Ow ja dan zou ik er wel even dat kleed onder leggen. Ik zit in de wachtkamer, loopt natuurlijk weer uit hier bij de gyn... En wachten duurt lang haha. Eetje, wat naar zo'n verzakking! Ik hoop voor je dat het snel komt. Bij 2 cm ontsluiting zou ik al denken dat de bevalling is begonnen haha
Mooi hoor Eetje! Kimberly wat ben je allemaal van plan als je denkt dat bierkratten onder de poten vandaan schieten? haha Citroen bij jou ook altijd uitloop pfff vreselijk succes! Hier vanmiddag besloten te gaan zwemmen met ze 3en zal voorlopig de laatste keer zijn (sowieso de laatste x met zijn 3en haha) Hopen dat ik nog een beetje kan ontspannen in het water
Mooie buik Eetje!! Citroen, balen zeg! Hoe is het geweest?? Fleur, je weet toch, met mn marktplaats stash los gaan nee joh, maar vind het gwn maar een gek idee, 200 kg op bierkratten Hier net ook controle gehad.. alles was weer prima.. Zij schat de kleine zo rond de 3500/3600 gram bij 40 weken.. Geweldig gewicht
TweeKids, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Elise75, 3 juni, 1e kindje, Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 12 mei Controle VK - Kimberly 12 mei Controle VK - Wendy424 13 mei Controle VK - Sunsetmiffy Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 ????
@ nienke, als hij het van te voren moet aangeven zal ik idd ook nee zeggen! Je weet het nooit tegen die tijd. Mooie buik hoor etje!! Wat fijn dat je goed geslapen heb fleur! Hopelijk vanavond nog een goed nachtje! Ik heb net een cheesecake gemaakt samen met mijn zoontje jam jam! Kan niet wachten tot we er van kunnen smullen hihi Ik heb trouwens dinsdag 13 mei weer een controle afspraak bij de verloskundige
Hee meiden. Inmiddels weer terug van de gyn. Ze heeft een echo gemaakt en alles was gelukkig goed Waarschijnlijk toch echt een gevoelig zwak plekje van binnen dat iedere keer gaat bloeden als het net even te veel belast wordt. Wel een geruststelling dus, de placenta zag er ook goed uit en lag mooi. De baby lag iets voor op schema volgens de metingen. Ze zit nu op 38w1d... Ze weegt nu 3000 gram. Is dat goed? ( echt weer een dummie mama vraag haha)
Wat fijn meid! Gelukkig gerustgesteld! Maar volgens mij een mooi gewicht hoor! Ze doet het goed in je buikkie als ze voorloopt Niks om je zorgen om te maken!
Pff. Ben echt zo moe vandaag. En constant harde buiken.. vanmiddag nog maar weer gaan liggen. Hoop dat t niet al te lang meer duurt. Maar ja dat hebben we volgens mij allemaal wel hè. Fijn dat alles goed was citroen! !!!
Lekker Sunset cake jammie ! Kimberly haha ik zie het voor me Hier klossen en dat zijn van die smalle dingen, 200 kg erop soms komen me er geluiden uit het bed dat ik denk we gaan zo ten onder maar nog niet gebeurd Citroen helemaal prima hoor ! Er zit op echo metingen vaak een marge van 500 gram meer of 500 gram minder dus het kan ook nog meevallen komt goed ! Jeanine vervelend die harde buiken als ze nou nog regelmatig kwamen had je misschien wat hoop haha. Gewoon rustig aan doen. Hier terug van een paar uur zwemmen met de mannen, ben dood op en dat terwijl ik niet meer heb gedaan dan in het peuterbadje zitten haha.
Ik mag morgenmiddag naar huis als de bloedingen wegblijven tot dan.... Dan is het 'wachten' of er nog een bloeding komt voor de geplande keizersnede. Wanneer die bloeding wel komt dan wordt de ks eerder uitgevoerd. Door de longrijping is de kleine dame er helemaal klaar voor dus dat is mooi!!! Ik vind het fijn als ik nog even naar huis kan. Dus daar ga ik voor!!!
Jeetje wat hebben jullie een hoop afgekletst! Sorry, reageer ff alleen op wat ik echt heb onthouden... @Elise: zou fijn zijn als je nog ff thuis kan ontspannen voor alles begint. Duim voor je! @ontsluiting: ik had bij de 1e rond de 35/36 weken al lichte weeen, toen ook naar zkh en aan monitor. Had toen ook al 2cm ontsluiting. Toch pas met 40 weken en 3 dgn bevallen, dus zegt HELAAS niks.. Hier pittige ochtend school, viel me vies tegen. Ben na de gezamenlijke lunch naar huis gegaan. Geprobeerd wat te slapen, aangezien zoontje bij gastouder was. Maar viel tegen. Rusteloze benen en voeten! Net lekker hete douche genomen en plof zo op de bank met een kop thee en boekje.. Morgen weer die klote boodschappen..! En een man die niet snapt dat ik het fijner zou vinden als hij ff alleen gaat.. zucht
Sam: hij kan nu toch wel begrijpen dat jij er geen zin meer in hebt? Grrrr.. Mannen.. Begrijpen er af en toe geen ene *#%} van! Citroen: fijn dat controle goed was!! En inderdaad een mooi gewicht, mijn dochtertje woog 2680 Gr bij geboorte, is geboren bij 39,2. Eetje: mooie buik hoor, prachtig!! Fleur: fijn dat je een goede nacht hebt gehad, volhouden! Elise: fijn dat he nog naar huis mag! En geruststelling dat beeb in principe klaar voor de bevalling is! Nog eventjes! Hier: merk nu dat ik echt weinig kan doen nog, ik heb verschrikkelijke last van mijn rug, als ik mijn dochtertje optil, of buk schiet t in mijn rug.. Echt verschrikkelijk! Moet ook continu naar extra lucht happen, hebben jullie dat ook?
