Thnx Eetje, aangepast! Maar hopelijk komt er vandaag of morgen toch nog een kleintje Ze laten je nu niet doorlopen tot 26 mei toch? Je vliezer waren gebroken toch? Of haal ik dat maar in mn hoofd? Hbb is ook nog niet gesignaleerd vandaag!
Haha je houd alles goed in de gaten ! Eetje toch nog niet de vliezen gebroken? Het is hier wel rustig met bevallen, andere clubje inmiddels de 7e. 6 van de 7 bevallingen begon met vliezen breken en allemaal voor de 38 weken bevallen echt bizar..
Ja, ik verveel me kapot Maar Wauww, dat is echt wel heel veel en snel en vroeg!! Ben echt wel benieuwd naar de bevallingen bij ons!
Kimberly, dat lijstje is jouw speciale taak omdat jij je anders de hele dag verveelt haha hier staat mijn cake in de oven, de was hangt buiten te drogen, de bloemkoolovenschotel heb ik al zover klaargemaakt en hoeft straks ook alleen nog in de oven. dus nu ben ik moe van het boodschappen doen en bakken/koken en was ophangen. pfff. vanavond mijn laatste cursus avond van de zwangerschapscursus. in de supermarkt net echt zo'n dom iemand!! een vage kennis, en sinds ik zwanger ben gaat ze steeds vragen hoe het is en blablabla... kom ik haar net tegen, in de winkel, met mijn dikke buik. vraagt ze: heeeeeeeee hoe is het nou? nog geen babynieuwtje te vertellen? dus ik zo: nou nee anders zou ik hier nu niet staan met mijn dikke buik... zegt ze: nee nouja je weet het maar nooit ik dacht misschien heb je ondertussen wel allemaal weeen ofzo. ja hoor, als ik weeen heb ga ik zeker nog even lekker naar de supermarkt... dom dom dom!
Jammer Eetje!! Komt vast snel.. Citroen, grrrr!! Irritant he? Hahaha op de app ook in eens super druk! Iedereen die vraagt hoe het is en of het al rommelt .... uhm nee!!! Alsof wij met weeën iedereen via de whatsapp op de hoogte houden. Gewoon lekker mn telefoon weg als t begint en ze horen het wel als het zover is.. ow ow ow!!! Trouwens, jullie hebben het over 42 weken, maar tegenwoordig laten ze je niet lang overtijd lopen dacht ik, althans bij mij niet. Met een week overtijd sturen ze je door naar de gynaecoloog voor overleg en evt inleiden of strippen .. Gelukkig!!!! Scheelt weer een week haha
Kimberly jij kan dat zo goed dat lijstje hahaha Enne primark is pas weer een goed idee als je goed van je af kan meppen wat een gekkenhuis is die zaak he? Nog geen babynieuws, maar wel superspannend hoor! Vanavond avondvierdaagse inhalen.... Fingers crossed!
Hahaha nou, ik voel me nu erg belangrijk hoor meiden! Citroen, indd wel echt heel dom van der! Abygail, meppen moet me nog wel lukken hoor hahaha Kan niet wachten tot ie bij zuidplein geopend is! Niet meer helemaal naar Alexander!
Ze gaan morgen m'n vliezen breken Kimberly . Je zat er niet veel naast . Wel een ruime 2cm ontsluiting ! Ja irritant soms he die mensen .. Van vrienden vind ik het niet eens zo erg maar van die halve bekende zoals buren . Iedere dag hoor ik het zelfde , ze staan nog net niet op de uitkijk om me aan te spreken als ik langs loop .. Ik overdrijf echt niet . Haha ook naar m'n dochtertje dan hetzelfde verhaal , wat leuk krijg je een zusje , ja he , leuk he , hoe Heet ze, blahblahblaaaaaa . Zooooooo vermoeiend haha
Met even lekker in bad gelegen met een heerlijke magnum. Heel slecht maar wel lekker. Ga ook een keert vroeg in bed liggen, vind het nog wel warm, maar na die rotnacht van afgelopen nacht kan ik wel wat inhalen.
