Ik heb zo'n vermoeden dat ons clubje weer een paar baby's rijker is. Of in ieder geval 1. Zolang niks zeggen hier is niks voor fleurtje
Jeetje Guusje wat schrikken ! Gelukkig wel alles goed ! Hoor je inderdaad vaker dat ze weer los schieten, no worry alhoewel het een lekker idee is begrijp ik wel. Gaat verder met pagina 399 moment Jeanine als jij je ongerust maakt bellen, en dat is zeker niet leuk om te horen Nienke vervelend die rugpijn! Citroen fijn dat je kat er weer is, ik zou daar ook stront onzeker van worden haha Kimberly mijn controle mag je naar morgen halen wordt morgen gestript. Gaat verder met pagina 400 Haha wat leuk dat jullie allemaal zo mee leven, maar helaas geen baby nieuws hier. Alleen het nieuws dat ik al twee dagen geen 50 meter meer kan lopen, en dus net brullend de verloskundige op heb gebeld over hoe nu verder. De huisarts wil geen pijnmedicatie geven omdat ik maandag gestript wordt dus moest de verloskundige bellen. Nou die stelde direct voor morgen 8:30 te strippen. Aan ene kant opluchting (als het wat doet) aan andere kant voelt het zo als falen, het is morgen al vrijdag kan je nou echt niet dat weekend nog uit zingen dat idee. Maar andere kant denk ik met hoeveel bekkenpijn moet ik de bevalling door staan? Beetje dubbel dus..
He jammer fleur. Wat een ellende dat je zoveel last hebt. Bij mij is t gelukkig nog redelijk te doen met de bekkenklachten. Fijn toch dat ze t morgen al doen. Op gegeven moment is het gewoon klaar met wat je aan kunt. Hoop echt voor je dat t helpt morgen. Inmiddels is die kleine boef weer hard aan t bewegen. Dus mama was (gelukkig) voor niks ongerust..
TweeKids, 19 mei, 2e kindje, Meisje Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen 16 mei Extra Controle VK - Wendy424 16 mei Controle VK - Tweekids 19 mei Controle VK - Maria6 19 mei Controle VK - Nienke18 20 mei Controle VK - Wendy424 20 mei Controle VK - Citroen 20 mei Controle VK - Sunsetmiffy 21 mei Controle gyn - Guusje 21 mei Controle VK - Kimberly 26 mei Controle VK - Sunsetmiffy Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca
Nou fleur ik herken het wel! Liefst mag baby tot 40 weken blijven zitten maar aan de andere kant liever vandaag dan morgen nog. Heb vooral pijn snachts en met opstarten opstaan etc Veel meer en anders als bij de 1e... Hopelijk doet het strippen wat en mag je gauw je kleintje vasthouden en beginnen met je herstel!
aahh fleur, jammer dat er nog geen baby nieuws is we hadden allemaal goed hoop haha. maar wel fijn dat je morgen al gestript wordt! Toch wel een fijn gevoel, en je moet het niet als falen zien gekkie! moet je zien hoever je al bent gekomen met al die ellende!! ik had vannacht best een onrustige nacht. last van mijn rug en in mijn onderbuik beetje krampachtig gevoel. helaas is er niks gebeurt en voel ik dat nu ook niet meer. baby is lekker aan het bewegen ondertussen. hond en kat liggen lekker te chillen. Ik zal straks even naar de supermarkt, en dan vanmiddag iets lekkers bakken (gister niet gedaan) en dan maar weer verder met afwachten. Ik vraag me serieus af hoe iedereen die zwanger is het volhoudt, dat wachten ik bedoel, we hebben geen keus natuurlijk maar ik vind dit echt he-le-maal niks aan... dat onzekere... en toen bedacht ik me net ook nog eens dat madame tot 42 weken kan blijven zitten... dat zou betekenen nog 4 weken in deze spanning!! mijn god gelukkig heb ik jullie
Haha Citroen herkenbaar hoor ! Vraag me ook af hoe andere vrouwen dit doen zonder op een forum mee te kletsen. Ik had ook gewoon gedacht ze blijft zitten tot 42 weken en dan kan het alleen maar meevallen En toch gaat de tijd best snel !
Hahaha citroen, ik herken je gevoel ja! Vandaag zou een vriendin langs komen, maar kindje heeft een ontstoken duim en beetje ziek, dus komt niet meer.. Wat moet ik dan de hele dag doen! Mweehhh Vriend pas rond 18u thuis vandaag, dus dan maar weer stofzuigen, afwassen en wachten tot we kunnen gaan koken.. Bahh.. Ook niet echt zin om naar buiten te gaan vandaag, rot vocht in die voeten.. Wilde eigenlijk wel even naar de Primark, maar vriend lacht me keihard uit.. Moet ik een half uur in de auto en de drukte in, in mn uppie.. Nja, geen succes hahaha.. Bakken heb ik ook geen zin in.. Met die +25kg is dat ook niet handig hahaha Oohh, Citroen heb je toegevoegd weer bij de afspraken.. Is er niemand anders die me mee helpt met dat gekke lijstje Zo moeilijk is het toch ook weer niet hahahaha
Aahhhh ik word nu al gek van de berichtjes van mensen of de baby er al is.. Effe serieus! Als dit nog 3/4 weken doorgaat, word ik gek denk ik!
Whoehahaha kimberly Mensen Pff Ik weet het van mijn ticker Maar ben te lui om de pc op te starten krijg een andere ticker met de foon niet voor elkaar Ik beloof zo snel mogelijk hihihi
He meiden hier nog niets Wel menstruatie krampen en beurs gevoel maar helaas zet het niet door. Op naar morgen . Houd jullie op de hoogte Overigens officiële uitgerekende datum is 26mei
TweeKids, 19 mei, 2e kindje, Meisje Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Eetje, 26 mei, 2e kindje, Meisje Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje HuiBooBee, 28 mei, 1e kindje,Verrassing Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Moeder van Rick, 29 mei, 2e kindje, Meisje Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen 16 mei Extra Controle VK - Wendy424 16 mei Controle VK - Tweekids 19 mei Controle VK - Maria6 19 mei Controle VK - Nienke18 20 mei Controle VK - Wendy424 20 mei Controle VK - Citroen 20 mei Controle VK - Sunsetmiffy 21 mei Controle gyn - Guusje 21 mei Controle VK - Kimberly 26 mei Controle VK - Sunsetmiffy Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca