Wauw maria dat is toch best vroeg! Zet m op je kan t ! Hier had ik trouwens geen vruchtwater verlies als ik op me hand blies iniedergeval tot 8:00 scheutjes verloren daarna niks meer. Tijdens het persen (met hand van verloskundige in me doos ) drukte ze het laatste randje weg en braken de rest van me vliezen dus dat kan ook nog. Meiden op het wachtbankje, gelukkig maken jullie het gezellig maar kan me voorstellen het nu wel beu te zijn. Gelukkig is het niet meer zo warm, alhoewel het hier in huis nog steeds snikheet is pff Guusje lekker naar de speeltuin even genieten ! Citroen die voortekenen wordt je ook gek van duim dat het snel doorzet ! Haha Abygail gaat beeb al gelijk uit logeren? Verder loopt de bv als een tierelier ze poept echt al geel , stuwing drinkt ze goed weg. Vannacht 3,5 uur na de voeding schrokken we wakker hadden de wekker niet eens gehoord, moesten we haar nog wakker maken voor een voeding. Daarna weer tot half 8 doorgeslapen. Net voor t eerst in bad geweest heerlijk genieten hier Geboortekaartjes besteld die komen vanmiddag, fotograaf gemaild voor een afspraak. Vanmiddag na syl zijn dutje komt hij weer hier 'wonen' haha. Zo benieuwd hoe hij op de nachten reageert.
waah fleur ik word gewoon jaloers als ik lees hoe je aan het genieten bent ik ben heel benieuwd naar wendy en Jeanine! ik moet dinsdag weer naar de VK, dan ben ik 39+6. het stomme vind ik dat ze bij mijn vk praktijk pas iets gaan doen om te helpen vanaf 41 weken! pfff, als ik dan nog niet ben bevallen vraag ik me echt af hoe ik dat vol ga houden. want echt, dit is slopend, al dat voorwerk dat niet doorzet. ik ben echt op, merk gewoon dat ik uitgeput raak. ik ben momenteel wel een beetje over het punt heen dat ik wil dat ze geboren wordt, als ze nog niet wil komen dan wacht ik gewoon op haar, alles op haar tempo. maar dan wel op een relaxte manier, en dat is dit niet. want op deze manier ben ik knock out voordat de bevalling begint! als je geen last hebt van het voorwerk kan je gewoon ontspannen en energie sparen, dan is het wel te doen om tot 41 weken te wachten. ga het dinsdag wel even aankaarten bij de VK, ben benieuwd hoe zij dat voor zich zien.
Ohhh spannend meiden ! Zet em op ! Ik denk de hele dag alleen maar aan vorige week. Jeetje wat is zo een week snel voorbij. Vorige week lag ik te puffen ... En hoe bizar, bij m'n eerste had ik dat wcht niet maar nu ik mis m'n buik haha
Uitputtend indd Citroen! Kan het me echt voorstellen! Het moet of lekker doorzetten of kappen hahaha Ben dan toch stiekem maar blij dat ik woensdag niks heb laten doen daar beneden, aangezien ze ook waarschuwden voor pijn ipv bevalling.. Volg week wel voelen en hopelijk strippen.. Ben benieuwd wat je vk zrgt dinsdag meid! Fleur, ik ben ook jaloers tsssss
Citroen: dat voorwerk zou ik ook gek van worden. Goed aangeven bij de vk en ook dat je hierdoor uitgeput raakt. Want je moet nog even en het zwaarste komt er nog aan. Guusje: veel plezier in de speeltuin. Weet eigenlijk niet wat bij mijn vk het protocol is wat betreft strippen. Ga het wel vragen. Ga zo mijn kleine apie even ophalen van het kdv wat boodschapjes doen. En daarna mijn meissie uit school halen. Zo dan is de dag alweer een eind opgeschoten. Dan vloeken dat mijn mannetje niet vroeg genoeg thuis is, geintje hoor. Begin me langzaam aan kapot te vervelen. Kan nog heel veel doen, maar heb nergens de puf voor.
Klinkt heerlijk allemaal Fleur! Fijn dat ze het zo goed doet! Ik teken voor zo'n kindje, haha Hier nu eerst achter de naaimachine. Ben weer een jurkje voor mijn dochtertje aan t maken, je moet toch wat he Om 13.00 komt dochtertje van school, en om 14.00 komt oma, gaan we met zijn 3tjes, of nou ja.. 4tjes , lekker naar de speeltuin! Vliegt de dag ook weer om gelukkig.
