Maria: spannend Maria, hoop dat het allemaal wil vlotten. Ga nog even in mijn bed liggen en daarna weer terug op het bankje.
Spannend Maria!! Gaat de goede kant op!! Ik kom er vandaag ook weer bij zitten meiden! Kopje thee lijkt me heerlijk hihi! Ik zorg voor de gebakjes😜
Ja. Ongeloofelijk he. Had t echt nog niet verwacht. Maar ja. Weeen worden nu heftiger, dat komt denk ook omdat ze gevoeld heb.
Hahaha nou, laat het lekker over je heen komen! Je hebt gewoon het weekend je kindje bij je meid! Geniet van de ervaring (Ik kan makkelijk praten natuurlijk ghehe)
Spannend Maria! Zo begon het bij mij ook En dan kan het opeens heel snel gaan. Veel succes met de bevalling!!
@maria: succes! Hopelijk snel je kindje bij je! @wachtbankje: thee: check! Mag ik een gebakje zonder slagroom?
Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen Maria6, 10 juni, 1e kindje, Jongen 26 mei Controle VK - Sunsetmiffy 28 mei Controle VK - Kimberly Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca MoederVanRick - 14-05-2014 Mia Eetje - 16-05-2014 Amélie HuiBooBee - 20-05-2014 Abbygail TweeKids - 21-05-2014 Faelynn Frederika Jeanine1985 - 2?-05-2014 ?? Wendy424 - 2?-05-2014 ?? Wendy is ook bevallen inmiddels.. Heb Jeanine en Wendy bij bevallen gezet, maar wacht ook nog even tot officiële bericht
Wow Maria ook al bezig! De jongens houden een inhaalslag Heel veel succes meid! Schuif eens op, kan ik er ook nog bij op de bank. Vandaag campingbedje soppen, staat dat ook schoon klaar. Pfff nesteldrang.....
Hahahah het is een lange bank hoor Abygail Al die mensen die ons hebben verlaten hebben de ruimte achtergelaten.. Succes met soppen! Heb je in ieder geval wat te doen
Hier ook nog steeds t wachtbankje hoor! Haha Wendy dus inmiddels ook, super!! Gefeliciteerd Maria succes! Kan voor jou geen dagen meer duren!
Holle bolle Gijs hier komt er ook nog bij zitten hoor, koppie thee dames? Wat zal ik vandaag weer eens gaan doen.. Ik denk vanmiddag met dochtertje naar de speeltuin, ik lekker op een bankje, en zij lekker spelen. Mits ik de energie ervoor heb!
Klinkt leuk guusje!! Hier de hele nacht regen, en nu ook nog... hoop dat het een beetje wegtrekt straks
Wooow Maria wat een verrassing, je bent aan het voordringen! Haha... Succes meid zet em op! Nou dames, schuif even op! Ik wil ook een gebakje en een kopje thee! Vannacht weer voorweeen en nu zakt het weer weg. Wel veel harde buiken en een soort menstruatie pijn, verder niks. Volgens mij komt ze er nooooooit uit! Grrr.
Aahh citroen, fijn hoor een keertje plezier met je vent en meteen dagen last van voorweeen etc.. Lijkt me nog irritanter eigenlijk dan niets voelen Hopelijk zet het voor jou ook snel door!