Fijn dat het zo goed gaat koali! Geniet dr maar lekker van! Klaag maar lekker hoor fleur! Zo leuk is het idd niet om zwanger te zijn als je allen maar pijn heb! Snap heel goed dat je er klaar mee bent! Wauw! Wat een super schattig jurkje guusje!! "Jarloers" ik ben echt een creabea maar met een naaimachine kan ik dus niet over weg... "Baal" maar als ik dat zo iets schattigs zie... Denk ik toch maar dag ik eens op les moet gaan ofzo! Op moederdag ben ik al bij met een mooie tekening en een extra knuffel! Wij doen ook niet aan cadeautjes! Net te horen gekregen dat het heel slecht gaat met mijn omaatje... Erg verdrietig word ik er van! Erg veel hou ik van dat oude mens, ze is dan al wel 96 en werd de laatste jaren steeds vergeetachtiger... Maar heeft altijd veel voor me betekend! Nu gaat het zo slecht dat ze misschien al weg is nog voor de geboorte van ons meisje, en zal ze haar zo ie zo nooit meer te zien krijgen
Sunset, dat hoeft ook niet hoor, maar zelfs dat vergeet hij.. En hij kan nu niks meer voorbereiden want hij moet morgen gewoon werken.. En wat verdrietig van je oma... ik hoop dat ze de kleine nog even mag zien/vasthouden. Sterkte!
Hey guusje, ik snap het wel meid, erg jammer en gewoon niet leuk! Tuurlijk spelen de hormonen mee, maar het is niet leuk. Om je even een hart onder de riem te steken weet ik wel zeker dat jullie lieve dochter ontzettend veel van je houdt en morgen misschien nog wel een beetje extra! Hier houden de krampen wel aan hoor en krijg het nu zelfs een beetje benauwd, maandag is onze jongste telg jarig en dat vieren we aankomend weekend.... Hopen dat de baby nog even wacht rn anders moeten we een hele creatieve oplossing verzinnen. Over manlief mag ik echt niet mopperen, ik denk dat hij eerder te bezorgd is. Fleur klaag maar lekker! Gooi het er maar uit! Elke dag pijn en belemmeringen is ook niet leuk! Ik leef met je mee en hoop dat je je snel beter gaat voelen!
Fijne moederdag voor wie al moeder is. Guusje komt goed.. ♡ We zijn bijna allemaal moeder. Spannend!! Heel veel sterkte met je oma sunset.. Hopelijk kan ze jullie meisje nog zien.. Zit alweer paar uur op de bank. Slaap echt niet meer na zes uur. Manlief ligt nu nog lekker te slapen. Ik ga straks nog wel weer terug. Haha gezellig.. Gisteren avond etentje gehad van mn lieve opa. 90 jaar en nog fit hoor. Ze waren zo blij dat ik er was. Wel eerder weg gegaan. Had gewoon drie uur lang een harde buik ongeveer. Echt niet lekker. Daarna nog lekker liggend naar songfestival gekeken.. heel goed opgelet en suiker was maar iets te hoog gisteravond. Vanochtend nuchter wel dikke punt te hoog. Ben zo benieuwd wat de gynaecoloog zegt dinsdag. Misschien gaan ze deze week wel inleiden. Zou natuurlijke bevalling fijner vinden maar ja. Als t beter is dan maar inleiden.
Sunset snap het helemaal, mijn oma overleed 2 dagen voor de positieve test zo tegenstrijdig Hoop dat ze de kleine nog even kan zien ! Jeanine fijn dat je toch een leuke avond hebt gehad ! Ik ben ook benieuwd wat de gyn zegt ! Hier gisteravond gezellig gehad en bleef harde buiken houden is dacht YES het is begonnen, maar helaas zodra ik ging douchen vannacht zakte het af Bleh ben het beu en zo benieuwd wanneer ze komt, morgen maar aankaarten bij de vk dat ik eis dat ze even moet voelen haha. Dinsdag accupunctuur voor mijn bekkenpijn ben benieuwd of het wat doet.. Fijne Moederdag ! Hier helaas ook niks anders dan standaard afbakbroodjes op zondag ..