Hier weer tijd voor een power nap! Zoontje ochtendje bij gastouder geweest. Ik mini boodschapje gedaan, gestofzuigd, ramen gelapt, opgeruimd, gasfornuis en wand schoongemaakt. Alle deuren open, muziek hard. Was heerlijk! Maar nu wel moe. Zoontje slaapt dus ik ook gauw. Vanmiddag me pa (en aanhang denk) op visite alvast voor aiden zn 2e verjaardag. En dat de kleine vandaag en morgen sowieso nog ff blijft zitten haha
Fleur ik ben jaloers!!!! En nee kleine gaat nog niet uit logeren maar die nesteldrang he? Alles moet schoon en pakklaar zijn. Net even bij babydump geweest, boek voor het 1e jaar gekocht, stickers en klamboevoor de maxi cosi ( we willen nog wel eens naar de camping van mijn vader gaan, dus dan erg handig!) Nu weer thuis en gaar natuurlijk. Om 18.00 komt kindjelief van schoolreis terug dus moet me echt even sterk houden. ( overbezorgde mama) Ik ga zo nog ff proberen een dutje te doen, heb zo bagger geslapen vannacht. Ben erg benieuwd naar de jongensnamen
Fleur wat fijn dat je zo geniet!! Lekker naar de speeltuin guusje!! Fijn! Hier vanochtend al naar de ikea geweest voor een fotijst voor de foto's van mijn bellypaint... Gezellig samen met mijn kleine vriend een ontbijtje gegeten bij de ikea toen boodschapjes gedaan... Net samen zelf ijsjes gemaakt van vers fruit... Hopelijk kunnen we dr vanavond 1tje van snoepen "jammie"
Hier vandaag ook maar even naar buiten gegaan.. Wat moet je anders hè 😝 Mn vriend heeft zn mdr En zusje te eten gevraagd voor morgen 😒 geen zin in maja.. Blijf gwn op de bank zitten en doe niks als ze wat willen hahaha
Klein beetje maar Hij vroeg of ik het erg vond als ze kwamen, toen zei ik al: Nou, als het echt moet.. Altijd beetje gedoe daarom.. Heb geen zin om daar weer helemaal in meegesleept te worden
Stom he! Kan het max een uurtje aan, maar met de buien die ik nu heb, denk ik dat ik na een kwartier al gillend mn huis uit ren hahahaha
pff Kimberly, snap dat je daar geen zin in hebt. ik moet er nu ook echt even niet meer aan denken om gezellig allemaal mensen te ontvangen. laat mij maar even lekker in mijn bubbel zitten... abygail, nog even en je kindje is weer lekker thuis! sunset, klinkt als een gezellige dag! guus, heerlijk om je dochter zo te zien genieten lijkt me! ik ben blij dat de dag grotendeels weer om is, vriendlief komt ieder moment thuis. dan gaat de tijd toch even wat sneller. en dan vind ik dit weekend wel een mooi weekend om te bevallen haha, de hele dag eigenlijk al het gevoel van menstruatie krampen... rommel de bommel daarbinnen
Citroen, hoop voor je dat je dit weekend gaat bevallen. Kimberly, wij hebben niet heel veel contact met de schoonfamilie op het moment. Is wel lekker rustig anders hangen ze elke dag aan de telefoon. Kan op het moment ook niet veel hebben van niemand. Als ik sara ga ophalen, vraagt iedereen ook hoe het gaat en hoe lang ik nog moet. Soms heb ik er gewoon effe geen zin in.
Haha kimberly! Ik weet zo goed hoe je je voelt! Heb ook echt geen zin meer in bezoek.. Laat mij ook maar lekker in mijn bubbel zitten zoals citroen al zo mooi zei Dit weekend is idd een mooi weekend om te bevallen! Alleen ben ik bang dat dat hier hem niet gaat worden. Hebben jullie ook dat wild vreemde mensen je opeens aanspreken en intressen in je tonen?? Krijg de laatste dagen allemaal Rare opmerkingen als suc6 nog ff he... En moet je nog lang? Of je zal het wel warm hebben gehad de afgelope dagen..., het is vast allemaal vriendelijk bedoeld maar hou ff op zeg pppffff hahaha.
Hahahah vervelend he!! Hier houden ze het vooral veel op kijken en niets zeggen.. Alleen de mensen achter de kassa af en toe die wat vragen of zeggen.. Nienke, hier ook lange tijd geen contact gehad, maar sinds tijdje nu weer herstellende.. Voor vl fijn, voor mij nu wat minder.. Geen behoefte aan, maja.. Schoonvader woont in Amerika, das wel jammer.. Daar kan je zo mee lachen.. Is vandaag jarig en wilde graag een kleinzoon als verjaardagscadeau, maar helaas.. Dat gaat hem niet meer worden
ja ik herken dat wel van vreemde mensen die opeens tegen je gaan praten enzo. caissières hebben dat heel erg. en mensen doen opeens heel anders. gister nog in de supermarkt. een vrouw stond gewoon echt in de weg met haar boodschappenkar. dus vriendlief gaat er langs en zegt tegen die vrouw: sorry, ik doe even uw karretje een beetje aan de kant hoor, mijn vriendin kan er niet langs. (kon er echt niet door glippen door mijn dikke buik en handen vol haha) ze keek vriendlief boos aan, toen keek ze achterom, zag mijn dikke buik en opeens poeslief: Och ja natuurlijk! ga er maar snel langs kind... tjong...
Kimberley: ik denk ook niet dat ze verwachten dat jij je ff gaat uitslofen in de keuken met bijna 40 weken zwangerschap? Lekker blijven zitten en niks doen, je hebt t volste recht! Citroen, hopelijk komt ukkie snel, in iedergeval minder dan 3 weken moet je maar denken! En zal vast wel eerder zijn! Hier heerlijk naar de speeltuin geweest, er was zand met water dus alleen legging aan, goed ingesmeerd en ze heeft heerlijk gekliederd, haha! Alleen oma haar auto ligt nu helemaal onder t zand.. Sorry oma.. Nu lekker thuis, gegeten en daarna lekker in bad maar!