Fijn Nienke! De eerste jongen moet nog geboren worden! Spannend wie dat gaat worden hihi, de meisjes hebben er iig zin in
Hier ook weer door de keuring geweest. Alles perfect (haar woorden). Hij is nu helemaal ingedaald en ligt vast. Ik mag volgende week maandag weer terug. Dus mag van mij de 19e op t lijstje Das idd wel raar guusje, je zou eerder denken dat t andersom is. Dat je bij medisch meer onder controle hoort te staan..
Verder alles weer rustig bij iedereen? Hier lui dagje. Tv aan en verder doen we weinig. Heb net maar een wasje aan gezet lijkt het nog wat haha Beide zolders afgezocht (man gisteren de ene waar ik niet op kan) Kunnen gewoon nergens de spuugdoekjes vinden! Dat wordt nog naar de Hema van de week Vanavond nog een plank ophangen en dan is het echt klaar
Ja, ik vind t ook maar raar.. Maar ieder, zolang alles goed gaat laat ik t maar zo. En ik kan altijd bellen voor vragen of als ik denk dat er iets is. Fijn nienke en Maria! Ukkies liggen er klaar voor! Ik dus deze week geen controle.. Volgende week woensdag pas weer..
Ik heb morgen weer controle. Hoop stiekem dat kleine uk ook is ingedaald. Geeft toch iets meer rust als ik ergens heen wil... Dak niet gelijk hoef te gaan liggen haha
Elise, gefeliciteerd met je dochter!! en mooi Moederdag cadeau Ging de bevalling wel goed? en hoe is het met jou? lekker genieten meid!! Ik hoop dat Lise snel naar huis mag. hier veel harde buiken, verder alles rustig... voel mijn meisje gelukkig wel beter dan gister. ik mag woensdag weer naar de VK, breekt weer even de week haha. dus voor mij mag 14 mei op het lijstje. inderdaad tot nu toe allemaal meiden, viel me net ook op ik doe de hele dag al helemaal niks, wordt er gewoon wat sloom van haha. het stomme is dat ik me wel een beetje verveel, maar tegelijker tijd heb ik totaal geen zin en kracht om iets te doen.
ik vraag me trouwens iets af... als je weeen krijgt (en dan bedoel ik buikweeen), waar voel je die dan? in je hele buik? in je bovenbuik? of juist puur in je onderbuik?
@citroen: meestal in je hele buik. Zoals harde buiken, alleen wat heftiger. En je wordt dan zelf onrustiger. Daar begon het bij mij mee. Ik maar denken dat ik gewoon harde buiken had. Tot de rug'pijn' erbij kwam...
Citroen je hele buik en golf gevoel. ik dus 19 mei strippen mag op t lijstje. Vreemd dat is gewoon me uitgerekende datum haha.
Ik heb zojuist controle gehad en me bloeddruk was iets verhoogd maar nog wel goed, in combinatie met het vocht wat ik vast houd en het niet veel voelen van de baby moest ik van de verloskundige een ctg laten maken, hier kom ik net vandaag en deze was gelukkig goed, wel even schrikken zeg. Ik moet nu vrijdag extra naar de verloskundige om me bloeddruk te meten en dinsdag weer de normale controle. Wil iemand deze aan het lijstje toevoegen?
TweeKids, 19 mei, 2e kindje, Meisje Laure26, 22 mei, 1e kindje Verrassing Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Kahlan, 26 mei, 1e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Bailatamara, 28 mei, 2e kindje,Jongen HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen xbabyxdx, 13 juni, 1e kindje,Meisje 13 mei Controle VK - Sunsetmiffy 13 mei Controle VK - Sam4hope 14 mei Controle VK - Citroen 16 mei Extra Controle VK - Wendy424 19 mei Controle VK - Tweekids 19 mei Controle VK - Maria6 20 mei Controle VK - Wendy424 21 mei Controle gyn - Guusje 21 mei Controle VK - Kimberly Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca
Als het goed is staat iedereen er weer tussen! Wendy, wat schrikken! Gelukkig was wel alles goed! Hopelijk is vrijdag ook gewoon alles weer in orde en kun je nog zorgeloos je laatste weekjes door! Guusje, indd raar hoor, dat je medisch nog niet om de week hoeft.. Maja, zolang het goed gaat indd! Fleur, spannend! Benieuwd of het nodig is, die afspraak maandag Maria en citroen, fijn dat alles goed was! Hier ook controle gehad.. Bloeddruk was wat aan de hoge kant voor mij.. Mn bovendruk iig.. 140/60.. Ze zei dat als mn onderdruk 100 was, ze niet zo blij geweest was.. Wat zou er dan aan de hand kunnen zijn? Eigenlijk niet gevraagd, omdat het niet van toepassing is.. Verder niets bijzonders Volgende week woensdag weer!
Van harte gefeliciteerd Elise. Hopen dat ze het snel genoeg doet om mee naar huis te gaan. Hoe is de keizersnee verlopen? @hier: het is en blijft onrustig. Mijn buik draait alle kanten op, baby ligt niet meer zoals het lag! Weet nu niet eens waar kop of kont ligt Last van oefenweeën denk ik! En vanochtend behoorlijk veel slijmverlies gehad. Ik begin een beetje zenuwachtig te worden! @wendy: wat is iets verhoogd? Schrikken hoor. Voelde je de baby ook wat meer na de CTG?
Dit heb ik ook weleens ! Verder is de onderdruk altijd onder de 80 maar de ene x is bovendruk 140 andere x 120. Zolang je geen klachten hebt van sterretjes zien, plasproblemen, vocht vasthouden enzovoort is er niks aan de hand bovendruk schijnt minder belangrijk te zijn en ook beinvloedbaar door zenuwen of gehaast zijn. Ja ik ben ook heel benieuwd, haha heel raar om een afspraak te maken op je uitgerekende datum. HBB spannend hoor, misschien is beeb toch gedraaid? Als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor.
Kimberly. De bovendruk is niet zo super erg. Die heb ik ook wel eens een stuk hoger gehad. Zolang je onderdruk maar onder de 95 of 100 blijft... Als je bloeddruk, en dus vooral je onderdruk te hoog is kan een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging volgens mij...
Mijn bovendruk mag zelfs 160 zijn, doen ze niets aan. Zolang, wat Citroen al zei, de onderdruk maar onder de 100 zit.
De baby zou zomaar gedraaid kunnen zijn hoor HBB! Bij een vriendin van mij is haar zoontje in de 41e week gedraaid en wilde er toen gelijk uit... Hihi.