Maria: jeetje jij was vroeg wakker zeg. Hoop dat je bloeddruk goed is vandaag. Fleur: spannend hoor, hoop dat het strippen zijn wel doet. Eetje: voor jou duurt het ook niet lang meer of je hebt de kleine in je armen. Zo sara naar school brengen en Thije naar kdv. Duik Ik nog even mijn bed in. Lag er gisteren wel op tijd in, maar sliep nog pas om 23h.
Fleur en Eetje, heel veel succes vandaag!! Nienke, je sliep pas om 23 uur? Wauw dat zou ik ook wel willen, om 23 uur al slapen. Ookal ga ik lekker vroeg op bed, ik slaap meestal pas rond 2/3 uur s nachts. Slapen is bij mij echt een drama! Mweeeh iedereen wordt hier "geholpen" met de bevalling lijkt het wel vliezen breken, strippen... Ik wil oooook Straks blijf ik als enige over die moet wachten tot het uit zichzelf begint... ( oké ik stel me aan maar ben een beetje jaloers denk ik haha)
Heel veel succes Eetje en Fleur. Spannend joh. Ben zo benieuwd.. Om elf uur slapen klinkt idd goed. Ik ga maar niet meer heel vroeg slaap de eerste uren toch niet. Ik kan natuurlijk wel s ochtends blijven liggen. Al ben ik dan ook steeds vroeg wakker. Ach ja.. Spannend Maria. Hopelijk is je bloeddruk goed! Ik wordt a.s maandag ingeleid ivm de te hoge suikers. Ons laatste weekend samen. Vind t heeeel spannend..
Oohhh Jeanine! Ook al!! Spannend!!! Geniet er maar lekker van, lekker weertje Citroen, wij blijven samen over Ik kan hier al om 22u slapen, 2 a 3 x eruit om te plassen en dan pak ik toch wel minimaal 10u slaap per nacht
Jeanine: spannend Kimberly en citroen: ook ik zit nog netjes op het wachtbankje. Een aangezien de andere twee ook tegen de 42 weken liepen, mag ik verwachten dat het nu niet anders is.
Etje en fleur!!! Heel veel suc6 vandaag! Hopelijk mag het allemaal een beetje vlot gaan!! Jeanine... Lekker genieten van jullie laatste weekendje samen! Het weer heb je gelukkig mee!!! Hoop dat alles goed is met ie bloeddruk wendy! Altijd spannend zo iets. Kimberly, citroen en nienke... Ik blijf ook nog ff gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten hoor! Geen gerommel geen voor weeen geen menstuatie achtige kramp! Niets lijkt er op of de kleine er snel uit wil! Ben zo nieuwschierig en ongeduldig haha! Hier nog ff lekker in bed, zoontje heeft een nachtje gelogeerd dus mocht ik lekker uit slapen! Gister avond nog met vl de stad in geweest om voor hem kleding te kopen, gelukkig vond hij snel wat hij wilde hebben en heb ik niet hoeven slenteren! Vandaag maar lekker onder de parasol om mijn terrasje en rustig aan... Al kan ik erg slecht stil zitten haha!!