@Guusje: het dat soms wel als ik zoontje optil, maar ook pijn in mijn buik, spier die je dan oprekt ofzo. Lucht happen herken ik wel, maar dat is soms ook als ik gewoon in bed lig. Ja, mannen.. vind het vooral vervelend dat ik hem er telkens aan moet herinneren. Dus ik zei net ook al: als ik morgen nog zo een pijn heb, zie ik het echt niet zitten om boodschappen te doen.. Krijg je terug: dan ga ik wel alleen Maar de manier waarop.. Barst ook van de pijn in me voeten, dus vraag je heel lief of hij ff mn voeten wil masseren. Krijg ik: nou dat zal niet helpen.. Tja en bedankt, proberen zou fijn zijn.. Ach, deels hormonen die de irritatie veroorzaken denk ik dan maar, dus negeren en in zwijgmodus haha
Fijn dat de kleine er toch klaar voor is Elise. De kans is, jammer genoeg, groot dat je misschien wel de volgende bent i.v.m. de bloedingen! Al hoop ik voor je dat die nu nog een week of 2 - 3 wegblijven!
zo. zit al weer vroeg beneden. pff. slecht geslapen zeg. Ook af en toe wat zeurend gevoel in onderbuik en rug, misschien voorweeën ofzo? @ Elise, hoop voor je dat de bloedingen een poosje wegblijven hoor! Spannend zeg! Kan niet anders zeggen dan dat mijn man echt super lief is. Gisteren heeft ie alleen de boodschappen gedaan. zonder te mopperen hoor.. Hij ruimt ook op en denkt mee. Echt een schat. Ik wilde nog een extra plank in de inbouwkast voor het beddengoed haha. Gaat ie ook nog doen vandaag. @ guusje, dat naar lucht happen herken ik niet zo goed, ben wel buiten adem eer dat ik de trap op ben.
Elise: zou lekker zijn als je nog even wat tijd thuis zou hebben. Gelukkig is de kleine er helemaal klaar voor. Hier ook een man die je af en toe wel .......... Vooral als hij zegt bij de andere twee was je helemaal niet zo. Nu wel denk Ik dan, kan er niks aan doen. Gisteren in ene ontzettende rugpijn en alles eruit gegooid. Gaat nu gelukkig weer een stuk beter. Ook elke Jet harde buiken bij omdraaien in bed.
Hier ook al weer wakker! Gelukkig wel redelijk goed geslapen! Ook gerommel gehad vanacht trouwens... Kramperig gevoel in onderbuik / liezen en schaambeen... Nu nergens meer last van! Misschien voorweeen idd... Spannend! Mijn vriend doet eigenlijk altijd alleen de boodschappen op zaterdag, ook zet hij regelmatig de wasmachine aan en ruimt op! En toen ik nog aan het werk was kookte hij ook nog eens elke avond, omdat ik daar echt te moe voor was. En eigelijk alles wat ik aan hem vraag doet die wel zonder al teveel gemopper... Mag dus ook echt niet klagen haha... Hij zegt wel eens tegen me, je gedraagd je als een prinsesje... Dan zeg ik altijd als jij me behandeld als een prinsesje dan blijf ik me zo gedragen hihi! Als ik het zo terug lees klinkt het wel heel verwent haha... Dat valt wel mee hoor! Vanmiddag ga ik gezellig lunchen met een vriendin, en gaan vl en ik de zolderopruimen. Daar staat het logeer bed, vind het fijn als die helemaal klaar staat zodat, mocht de kleine 's nachts komen.. Mijn ouders gewoon deze kant op kunnen komen en een bed hebben om in te liggen! Zo hoeven ze ons zoontje niet waker te maken en kan die gewoon rustig verder slapen in zijn eigen bedje, vind ik wel zo rustig voor hem ook! Ff voor de mama's met al kindjes.... Hoe zijn jullie andere guppekoppies er nu onder? Ik merk aan die van mij dat hij echt wel een beetje gespannen is voor de komst van zijn zusje... Niet dat hij er vervelend onder is hoor, hij vraagt wel veel aandacht van me.. Laatst werd die heel maar dan ook echt heel boos omdat hij een andere kleur toetjes bakje wilde hebben en schoot helemaal in een peuterdriftbui en was bijna niet te kalmeren. En toen ik laatst een beetje boos tegen hem deed omdat hij aan het gooien was met zijn speelgoed... raakte hij helemaal in paniek omdat ik een beetje boos tegen hem deed... Ik schrok echt heel erg van zijn reactie, normaal reageert hij een stuk relaxter op alles! Denk echt dat hij heel goed door heeft dat de baby nu bijna komt en hij dat ook heel spannend vind! Soms heb ik het best met hem te doen hoor, voor hem gaat straks echt het meeste veranderen.
Sunset: mijn dochter kijkt er heel erg naar uit. Die is volgens mij van dezelfde leeftijd. Maar die heeft het al een keer meegemaakt. Mijn zoontje is al redelijk driftig van zichzelf, merk nu nog niet echt wat aan ze. Ben wel heel benieuwd hoe ze dadelijk gaan reageren. Heb ze al in de box laten liggen en ze mogen de kleine van een vriendin vaak vasthouden.