Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Kimberly: rotmuggen ook altijd.

Vandaag ook een rustig dagje. Zat vanochtend al om 7 uur in het zwembad. Dus de rest van de dag die ik niks meer. Misschien vanmiddag even cakejes bakken met de Kids.

2. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ja, fijne beestjes maar niet heus..

Maar 7 uur :$ Zo vroeg!!! Indd verder lekker relaxt doen :D

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Stil hier...

Hier ook rustig dagje. Vannacht zowaar 5u achter elkaar geslapen! Maar nog doodop! Dus blij als t weer middag is en zoontje gaat slapen haha zodat ik ook kan!

Ondertussen een drukke baby, mn ribben in de knel :)

4. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Hoi Meiden, vannacht heb ik constant harde buiken gehad, elke keer als ik me omdraaide werd me buik weer keihard maar deed niet echt zeer. Nu heb ik al de hele ochtend een soort van licht ongesteldheidsgevoel in me onderbuik (doet niet zeer is hoogstens een beetje irritant) kan dit een teken zijn dat de bevalling begint of hoort dit erbij? heb dit namelijk helemaal nog niet gehad.

Baby is afgelopen dag opvallend druk geweest en ook de hele nacht is hij normaal nooit.

5. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Wendy: zou kunnen, maar heb dit vorige week ook gehad en helaas nog geen baby.

6. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat is het toch spannend he meiden!! We zitten volgens mij allemaal een beetje op onze klokjes te kijken en zijn xtra allert op alle krampjes en signaaltjes....

Hier ben ik afgelopen nacht wakker geworden van een soort drukkend gevoel beneden, niet zoals weeen of menstruatie kramp maar echt alsof het onder hoge spanning stond. Deed ook niet echt pijn meer irritant haha...

Zit zelf ook elke dag en nacht af te tellen! Mijn vriend (die door heel nederland werkt) durft al niet meer te ver weg van huis te gaan, maar voor mijn gevoel duurt het echt nog wel ff! Ik voel me namelijk erg rustig en ontspannen en heb helemaal nog niet het gevoel dat ze zich snel gaat aandienen haha

Heb er wel zin in! Niet zo zeer in bevallen maar wel in een baby! Ben gewoon een beetje ongeduldig zelfs! Hihi

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Kimberly rot muggen bah !

Sunset dat klinkt goed haha, gelukkig wilde de verloskundige wel een briefje geven !

Halleluja Nienke 7 uur pfff

Wendy dat is precies wat ik had twee-drie dagen terug lekker gerommel dus, hoop dat het voor jou wel doorzet !

Hier weer een verschrikkelijke nacht gehad paracetamol deed helemaal geen zak, gelukkig ging vriend eruit voor S dus kon ik nog even blijven liggen maar daar is dan ook alles mee gezegd *zucht* ach nog max 2,5 week denken we dan maar.
    Vanmiddag lekker genieten van me voetreflex en hopen op een zonnetje :)

8. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat leuk idd!! Ik kijk elke dag even of er al iemand is bevallen ..
    Hier zelf helemaal nog geen krampjes of steken of wat dan ook.. maar zelfs dat zegt niets en kan zo van de een op de andere dag komen.
    Ik heb trouwens ook nog niemand gehoord over dat de slijmprop er uit is? Is dat niet standaart? Haha ik dacht dat het dáár meestal mee begint, dat je die ong een paar dagen van te voren verliest?

9. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Even een korte ego update...

Ik mag vandaag naar huis. Lise mag morgen of vrijdag mee.
    Ze heeft geen infuus of slangetjes meer en doet het echt goed. Vandaag aantonen dat ze kan drinken en de glucose goed kan houden...
    Hier even een fotootje.

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @elise: hopelijk gauw samen naar huis! Knap kind! Zo mooi!

@slijmprop: meestal zie of merk je dat niet eens. Bij de 1e niks van gezien..

En rustig was ik bij de 1e ook. Begon ineens en was toen nog rustig dus zegt niks haha

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Elise: wat een plaatje.

Bloemetje: slijmprop nog niet gezien, maar gaf ik bij de andere twee ook niet.

Fleur: hoop dat de voetreflextherapie wat doet.

Moet eerlijk toegeven dat ik nu ook behoorlijk brak op de bank zit. Hier trouwens geen zin te zien, alleen maar plensbuien met onweer.

12. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Aahhhwwww Elise wat een lieffie!!! Mooi meisje zeg!!!
    Fijn dat ze bijna mee mag!! :D

Bloemetje, slijmprop hoeft niet hoor :)
    Groeit ook weer aan en hoeft dus ook niet te betekenen dat bevalling gaat beginnen.. Jammer hè!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Elise wat een knapperd ! Fijn dat je al naar huis mag ookal laat je je kleine meid achter.. Gelukkig volgt zij snel !

Nee hier ook geen slijmprop..

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wat een moppie Elise!! En fijn dat ze t zo goed doet!!

15. bloemetje1990

bloemetje1990 Actief lid

30 mrt 2013
    284
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Elise wat een geweldig mooi en perfect baby'tje!! Wat zul je heerlijk trots zijn.
    Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat en je straks ook echt lekker kan genieten (natuurlijk doe je dat nu ook al)

Oke dan weet ik dat ik niet hoef te wachten op een teken wat betreft de slijmprop haha! Thankss en idd jammer, anders was dat een mooi sijntje geweest voor degene die hem indeze dagen verliest

16. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Wat een mooi meisje elise!

Ik heb bij de eerste ook niets gemerkt van een slijmprop hoor... Ook zij mijn vliezen pas bij aankomst in het ziekenhuis gebroken, ik had toen al 9 cm ontsluiting. Haha

Ik ga nu maar ff naar de prenatal en baby dump toe... Ff toegeven aan mijn baby drang haha

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Allemaal een luie brakke dag? Haha

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Elise, wat een pareltje! Fijn dat het zo goed gaat :)

Nienke, 7 uur in et zwembad? Klinkt als een marteling :p

Slijmprop, nee ook hier geen propje verloren... Tenminste het is mij niet opgevallen

Wendy, ik hoop dat het gerommel doorzet!

Vandaag 38 weken, joeehoeeee :)
    Maar alles is nog rustig.
    Ik begin me een beetje te vervelen. Zit maar te wachten en er komt niks haha, dus zit gewoon te denken aan wat ik allemaal kan gaan doen. Moet wel een beetje rustig aan doen natuurlijk maar dit is gewoon saai... De hele dag in huis. Bleh.
    Denk dat ik zo maar even naar de supermarkt ga en spul haal om een lekkere cake ofzo te bakken

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wat een liefje Elise!
    Dit weekend zijn jullie hopelijk samen thuis! :D

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen:hier ook spullen in huis gehaald voor cupcakes. En boodschappen gedaan terwijl ik ontzettende trek had, dus met allemaal lekkere dingen thuis gekomen. Zo slecht.

Deel Deze Pagina