Oohh hahaha nou, das mooi dan!! Dan zal er morgen wel een klein meisje op je borst Liggen Eetje!! Nienke, lekker joh! Geniet er nog maar van, nu het kan! Ik kom net thuis van een lekkere wandeling naar ons winkelcentrum.. Zo'n 1,5 a 2 uur gelopen.. Wel lekker hoor, maar voel het wel in mn onderrug.. Wie weet brengt het ons al wat Vast niet hahaha
@Eetje: heb het denk ik ook niet goed onthouden, waarom vliezen breken? Omdat je ontsluiting hebt? Had ik ook met vorige zwangerschap, maar deze ze echt niet.. Heb er misschien gewoon overheen gelezen hoor... sorry dan hihi ben dement! Nog rustig hier verder.
Haha Citroen wat een giller, je hebt echt zulke domme mensen er tussen zitten Klinkt goed zo'n cake.. Geniet van je laatste cursusavond ! Bloemetje, in nl mag je officieel tot 42 doorlopen. Maar je mag sindskort vanaf 41 weken eisen om inleiding of iets anders.. Spannend Eetje ! Hier kreeg ik direct een weeenstorm dus deed zijn werk haha zet m op ! Kimberly jeetje wat een wandeling ! haha Nienke oeh wat een verwennerij ! Hier net een partij steigerhout met vriend opgehaald en onderweg lekker frietjes en een softijsje gehad Ik gun je een fijne nacht ! Hier net de geboorte tens opgehaald, vind het maar een eng ding maar zal vast ergens goed voor zijn. Zo maar proberen voor me bekken, vriend vindt het helemaal te gek natuurlijk van die elektronische plakkers op mij haha Fijne nacht !
Hier gelukkig vanmiddag nog wat bij kunnen slapen, manlief was thuis dus die was lekker met dochtertje op pad. Kon ik ook wel gebruiken na zo'n ziekenhuisnachtje. Vanavond een na laatste naailes gehad.. Volgende week laatste, wel jammer hoor.. Haha, maar ik ga na de zomervakantie wel door! Ben benieuwd naar MvR! Maar die is waarschijnlijk aan t genieten van haar baby'tje! Who's next? Ben benieuwd!!
Ja, laten we dat hopen dat met MvR alles goed is gegaan en dat die lekker aan het genieten is en geen tijd meer heeft voor ons hihi Ik ben lui.. maar vrees voor slechte nacht. Vanmiddag weer therapie gehad, flink gemasseerd. Daarna hele tijd harde buiken, gelukkig weer gezakt. Online geshopt bij de Hema en MiniintheBox en nu Pirates aan het kijken.. Morgen ochtend zoontje weer naar gastouder, dus ik ga denk ff flink poetsen, dan ben ik savonds zeker moe genoeg haha
zo, hier is de dag weer vroeg begonnen. Zit inmiddels alweer een uur beneden. Vandaag extra controle voor me bloeddruk, zie er toch wel een beetje tegenop ben bang dat hij nog verder is gestegen, voel me eigen ook best wel onrustig in me lijf. Ik wil vandaag gaan vragen of ze me willen strippen, mijn lijf is gewoon op, alles doet zeer en ik slaap gewoon mega slecht. Ik hoop echt dat ze dit willen doen. Baby is overigens sinds ik aan de ctg heb gelegen mega druk in me buik, weet helemaal niet wat me overkomt heb ik de hele zwangerschap niet zo erg gehad.
Jeetje wendy wat vervelend. Voorstellen kan altijd! Hoop wel dat je bloeddruk goed is. hier ook zoals altijd klaarwakker alleen nu een beetje van de zenuwen denk ik. Vriend ook klaar wakker. Gelukkig is zoontje bij me moeder dus kunnen we rustig nopstarten haha.
Oh at vervelend Wendy dar je al zo vroeg wakker bent ! Maar word vandaag voor jou ook spannend dan. Succes hoor! Dank je tweekids , weeen storm is niet niks maar joh , a Als het zo is ook best hihi . Ik hoop ook op een beeb vanavond. Ik word nu een handje op de natuurlijke manier geholpen ivm met de rijpheid voor bevalling is dat mogelijk . Anders word ik dinsdag ingeleid maar de vk in het ZH vond dat zonde als het lichaam al zo aangeeft het zelf te kunnen . Vandaar het strippen en vandaag dan vliezen prikken.