HBB, leuke naam! Dat is/was ook onze meisjesnaam! Wist ook ff niet anders hoe ik het erin moest zetten, alszijnde dat je het niet online wilde.. hHahaha was er nog over na aan het denken Abygail, ik zit er ook gewoon mentaal doorheen joh.. Ik verveel me zo erg, weet echt van ellende niet meer wat ik moet doen.. Weer afwassen, weer stofzuigen, weer boodschappen halen.. En dat allemaal om de dag maar een beetje te vullen *en dat heb je binnen 2 uur gedaan*.. Maar hopelijk was dit gewoon de laatste controle Guusje, wat fijn dat je gewoon natuurlijk kunt bevallen!! Dat is topnieuws joh! Met Fleur gaat het goed, een uur geleden nog had ze al ruim een uur weeën om de 4 min, dus ik denk dat het voor middernacht sowieso wel geboren is! Spannenddddd! En Jeanine der vliezen zijn gebroken en de weeën kwamen op gang, dus ook daar is het een en ander gaande! Dus vandaag wel twee baby's denk ik!
Spannend! Fleur is 2 e kindje en Wendy en Jeanine 1 e kindje toch? Kimberly ik herken je gevoel, je bent met zo'n buik ook niet zo vrij meer om toedoen wat je wilt. Ik begin me ook steeds meer te frustreren, en mijn rug doet echt megazeer! Ff doorbijten he meis? Hbb wat een leuke naam
Dank je wel Kimberley! Ook inderdaad echt een opluchting! Zat er toch weken al over te piekeren en vandaag dan t verlossende woord! Jeej!! Hier laten ze me ook niet over de 41 weken lopen, ook wel fijn om dat vooraf te weten, zou t zelf ook niet willen hoor, mijn dochtertje heeft ook veel aandacht nodig en mijn man is natuurlijk alleen maar aan t werk dus ik zou dat niet eens volhouden denk ik.
Het is idd de afhankelijkheid en de verveling waardoor het allemaal zo lang duurt .. Nu scheelt het dat het weer lekker mee werkt, een uurtje in de zon is ook zo weer een uurtje verveling minder! Tenminste bij mij wel. Dat is super goed nieuws guusje! En dat nog zo 'last minute' .. toppie!! Ben echt reuze benieuwd naar fleur en jeanine, dat kan niet lang meer duren .. Dat alles maar voorspoedig en goed mag gaan!
Klopt indd Abygail! Fleur 2e en Wendy en Jeanine 1e.. Maar dat is bij mij dus het 'gekke'.. Lichamelijk trek ik het nog wel, slaap ook wel redelijk tot goed en kan zelf gwn nog veel, maar echt psychisch zit ik er doorheen.. En dan al die berichtjes van mensen die aan je denken en willen weten of er al wat gaande is.. Hou op, ik weet het, het is heel lief maar zo irritant hahaha Bloemetje, klopt indd dat een uurtje zon lekker is.. Vandaag helaas weinig zon meer te bekennen hier, maar wie weet het weekend weer.. Mn vriend gaat series voor me downloaden, want die wordt ook gek van me.. Hahahah hele dag appen hoelaat ie klaar is met werken hahaha Maar, we kunnen het!! We zijn niet voor niks het sterkere geslacht meiden! Let's do this!!!!
Oh wat spannend al die bevallende meiden! Zet hem op! hBB gefeliciteerd met jullie meisje! Gaat alles goed!? Hier gaat alles perfect. Een wereld van verschil met m'n eerste. De kleine doet het fantastisch en is sinds vandaag op geboorte gewicht! Ben smoorverliefd ! Succes allemaal nog even .. Ik moet eerlijk bekennen m'n buik te missen hihi
Dank je bloemetje! En ja, inderdaad op t laatste moment, gelukkig maar! En ja, de zo'n helpt wel he.. Bij dochtertje was ik in dec uitgerekend, hoop sneeuw en ellende, toen kon ik alleen maar binnen zitten, toen duurde t voor mijn gevoel echt lang! Hier weer veel harde buiken.. Er is een hoop gerommel hier dus, naar kan nog weken duren natuurlijk ook. Maar t voorwerk is er
Hier ook veel harde buiken en veel momenten op het toilet.. Voorwerk is er dus sowieso, nu nog maar afwachten wanneer er wat gebeurd 😃�
Hbb, gefeliciteerd met je dochter!!! Leuke naam ook. Er gebeurt veel meiden bij jullie.... spannend en leuk om te lezen. Ik ben benieuwd wie ons als eerste verblijdt met baby nieuws. Hier gaat het met Lise goed. Ze is echt een heel lief en tevreden meisje. Zo fijn! Met mij gaat het nu eindelijk iets beter. Helaas is mijn crohn (darmziekte) in alle hevigheid na de bevalling terug gekomen. Dus begonnen met prednison en dat gaat nu werken. Dus ik knap nu op en kan eindelijk meer gaan genieten. Ik krijg weer wat energie en kom dus weer wat vaker meekletsen.
