Hbb, voor jou trouwens ook wel spannend nu zeg! Je weet gewoon wanneer je kindje geboren gaat worden! Wel vervelend dat je je gister zo rot voelde in het ziekenhuis en je eigenlijk nog geen vragen hebt kunnen stellen
Aah wat leuk om te zien dat er al een hele hoop bevallen zijn, heerlijk zeg dan heb je het weer achter de rug Ik heb heel erg aan het begin meegekletst maar nog wel steeds een beetje meegespiekt hoor Heel veel succes allemaal met de laatste loodjes en dat we allemaal maar een lief klein en gezond kindje vast mogen houden over max 4 weekjes
Hoi allemaal ben zojuist bij de vk geweest en me bloeddruk was weer perfect 120/70, ben zo opgelucht. Heb ook aangegeven dat ik het allemaal niet echt meer trek, vk was echt heel erg meelevend maar gaf aan dat strippen nu nog geen zin heeft dat dat vooral bij een eerste zwangerschap pas bij 40 weken zin heeft. We hebben nu afgesproken dat ik bij me volgende controle dinsdag nog niet bevallen zijn ze een afspraak voor de donderdag bij de gyneacoloog voor me gaat maken en ik dan ingeleid ga worden, ben zo opgelucht dat ik nu gewoon weet dat het zoiezo niet langer als 2 weken meer gaat duren, maar hoop natuurlijk dat het voor dinsdag uit zichzelf komt want dat inleiden lijkt me doodeng.
Ik heb zelfs de geboortedatum uitgekozen . Echt een heel bizar idee inderdaad. Ik denk ook niet dat de baby eerder zal komen. Tja, die vragen.. Ik laat het maar gewoon over me heen komen nu. Meer kan ik toch niet doen. @wendy: fijn om te lezen dat je bloeddruk weer normaal is! Gelukkig maar. Ik denk dat inleiden niet zo heel eng hoeft te zijn, maar dat komt omdat ik het vergelijk met een keizersnee (wat absoluut niet te vergelijken valt!) MoedervanRick zou ondertussen toch wel al bevallen zijn?
Bij inleiden ben ik altijd bang dat het langer duurt dan een 'natuurlijke' bevalling. Of is dat iets wat ik me inbeeld? Heb t nog nagezocht ofzo. Maar vaak ben je dan toch wat langer bezig toch? Hoop dat t hier niet nodig is. En dat kleine nog 2 wkn blijft zitten. Hemelvaart is prima dag haha
wendy, wat fijn dat je VK zo begripvol is! en wel een fijn idee dat ze gaan inleiden... maar doen ze dit zomaar zonder medische indicatie? Ik heb zelf ook het gevoel van ik hou het allemaal niet meer vol, maar ik dacht dat vragen om inleiden geen zin heeft omdat ze dat met mijn ''argumenten'' toch niet doen... HBB, oeh nu ben ik wel nieuwsgierig naar de datum
Minder dan 2 weken en meer dan 1 Ik zou het wel van de daken af willen schreeuwen, maar stiekem is het ook wel fijn om het tussen man, mij en de opa's en oma's te houden.
Vind ik ook hoor heb gewoon ff lekker geheim houden. Heel veel succes vandaag etje! Fleur kom op he meid, hou vol! Enne mag ik ook in de wachtbankclub? Het duurt denk ik nog wel ff hahaha.
Ze doen het inderdaad zonder medische indicatie alleen wel vanaf 39 weken, de verloskundige gaf bij mij aan ik zie dat je er doorheen zit en dat is niet de bedoeling, als de baby geboren is is de eerste tijd ook hartstikke zwaar dan heb ik liever dat het wat eerder komt en het is er bij jou nu gewoon tijd voor. Ook heeft ze wel een keer of tien gezegd als het dinsdag niet al geboren is, weet niet of ik daar wat achter zoeken moet, maar hoop natuurlijk dat het er voor dinsdag is.
Spannend Eetje ! Voor jou ook HBB! Snap dat je het voor jezelf houdt, je weet de datum al dan is het niet leuk die ook nog te delen Wendy fijn dat er geluisterd wordt ! Sam (geloof ik) inleiden gaat vaak een tablet/gel/ballonkatheter aan vooraf om te zorgen voor genoeg ontsluiting om de vliezen te breken. Dat kan dagen duren als de baarmoeder er geen zin in heeft. Verder zodra je vliezen gebroken zijn gaat het vaak snel en krijg je weeenopwekkers. Ik zou er in ieder geval nooit meer voor kiezen (dat laatste deel dan heb nooit helemaal ingeleid hoeven te worden.) Ik vond het vreselijk heftig brrr Hier net geslapen tot 15:00 uur maar zit niet lekker in me vel bah. Heb besloten me maandag niet te laten strippen, ze komt wanneer ze komt. En ben er ook klaar mee hoe ik behandeld ben dus wil er zo snel mogelijk weer weg.
HBB groot gelijk dat je de datum niet verklapt hoor! Fleur, jammer dat je door schoonheidsslaapje je niet beter in je vel voelt. en wat betreft het strippen, volg je gevoel meid. het voordeel is dat het nu wel mooi weer begint te worden, dus dan is het wachten iets minder erg dan wanneer het van dat depressieve regenachtige weer is. ennnee... wij hebben hier ondertussen een heeeeele gezellige wij-zitten-op-wacht-club. welkom wendy, ik hoop voor je dat het dan toch spontaan komt, maar als dat niet zo is is het wel fijn dat je eerder geholpen kan worden. abygail, kom maar lekker bij ons clubje hoor haha. ik ben wel heel benieuwd hoe het met eetje gaat nu. en ik denk dat MVR ook al lekker aan het genieten is? ik ben ondertussen maar begonnen met het maken van een fotoalbum op albelli. heb tijdens de zwangerschap al leuke foto's gemaakt. bv. van de eerste zw. test, het kamertje, kinderwagen, iedere 2 weken een buikfoto, foto's van buik+huisdieren, box in elkaar zetten. dat soort foto's. dus nu maak ik een foto album van de zwangerschap + kraamtijd. kraamtijd komt natuurlijk nog maar de zwangerschap kan ik al wel vast leuk maken in het album... heb ik gelijk tijdverdrijf
Leuk citroen toch nog wat gevonden om te doen Nou ik sluit me dan graag aan bij het wacht bank clubje Ja het mooie weer maakt sowieso een boel goed, zag dinsdag 27 graden hoop dat we dan nog even naar het buitenzwembad kunnen zal zoontje helemaal te gek vinden denk ik ..
27 graden. Oooh god nee Die temperaturen zijn niet voor mij weggelegd. Moedig Fleur, gewoon je erbij neerleggen. En misschien komt ze toch een stuk eerder dan. Je bent natuurlijk wel heel gefocust en gespannen op de geboorte. Leuk idee en bezigheid Citroen!
Hier lekker dagje gehad, alleen merk ik dat ik zo snel duizelig ben, als ik 10 meter loop dan ga ik al bijna van mijn stokkie.. Toch maar even aankaarten volgende week bij de gyn. Verder bij vriendin op visite geweest, ze heeft een 3 maanden oude babyboy dus was wel even leuk! Spannend Kimberley! Alhoewel het niet meteen hoeft te betekenen dat t gaat beginnen..kan ook gewoon nog duren... Maar kan wel natuurlijk! Citroen, leuk zo'n album, had ik bij dochtertje ook gedaan! Vanmorgen heeft man bed op klossen gezet, pfff, dan schiet t toch door mijn hoofd dat t echt dichtbij komt nu! Haha Enne, ik zit ook op t bankje hoor! Haha