Even snel! Inmiddels zijn wij trotse ouders geworden van Faelynn Frederika ! Op 21 mei 16:09 uur. In een bevalling van 6 uurtjes ( de lichte weeen niet meegeteld) ben ik bad bevallen ! Ik heb 100 x gedacht dat ik dood zou gaan, en gegild om een keizersnede maar was al te ver voor eventuele pijnstilling. Toen gedacht accepteer het nou maar en dat is gelukt in slecht 4 minuten persen ! Borstvoeding loopt als een tierelier , echt een natuurtalentje !
Nogmaals gefeliciteerd Fleur!! Fijn dat de badbevalling door ging! Nu lekker genieten, fijn dat de borstvoeding zo goed gaat, scheelt een hoop zorgen! X
gefeliciteerd fleur!! fijn dat je bad bevalling is geslaagd en dat de borstvoeding zo goed gaat lekker genieten, ik hoop dat ik je snel achterna ga haha...
Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Jeanine1985, 25 mei, 1e kindje,Jongen Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Wendy424, 29 mei, 1e kindje, Jongen Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen 26 mei Controle VK - Sunsetmiffy 28 mei Controle VK - Kimberly Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca MoederVanRick - 14-05-2014 Mia Eetje - 16-05-2014 Amélie HuiBooBee - 20-05-2014 Abbygail TweeKids - 21-05-2014 Faelynn Frederika Ik wacht nog even met Jeanine erin zetten, tot zij zelf een berichtje heeft gestuurd hoor.. Wel zo leuk!
Nogmaals gefeliciteerd Fleur! Echt super snelle bevalling joh! En fijn dat het toch een badbevalling is geworden! En top dat je jezelf zo hebt kunnen herpakken! En dan ook nog zo goed aan de bv! Heel anders dan je vorige bevalling, toppertje!
Fleur, gefeliciteerd met je dochter! Goed dat je je hebt kunnen herpakken en het echt snel hebt gedaan. En dan ook nog bv als een tierelier.... Fijne tijd gewenst!!!!!
Wat is iedereen stil?! Toch niet nog meer bevallingen hè hahaha Wendy, hoe vergaat het jou vandaag? Ballon gehad?
Fleur, ook hier; nogmaals gefeliciteerd! Wat kan bv geven dan heerlijk zijn als het wel goed loopt hè?
Hier nog nix aan de hand (denk ik) Sta ik net met mn vriendin te kletsen ist net of ik in mn broek plas. Ongeveer een klein plasje. Mn inlegkruisje doorweekt en mn onderbroek. En een beetje op mn broek. Maar nou weet ik eigenlijk niet wat t is. T ruikt niet naar urine en was echt heel helder water. Maar t rook ook niet zoet. Das toch meestal zo met vruchtwater? Ik kweet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. Voel voor de rest nix, en harde buik heb ik nog nooit gehad. Ik ga maar ff douchen en wacht maar af. Vind t wel raar haha
@Fleur: gefeliciteerd, mooie naam! Hou ik van! En wat fijn dat het zo is gegaan! @Maria: spannend, lijkt me ook lastig inschatten. Anders morgen ochtend voor de zekerheid ff bellen ofzo? Hier ook rustig. Lekker rustig dagje gehad verder. Morgen zoontje naar de gastouder een ochtendje. Ik ff wat kleine boodschapjes doen. Mijn vader komt morgen avond op visite voor mijn zoontje zijn verjaardag. Rest zaterdag. Hij moet helaas werken
Maria: als je op je hand blaast, komt er dan meer uit? Dat gebeurd namelijk als je vliezen gebroken zijn.. En kan ook goed urine zijn hoor, ik had ook laatst zoiets, maar was een grote golf afscheiding... Gelukkig thuis dus kon gelijk wat anders aan doen. Maar wel spannend, t kan natuurlijk wel!! Hier nog helemaal zen van de massage van vanmorgen. Kom net terug van naailes, was de laatste x voorlopig. Wel jammer hoor, was echt even lekker een avondje voor mezelf. Maar goed, na de zomervakantie ga ik weer beginnen