Sam: heerlijk toch, zal je het wel nodig hebben gehad. Wendy: fijn dat de ruggenprik verlichting heeft gegeven. Lekker genieten nu.
Fijn dat alles goed Gaat Wendy! Ook pittige bevalling, maar fijn dat het achteraf allemaal 'te doen' is geweest! Geniet van je ventje! Sam, ook goedenmorgen 😉
Klinkt pittig wendy!! Maar super fijn dat de kleine er nu is!! Genieten maar!! Goedemorgen Sam! Heerlijk zo uitgeslapen! Voel je al wat kimberly?
Kimberly, vandaag is jou dag! Zet em op! Vriendlief en ik nu sinds dinsdag avond al om de dag gezellig gemaakt. Gister avond ook weer, en inderdaad krijg ik er ook buikpijn en steken van... Maar niet iets wat echt doorzet. Ik ben echt mega emo de laatste dagen. Het ene moment kan ik wel aardig relaxt denken en zeg ik tegen mezelf het kan nooit lang meer duren, nog even doorbijten en proberen te genieten van de dingetjes die straks echt niet meer kunnen. Het andere moment doe ik niks anders dan huilen, dan wil ik dat ze komt en hou ik het echt niet meer vol, en dan roep ik de hele tijd dat ze er voor mijn gevoel nooooooit uit komt! Herkenbaar? Weten jullie hoe het zit met paracetamol? Ik heb dus de hele tijd van die nare menstruatie krampen enzo en wat last van m'n rug. Dus nu heb ik net 2 paracetamol genomen. Maar ik ben nu zo bang dat ik daarmee het starten van de bevalling tegen hou. Ik weet wel dat paracetamol niks doet tegen echte weeën, maar stel dat mijn lichaam op het punt staat om te beginnen, zorg ik er dan met paracetamol niet voor dat ik het tegenwerk en uitstel?
Citroen: dat emo zijn klinkt heel bekend. Hier ook continue stemmingswisselingen. De ene keer relaxed en de andere keer moedeloos en denk ik dat het nog eeuwen gaat duren. Wat betreft pcm, geen idee of dat wat tegenhoudt. Zit hier lekker op de bank. Zo even boterhammetje maken voor de Kids en dan effe liggen. Ben ook ontzettend moe.
Citroen, pcm houdt niks tegen hoor.. Is zo'n lichte pijnstiller.. Wel echt vervelend voor je dat je je zo rot voelt! Ze komt snel! Heb je voor jezelf een max termijn gesteld? Ik heb bijv tegen vk gezegd dat ik echt de 41 weken niet over wil, dus dat maakt het voor mezelf ook wel dragelijker ofzo.. Succes meid!! You can do it! Nog ff volhouden! Voel hier nog niks anders hoor! Denk toch echt dat anderen me voor zullen zijn 😢😁
Waaah, wat zijn jullie lang! Ik ben maar 1.58m. Man 1.86m Nog van harte gefeliciteerd Wendy! Paracetamol houdt helemaal niets tegen, wees maar niet bang! Wij zijn net met de kleine meid wezen wandelen. Wat was dat heerlijk! Ben nu wel kapot, haha. Ze is gegroeid, poept en plast goed, er zit vooruitgang in < 3. Met mij gaat het wat minder, bloeddruk blijft hoog! Maar ach. Maargoed, voedertijd nu!
Aahh wat lekker Hbb!! Fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Heb je veel last vd ks? Wat kun je nu zelf doen tegen je bloeddruk? En wat merk je ervan? Interesse hoor Voederse
Nu ik die drukke dagen achter me heb van verjaardag zoontje, begin ik toch ook wel met 'bezig zijn met bevalling' merk ik. Heb nu geen 'obstakels' meer waardoor ik denk; nu niet! Ach, dinsdag zoontje écht jarig dus liever niet, en woensdag is mijn gastouder er niet, dus andere dag zou fijner zijn voor zoontje hihi. Maar verder, komt u maar! Zit ondertussen aan de appelkruimelvlaai. Halve koelkast nog vol met vanalles! En kopje thee, tv aan. Vind het maar fris buiten! Als de zon schijnt en uit de wind is het lekker, anders niet. @citroen: pcm houdt niks tegen hoor! Ik tel voor jullie mee af hoor! Jullie mogen wel eerst
@Kimberly: ik heb nu medicijnen die die bloeddruk moeten verlagen. Morgen komt de VK om te checken en als die het niet goed inschat dan ondernemen we stappen. Wat weet ik nog niet. Ik heb vooral de hele tijd hoofdpijn, hoor mijn hartslag in mijn hoofd en voel me heel erg opgejaagd en geïrriteerd. Keizersnee merk ik niet veel van. Nu, 5 dagen later, heb ik een zwaar spierpijn gevoel in mijn onderbuik. Maar dat is werkelijk het enige! Oh en het hoesten is niet fijn. Wel ben ik constant bang dat het openscheurt. Oooh lekker Sam. Appelkruimel lust ik ook wel, haha. Fijn dat er nu rust in de tent is.
Oohhww spannend dus wat vk morgen gaat zeggen! Hoop dat je medicijnen snel aanslaan!! En top dat je zo weinig last hebt van je ks! Lijkt me heerlijk dan! En indd beetje eng hoor hahaha maja ze zillen het vast goed dichtgenaaid hebben 😝
Ja dat lijkt me ook het 'engste' aan een ks. Dat de wond open gaat of gaat ontsteken ofzo. Pff heb geen energie vandaag!
Nou hè, hier niet aant puffen hoor! Ga zo een stukkie lopen weer met vriend en nog lekker onbeperkt spareribs eten.. Als kleintje zich nog niet aandient, gaan we nog maar ff genieten hè 😉
Puffen van de warmte ja! Haha jeetje wat was het heerlijk weer vandaag! Lekker met een bavaria rose biertje 0,0% in de zon.. net echt! Ben jij al begonnen kimberley?? Jammer dat het gezellig maken niet veel heeft gedaan.. Volgende keer beter. Sam dat wachten nu langer duurt snap ik helemaal.. ik heb ook geen dingen meer die ik nog moet doen dus t eerst volgende is de baby.. en dan duurt het lang HBB wat jammer van je bloeddruk! Helemaal met dit weer is hoofdpijn en geïrriteerd zijn geen pretje natuurlijk
Hier wel veel harde buiken, maar totaal zonder enige regelmaat. Ik heb net de hamburgers klaargemaakt nu lekker de cheddarkaas erbij en een salade ( voor de vorm ) en straks lekker smullen. Kimberly geen pijn of steken bij het lopen?