@sunset: o wat verdrietig van je oma. Hopelijk valt het mee... Moederdag. tja tis dak het zelf zeg. Anders vergeet mijn man zn moeder nog! Man is ontbijt aan t maken met zoontje haha dus ben benieuwd. Vorig jaar zelf kadootje uitgezocht, hangertje voor aan armband. Maar hoeft niet eens per see. Tekening of dikke knuffel is wel goed. Maar ontbijt, heerlijk! Barst van de honger dus ze mogen wel opschieten! Moeten om 11u bij schoonouders zijn. En uiteraard 'slaap' ik nog.. Haha
Fleur: je mag lekker mopperen hoor, daarvoor zijn weer toch. Guusje: balen dat hij moederdag vergeten is. Ze hoeven niks extra's te doen. Maar er aan denken is het minste wat ze kunnen doen. Wat een super schattig jurkje. Als ik het kon zou ik het ook doen. Hier vanochtend van de kinderen een "kunstwerkje" gekregen. Nu gaan we croissantje en broodjes eten. Dat was voor ons ook wel weer het extra wat wij doen voor moederdag.
Nou.. Ik maar wachten, maar denk nietvdat ik een ontbijtje krijg.. Zo stil beneden.. beetje jammer dit
Fijne moederdag iedereen! Ik hoop dat je je ontbijtje toch hebt gekregen Sam. Ik doe al jaren niet meer aan moederdag. Verwacht ook niet dat wij later aan moeder/vaderdag doen, ja de kind(eren) vanuit school misschien.. Ik word helemaal gek van die buikkrampen! Helemaal down-under wat soms doortrekt naar mijn rug. Zijn dat oefenweeën?
Denk het HBB vervelend ! Hier zo vreselijk moe ik ga zo maar weer eens naar bed, ben het zo beu ze moet eruit haha
Ja ontbijt toch gekomen, maar mega laat! Ach.. Voel me al paar dagen beetje lamlendig. Alsof ik de dag ervoor flink heb gedronken. Komt iemand dat bekend voor? Hoofd zwaar, dorstig etc. Hou ook meer vocht vast. Vooral handen voeten en gezicht, al vind ik het nog meevallen vergeleken met 1e zwangerschap. Zat al te googlen naar zwangerschapsvergiftiging. Vocht, sterretjes zien en tintelende vingers.. Maar ff aankijken denk? Geen pijn in buik ofzo.. Dinsdag weer op controle
Even bijtanken TweeKids! Heb je erg zoutig gegeten gisteren Sam? @Nienke: ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik heb het gevraagd vorige week maar kreeg er geen antwoord op. Wel kon de dokter vrij makkelijk het kontje van plek krijgen, dus denk niet dat het toen erg ingedaald was. Baby zit nu wel lager heb ik het idee?
Hier een kadootje van de ongeboren baby gekregen op Moederdag. Ik voelde haar de hele ochtend namelijk al niet. Dus VK gebeld, die is langs gekomen... Hartje was goed maar ook zij kon geen beweging uitlokken. Dus naar het ziekenhuis en aan de ctg. Gelukkig was alles goed maar leuk is anders Ze konden op de ctg goed zien dat ik best veel harde buiken heb. Ik ben dus niet gek haha, die harde buiken zijn er echt.
Haha Citroen dacht je dat ze niet echt waren? Balen maar fijn dat het even goed gecontroleerd is ! Sam je ziet sterretjes en tintelende vingers? Ik zou morgen even je bloeddruk op laten meten bij de vk of huisarts just to be sure. Hier geslapen en de harde buiken weer afgenomen wordt er kriegel van zodra ik ga douchen stoppen ze om een paar uur later weer terug te komen. Nog max 3 weken hou ik mezelf maar even voor..