Eind mei/ begin juni 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Spidy, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Nee hoor, nog niks aant handje.. Enige wat pijn doet bij het lopen zijn mn voeten vh vocht hahahaha

Maar wie weet is.citroen bezig?! Die heeft al even niet gereageerd! Hahaha

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Kimberly: lekker stukje gelopen.

Kids liggen op bed. Morgen druk dagje. Sara naar school, Thije 9-10 naar kdv voor de foto's. Dan om 10h naar de vk. Dus thije mee met vrienden vanuit kdv. Thije bij vrienden ophalen. Boodschapjes doen, sara ophalen om 14.30. Manlief naar de tandarts.
    Kom tenminste de dag door zo.

3. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Met zon planning kom je idd je dag snel door hihi

4. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Oef ben nu thuis.. Ben gebroken hahahaha
    Vriend zegt als het nu begint ben je te moe om te persen hahaha.. Nou laat maar komen.. Wat een gewicht zeulen we mee zeg!

Maar drukke planning Nienke! Succes!! Hopelijk wordt je middag heel erg in de war geschopt door weeën vh strippen 😉

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden,

Nog niemand bezig hier dus? Jammer...:D

Wij zijn lekker naar t strand geweest! Was superlekker, wel flink pijn onderin, kan amper meer lopen.. Niet fijn. Maar ja..

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Nee ik ben ook niet bezig helaas :p
    Had toch echt dit weekend een bevalling geplant maar de kleine meid denkt er anders over.

Ik moet dinsdag weer naar de VK, dan maar es even praten over de opties want de vorige keer zei ze dat ze pas vanaf 41 weken gaan "helpen". Nou dan kan je mij ondertussen opvegen hoor, ben nu al uitgeput dit hou ik echt niet nog anderhalve week vol, lichamelijk niet en emotioneel gezien ook niet.
    Met 40 weken gelijk inleiden hoeft van mij niet maar strippen zou ik toch wel heel fijn vinden!
    Maar goed, eerst maar even afwachten. Misschien is ze er dinsdag wel ;)

Ik ga zo lekker even divorce kijken en dan duik ik mijn nestje maar in.

Fijne avond meiden.

Owja,
    Ik heb vandaag de hele dag al af en toe suuuuper pijnlijke steken van onder... Lijkt alsof de steek begint in m'n intieme deel zeg maar, en dat schiet dan door in m'n onderbuik.
    Wat kan dat zijn want de baby is al helemaal ingedaald en die steken van onder worden meestal omschreven als indalingsweeen.
    Kan je die ook nog hebben als de kleine al is ingedaald?

7. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ahh jammer citroen! Ook nog gezellig op de bank dus!
    Maar kan het niet zijn dat ze dan beweegt? Die steken voel ik ook weleens, maar dan ook in combinatie met bewegingen, dus dan doet ie gwn iets met zn koppie ook..

Fijne avond meiden! Wie weet beginnen er ergens weeen vannacht

8. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Citroen: gewoon aangeven bij de vk. Hoop dat ze dan in ieder geval strippen. Als het niet meer gaat helpen ze vast wel.
    Heb ook wel eens steken vanuit onderin, deze gaan samen met bewegingen inderdaad.

Nu wel ontzettende menstruatiepijn en harde buiken. Zal wel niks zijn, straks ook divorce kijken. Even lekker douchen en dan mijn bedje in.

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Nee dat is dus het gekke, op het moment dat ik die steken voel beweegt de kleine niet. Misschien dan alleen haar hoofdje haha.

Er wordt hier op het moment nogal scheef gerelaxt door mevrouw
    Haha ik zal even een foto toevoegen... Let straks niet op mijn mooie pyjama broek

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    scheef....jpg

scheef.jpg

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Haha citroen, zo ziet mijn buik er ook af en toe uit.

12. kimberly1989

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Hahahaha wauw das wel heel scheef citroen! Hahahah

13. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Hahah citroen idem hier! Het is echt ongelooflijk hoe de babys heel je ingewanden in de war kunnen schoppen.

