Same here.. Wel 3x wakker geworden, badend in t zweet, echt zo vervelend!! :x wat mij betreft hoeft t ook niet meer lang te duren maar t zal nog wel 2 weken duren heb ik t idee.. Maar ik hoop t niet! Nog ff meiden, kwestie van week/2 weken! Ik denk maar, we hebben er al zoveel op zitten, kunnen die laatste er ook nog wel bij ook al zijn doe godvergeten zwaar! Fijn fleur dat alles goed gaat! En inderdaad zal een kolf dan helpen, ik had overproductie bij mijn dochtertje dus ik kolfde ook eerst voordat ze ging drinken. Enne, zo krijgen ze de wat dikkere dus wat voedzamere melk he, dus voor beiden goed! Ik hoop dat je snel naar buiten mag! Kan me voorstellen dat je even trots met de meid wilt wandelen!
Thnx Ladies! Na een douche en rennie toch uiteindelijk een paar uurtjes geslapen... Wel weer zwaar zwetend wakker geworden! Bah Heb vanacht gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken.... Moet toch zeggen dat dat een tegenvaller is als je dan wakker word en alles is rustig daar onder haha... Vanmiddag naar de verloskundige voor controle, verder helemaal nix doen! Word er al meer geromeld bij andere?? Werd er nou iemand gestript vandaag?
Mogguh meiden... Hier ook geen geweldige nacht.. Ook idd heel warm maar ook moeten plassen en vooral pijn in heupen etc. Bah dat mag toch wel snel klaar zijn. Ik verlang er ook naar om lekker op mijn buik te kunnen slapen, mis het zo! Ik heb hoofdpijn! Denk door drukkend weer. Laat die onweer maar komen hoor! Vandaag echt maandag.. Geen plannen!
sunset: Fijn dat je nog effe hebt kunnen slapen. Sam: jij ook al zwetend wakker. Hier ook niet normaal. Moet om 10h bij de vk zijn. Ga vragen of ze willen strippen. Ben morgen 40 weken, dus ben benieuwd of ze dat doen.
Och, wat rot al die zware nachten.. Dacht even dat ik ook een rotnacht zou krijgen want vriend ademde weer zo hard en snurkte, maar heb heerlijk geslapen.. Twee x eruit om te plassen en nu net wakker.. Nienke, succes bij de vk! Laat je weten of ze gestript hebben! Sunset, ook succes bij de vk! Citroen, doorbijten meid.. Kan nog wel ff duren en die teleurstelling maakt het dan echt niet makkelijker Guusje, indd de instelling en jij hebt nog helemaal ff.. Kan.zelfs nog 4 weken duren bij jou.. Moet er niet aan denken! Hier nog max 10 dagen.. We gaan vandaag de kleine man maar weer streng toespreken dat het tijd is.. Klaar mee hihi
Goedemorgen meiden, Hier redelijk geslapen, weer alleen een laken en dat scheelt echt. Fleur goed om te lezen dat ze het goed doet. Slim om te kolven! Voor je het weet mag je lekker naar buiten en vanaf woensdag wordt het ook weer prachtig weer! Guusje ik leef met je mee, bij mij kan het ook nog even duren. Nienke ik hoop echt dat ze het doen, al kijken ze alleen maar even dan ben je toch iets wijzer. Sam en sunset, jullie zijn er ook bijna op de 40! Gaat snel ineens! Kimberly alles nog rustig? Wanneer mag jij weer naar de vk?
Wat leuk fleur om even wat van je te horen.. Gelukkig gaat alles goed! En je kan idd beter te veel voeding hebben dan dat het niet werkt. Sunset, wat vervelend die nachten zo! Overdag warm is heerlijk.. en dan snachts gewoon koud ofzo! Lijkt me het lekkerst haha Hier morgen mijn uitgerekende datum, en moet morgen ook naar de VK dus ga vragen of ze willen strippen. Weten jullie een reden waarom ze het niet zouden doen?? Dan kan ik daar even wat op verzinnen hihi Kimberley!! Was dat nou .... nóg steeds niet?? Haha jammer hoorr .. spreek idd maar even goed streng aan!!
Slaap hier met raam open, scheelt veel! Maar denk ook combi met hormonen en molton op bed... Ja donderdag 40wkn! En wou niet dat ze dan ging strippen. Dus ze doen t wel met dat termijn! Iig hier!