Aaaah gelukkig blijf ik niet als enige over Hoe is het bij jullie met het vocht vasthouden? Ik heb het momenteel heel erg. Mijn schoenen doen me zeer en mijn kleding knelt. Zo'n benauwend gevoel alsof ik elk moment uit m'n velletje knap. Vandaag een relax dag, lekker niks doen. Dus ik doe lekker mijn jogging broek aan Blij dat het vrijdag is, weekends is vriendlief lekker thuis. Dan gaan de dagen wat sneller dan wanneer je in je uppie thuis zit en je je verveelt
Jeanine spannend hoor ookal bijna het einde in zicht ! Lekker dagje alleen Sunset ! Nou hier een dikke domper, kwamen bij de verloskundige en de assistente had dus niet doorgegeven dat ik gestript wilde worden ipv maandag. Want dat doen ze ook niet voor de 40 weken blabla dus ik direct in tranen uitgebarsten want wat doe ik daar dan? Was er ineens zo klaar mee ik denk ga naar huis heb hier totaal geen zin in. Uiteindelijk is vriend er tegen in gegaan en gezegd jullie kunnen haar niet zo kapot laten gaan van de pijn en nog niet eens een poging wagen of iniedergeval iets anders zeggen dan NEEM DIE Slaappil. Ze weten dat ik die niet wil en ook slaap ik op zich prima 5/6 uurtjes dus dat overleef ik wel het gaat me om overdag ! Nou uiteindelijk is ze toch overstag gegaan maar ik had er eigenlijk al echt geen zin meer in maar goed, zij voelen bleek ik nog pot dicht te zitten dus helaas. Maandag nieuwe poging maar heb eigenlijk niet meer zoveel zin er in. Schijnbaar is ze er nog niet aan toe en dan moet ik het nog maar even uitzingen en als het met zoveel moeite moet ik bedoel wat zijn nou 3 dagen eerder strippen? *zucht*
Citroen, hou ook veel vocht vast.. De volgende ochtend staan soms mn sokken van de vorige dag nog in mn enkels (die ik volgens vl niet meer heb en hij die het maar al te leuk vindt dit heeeel vaak te zeggen) ghehe Echt balen fleur!! Ze weten hoe zwaar je het hebt! Was het bij s ook de vk die je gestript had of was dat al in het zhuis? Hopelijk maandag meer kans en kun je het weekend nog een beetje doorkomen!! Gelukkig Nienke en Sunset ghehe maken ons eigen clubje
Hier eigenlijk amper vocht gelukkig ! Kan zelfs me ring nog om Nee was gewoon verloskundige .. Van mij hoeft het eigenlijk niet meer laat dr maar lekker zitten. Misschien dat ik er maandag anders over denk hoor, maar voor nu vind ik het wel best.
Ah bale fleur. Het zit je ook echt niet mee hè allemaal. Bij mij kon t nu ook nog niet omdat de baarmoeder nog niet rijp was. Wel benieuwd hoe ze dat nu maandag gaan doen dan. Heb eigenlijk helemaal geen uitleg gehad. Bij mn vriendin zijn ze gestart met ballonnetje maar die had al een cm ontsluiting. Volgens mij zijn dr ook weer zalfjes voor toch. Wacht t maar weer af allemaal. Je moet je dr echt maar aan overgeven hè?
Aaaahhh balen meis!! Je gaat er toch met een heel ander gevoel naartoe... Dan is dit best een tegevaller! Hopelijk maandag meer suc6. Snap ook niet waarom ze zo moeilijk doen over 3 dagen... Ik mag het vocht probleem ook nog afkloppen! Bij mijn zoontje had ik het heel erg! Maar nu nogsteeds niets...
Hier ook bijna geen vocht. Bij Thije heb ik me bij 41 weken laten inleiden. Toen had ik een krappe cm, hebben ze eerst met een ballonnetje geprobeerd. Ook heb ik een miskraam gehad bij 17 weken en moest ik gewoon bevallen, dit hebben ze gegaan mbv tabletjes inbrengen die alles opwekken.
Het was wendy die vroeg wakker is en voor controle voor de bloeddruk.. Ach, ik neem het jullie niet kwalijk hoor haha.. Suc6 met vliezen breken vandaag. Ehm.. dinges.. Hier ook vocht vasthouden hoor. Gelukkig is het teenslipperweer de komende dagen haha
ja gelukkig kunnen de slipper weer aan als je het weerbericht mag geloven! fleur, gatsie meid wat een tegenvaller. eerst al dat ze het niet heeft doorgegeven en niks willen doen, en dan doen ze het uiteindelijk en dan is je baarmoeder er nog niet klaar voor. echt balen! meiden ik zit te twijfelen of ik een newborn shoot zal laten doen als de kleine er straks is. doen jullie dit ook? ik kan namelijk een shoot doen voor 45 euro. krijg dan tussen de 20 en 40 foto's (krijg ze wel digitaal) de fotograaf komt dan bij ons thuis en neemt alle benodigde spullen mee zoals dekentjes, accessoires, poef etc.