd Abigayl, bellen als je het niet vertrouwd! Je gaat het wel anders voelen. voel nu niet meer echt schoppen, maar van die bewegingen. Dat het eigenlijk net niet meer past haha. Maar toch wel de hele dag door eigenlijk hoor.. Wat fijn Eetje, dat is alvast twee centimeter! Ben zelf ook zo benieuwd dinsdag hoe t allemaal zal gaan bij de gyn. Vandaag lekker een dagje rustig aan.. Straks even bij m'n nichtje om een bakkie.
sam, balen dat je zo'n rot nacht hebt gehad, hier helaas ook weer amper geslapen. nienke, ik zou het niet doen, 39.5 weken is wel heel tricky hoe staat je man er tegenover? abygail, als je het een hele dag niet voelt zou ik toch even bellen. het bewegen hoort wel te veranderen, maar niet in hoeveelheid... meer dat je de baby minder krachtig voelt ofzo... eetje, woow al 2 cm! betekent dat dan dat het niet lang meer gaat duren? (ben echt een dummie hoor ) fleur, fijn dat je goed hebt geslapen! Ik ga zo richting ziekenhuis voor controle bij de gyn. ik hou jullie op de hoogte.
Succes Citroen! @Nienke: persoonlijk zou ik helemaal nerveus worden als man met dat termijn nog 1.5u verderop gaat zitten. Spannend hoor Eetje. @Abygail: gewoon even bellen. Al moet ik ook zeggen dat ik de baby steeds minder voel. Wel voel ik de baby draaien en doen, maar echt het kickboxen is voorbij
Tweekids .. Vorige bevalling duurde de uitdrijvingsfase veel ste lang . Dit kwam omdat mijn dochter ruim 8 1/2 pond woog . (Zelf erg tenger en klein ) mijn lichaam heeft daardoor best een klap gehad en dit kwam deze zwangerschap pas aan het licht doordat er een verzakking optreedt Vandaar dat het gewicht van de beeb nu in de gaten word gehouden en doordat ze zwaar is zal ik eerder worden ingeleid om verdere schade te voorkomen
Citroen @ Geeft niets hihi .. Het betekend meer dat alles wat ik voel aan voorweeen en harde buiken iets in werking zet daar beneden . Als ze me zouden laten lopen kan het zomaar zijn dat ze uit zich zelf pas met 42wk komt. Het zegt dus helemaal niets of ik hierdoor eerder beval. Al hoop ik het wel ! Ik heb ookde verhalen gelezen over die tabletjes van caulophyllum . Heb ze zojuist binnen en ga toch eens kijken of het iets uit haalt. Baad het niet dan schaad het niet
Ziet er indd stevig uit! Ik heb ronde poten onder mn bed, dus Drm beetje huiverig.. En dan ook nog laminaat Ga denk ik toch maar mn kleed uit de woonkamer eronder leggen tegen het schuiven.. Vanavond gaan we ze eronder zetten