Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Goedemorgen meiden!!

Fleur, werd jij nou vandaag weer gesrtipt? Suc6 meis... Ik hoop dst het lukt en je vandaag of morgen nog jullie meisje in je armen mag houden... Tis ook je uitgerekende datum he!!

Jeanine ook suc6 vandaag en hopelijk snel mooi bBy nieuws!!

Het is wel echt een mooie Zonnige dag voor baby's hoor!!

Hier ook nogsteeds alles rustig... Heb het ook zo heet gehad afgelopen nacht ppfffff... Druk weekend gehad ook! Zaterdag visite tot laat en gister de hele dag op verjaardags visite (mijn moeder was jarig) Voelde me gelukkig goed fit en het was erg gezellig om iedereen nog ff te zien voor de kleine er is!

Vandaag een rustig dagje in de tuin, zet voor mijn zoon lekker het zwembadje op, kan die lekker plonsen... En ik ook :D

2. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Succes Jeanine!!!

Fleur, succes zo bij de vk! Je hebt de 40 wkn gehaald!

Guusje, wat werkt jouw man veel!! Heeft ie wisselende diensten, weekenden en tot laat doordeweeks?
    Maar thnx meissie.. Ga vandaag lekker op het gemakkie doen (doe niet anders hahaha)

Citroen, hier ook alkes rustig hoor.. Vriend denkt komend weekend.. Hopen het maar hahaha

Fijne dag allemaal!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Guusje wat een druk weekend ! Hier ook een druk kind zodra de zon schijnt pfff

Nienke vreselijk he ! Hoop dat je nog even hebt kunnen slapen.

Sunset wat een druk weekend joh ! Maar idd fijn dat je iedereen nog even hebt kunnen zien :)

Hier zo verloskundige strippen willen we uitstellen tot vrijdag , dan heeft ze tijd genoeg gehad lijkt me :p
    Hier enkel af en toe eens een harde buik, sinds een week geen enkel teken meer dat ze snel gaat komen dus ga er maar vanuit dat ik ingeleid moet worden, kan het alleen maar meevallen..

Vriend heeft vanmiddag sollicitatie op 45 minuten rijden en dus even een uurtje niet/nauwelijks bereikbaar toch wel spannend. En ja de 40 weken gehaald ! :) Fijne dag !

4. maria6

maria6 Actief lid

21 jun 2011
    212
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, hier ook flink warm gehad vanacht en weer last van mn darmen. Echt heel de tijd t idee dat ik een grote boodschap moet doen, maar dat wil niet echt lukken. Nu maar 2 bakken koffie op en straks weer ff een flinke fruitshake, mss dat t werkt. Vanmiddag weer controle bij verloskundige. Vandaag maar lekr relaxen. Zo ff t bed verschonen. Is nu zo droog buiten ;)

Zaterdag nog verrast door vriendinnen met een high tea. Ze wisten dat ik geen shower wilde, dus hebben ze t zo gedaan, was gezellig en lekr. Savonds nog bij vrienden gebbqed..
    En zondag bij schoonouders op de camping geweest. Goed van t weer genoten dus..

Iedereen s6 vandaag met controles, strippen, weeen of wat dan ook.. haha

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Word een drukke week nu voor sommige dames!

Je hebt de 40 bereikt, nu mag ze wel komen TweeKids.
    Maar niet nét in dat ene uurtje.

@kimberly: wordt wel tijd dat het eerste jongetje geboren wordt hoor ;)

@hier: ik heb bij de laatste toiletbezoekjes steeds het papiertje vol met iets wat tussen slijm en vocht in zit. Draag nu ook maar maandverbandjes.
    Is vruchtwater een beetje! slijmerig, of gewoon puur vocht? Er zitten geen vlokjes in ook is de kleur transparant. Iemand een idee?

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Huiboobee: ik denk dat t je slijmprop is! Spannend hoor!

Kimberley: mijn man is chefkok op t strand, hij werkt momenteel van sochtends vroeg tot savonds laat helaas.. Dus alles komt op mijn schouders in huis huishouden en kind. Maar ja, t is niet anders.

7. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahahah HBB, ik denk toch echt dat Jeanine en Wendy voor de eerste jongens gaan zorgen hoor! Jeanine wordt vandaag ingeleid en Wendy donderdag als ik het me goed herinner :p Of ik moet hem er nu ff snel uitpoepen :p hahahaha

Maar vruchtwater is indd vocht volgens mij.. Misschien wel beetje van je slijmprop? Ben ik hier ook weer een stuk van verloren hahaha.. Blijf het een gek iets vinden :)

Guusje, wat ontzettend zwaar zeg! Helemaal nu je ook zo op het einde loopt! Wel een topbaantje voor je man, maar echt respect dat je het zo volhoudt!
    Wat doet hij dan in de winter? Ergens anders in een restaurant?

Maria, succes vandaag bij de vk! En klinkt als een lekker druk weekendje!

Fleur, wat goed nieuws! Sollicitatie van je vriend! Hopelijk wordt het wat! Al is 45 min wel ver, maja beter een baan dan niets toch!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik dacht dat de slijmprop wat taaier was. Dit is absoluut niet taai.
    Vorige week wel 3 of 4 taaie propjes verloren.
    Ik kijk het vandaag nog aan en als ik het niet vertrouw bel ik het zkh. Heb sowieso voor woensdag een afspraak staan, maar oke.