Hier ook weer goedgekeurd. Kleine nog niet ingedaald. Sinds controle harde buiken :s Nu al 3 in 15min... Hopelijk zakt t nog Had al meer baby nieuws verwacht... Haha ongeduldig haha
Net terug van de verloskundige, en yes het is helemaal ingedaald. Dit verklaart mijn weeën en scherpe steken op mijn blaas. Ik ren voor iedere druppel naar de wc haha. Kimberly wat een goed idee series kijken! Ik heb hier een candycrush verslaving en natuurlijk een dochter die aandacht vraagt. Desalniettemin is het 'wachten' nu wel slopend. Ik mag de 27e weer en ook gelijk een afspraak voor 2 juni. Guusje top dat het allemaal geregeld is, fijn nog ff een positieve opsteker! Vandaag bij miss etam nog een harembroek gekocht van stretchstof, heerlijk daar kun je echt in wonen! Succes meiden, ik sluit me aan bij kimberly we zijn van het sterkere geslacht
Abygail: heerlijk he zo'n broek! Ik heb er 4 2x positie en 2x voor normaal. Maar die normale kan ik eigenlijk nu ook aan, haha, dus heb ze heul vaak aan, zit top!
Ik heb bij de zeeman een lange stretch rok gehaald. Heel oubollig maar o zit zo lekker! Harde buiken zakken gelukkig
Denk dat ze straks of morgen nog wel een bericht post, maar ja ze is bevallen vandaag Abygail,.fijn dat alles goed was bij de vk! En candy crush.. Grr dat heb ik ook gespeeld, maar kwam niet meer verder 😵 Sam! Spannend! De enige die Zegt,.laat maar Ff Zitten nog,, Dalijk ga je ook beginnen ! Elise, wat goed om te lezen dat het goed gaat met Lise!! Hopelijk gaat het bij jou ook Snel beter!!
Draag hier ook veel leggings met jurkjes of tuniekjes, nauwelijks broeken meer. Zitten toch echt niet meer lekker, en alles is momenteel opgeblazen met vocht ook.. Bleh..
Jeej ik ben benieuwd naar fleur haar reactie over haar bevalling Ik heb nog steeds last van m'n voor weeën. Ik hoop dat ze vannacht sterkte worden en overgaan in echte weeën. Even een vraagje, ik ben 2x een Slijmprop deel verloren vandaag, tenminste daar ging ik vanuit. Maar ik lees op internet overal dat er Slijmprop wit/doorzichtig slijm is ofzo. Mijn 2 propjes van vandaag waren echt donkerrood weefsel/slijm. En dan niet rood omdat er bloed omheen zat ofzo, het propje zelf was echt rood, als een soort stukje donkerrood biefstuk ofzo haha. Klopt dit wel? En als mijn voor weeën nou vannacht niet weer zo sterk terug komen, betekent dat dan dat de baby nog wel een hele tijd blijft zitten? Of kan het dan alsnog ieder moment gebeuren?
Jeeej fleur is bevallen :d Citroen volgens mij mag/kan de prop vaak bloederig zijn hoor.. had een vriendin van me ook. En over de weeen en komst baby kan niemand wat zeggen denk ik hihi.. zo zie je bij veel meiden hier last van harde buiken en krampen waarop vervolgens niets meer kwam.. Ach nouja wat weet ik er ook van, haha! Ik denk alleen wel dat ontspanning en rust helpt, en niet bij elk krampje hopen dat dat het is.. want dan duurt het misschien nog wel heel lang en word je alleen maar weer teleurgesteld
Wat lees ik nou?. Fleur bevallen? Snel gegaan nog zeg! Ben benieuwd naar hoe het gegaan is! Hoe zal het met Jeanine zijn? Zal die ook al bevallen zijn inmiddels? Hoe is het met de "voor"weeen meiden? Begint er al meer te rommelen?