Zou dus niet weten waarom niet... Omdat je door mág blijven lopen tot 42wkn? Maar als jij aangeeft dat je er aan toe bent snap ik niet dat ze moeilijk zouden doen.. Alleen als alles nog potdicht zit is t niet te doen
Ja sorry bloemetje, hij is nu al zo eigenwijs als mama hahaha Abygail, woensdag moet ik naar de vk en dan ook kijken of we gestript kan worden.. Tegen mij zeiden ze dat ze bij een eerste pas willen strippen bij 41 weken, omdat de meeste baby's tussen 40 en 41 komen.. Werkt niet altijd en dan veel last van voorwerk en dat je dan uiteindelijk uitgeput aan de bevalling begint.. Ook strippen ze liever bij bijv 2 cm ipv 1
Ik heb geen idee waar de VK het op baseert maar mij is de vorige keer al eens verteld dat ze pas vanaf 41 weken gaan helpen. Dat is dus bij mijn VK zo. Maar ik ga morgen wel zeggen dat ik het niet meer volhou zo met al dat voorwerk en niks zet door. Raak er gewoon uitgeput van. Ik hoop dan echt dat ze deze week wel wil strippen, zie het niet zitten om nog een week te wachten.
Hoe jij het zegt Kimberly snap ik het opzich wel. Als je nog helemaal geen tekenen hebt is het misschien ook verstandig om niet te strippen. Maar ik heb iedere keer al die voorweeen enzo dus dan kun je niet veel meer verpesten lijkt mij haha
Kimberley: ja daaaaaag!! Met je 4 weken nog, eeeeecht niet! Nee zonder dollen, dat gaat niet gebeuren, ik heb MS en ben nu al kapot, ik doe alles alleen in huis want manlief is chefkok he, gaat sochtends om half 9 de deur uit en is rond 23/23.30 pas thuis. En we hebben ook een dochtertje met een autisme spectrum stoornis dus t is best pittig. Je hoort mij nooit zo veel klagen maar t is best zwaar hoor. Dus langer dan 41 weken gaat niet gebeuren. 3 weken valt nog te overzien, al hoop ik dat de kleine man zich eerder aandient!
Snap ik citroen! Hoop voor je dat ze het proberen!! Hahahaha Guusje, je hoeft mij niet te overtuigen hoor hahahaha ik snap dat het echt super zwaar is voor je! Hoop ook dat ie gwn wat eerder komt voor je
Kom net bij de vk vandaan. Hier laten ze je ook doorlopen tot 42 weken. En in principe pad strippen vanaf 41 weken. Heb gevraagd of ze toch willen strippen en ze hebben gekeken of het kon. Had 1 cm ontsluiting, ze hebben in ieder geval geprobeerd te strippen. Nu afwachten of het wat doet.
Kimberly1989, 25 mei, 1e kindje, Jongen Nienke18, 27 mei, 3e kindje,Verrassing Bloemetje1990, 27 mei, 1e kindje,Jongen Citroen, 28 mei, 1e kindje, Meisje Sam4Hope, 29 mei, 2e kindje Verrassing Sunsetmiffy, 30 mei, 2e kindje,Meisje Abigail, 4 juni, 2e kindje,Verrassing Guusje27, 8 juni, 2e kindje, Jongen 26 mei Controle VK - Sunsetmiffy 27 mei Controle VK - Citroen 28 mei Controle VK - Kimberly Bevallen: Wishfulthinking - 23-04-2014 Eden Nathalia Koali - 05-05-2014 Quinn Elise75 - 11-05-2014 Lise Francisca MoederVanRick - 14-05-2014 Mia Eetje - 16-05-2014 Amélie HuiBooBee - 20-05-2014 Abbygail TweeKids - 21-05-2014 Faelynn Frederika Jeanine1985 - 21-05-2014 Luuk Wendy424 - 22-05-2014 Nigel Maria6 - 23-05-2014 Xavi
Spannend Nienke!! Hopelijk doet het wat!! Fijn dat je iig al 1 cm had en dat ze het konden proberen! Duimen gaan draaien voor je Heb een gesloten club aangemaakt voor 'het verhaal hierna'.. Dan kunnen we toch wat opener praten zonder dat iedereen mee praat en meelees Heb als het goed is iedereen uitgenodigd.. Heb je nou geen uitnodiging gehad, stuur me dan even een pb'tje
Toch gek dat het overal zo verschilt qua strippen... Weet ook niet of het verschil maakt of het 1e of zoveelste zwangerschap is. Ook nooit gevraagd..
Hier niet wakker gelegen van de warmte maar van een huilend kind... Tot half 3 op geweest om haar stil te krijgen. Gisteren voor het eerst in de avond in bad gedaan in de hoop dat ze een goede nacht zou maken, maar helaas vanaf de fles van half 11 alleen maar huilen. Nu dus een beetje brak.... ik ben nog steeds erg moe namelijk en ook nog 6 keer per dag diarree. Dus zo een slechte nacht hakt er goed in..... mijn moeder gaat ook vandaag naar huis en moeten Lise en ik het samen gaan doen..... Sorry voor de klaagzang..... maar moest het en kwijt.