ahh Elise, zwaar hoor meid! Fijn dat je je mama toch nog zo'n tijd bij je hebt gehad! Maar je kunt het!! Misschien straks proberen bij te slapen?
Nienke: spannend meis!! Hopelijk doet t wat! Elise: sterkte meis.. Hier net van de fysio terug, ben chronisch in behandeling daar voor nek en rug. Zat weer helemaal vast. Daar komt de hoofdpijn dus vandaan. Fijn dat ze t weer los heeft gemaakt.
Spannend nienke!! Wij zitten op dezelfde datum.. ben benieuwd! Guusje wat lekker dat alles even los gemasseerd is.. hopelijk blijft de hoofdpijn nu weg. Hier ook wel veel vervelende voorwerk sinds ik mijn prop ben verloren, dus dat ga ik ook aangeven.
elise, klinkt wel zwaar meid, misschien kun je overdag even wat proberen te slapen ? fijn dat je zoveel hulp van je mama hebt gehad!
fijn dat alles weer los is guus! ik moest even zoeken naar die club, maar heb het gevonden hoor leuk!! alleen nog even allemaal bevallen en dan kletsen we daar lekker verder. kan verder niemand dat zien daar? Dat zou ik wel fijn vinden, als ik bijvoorbeeld een foto plaats van de kleine straks...
Kimberly: een gesloten club is inderdaad prettiger. Guusje: fijn dat alles weer los zit. Elise:fijn dat je zoveel Hulp hebt gehad van je moeder. Misschien dat je overdag een beetje kan bijslapen. Bloemetje: hoop dat het voor jou ook snel klaar is. Hier nog niks bijzonders. Alleen een zeurderig gevoel.
Een besloten club? Krijgen we dan een uitnodiging? Of kan je we jezelf aanmelden... Elise, heeft ze vaker dat ze huilt na een voeding? Zielig he! Wel fijn dat je hulp heb! Lekker dat je weer los bent guusje, Spannend nienke! Hoop dat het helpt... Hier ook net naar de verloskundige geweest, ben een kilo af gevallen, ze wilde wel strippen maar zei dat... Omdat het ook nog niet rommelt ze mijn baarmoeder alleen maar onrustig zou maken en uitputten, zonder effect, dus heb ik maar de afspraak gemaakt dat als het deze week nog niets gebeurt ze me volgende week wel gaat strippen. Ben net nog maar een keertje de trap extra op en neer gegaan... En heb een dansje gemaakt met mijn zoontje.. En vanavond het maar weer ff extra gezelig maken met vl haha... Hoezo, ik ben er nu ook echt klaar mee... Mijn buik zit ook echt vol... De kleine ligt echt met de billen tussen mijn ribben en dr koppie helemaal klem onderin, dus dr ruimte is ook op! Het past gewoon niet meer haha!
Haha sunset, dat gevoel heb ik ook idd!! Dat het vol is nu.. kan soms niet eens recht op zitten omdat hij zo tegen mijn ribben aan ligt. Wel fijn dat je iig een afspraak hebt staan voor het strippen! Heb je weer wat om naar toe te leven en zul je zien dat de week erg snel gaat.
Ik heb de club ook gevonden. wist helemaal niet dat dat bestond, hihihi..... ik dacht gewoon aan een nieuw topic in het andere gedeelte, maar dit is veel prettiger, ook qua privacy. Leuk om zo elkaar te blijven volgen. Ik heb net 1,5 uur kunnen slapen terwijl mijn moeder Lise nog een keer de fles gaf. Ze gaat zo nog boodschappen voor me doen zo en dan naar huis.
Precies wat mijn vk dus ook vorige keer tegen mij zei, sunset.. Hopelijk komen de kleintjes deze week achter elkaar hahaha Elise, fijn dat je nog even geslapen hebt! Zal echt wel even wennen worden, zo saampjes (wij hebben allemaal nog een man die we aan het werk kunnen zetten ), maar je kunt het!! Je hebt de zwangerschap 'alleen' gedaan, dus dit gaat ook zeker lukken!
Respect hoor Elise! Het is hard werken, je kunt het meis. Nienke fijn dat ze toch geprobeerd hebben. Nu duimen! Kimberly nog niks? Ook niet flink voorwerk? Bloemetje en sunset hou vol! Hier raakt de ruimte ook langzaam op. Gewoon lekker veel liggen en rusten. Guusje knap datje het allemaal zodoet hoor!!! Even doorbijten nog he? Ik hoor over het algemeen dat jongetjes wat luier zijn. Hoeveel knulletjes moeten er nog geboren worden?
Hier ook totaal geen teken dat het gaat beginnen. Geen harde buiken ofzo. Ja soms maar niet achter elkaar ofzo. Soms met opstaan of draaien of volle blaas ofzo
Abygail, harde buiken en menstruatiepijn in rug . Af en toe een kramp in mn buik, maar thats it.. Lichaam lijkt zich wel te willen legen (veel poepen) en beetje misselijk, maar dat is het.. Allemaal onschuldig lojkt het.. Hoeveel jongens nog.. Ff tellen.. Nog 3 jongens, verder verrassingen of meisjes
Elise dikke knuffel. . Het valt soms ook niet mee hoor. . Je word er zo radeloos van omdat je niet weet wat ze precies heeft! Afgelopen nacht heeft Eden ook gehuild van 23:00 tot 03:15 Ik wijt het hier maar aan de spruw en krampjes want na een paar flinke scheten en boertjes en de fles van 03:30 sliep ze namelijk als een roosje! Meid je kunt het hoor!
Dank je wel abygail Hier wel flink gerommel hoor, achter elkaar harde buiken en flinke steken onderin. Sinds 3 dagen eigenlijk een beetje. Maar goed, is allemaal voorwerk natuurlijk dus hoeft niet te zeggen dat t binnenkort gaat beginnen. Al hoop ik t wel natuurlijk
Fijn een besloten clubje! Wat fijn Elise! Ik heb echt respect voor je. Ik vind het samen met man al zo ontzettend zwaar! Hier een emomoment. Vandaag was eigenlijk de geboortedag en nu is ze al bijna een week oud!