Hier nog steeds harde buiken en een lekkende melkfabriek. Het zet vooralsnog niet door, maar ik hoop stiekem op een nachtelijke verassing.

Die steken komen echt van de bewegingen, kindje drukt natuurlijk erg naar beneden. Indalingsweeen zijn echt wel krampen/harde buiken.

Morgen even naar de kapper samen met mn moeder. Ik zit ook echt mn dagen te slijten hoor pffff hahaha. Ps morgen wordt het ook nog eens slecht weer.

In de middag slapen, in de avond macaroni eten met alle kinderen en dan weer slapen haha. Baby kom op!

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Morgen slecht?
    Bah, begon er net lekker aan te wennen!
    Nou ja...

Hier soms ook zo scheef, bizar soms haha
    Net lekker gedouched en nu bedje in!
    Hopelijk morgen wat meer energie

Truste dames

En hoop dat er iemand vannacht nog gaat puffen hahahaa

15. Abygail

Abygail Actief lid

15 sep 2013
    211
    0
    0
    Jr. Financieel Manager
    Rotterdam
    Ja kimberly jij bent aan de beurt :)

We hebben babynieuws nodig:)

16. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Het is nu 2 uur en word echt badend in het zweet wakker.... Ppfff wat heb ik her warm zeg! Bah bah!!!
    Maar ff dr uit dan en wat drinken en aan de rennie want mijn maag zuur speelt ook weer op....was ff helemaal weg

Opeens ben ik het zwanger zijn helemaal zat! Verlang zo naar gewoon lekker kunnen liggen... Zonder zweet hormoon aanvallen... Lekker op me buik kunnen slapen...niet 100x naar jet toilet op 1 nacht....

Sorry voor me gemopper hoor!! Moest het ff kwijt

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Heeft niks sunset wij begrijpen je meid.
    Nog even doorzetten, het kan niet lang meer duren.

Hier ook weer wakker geworden inclusief baby in m'n buik.
    Had toch stille hoop op ander nieuws.
    Beetje stom misschien want ik zit nog niet op m'n uitgerekende datum, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik stiekem een beetje teleurgesteld ben als ik weer wakker word s ochtends en me besef dat er nog steeds geen baby is.

Maar goed, een nieuwe dag.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen.

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sunset: geeft niet, ook daar zijn we voor.

Citroen: Goedemorgen.

Hier echt een verschrikkelijke nacht gehad. Ging met ontzettende krampen naar bed. Om 1.00 werd ik wakker, nog steeds met krampen. Om 4.00 weer wakker, nog steeds met krampen. En nu niks meer aan het handje. Hoopte zo dat het door zou zetten, maar helaas.

19. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    He meiden wat hoopte ik zo op
    Baby news voor jullie !! Zet hem op .. De laatste loodjes wegen het zwaarst !

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    He bah meiden nog steeds zwanger !
    Kan het niet allemaal bijhouden hoor, zag iets over bevallen topic goed idee !

Hier gaat alles eigenlijk erg goed, ze had veel krampjes dus helaas moeten zwichten voor Infacol. Ook wikkelen we haar strak in een hydrofiele luiers vanwege haar maaiende armpjes dit werkt goed en heeft ze eindelijk wat rust ze bleef maar krijsen gisterochtend. We geven nu 1 borst per keer omdat ik zoveel melk heb, ook gaat de tsr erg snel waardoor ze zich geregeld verslikt. Morgen komt de kolf dan kolf ik eerst de eerste druk eraf en dan kan zij m beter leegdrinken want ze komt nu niet aan de achterste harde plekken toe.. Dus kortom eigenlijk gaat alles heel goed, ik wil alleen zoo graag naar buiten maar ze zit nog niet boven geboortegewicht. Ik zou een moord plegen voor een wandelingetje pfff

Deel Deze Pagina