Ooh ja, dan gaat Jeanine je voor inderdaad!
    Ellendig zeg, dat wachten!

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Fleur: fijn het sollicitatiegesprek van je man. Hoop dat het wat wordt. Al is het wel even spannend als hij slecht te bereiken is. Houdt ik ook niet van.

Vruchtwater is vloeibaar. Je kan het ook voelen lopen.

Vandaag lekker rustig dagje. Vanmiddag naar de vk, zullen nog wel niks doen.

10. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag gaat er ws nog niet heel veel gebeuren hoor. Ze hebben een ballonnetje ingebracht. Was even pijnlijk maar nu voel ik er niet heel veel meer van. Beetje drukkend gevoel. Ze gaan er van uit dat ze morgenochtend kunnen kijken of ik dan wat ontsluiting heb. Zodat ze dan de vliezen kunnen breken.

Fleur. Succes met sollicitatie van je man. Spannend vandaag 40 weken.

Nou Guusje respect idd. Ben blij dat mijn man me veel helpt..

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Jeanine: succes vandaag en morgen.

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    HBB denk gewoon afscheiding hier ook echt extreem dacht net dat me vliezen waren gebroken maar het is echt afscheiding..

Jeanine kan inderdaad lang duren maar hou de moed erin ! :D

Ja sowieso zou zo blij zijn als die een baan heeft !

Wat leuk maria !

Toch geprobeerd te strippen, nog steeds pot dicht. Vrijdag nieuwe poging..

13. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Heel spannend Jeanine! In ieder geval veel succes :) You can do it!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja het is ook zwaar.. Misschien dat ik daarom nog steeds goed slaap :) dat is dan wel weer een voordeel.
    In de winter is hij veel thuis, hij krijgt dan doorbetaald. De overuren van de zomer worden gecompenseerd met de vrije winteruren, dus dan kan hij thuis goed helpen. Maar voor deze zomer zal t inderdaad wel pittig worden.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dan zal die het met deze dagen wel echt extreem druk hebben pfff niet leuk !

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja.. Hij gaat om half 9 sochtends de deur uit en is rond 11 uur savonds weer thuis..

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Pff dat zijn zeker lange dagen..

Hier rustig dagje met drukke baby en pijnlijke steken in onderbuik soms.
    Al fijne ochtend opzitten met bezoekje aan hema en zeeman. En hele ochtend al in de tuin met zoontje. Heerlijk dit weer hoor!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jeanine, je weet maar nooit hoe snel het kan gaan meid.

guusje, zwaar indd, maar gelukkig heeft je man een baan waar hij plezier in heeft.
    mijn man is vrachtwagen chauffeur en maakt soms ook lange dagen. maar gelukkig niet in het buitenland.
    en nu ik hoogzwanger ben rijd hij alleen nog maar in de buurt zodat hij snel thuis kan komen als het los barst.

fleur, vandaag 40 weken, toch wel een datum die je 9 maanden heeft bezig gehouden! spannende tijden dit.

ik merk nog helemaal niks, krijg soms gewoon het gevoel dat de baby nog 4 maanden blijft zitten ofzo.

maar even voor de ervaren mama's onder ons...
    voel je het echt aankomen als het gaat beginnen?
    of kan het ook van het 1 op het andere moment zo zijn dat je vliezen breken of de weeen beginnen?
    ik zit namelijk de hele tijd te wachten op een soort gevoel/teken dat de weeen eraan komen of dat de vliezen breken...
    maar ik voel dus helemaal niks. je leest vaak wel over gerommel enzo.
    nu heb ik de laatste dagen wel eens wat kramp gevoel in mijn buik en ik heb veeeeel harde buiken. maar verder niks.
    alleen sinds een paar dagen moet ik heel veel naar de wc voor de grote boodschap, vaak erg dun (sorry voor de details :p)

dus dames, betekent dit dat er nog helemaal niks van gaat komen de komende 2 weken of kan het ook plots beginnen?

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Jammer dat het bij ook alleen maar afscheiding is Tweekids!
    Had jou echt wel de gebroken vliezen gegund!

Voor de dames die al eens bevallen zijn en vocht vasthielden; hoelang duurde het voordat je van je opgezwollen voeten en handan af was?

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    HBB de eerste weken na de bevalling ga je erg zweten ! Je drijft echt je bed uit, daarna is het zo goed als weg :)

Citroen, hier gestript bij S maar ook geen voortekenen gehad kreeg ook direct om de 5 minuten weeen.
    Nu zit ik ook echt te wachten op iets maar voel letterlijk niks geen gerommel of krampje niks. Soms lees je dat een lichaam zich vlak voor de bevalling leegt, dus spugen en diarree of, of of. Maar je kan alles wel als teken zien maar bij de 1 gaat het zo en bij de ander zo. Van mij mogen de vliezen gewoon in 1x breken weet ik tenminste waar ik aan toe ben haha

Deel Deze Pagina