Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Nee niet zout gegeten of anders dan anders.
    Bloeddruk? Die is standaard (te) laag

2. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @citroen: gelukkig alles goed maar leuk is anders. Bewegen nu al terug? Veel harde buiken?

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hier het afgelopen uur ook aardig wat harde buiken. Mag van mij wel afzakken weer, hoeft nog niet :)
    Al zal ik blij zijn van de pijn wat af te zijn haha

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier nog steeds gerommel, harde buiken in combi met ongesteldheids pijn beetje aan het zeuren, niet constant maar af en toe maar nog geen regelmaat in te ontdekken. Duimen jullie dat het doorzet ? :D

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    He bah citroen! Das niet leuk! Hopelijk laat ze je niet meer zo schrikken!

Fleur, ik duim voor je! Zou fijn zijn als je accupunctuur niet meer nodig is ;)

Sam, gek wat je aangeeft! Als je er lang last van blijft houden ff bellen hoor!

Voor de moeders onder ons: Fijne moederdag.. Voor de nog-niet-moeders onder ons: Fijne bijna-moederdag ;)

Vandaag op bezoek geweest bij mijn sm en mdr.. Wel even gezellig, maar zie het vandaag toch wel gewoon als de laatste dag van de bezoekjes hoor.. Geen zin meer om te gaan zitten en ' pootjes' te geven :p De man van mn zus is zaterdag jarig, maar heb al aangegeven er ws niet te zijn.. Gwn geen zin meer in..
    Hier staat nu het bed ook op kratten.. Vriend is net bezig geweest.. En ik heb de banken even gestofzuigd en gedaan..
    We hebben ook de box naar boven gehaald, dus die morgen maar even in elkaar zetten :D Wordt tijd he, vandaag 38 weken! Whoehiee

Heb ook wel veel harde buiken trouwens vandaag.. Maar niet pijnlijk ofzo, ook niet echt in combi met buik of rugpijn, dus we blijven gewoon nog lekker effe door wandelen :) Ga me nog niet zo gek maken bij elk gevoel, krampje of gedachte.. Hij komt wanneer hij wil en ik heb vast de pech dat ik dik over tijd ga, dus dan valt alles mee wat ie toch eerder zou komen ;)

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: inderdaad een leuk cadeautje van de uk.

Fleur: duim voor je dat het doorzet. Duim duim duim.

Sam: zou voor de zekerheid even bellen. Ook een lage bloeddruk kan gevaarlijk zijn.

Vandaag even bij mijn ouders geweest. Hier verder nog rustig. Morgen naar de vk, auto naar de garage. Dan nog naar kantoor even taart eten.
    Verder ontzettende keelpijn die maar niet overgaat.

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Aan lage bloeddruk kunnen ze niks doen.
    Heb ik normaal al en met zwangerschap extra laag.
    Ga zo mn drop voorraad maar weer erbij pakken.
    Voel me met vlagen zo..
    Harde buiken zijn weer weg. Zou fijn zijn als het indalingsweeen zijn ofzo. Dat die kleine eindelijk indaald haha

Ja, verplichtingen! Ben er ook klaar mee! Sowieso niet leuk maar nu gewoon ook écht geen zin in. Zit liever lekker thuis enzo!

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @nienke: keelpijn zo vervelend nu! Je mag er niks voor he.. Heb toen keelpastillea van de ah gehaald, die werken heel fijn!

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sam: ga morgen maar even halen. Drink al veel thee met honing.

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Citroen, dat is altijd ff schrikken ja, maar gelukkig alles goed met ukkie! :D
    En de harde buiken, tja, horen erbij he.. Worden allen nog maar erger! ;)
    Hopelijk wel gerustgesteld?

Fleur: ik duim voor je dat t doorzet, zou fijn zijn!

Hier overdag naar mijn moeder geweest. En eind dag naar mc donalds geweest met mijn zwager en rest van familie, hij was jarig en wilde het daar vieren.. Joa heerlijk gespeeld en wij gegeten.. Pff, zit nog steeds vol.. Veel te veel naar binnen gewerkt, haha. Morgen maar weer op de gezonde toer! :p
    En ik hoop dat die regen snel ophoudt.. Ik voel me hierdoor ook lamlendiger..ik wol gewoon lekker in de tuin zitten of stukje wandelen ofzo! Bleh

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @nienke: niet teveel honing hoor. schijnt ook niet goed te zijn tijdens zwangerschap!

Maar is mij verteld, heb t nooit opgezocht ofzo

12. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Weet wel dat kinderen tot 1 jaar het niet mogen, maat tijdens de zwangerschap gaf ik nog niet gehoord.

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb t van horen zeggen... Dus weet het niet eens zeker!
    Eet het ook nooit

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Als ik nu ff snel google zie ik dat het geen kwaad kan!
    So no worries! Hahahaa

Zal diegene er eens op navragen hoe ze erop komen..

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Lekker aan jezelf denken hoor Kimberly !

Haha lekker guusje ! Hier pizza van de pizzaria heerlijk !

Dat is niet fijn Nienke ! Hopen dat het snel wegtrekt !

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    De kleine beweegt wel weer iets meer in de loop van de dag.
    De harde buiken blijven komen en gaan...
    Ik hou me maar gewoon lekker rustig, kan toch niks anders doen dan afwachten. Het begint vanzelf... Ooit :p

Moederdag is weer voorbij, nu ben ik tot aan de bevalling ook echt wel klaar met alle verplichte bezoekjes enzo hoor.
    Ik doe dingen nog als ik zin en kracht heb en anders blijf ik lekker thuis ;)

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Honing mag je gewoon eten tijdens zwangerschap hoor! Alleen kind van 0 jaar tot 1 mogen dit niet.

18. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    #3798 sunsetmiffy, 11 mei 2014
    Laatst bewerkt: 11 mei 2014
    Hoe gaat het met de voor weeen fleur? Worden ze al echter?

Honing mag gewoon tijdens zwangerschap ja! Baby's niet ivm dat het een natuur product is en er bacterien in kunnen zitten waar een kindje nog geen afweer stoffen tegen heeft!

Fijn dat je de kleine weer voeld citroen!

Hier ook een drukke dag gahad!! Vanochten wakker gemaakt met een ontbijtje dikke knuffel en een zelf gemaakt kandelaartje! Zo lief!!

Vanmiddag heeft vriendlief de zolder opgeruimd zodat mijn ouders gewoon op het logeerbed kunnen neer ploffen mocht de bevalling zich aan kondigen en ik naar het ziekenhuis moet... Hun passen dan op ons zoontje.

Ik heb eindelijk mijn kast geschilderd haha! Maar wat een werk was dat zeg "oef" heb ik me echt op verkeken hoor! Ben van 13.00 tot 18.30 bezig geweest... Maar het resultaat mag er zeker zijn :D ben wel echt over mijn grens gegaan, merk ik nu!

Bij ons staat het bed nu ook omhoog! Toch wel weer wennen hoor zo hoog!

Ik duik er nu ook lekker in! Morgen hoef ik helemaal nix te doen! Heerlijk vooruitzicht :D

Weltruste!!

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sunset: wel een beetje aan jezelf denken hoor. Het is wel lekker dat het gedaan is.

Hier lig ik weer voor me uit te staren. Slaap zo slecht, denk dat ik te veel lig te malen over van alles.

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen. Gisteren om 11.08 uur ben ik mama geworden van L.ise Francisca. Ze ligt op de medium care ivm lage glucose. Haar start was wat lastig wat betreft de ademhaling maar dat ging snel weer beter.

Deel Deze Pagina